Waar doe ik dat dan? Zolang Oekraine afhankelijk is van ons zullen ze ook een beetje onze maatstaven moeten hanteren. Op lager niveau zullen er flink wat misstanden plaatsvinden, maar het hogere niveau zal toch echt onderzoeken moeten uitvoeren.quote:Op maandag 21 november 2022 11:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Twee landen lijken ontzettend op elkaar qua cultuur. Het zal dan minder voorkomen, maar toch. Kap toch steeds Oekraine te zien als onze Westerse gelijke.
Juist met een Marshallplan maak je het oude Rusland kapot. Zonder Marshalplan krijg je gewoon een Putin 2.0 en/of Noordkorea daar (met meer nukes)quote:Op maandag 21 november 2022 12:35 schreef Slayage het volgende:
Navalny en zijn kliek denken dat Rusland het slachtoffer is van deze oorlogRusland moet kapot. Niks Marshallplan.
[ twitter ]
Is eenvoudig op te lossen, gewoon ophoepelen daarquote:
Dus is letterlijk alles toegestaan en noemen we dat dan alleen 'niet heel fatsoenlijk'?quote:Op maandag 21 november 2022 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooropgesteld: krijgsgevangenen dienen fatsoenlijk behandeld te worden, en door hun knieën schieten is nou niet heel fatsoenlijk. Maar als je niet wil dat Russische soldaten door hun knieën geschoten worden dan moet je ze lekker thuis laten.
Ja.quote:Op maandag 21 november 2022 15:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus is letterlijk alles toegestaan en noemen we dat dan alleen 'niet heel fatsoenlijk'?
Of is er ergens een grens en zijn sommigen dingen strafbaar?
Ben ik blij dat ik benzine rijdt.quote:Op maandag 21 november 2022 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje off-topic maar;
[ twitter ]
Producten/transport kunnen nog wel eens nog veel duurder worden.
Het gaat vooral om de transport sector, als een transport verdubbeld in kosten dan weet je al wat de prijzen in de super weer gaan doen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik benzine rijdt.
It's Himars o'clock again!quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
Stad in zuid Frankrijk:
[ twitter ]
Die kunnen niet; die worden. 100%. De hele transportsector draait op diesel. De EU schiet zichzelf andermaal finaal in de voeten.quote:Op maandag 21 november 2022 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje off-topic maar;
[ twitter ]
Nederland behoorde in 1940 45 tot de geallieerden en die hebben Duitsland vanaf 1943 helemaal plat gebombardeerd, vooral Dresden en Berlijn maar bovenal fabrieken en spoorlijnenquote:Op maandag 21 november 2022 08:23 schreef Wantie het volgende:
[
Volgens mij heeft Nederland Duitsland niet gebombardeerd..
This type of fascism I can supportquote:Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef ExTec het volgende:
De fascistische regering in Italië heeft er zin an.
[ twitter ]
De Turken zitten kennelijk sneaky toch meer te leveren dan dat ze propageren. Waarschijnlijk om de Russen niet al te veel in het harnas je jagen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:26 schreef Aether het volgende:
Turkey supplied Ukraine with TRLG-230 high-precision missiles and SUNGUR air-to-air missiles with infrared seeker for Bayraktar TB2
https://redd.it/z0zwqf
Maar misschien ook niet…quote:Op maandag 21 november 2022 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje off-topic maar;
[ twitter ]
De prijzen zijn alweer dalende, de paniek is voorbij en de boycot is allang ingeprijsd.quote:Op maandag 21 november 2022 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje off-topic maar;
[ twitter ]
Ze stopte bij een belofte geen sancties meer op te leggen, misschien is dat min of meer hetzelfde maar enfin.quote:Op maandag 21 november 2022 14:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die werkten prima tegen Iran. Ze stopten mede daardoor met hun kernwapenprogramma.
Gaat natuurlijk niet gebeuren, dan moeten de Russen dat hele gebied opgeven en staan ze aan de poorten van de Krim. Alleen de kerncentrale kan praktisch gezien niet.quote:Op maandag 21 november 2022 18:54 schreef capricia het volgende:
Gaat goed met het denazificeren.![]()
Al vertrouw ik die Russen voor geen cent. Zaporizhzhia weer terug naar Oekraïne. Ben benieuwd of het nog een beetje in tact is.
[ twitter ]
Vraag me af wat de staat van dat ding is.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |