Mooie opwarmertje. Dat wordt nog lang doorploeteren met al die conscripts uitschakelen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef polderturk het volgende:
10.000 dode Russen bij Bakhmut.
Russen willen Bakhmut persé veroveren.
Gaat ze niet lukken. Als het ze lukt worden ze er na 2 maanden uitgekegeld.
[ twitter ]
Je kan hem geen ongelijk geven. Ik zou ook zoiets doen als ik Poetin was als ik geen opties meer heb op het slagveld.quote:
Het heeft alleen totaal geen effect.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je kan hem geen ongelijk geven. Ik zou ook zoiets doen als ik Poetin was als ik geen opties meer heb op het slagveld.
Dat heeft het zeker wel. Duitsland heeft al gezegd dat het te duur wordt tegen de VS en dat ze moeten voorsorteren op onderhandelingen. De VS heeft dat ook al gezegd op de achtergrond.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het heeft alleen totaal geen effect.
Jawel hoor. Een hoop mensen geven hem ongelijk. En waarom "zou jij ook zoiets doen?" Haat jij de Oekraïners net zo erg? Ik vind het nogal vreemd dat je de keuze maakt om een volk af te maken, waarbij je een rits morele en juridische grenzen overgaat, terwijl je (veel makkelijker) een einde kunt maken aan het conflict. Of grenzen consolideren, terugtrekken naar beter gebied, onderhandelen, etcquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je kan hem geen ongelijk geven. Ik zou ook zoiets doen als ik Poetin was als ik geen opties meer heb op het slagveld.
Allemaal off topic.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat heeft het zeker wel. Duitsland heeft al gezegd dat het te duur wordt tegen de VS en dat ze moeten voorsorteren op onderhandelingen. De VS heeft dat ook al gezegd op de achtergrond.
Oh ja? Waar hebben ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat heeft het zeker wel. Duitsland heeft al gezegd dat het te duur wordt tegen de VS en dat ze moeten voorsorteren op onderhandelingen. De VS heeft dat ook al gezegd op de achtergrond.
Zou het daar echt zo erg zijn? We zien van veel zaken beelden, alleen van dit bijna niks. Toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef polderturk het volgende:
10.000 dode Russen bij Bakhmut.
Russen willen Bakhmut persé veroveren.
Gaat ze niet lukken. Als het ze lukt worden ze er na 2 maanden uitgekegeld.
[ twitter ]
Rus doet nu al maanden aanvallen. Onsuccesvol. Er is geen tijd om lijken te bergen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het daar echt zo erg zijn? We zien van veel zaken beelden, alleen van dit bijna niks. Toch?
Het is niet alleen fysiek oorlog, maar qua media is er ook een oorlog gaande. We zijn het misschien vergeten maar de oekrainse overheid bepaalt welk nieuws wanneer naar buiten komt en we worden elke dag gevoed met leuke muzikale filmpjes van Russen in het nauw. We kregen zelfs beelden vanuit de lucht en POV te zien hoe zes Russen die zich net hebben overgegeven om het leven komen door hun debiele compagnon. Als we ondanks berichten van iets toch geen beelden zien, dan vind ik dat opvallend. Kan de claim natuurlijk nog steeds kloppenquote:Op zondag 20 november 2022 00:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rus doet nu al maanden aanvallen. Onsuccesvol. Er is geen tijd om lijken te bergen.
Hoe denk jij dat het er uit ziet?
Deze zag ik toevallig gister nog.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het daar echt zo erg zijn? We zien van veel zaken beelden, alleen van dit bijna niks. Toch?
Nee, ze hebben gezegd dat ze vol blijven houden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, het Kremlin verteld de waarheid.quote:Op zondag 20 november 2022 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is niet alleen fysiek oorlog, maar qua media is er ook een oorlog gaande. De oekrainse overheid bepaalt wat er naar buiten komt en we worden elke dag gevoed gevoed met leuke muzikale filmpjes van Russen in het nauw. We kregen zelfs beelden vanuit de lucht en POV te zien hoe zes Russen die zich net hebben overgegeven om het leven komen door hun debiele compagnon. Als we ondanks berichten van iets toch geen beelden zien, dan is dat opvallend.
Ok sorryquote:Op zondag 20 november 2022 00:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, het Kremlin verteld de waarheid.
Dus er vinden geen gevechtshandelingen plaats rond bakhmut? Oekraine bedenkt dat maar?quote:Op zondag 20 november 2022 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
We zijn het misschien vergeten maar de oekrainse overheid bepaalt welk nieuws wanneer naar buiten komt en we worden elke dag gevoed met leuke muzikale filmpjes van Russen in het nauw. We kregen zelfs beelden vanuit de lucht en POV te zien hoe zes Russen die zich net hebben overgegeven om het leven komen door hun debiele compagnon.
Hoe kom je daarbij dan?quote:Op zondag 20 november 2022 00:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn dit niet van die vacuumbommen?
??quote:Op zondag 20 november 2022 00:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn dit niet van die vacuumbommen?
Het feit dat je 24/7 hier zit maakt je niet de leider hè die wel even uit gaat maken wat een ander post of wil lezen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat win ik dan?
[..]
Hoop mensen vinden het vervelend om veel te moeten scrollen. Voordat de OP ingekort werd, werd daar dus ook over geklaagd.
Jup. Dat inderdaadquote:Op zondag 20 november 2022 00:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus er vinden geen gevechtshandelingen plaats rond bakhmut? Oekraine bedenkt dat maar?
Ook goed
quote:Op zondag 20 november 2022 08:36 schreef xpompompomx het volgende:
Hier gaat een boel niet goed:
[ twitter ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |