SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Dat zijn Oekrainse troepen en de beelden zijn al maanden oud. Ook Oekraine verliest duizenden manschappen.quote:
quote:The most senior US general estimates that around 100,000 Russian and 100,000 Ukrainian soldiers have been killed or injured in the war in Ukraine.
Gen Mark Milley, chairman of the US Joint Chiefs of Staff, also suggested that around 40,000 civilians had died after being caught up in the conflict.
Bummerquote:Op zondag 20 november 2022 09:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zijn Oekrainse troepen en de beelden zijn al maanden oud. Ook Oekraine verliest duizenden manschappen.
[..]
Wat ik ervan begrijp is dat Oekraeners in 2 buitgemaakte voertuigen in een hinderlaag terecht komen en in paniek de andere kant opgaan.quote:Op zondag 20 november 2022 08:36 schreef xpompompomx het volgende:
Hier gaat een boel niet goed:
[ twitter ]
Kijk, dit is ook een manier om Fok! nog een extra stukje dood te krijgen. Ja, wat ie roept is niet heel constructief, al hoewel niet geheel onwaar. Lappen tekst onder spoiler zetten is aardig ingeburgerd. Maar geen beschreven regel.quote:Op zondag 20 november 2022 07:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Het feit dat je 24/7 hier zit maakt je niet de leider h die wel even uit gaat maken wat een ander post of wil lezen.
"Hoop mensen vinden het vervelend om veel te moeten scrollen.." Jij zou kunnen starten door te stoppen met posten, scheelt al enorm veel werk voor die VELE mensen.
Voordeel, die knakkerski kan nu in een envelop naar huis gestuurd wordenquote:Op zondag 20 november 2022 08:36 schreef xpompompomx het volgende:
Hier gaat een boel niet goed:
[ twitter ]
Zeker als desbetreffende sabels heeft en aangeeft deze prima te willen gebruiken!quote:Op zondag 20 november 2022 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kijk, dit is ook een manier om Fok! nog een extra stukje dood te krijgen. Ja, wat ie roept is niet heel constructief, al hoewel niet geheel onwaar. Lappen tekst onder spoiler zetten is aardig ingeburgerd. Maar geen beschreven regel.
Maar vooral, mensen die heel actief een discussie op gang houden, zijn het goud van een actief forum. Als die wegvallen, bloedt in no time Fok nog harder dood dan het al doet. Die mensen zorgen er namelijk voor dat er wat te discussiren en lezen blijft. Kortom, kijk uit met wat je roept.
Oude foto van Russen in Donbasquote:
Zijn er na meer dan twee maanden continue belegering nog steeds burgers in Bakhmut?quote:
quote:
Zie je hier ook mensen met emmers water wanneer er een huis in de brand staat oid? Je gaat toch niet met gevaar voor eigen leven zo'n brand proberen te blussen.quote:Op zondag 20 november 2022 10:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
“None of the locals tried to fight the fire”.
En toch lijkt het me sterk dat de verliezen 1 op 1 zijn, zeker met het feit dat de Russen zich moet terugtrekken en Oekraners steeds geavanceerdere wapens krijgen (HIMARS, geavanceerde drones, US intel etc.). Zijn er dan zoveel meer Oekraners gesneuveld aan het begin van de oorlog? Zijn er zoveel slachtoffers door boobytraps die door de Russen worden achtergelaten? Krijgen ze te weinig wapens om de hele frontlinie mee te bewapenen? Of kloppen deze cijfers gewoon niet?quote:Op zondag 20 november 2022 09:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zijn Oekrainse troepen en de beelden zijn al maanden oud. Ook Oekraine verliest duizenden manschappen.
[..]
Je bent niet de enige die zich dat afvraagt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat want de Britten hebben sinds ergens de jaren '90 al geen fatsoenlijke luverd meer...
Dat begint ook vermoeiend te worden. Waarom delen die gasten dat soort flauwekulquote:
die is inderdaad waarschijnlijk. die dingen zijn behoorlijk mobiel, en 4 systemen zijn genoeg om bv London te bewaken. bovendien kosten de huidige generatie raketten "maar" ~100K per stuk. (de Starstreaks)quote:Op zondag 20 november 2022 11:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich dat afvraagt.
Geruchten wijzen deze kant op:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rapier_(missile)
Volgens deze pagina heeft het VK er 124. Toezegging van VK MP is 125.
Lig je dan, met je been in puin dood te bloeden naast wat gesneuvelden onbekenden die je pas een maandje kent. Voor de maffia elite van Putin, was het vast waard! Domme Russen die zich naar de slachtbank laten leiden.quote:Op zondag 20 november 2022 11:19 schreef Slayage het volgende:
Wat een shit show dat bakhmut [ twitter ]
De kracht van oorlogspropaganda moet niet onderschat worden. Zowel Westerse als Oekraense media zijn onderworpen aan censuur door het militaire gezag in Oekrane.quote:Op zondag 20 november 2022 11:26 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
En toch lijkt het me sterk dat de verliezen 1 op 1 zijn, zeker met het feit dat de Russen zich moet terugtrekken en Oekraners steeds geavanceerdere wapens krijgen (HIMARS, geavanceerde drones, US intel etc.). Zijn er dan zoveel meer Oekraners gesneuveld aan het begin van de oorlog? Zijn er zoveel slachtoffers door boobytraps die door de Russen worden achtergelaten? Krijgen ze te weinig wapens om de hele frontlinie mee te bewapenen? Of kloppen deze cijfers gewoon niet?
Denk: mogelijkheden. Je moet 100en zo niet 1000en wapens op kunnen rapen daar. Moet het wel ff rustig worden.quote:Op zondag 20 november 2022 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lig je dan, met je been in puin dood te bloeden naast wat gesneuvelden onbekenden die je pas een maandje kent. Voor de maffia elite van Putin, was het vast waard! Domme Russen die zich naar de slachtbank laten leiden.
Of er ligt 1 geweer waar ze al het verse vlees heen laten tijgeren.quote:Op zondag 20 november 2022 12:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk: mogelijkheden. Je moet 100en zo niet 1000en wapens op kunnen rapen daar. Moet het wel ff rustig worden.
Ja. Van deze bron zou je wel beter verwachtenquote:Op zondag 20 november 2022 11:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat begint ook vermoeiend te worden. Waarom delen die gasten dat soort flauwekul. Het wordt in no time gebunked en het maakt pro-oekraine kanalen net zo onbetrouwbaar als het kremlin
.
Ik kan daar zo slecht tegen...
Moderne variant van deze, idd.quote:Op zondag 20 november 2022 12:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Of er ligt 1 geweer waar ze al het verse vlees heen laten tijgeren.
Hopelijk komt er eentje in Oekrainse handenquote:Op zondag 20 november 2022 12:29 schreef ExTec het volgende:
T-14 armata gespot (nu echt), maar niet in oekraine.
[ twitter ]
Hebben we eindelijk antwoord op de vraag: "what armata doing?"quote:Op zondag 20 november 2022 12:29 schreef ExTec het volgende:
T-14 armata gespot (nu echt), maar niet in oekraine.
[ twitter ]
Ik geloof de cijfers ook niet. 1 op 1 zou vrij bizar zijn. En 40k burgerdoden kan ook niet kloppen. Complete steden/gebieden waar honderdduizenden mensen woonden zijn aan gort geschorten en veel inwoners gedeporteerd en/of vermoord. Het is allemaal maar natte vinger werk op basis van achterhaalde of onjuiste informatie vaakquote:Op zondag 20 november 2022 11:26 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
En toch lijkt het me sterk dat de verliezen 1 op 1 zijn, zeker met het feit dat de Russen zich moet terugtrekken en Oekraners steeds geavanceerdere wapens krijgen (HIMARS, geavanceerde drones, US intel etc.). Zijn er dan zoveel meer Oekraners gesneuveld aan het begin van de oorlog? Zijn er zoveel slachtoffers door boobytraps die door de Russen worden achtergelaten? Krijgen ze te weinig wapens om de hele frontlinie mee te bewapenen? Of kloppen deze cijfers gewoon niet?
Dat is wel dichtbij, en er lagen nog andere boerderijen en gehuchtjes tussen. Hopelijk gaat het goed met de bewoners.quote:Op zondag 20 november 2022 11:19 schreef Slayage het volgende:
Daarom kan ik me ook 0 voorstellen bij dat rus ze echt in gaat zetten. Dat is omgekeerd net zo'n trophy als dat de HIMARS voor rus is.quote:Op zondag 20 november 2022 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk komt er eentje in Oekrainse handenIk denk dat de VS wel interesse heeft om te ruilen tegen een lading andere wapens
Over het laatste punt zou ik mij niet veel zorgen maken. Dan veranderen ze gewoon de naam naar T-24quote:Op zondag 20 november 2022 12:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarom kan ik me ook 0 voorstellen bij dat rus ze echt in gaat zetten. Dat is omgekeerd net zo'n trophy als dat de HIMARS voor rus is.
En idd, gaan ze, blaast oekraine er 1 af, of nog ergers, veroveren ze er 1, gaan we dagen filmpjes zien, en gaan we een nieuw record zien mbt hoe snel (de resten van) een tank statesside vervoerd kan worden.
Ook is het een soort export product. Tank is de duurste die rus ooit gemaakt heeft. Als je dan al dat soort slechte PR voor je kiezen krijgt voor productie goed en wel is begonnen, houd dat niet veel goeds in voor hoeveel je er aan 3den kunt slijten.
Iemand op fok had zich afgevraagd of er daadwerkelijk gevochten werd bij Bakhmut. Zowel op de Russische als de Oekranse telegram kanalen wordt erover Bakhmut gesproken. En we krijgen steeds meer beelden te zien.quote:Op zondag 20 november 2022 11:19 schreef Slayage het volgende:
quote:Houdt ook rekening met Russische kernaanval
Oekraense staatssecretaris: 'Oorlog is in lente van 2023 voorbij'
Updated 21 min geleden
31 min geleden in BUITENLAND
De Oekraense strijdkrachten zouden al aan het einde van dit jaar de door de Russen bezette Krim heroverd kunnen hebben.
Dat heeft de staatssecretaris van Defensie, Volodimir Havrilov, zaterdag gezegd in een interview met Sky News. De oorlog met Rusland zal volgens hem in de lente van 2023 voorbij zijn.
quote:Op zondag 20 november 2022 13:12 schreef Slayage het volgende:
Jup. Zon kans komt niet vaak langs.
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat klopt niet. Nederland had een paar weken terug nog een donatie van $400 miljoen gedaan. En waar is Frankrijk? Die CEASAR's alleen al zijn genoeg om in het lijstje te komen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nederland staat er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |