Eens , ik hoop dat ze er wat mee doetquote:Op zondag 20 november 2022 13:03 schreef Verida het volgende:
[..]
als ze nu ook nog naar hem luistert, of in ieder geval gaat nadenken over wat hij zegt, zou dat wel heel goed kunnen uitpakken voor Mirthe
FEBO opdrachtjesquote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Silves het volgende:
Gaat dit nu elke dag gebeuren, uren op lopende praters...gisteren ook al bij Bab en GJ...
Ja,Borrel en GJquote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Silves het volgende:
Gaat dit nu elke dag gebeuren, uren op lopende praters...gisteren ook al bij Bab en GJ...
Bij sommige mensen is dat the story of our livequote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Helaas is het wel een beetje zoals @:kakadylo zegt. Mirthe gaat morgen weer opnieuw uit het ei kruipen en moet dan alles weer opnieuw ontdekken.
Ik heb je gehoord en ik doe er lekker niks mee..quote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Helaas is het wel een beetje zoals @:kakadylo zegt. Mirthe gaat morgen weer opnieuw uit het ei kruipen en moet dan alles weer opnieuw ontdekken.
Ze wilden Jeff al voor hij manager werd weg. 13 messteken in zijn rug en 2 minuten onder water hebben we lang genoeg mogen horen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch kan ok dat weer veranderen. Iedereen wilde Martin eruit toen hij manager was, zelfde met Maddy. Nu zijn velen Jeffrey zat, maar als er straks weer een andere manager is, is die weer de pisang
De beelden versnellen en een muziekje van Benny Hill eronder en we hebben het weer jongens! Cut!quote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Silves het volgende:
Nog 10 dagenquote:Op zondag 20 november 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Martin kwam ermee dat Djedi en Ruben met z'n 2en in december samen het pandje willen verlaten. Dat hadden ze tegen Mexx gezegd.
En het bord !quote:Op zondag 20 november 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar wie gaat dan de Djaily schrijven?
Dat blijf ik toch de grootste gluiperd van allemaal vinden.quote:Op zondag 20 november 2022 13:07 schreef Hoempah het volgende:
Martin heeft gezegd dat Djedi en Ruben het pand willen verlaten in december
[ afbeelding ]
Tis jammer dat hij zo zijn kop in de wind heeft gegooid op het moment dat hij niet lekker in zijn vel zatquote:
Ik hoop dat Berend zich weer een beetje gaat herpakken.quote:
Tenminste wel weer warm water in de douchesquote:Op zondag 20 november 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar wie gaat dan de Djaily schrijven?
Gisteren.quote:
Ergens heb ik goede hoopquote:Op zondag 20 november 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis jammer dat hij zo zijn kop in de wind heeft gegooid op het moment dat hij niet lekker in zijn vel zat
Deze Berend is waardevol voor de loods
quote:Op zondag 20 november 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ergens heb ik goede hoopHij wordt al weer wat actiever en hij laat zijn stem weer horen.
Berend is absoluut waardevol voor de loods
Ik heb het gevoel dat hij op de goede weg isquote:Op zondag 20 november 2022 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat Berend zich weer een beetje gaat herpakken.
Ik vind het toch wel een van de interessantste bewoners.
Ja Berend is uniek .quote:Op zondag 20 november 2022 13:13 schreef Kakadylo het volgende:
Berend is een uiterst vermakelijk character en hoorde bij mijn favorieten meteen vanaf het begin
Positief ,hoewel hij net als ieder ander ook zijn mindere kanten heeftquote:
Berend is een reden om te blijven kijken mits ie dan natuurlijk wel op de voorgrond treedt en niet enkel wat uitbarstingenquote:Op zondag 20 november 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Positief ,hoewel hij net als ieder ander ook zijn mindere kanten heeft
De verklaring is eigenlijk heel erg simpel. Komt namelijk omdat kamer drie de roddelgroep cq meanbitches van de loods zijn. Vandaar dat Babs/Wendy breed wordt uitgemeten en Mexx of Martin wordt stilgezwegen alsof het helemaal niet plaatsvond.quote:Op zondag 20 november 2022 12:47 schreef puzziepie het volgende:
Waan van de dag : hottub verhaal van Babette en Wendy is nog steeds een issue , terwijl Mexx van alles heeft ondergekotst en daar heeft niemand het nog over
Dit behoeft enige uitlegquote:Op zondag 20 november 2022 13:19 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vertelt een romantisch liefdesverhaal over haar stiefmoeder die haar vader ten huwelijk vroeg
Ruben mag dan een ei zijn, maar hij was gisteren toch wel af en toe scherp bij het Centraalquote:Op zondag 20 november 2022 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Martin aan de roddel over Ruben
Zo echt welquote:Op zondag 20 november 2022 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ruben mag dan een ei zijn, maar hij was gisteren toch wel af en toe scherp bij het Centraal
en dat kunnen ze geloof ik niet zo goed hebben
Ik snap het niet, ik lees net dat Isaac vertelde dat Djedi en Ruben er in december samen uit gaan stappen, waarom dan op Djedi stemmen?quote:Op zondag 20 november 2022 13:20 schreef Silves het volgende:
Ben blij dat Izeik wel heeft gezegd dat kamer 3 de broeikast is, onder leiding van Wanda, en dat Wendy op haar lijst staat , hij kotsvan haar...waarom toch dat ze niet op haar stemmen.? iedereen weet het daar..dit was vanochtend op kantoor.Nu wil izeik op Deje en hopen dat Ruben er ook vandoor gaat..heeft er al tig gecharterd , die met hem mee gaan..
Zijn we wel van die saaie pieten afquote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Prima als Djedi en Ruben weggaan , alleen jammer dat ze dan niet weg gestemd worden
Nog langer wachten op een eliminatie zeker
De mannen willen op Djedi, maar de leidster van kamer 3 wil op Wendy, die waren gisteren stemmen aan het verzamelen..dit is wat izeik tegen jef vertelde, nu hopen dat dit ook bij wendy terecht komt.en dat is vreemd vind ik, waarom gaat jef of izeik niet naar wendy?quote:Op zondag 20 november 2022 13:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik lees net dat Isaac vertelde dat Djedi en Ruben er in december samen uit gaan stappen, waarom dan op Djedi stemmen?
En ik hoor enkel de naam van Wendy vallen volgens mij zit Isaac uit zijn nek te kletsen
Misschien omdat ie toch al weet dat ie gaatquote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo echt wel![]()
Dat had ik nooit verwacht van hem
Dat is het enige voordeel ,maar het was leuker als ze weg zouden kunnen worden gestemdquote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn we wel van die saaie pieten af
Dat zou kunnen , maar dan nog zei hij wel wat meer mensen dachtenquote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien omdat ie toch al weet dat ie gaat
Djedi was niet eens in die waterbak gegaan want stond zelfs in haar zondagse kledingquote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ,maar het was leuker als ze weg zouden kunnen worden gestemd
ik zie het juist andersomquote:Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef pingu66 het volgende:
Jeff gaat medestanders zoeken in zijn (voormalig) vijanden ( Martin( want hij voelt de bui al gangen na zijn "tirade" gisteren. Of het wel of geen grap was het kwam wel over als een tiran.
Spel tactisch.quote:Op zondag 20 november 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het juist andersom
Matin is al een poosje bezig zijn connectie met Jeff te verbeteren
hij wilde zelfs Jeff op kamer 3
Als ze danst?quote:
misschien omdat wendy tegen jef gezegd heeft dat ze hem en kim niet meer vertrouwd?quote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
De mannen willen op Djedi, maar de leidster van kamer 3 wil op Wendy, die waren gisteren stemmen aan het verzamelen..dit is wat izeik tegen jef vertelde, nu hopen dat dit ook bij wendy terecht komt.en dat is vreemd vind ik, waarom gaat jef of izeik niet naar wendy?
Dat heb ik met Mirthequote:Op zondag 20 november 2022 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou met Leila best een drankje willen doen.
Double date.quote:
Zij ook wel met jou want ze heeft daar eigenlijk niemandquote:Op zondag 20 november 2022 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou met Leila best een drankje willen doen.
Een dergelijke uitspraak zegt eigenlijk alles over zo'n Wanda. Verder ook niet heel erg slim om als je weet dat er spullen binnenkomen om dan zo over je werkgever te praten terwijl je weet dat de camera op dat moment op je gericht kan staan. Zij lijkt me wel zo'n type die het geweldig zou vinden om op pad te gaan namens de Story. Geen mens op straat herkent haar.quote:Op zondag 20 november 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze denkt beroemd te worden/ zijn en zal wel op wat anders azen als ze uit de loods komt. Ik denk dat dat wel bij de Story of Privé of bij Yvonne Coldewijer aan de slag kan
Ze is nog steeds niet klaar met Leilah... duurt langquote:Op zondag 20 november 2022 13:43 schreef puzziepie het volgende:
Dat nageltjes gedoe is het nieuwe kaarten
Die worden toch allemaal influencer en gek genoeg krijgen ze dan ook nog genoeg volgers.quote:Op zondag 20 november 2022 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een dergelijke uitspraak zegt eigenlijk alles over zo'n Wanda. Verder ook niet heel erg slim om als je weet dat er spullen binnenkomen om dan zo over je werkgever te praten terwijl je weet dat de camera op dat moment op je gericht kan staan. Zij lijkt me wel zo'n type die het geweldig zou vinden om op pad te gaan namens de Story. Geen mens op straat herkent haar.
Wandrama niet hoorquote:Op zondag 20 november 2022 13:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die worden toch allemaal influencer en gek genoeg krijgen ze dan ook nog genoeg volgers.
Waarom spiegelt ze haar eigen gedrag.quote:Op zondag 20 november 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
Wanda had niks willen zeggen
en anderen de kans geven
maar niemand trekt zijn bek open
Wand A ?quote:Op zondag 20 november 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda is ook onderdeel van de loods.
Wanda is absoluut niet domquote:Op zondag 20 november 2022 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom spiegelt ze haar eigen gedrag.
DamWanda profiel.quote:
En toch zou ik haar wel als manager willen zien. Of ze kan zich super staande houden of ze knakt onder de druk. Ik kan het niet inschatten.quote:Op zondag 20 november 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda is ook onderdeel van de loods.
Wanda is imio een geschikte manager.quote:Op zondag 20 november 2022 13:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En toch zou ik haar wel als manager willen zien. Of ze kan zich super staande houden of ze knakt onder de druk. Ik kan het niet inschatten.
dat ben ik niet met je eensquote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanda is imio een geschikte manager.
dat punt maakt ze nu voor de 10 xquote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef Harry het volgende:
Wanda zegt het: als er ook geld is voor sigaretten en bier....
Jeffrey gaat daar natuurlijk niet op in.
Jullie .. en zo ligt het altijd aan de anderenquote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef Harry het volgende:
Omdat..... Jeffrey niet WIL luisteren. Want dat schikt hem niet.quote:Op zondag 20 november 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat punt maakt ze nu voor de 10 x
hij is er de eerste keer al op in gegaanquote:Op zondag 20 november 2022 13:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Omdat..... Jeffrey niet WIL luisteren. Want dat schikt hem niet.
Wanda wel denk ikquote:Op zondag 20 november 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet dat Jeff eigenlijk totaal geen zin heeft om te praten met Wanda en Kenzy
Ze zuipt even hard mee, kenzi rookt zich kapot..ze zijn pissed omdat niemand het eten lekker vindt wat ze koken...wel die vanwendy en janet..quote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef Harry het volgende:
het is wat ik denkquote:Op zondag 20 november 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan noem je haar niet een viswijf
quote:Op zondag 20 november 2022 13:56 schreef chufi het volgende:
Meer dagbudget wil niet zeggen dat het beter is ..
Hij is zelf een roker en een drinker dus dat hoort bij de basisbehoefte volgens hem.quote:Op zondag 20 november 2022 13:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Omdat..... Jeffrey niet WIL luisteren. Want dat schikt hem niet.
Wat zal die balen dat ie de komende negen maanden geen manager meer kan zijnquote:Op zondag 20 november 2022 13:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij is zelf een roker en een drinker dus dat hoort bij de basisbehoefte volgens hem.
'Fakking niet normaal man'quote:Op zondag 20 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is wat ik denk
hoef je het niet mee eens te zijn
Ik kijk ernaar uit dat het geen roker of drinker gaat worden. Ik snap sowieso niet waarom je iemand gaat helpen in een verslaving terwijl je wil dat ze de poort uitlopen. Dan pak je als eerste dat roken af, lijkt mij.quote:Op zondag 20 november 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat zal die balen dat ie de komende negen maanden geen manager meer kan zijn
Bij Jeff is drinken belangrijker dat gezond etenquote:Op zondag 20 november 2022 13:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij is zelf een roker en een drinker dus dat hoort bij de basisbehoefte volgens hem.
Waar zit jij?quote:Op zondag 20 november 2022 14:04 schreef greysbones het volgende:
ehh hier sneeuwt het misschien zo ook daar
Daarom hoeft Jeff ook niet per se eten want van al die wijn zit je toch al wel volquote:Op zondag 20 november 2022 14:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Jeff is drinken belangrijker dat gezond eten
Oh jee , zo maar ff mijn planten naar binnen halenquote:
Moet je niet knippen?quote:Op zondag 20 november 2022 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee , zo maar ff mijn planten naar binnen halen
En ondertussen wordt dat vel gerooktquote:Op zondag 20 november 2022 14:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarom hoeft Jeff ook niet per se eten want van al die wijn zit je toch al wel vol
verrassend dat haar gezicht niet scheurt.quote:
quote:
Mijn Wanda.quote:Op zondag 20 november 2022 14:08 schreef puzziepie het volgende:
Wanda moet ff naar Bern maar ze komt zo weer helpen met haar aanwezigheid
quote:
Leuke werkgeverquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ze is zo mooi en lief
Mijn hartedief.![]()
[ afbeelding ]
Niet bij herm in de auto stappen.quote:
Was ik niet van plan.quote:Op zondag 20 november 2022 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet bij herm in de auto stappen.
Zoiets heet gesprekstechniek want als ie hem verdedigt dan schiet de ander ook in de verdediging en ben je dus nergensquote:Op zondag 20 november 2022 14:06 schreef Silves het volgende:
Jammer Jasper, dat je met die wanda meelult..
Ja héquote:Op zondag 20 november 2022 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ze is zo mooi en lief
Mijn hartedief.![]()
[ afbeelding ]
Mij niet bellenquote:Op zondag 20 november 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds wanneer is die liefde voor Wanda hier zo aanwezig?
Hey dragpoes.quote:
Bij FF ligt het er wat dik bovenop zo ineens dus die geloof ik nietquote:Op zondag 20 november 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Zolang ze haar klep dicht houdt vind ik haar absoluut geen lelijke vrouw! Maar zodra ze geluid begint te producerenquote:Op zondag 20 november 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Truequote:Op zondag 20 november 2022 14:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij FF ligt het er wat dik bovenop zo ineens dus die geloof ik niet![]()
maar engie wel
Zeker. Maar dat laatste is het probleem.quote:Op zondag 20 november 2022 14:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ze haar klep dicht houdt vind ik haar absoluut geen lelijke vrouw! Maar zodra ze geluid begint te produceren
nietquote:Op zondag 20 november 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik schrok alquote:
quote:
Mja als het allemaal zo makkelijk lag ....quote:Op zondag 20 november 2022 14:33 schreef Deisyy het volgende:
Als je ruzie maakt moet je het goed maken
Haar verhaal is ook mooi.quote:
Het kan niet allemaal zo zwart wit zijn als Moraima zegt.quote:Op zondag 20 november 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja als het allemaal zo makkelijk lag ....
Lijkt de COS wel.quote:Op zondag 20 november 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan niet allemaal zo zwart wit zijn als Moraima zegt.
Nee precies, maar de gedachte is mooi , ik ben het ook wel eens met wat ze zegt maar je hebt niet altijd alles in de hand.quote:Op zondag 20 november 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan niet allemaal zo zwart wit zijn als Moraima zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies, er zijn altijd twee partijen bij betrokken en onder het kleed schuiven is niet de oplossing voor alles.quote:Op zondag 20 november 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies, maar de gedachte is mooi , ik ben het ook wel eens met wat ze zegt maar je hebt niet altijd alles in de hand.
Familiebanden in haar cultuur zijn ook wel heel anders natuurlijk .
Er wordt ook veel onder het tapijt geschoven
Is ook niet alleen haar cultuur.quote:Op zondag 20 november 2022 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, er zijn altijd twee partijen bij betrokken en onder het kleed schuiven is niet de oplossing voor alles.
quote:Op zondag 20 november 2022 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, aardig gesprek ....![]()
[ afbeelding ]
Berend en Mirthe deel 1 - 20 november 2022.Was een mooi gesprek en hopelijk doet Mirthe wat met zijn adviezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Esther verdraait het nu wel een beetjequote:Op zondag 20 november 2022 14:41 schreef Deisyy het volgende:
Eshter: Ik mag pas wassen als zij klaar zijn.
Moraima: Wat een commando's, je moet wassen wanneer je dat wil.
Ze is doof, dan krijg je datquote:Op zondag 20 november 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther verdraait het nu wel een beetje
quote:Op zondag 20 november 2022 14:43 schreef puzziepie het volgende:
Mora tegen Esther : Ooh dat ziet er lekker uit he Janet?
Oooh ik zeg altijd janet
quote:Op zondag 20 november 2022 14:43 schreef puzziepie het volgende:
Mora tegen Esther : Ooh dat ziet er lekker uit he Janet?
Oooh ik zeg altijd janet
Dat ziet er al smakelijk uitquote:
Uhuquote:
Dat slappe haar, die muizenoogjes. Dat gezicht zonder lijnen en die hamsterwangenquote:Op zondag 20 november 2022 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ze is zo mooi en lief
Mijn hartedief.![]()
[ afbeelding ]
Vers gemaaktquote:Op zondag 20 november 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Falafels zien er goed uit . Wat een pokkenwerk ...
Eindelijk gaan we het zienquote:Op zondag 20 november 2022 14:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat slappe haar, die muizenoogjes. Dat gezicht zonder lijnen en die hamsterwangen![]()
@ivorquote:Op zondag 20 november 2022 14:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat slappe haar, die muizenoogjes. Dat gezicht zonder lijnen en die hamsterwangen![]()
Lekkere lunch hoor, en geen prefab maar vers gemaaktquote:Op zondag 20 november 2022 14:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
UhuZiet er lekker uit en een prima lunch
Ze hebben daar wel de tijd er voor..quote:Op zondag 20 november 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere lunch hoor, en geen prefab maar vers gemaakt
Inderdaad tijd zat en 10 x lekkerderderquote:Op zondag 20 november 2022 14:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel de tijd er voor..
Dat is meestal wel zo ja..quote:Op zondag 20 november 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad tijd zat en 10 x lekkerderder
quote:Op zondag 20 november 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vers gemaaktDat waren dus die balletjes die ik in de keuken zag.
Ik ken je een beetje en weet dat je een iftar kan maken.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Een keer gemaakt , en net als bij Rupie en Ima was het bij mij ook iedere proberen proberen tot het eindelijk lukteDat vind ik ook wel tof aan Rupie: hij probeert en experimenteert veel, en in die loods setting kan hij van niets iets maken. Leuk om te zien
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt, als ik het eet maakt mijn dochter hetquote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Een keer gemaakt , en net als bij Rupie en Ima was het bij mij ook iedere proberen proberen tot het eindelijk lukteDat vind ik ook wel tof aan Rupie: hij probeert en experimenteert veel, en in die loods setting kan hij van niets iets maken. Leuk om te zien
Weer m&m's vergetenquote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef Seattle het volgende:
Ik ben zo betrokken geraakt dat ik net frikandellen en m&m’s bij onze boodschappen heb gedrukt (zoals Jeff het zou zeggen)
Dat denk ik ookquote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken je een beetje en weet dat je een iftar kan maken.
Dit, daarom nog steeds een favoriet van mij. Niet te vertrouwen, maar dat is niemand. En af en toe echt grappig.quote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt, als ik het eet maakt mijn dochter het
Ik heb er wel respect voor hoe Rupie van niets of weinig iets weet te maken, terwijl de rest 's avonds op hun luie reet zit maakt hij ook vaak nog een hapje of vaak al iets voor de volgende dag
Ik vind hem ook leuk, zijn humor en zijn liedjesquote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit, daarom nog steeds een favoriet van mij. Niet te vertrouwen, maar dat is niemand. En af en toe echt grappig.
Jeff zou zeggen: "Loop maar even mee."quote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Neeee! Hoe kan dat nou? Je hebt het er al dagen over
Je ging er altijd respectvol in.quote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ookmaar mijn schoondochter heeft haar geloof afgezworen
En alleen de blondjes, en zwart voor Moiraima.quote:Op zondag 20 november 2022 15:10 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Haarverf, pak ik ook 10 mensen mee.
Voor 10 man haarverf loopt anders ook aardig in de papieren.
Hij doet het bij de roddelaars. Zo komt het uiteindelijk bij iedereenquote:Op zondag 20 november 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Kinderachtig van Jeff om bij een van de domste en hypocriete mensen te gaan zitten slijmen
Vast weer 80ct pp ofzo.quote:Op zondag 20 november 2022 15:10 schreef Deisyy het volgende:
Juistem!quote:Op zondag 20 november 2022 15:12 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij doet het bij de roddelaars. Zo komt het uiteindelijk bij iedereen
Maar dan heeft hij het wel getackeldquote:Op zondag 20 november 2022 15:10 schreef Deisyy het volgende:
Alleen maar slim dus.quote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij het wel getackeld![]()
Jeff denkt in aftroeven
Maar met 1 " vrouwen" portie verf kun je bijna alle mannen mee doenquote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff denkt in aftroeven
Soort van zoethoudertjes ja, als ik ze iets geef moeten ze hun mond houden.quote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff denkt in aftroeven
KOM JE WAT TEKORT?? JE HEBT TOCH HAARVERF!?!quote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soort van zoethoudertjes ja, als ik ze iets geef moeten ze hun mond houden.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
KOM JE WAT TEKORT?? JE HEBT TOCH HAARVERF!?!
Mannen die hun haar vervenquote:Op zondag 20 november 2022 15:15 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Maar met 1 " vrouwen" portie verf kun je bijna alle mannen mee doen
quote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Salt&Pepper verven kan nog wel imo
Pietengymquote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waar ging het gesprek over met Wanda en Bern schakel net in hier
quote:Op zondag 20 november 2022 15:20 schreef Deisyy het volgende:
Pietengym, het zijn toch geen FOK!king kleuters
Duoquote:Op zondag 20 november 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
Voor het spel is het tactisch om een stel te zijn.
Heel soms zegt ze zinnige dingen maar Maddy is vooral een meeloperquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef Seattle het volgende:
Madeleine was gestopt met kaarten en al helemaal met Erik
Vind ik wel een leuke. Benieuwd of de hele groep enthousiast isquote:
Ik gok van van nietquote:Op zondag 20 november 2022 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik wel een leuke. Benieuwd of de hele groep enthousiast is
quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef pingu66 het volgende:
Zoë stemt voor een afwasmachine.
KimD zegtvdat heeft geen zin met zoveel mensen.
Zoë zegt maar die kan toch de hele dag aan?
KimD. Nee we hebben al zo weinig warm water 🤣🙃🥱
quote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef pingu66 het volgende:
Ach de lieverdquote:Op zondag 20 november 2022 15:40 schreef pingu66 het volgende:
Een debatquote:Op zondag 20 november 2022 15:45 schreef Seattle het volgende:
Wat is Babs met Jeff aan het doen? Een psychische quiz voorbereiden?
Niet aan gehoorzaamheid?quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
Zakgeld is gekoppeld aan saamhorigheid
Een jaar leven in de loods met alleen basis behoeftesquote:Op zondag 20 november 2022 15:49 schreef spapaars het volgende:
Dat ze nog geen verzoek hebben gedaan dat een wasserette hun beddengoed en kleding ophaalt, en schoon weer bezorgd, is verbijsterend.
Ik ha it efkes neisjoen mar Pyt seit nee.quote:
Pyt ?quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ha it efkes neisjoen mar Pyt seit nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |