10 in bijna 3 maanden is idd veelquote:Op zondag 20 november 2022 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Elke keer als ik het even een tijdje niet volg verdwijnen er veel mensen uit de loods trouwens
Ik heb periodes dat ik veel COSquote:Op zondag 20 november 2022 00:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
10 in bijna 3 maanden is idd veel
1/4 van de inwoners versus 1/4 van een jaarquote:Op zondag 20 november 2022 00:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
10 in bijna 3 maanden is idd veel
Non verbale communicatie ten topquote:Op zondag 20 november 2022 00:17 schreef greysbones het volgende:
Berend is aanvallend volgens Mirthe
maar Mirthe is degene die met een potlood aan het wijzen is
Het vervelende is dat het merendeel vrijwillige weglopers zijn die het regulieren wegstemmen hebben verziekt..quote:Op zondag 20 november 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
1/4 van de inwoners versus 1/4 van een jaar
valt wel mee, is te overzien
Best wel.En ik denk dat er nog een paar zo gaan.quote:Op zondag 20 november 2022 00:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het merendeel vrijwillige weglopers zijn die het regulieren wegstemmen hebben verziekt..
Die van anderen dan he!quote:Op zondag 20 november 2022 00:18 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft een paar keer het ontbijt laten staan???
Ja, en dat is door een niet doordacht systeem... ze zouden een boete moeten krijgen, als groep en individu, als ze vertrekkenquote:Op zondag 20 november 2022 00:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het merendeel vrijwillige weglopers zijn die het regulieren wegstemmen hebben verziekt..
Hoe ze er ook naar toeloopt.Alsof ze een statement wil maken.quote:Op zondag 20 november 2022 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje pakt onderweg wel wat ze nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
Zo hou je enkel verdienopdrachten over. Dat is toch wel erg weinig content. Ik mis toch wel wat meer ondernemen in deze show. Dat aspect uit Utopia was uniekquote:Op zondag 20 november 2022 00:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en dat is door een niet doordacht systeem... ze zouden een boete moeten krijgen, als groep en individu, als ze vertrekken
Het zou al schelen als 24uur aanvragers geen uitstel meer krijgen, dus niet 3x herroepenquote:Op zondag 20 november 2022 00:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en dat is door een niet doordacht systeem... ze zouden een boete moeten krijgen, als groep en individu, als ze vertrekken
Ja, maar dat bedoel, stel 10.000 uit de pot als iemand vertrekt... plus een clausule in het contract, dan gaan mensen niet wegquote:Op zondag 20 november 2022 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo hou je enkel verdienopdrachten over. Dat is toch wel erg weinig content. Ik mis toch wel wat meer ondernemen in deze show. Dat aspect uit Utopia was uniek
die gaat lopen huilen bij iemandquote:
Ik denk dat er ook geen borg betaald hoefde te worden zoals bij Utopia het geval was. Ik denk dat je als dat er geweest was mensen niet zomaar zouden opstappen omdat er een stok achter de deur was.quote:Op zondag 20 november 2022 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel, stel 10.000 uit de pot als iemand vertrekt... plus een clausule in het contract, dan gaan mensen niet weg
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2022 00:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook geen borg betaald hoefde te worden zoals bij Utopia het geval was. Ik denk dat je als dat er geweest was mensen niet zomaar zouden opstappen omdat er een stok achter de deur was.
Ik vrees voor een leegloop met de feestdagenquote:Op zondag 20 november 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk dat het programma bewust wacht met eliminaties want 365 dagen dit gedoe, is niet boeiend genoeg. Op een gegeven moment komen er 2 eliminaties per maand denk ik, en denk na kerst.
Terecht. Ben benieuwd waar ze nu in de polls eindigt, die ging van topper naar flopper in rap tempoquote:Op zondag 20 november 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
ze loopt dus al de hele avond er over te zeuren en nu had berend er genoeg van
Dat wist je, daar heb je je voor opgegeven om ook de feestdagen weg te zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees voor een leegloop met de feestdagen
Bij sommige RLS moest je inleg-geld betalen weet echt niet meer welke RLS) en dat moes 't je inleveren als je vrijwillig eruit stapte.quote:Op zondag 20 november 2022 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel, stel 10.000 uit de pot als iemand vertrekt... plus een clausule in het contract, dan gaan mensen niet weg
ze heeft nog fansquote:Op zondag 20 november 2022 00:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Terecht. Ben benieuwd waar ze nu in de polls eindigt, die ging van topper naar flopper in rap tempo
Er zullen er misschien een paar vertrekken. Tenzij de febo een beloning of zo geeft op wat voor een manier dan ook.quote:Op zondag 20 november 2022 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, zo het nu gaat is maand in maand uit hetzelfde.. ergens moet de Regie een mindfuck plegen om de Show te reddenquote:Op zondag 20 november 2022 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
s avonds vakerquote:Op zondag 20 november 2022 00:30 schreef pingu66 het volgende:
Berend is trouwens op miraculeuze wijze hersteld van zijn ziekte.
Berend mag niets.. op Dokters Advies...quote:Op zondag 20 november 2022 00:30 schreef pingu66 het volgende:
Het gaat om eten ....quote:Op zondag 20 november 2022 00:30 schreef pingu66 het volgende:
Kortjakje.quote:
En een soort echo van zichzelfquote:Op zondag 20 november 2022 00:35 schreef greysbones het volgende:
Jeff denkt zo anders op bepaalde vlakken
en ja hij lult en hij lult en hij lult
maar veel wat hij zegt kan ik het mee eens zijn
izeik?quote:Op zondag 20 november 2022 00:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zeikstraal vindt zichzelf wel fantastisch
6 kratten bier en 12 flessen wijn zijn al onderweg, die komen maandag zegt ie netquote:Op zondag 20 november 2022 00:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nog 6 flessen rood in kantoor voor eigen gebruik Manager
er is al kinderbezigheidstherapie speelgoed besteltquote:Op zondag 20 november 2022 00:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe gaat daar een pooltafel van betaald worden?
quote:Op zondag 20 november 2022 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar er komt nog een heleboel aan dat al betaald is ...
Zo'n klaptafeltje kost de kop niet, zet m in de hottub et voila pooltafelquote:Op zondag 20 november 2022 00:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe gaat daar een pooltafel van betaald worden?
Oh dan zijn die 6 flessen rood al meester gemaakt door MeesterJeffquote:Op zondag 20 november 2022 00:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
6 kratten bier en 12 flessen wijn zijn al onderweg, die komen maandag zegt ie net
quote:Op zondag 20 november 2022 00:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo'n klaptafeltje kost de kop niet, zet m in de hottub et voila pooltafel
Echolalie maar dan op zichzelf gerichtquote:Op zondag 20 november 2022 00:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
En hij gaat maar door, en door, en door, en door
Lampen.quote:Op zondag 20 november 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
Het -5 daar in Flevoland en Berend gaat daar in een shirt buiten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is al in bestelling en onderweg naar Lelystad![]()
quote:Op zondag 20 november 2022 00:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. Berend heeft Estertjes gestolen speculaas "even aan de kant gelegd" en weer teruggegeven
Soort van Yolanthe Kabeljauwquote:Op zondag 20 november 2022 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze pakt ook allesik ga dat gifje niet weer neerzetten
Kop en maaiveld idee Lotte.quote:Op zondag 20 november 2022 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Er zijn er ook maar weinig van de 30 mensen die een uitgesproken mening durven te hebben. En die mensen worden gehaat of geliefd. De rest lekker gemakkelijk op de achtergrond en mee lullen.
Beleefdheidsvorm die Jeff en Zoe doen.quote:Op zondag 20 november 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
Heeft Esther aangegeven dat ze met "U" aangesproken wil worden ?
Nee doet Jeff uit beleefdheid bij 'ouderen' daar zoals Esther, Moraima en Janet.quote:Op zondag 20 november 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
Heeft Esther aangegeven dat ze met "U" aangesproken wil worden ?
Ik heb bijna medelijden met dat hand aan haar oor.Ze is echt doof.quote:Op zondag 20 november 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Esther is een einzelganger maar niet slecht of zo.
Idem, over het algemeen is de sfeer top! Leuk om erbij te hebben naast de streamsquote:
Zonder COS keek ik niet.quote:Op zondag 20 november 2022 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Idem, over het algemeen is de sfeer top! Leuk om erbij te hebben naast de streams
Lees even goed.quote:Op zondag 20 november 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
wat keek je niet ... Bern gaat afdouchen?
true ... dat ziet Berend heel goedquote:Op zondag 20 november 2022 01:40 schreef Kakadylo het volgende:
Babbelette moet je zo snel mogelijk willen elimineren als je de kans krijgt
Wie heeft jou wakker gemaakt?quote:Op zondag 20 november 2022 01:40 schreef Kakadylo het volgende:
Babbelette moet je zo snel mogelijk willen elimineren als je de kans krijgt
Vrouwen ontspringen meestal de dans want mannen zijn veelal het mikpuntquote:
Heb dat overigens altijd al gezegd want alle signalen staan bij haar op roodquote:
Jeffrey had de kans om Martin te wieberen maar koos voor Jerrold terwijl beiden sterke spelers zijn dus ja zeg het maarquote:Op zondag 20 november 2022 01:45 schreef chufi het volgende:
Mattin mag ook wel wieberen ... die gast spoort niet
en vertoont erg grensoverschrijdend gedrag .... in mijn ogen
Ja toen was het nog te vroeg ... laatste tijd is ie pas echt van het padje ... sinds zn val van de bouwstellingquote:Op zondag 20 november 2022 01:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey had de kans om Martin te wieberen maar koos voor Jerrold terwijl beiden sterke spelers zijn dus ja zeg het maar
Zal wel met de te sterke pijnstllende medicatie te maken hebben dat ie doorslaat, maar dat zit dus in hemquote:Op zondag 20 november 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toen was het nog te vroeg ... laatste tijd is ie pas echt van het padje ... sinds zn val van de bouwstelling
Ik heb het nu over de Martin van nu ... niet van toenquote:Op zondag 20 november 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Heel veel dingen dus ook eliminaties, worden overlegd met achter, de febo.
Vanuit Jeff bekeken was Martin logischer want die zal hem gaan wegstemmen als ie die kans krijgt. Jerrold is meer categorie Bern terwijl de kans dat Jeffrey het programma wint relatief klein is. Waardoor die actie straks in het voordeel is van een ander.quote:Op zondag 20 november 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toen was het nog te vroeg ... laatste tijd is ie pas echt van het padje ... sinds zn val van de bouwstelling
Heb al die andere reallifeshows niet gezien maar Jeff had er zomaar uit kunnen liggen en eerder ging ook al meteen Johanquote:Op zondag 20 november 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Heel veel dingen dus ook eliminaties, worden overlegd met achter, de febo.
Ligt eraan hoeveel hulp Jeff van achter krijgt. Hij maakt wel inmiddels de meeste tv momenten. Zal "achter" enorm appreciëren.quote:Op zondag 20 november 2022 01:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanuit Jeff bekeken was Martin logischer want die zal hem gaan wegstemmen als ie die kans krijgt. Jerrold is meer categorie Bern terwijl de kans dat Jeffrey het programma wint relatief klein is. Waardoor die actie straks in het voordeel is van een ander.
Ja eliminaties is vooral FEBO.. Ik heb het gewoon over nu .. Martin is en eikel een klootzak en een slecht voorbeeeld voor de kinderen van Mexxx... Mexxx zelf trouwens ook maar das een ander verhaalquote:Op zondag 20 november 2022 01:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanuit Jeff bekeken was Martin logischer want die zal hem gaan wegstemmen als ie die kans krijgt. Jerrold is meer categorie Bern terwijl de kans dat Jeffrey het programma wint relatief klein is. Waardoor die actie straks in het voordeel is van een ander.
Die 2 interesseren me niet eens meer.quote:Op zondag 20 november 2022 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eliminaties is vooral FEBO.. Ik heb het gewoon over nu .. Martin is en eikel een klootzak en een slecht voorbeeeld voor de kinderen van Mexxx... Mexxx zelf trouwens ook maar das een ander verhaal
Mij ook niet maar irriteren wel behoorlijk de sfeer soms (vooral Martin)quote:Op zondag 20 november 2022 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Die 2 interesseren me niet eens meer.
Het ironische aan Babs is dat ze precies weet waar ze mee bezig is maar vervolgens door errors de verkeerde afslag neemtquote:Op zondag 20 november 2022 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik heb het ooit al gezegd. Babette is een vreselijke opportunist. Constant. Mijn minst favoriete persoon in de loods. En Wendy mijn favoriet.
En dat is geen script of niet aangegeven door de febo.quote:Op zondag 20 november 2022 02:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ironische aan Babs is dat ze precies weet waar ze mee bezig is maar vervolgens door errors de verkeerde afslag neemt
ima en rupiquote:
Eunice is ondertussen ook wakker, die staat buiten te ontspannen bbbrrrrrrquote:Op zondag 20 november 2022 08:22 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Tijd voor een nieuwe dag in de loods met een lekker kopje thee.
Mattin, Wanda en Erik zijn wakker voor zover ik het kan zien.
Vanuit zijn stoel becommentarieert hij heel veel bewoners over hun doen en laten.quote:Op zondag 20 november 2022 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
JW zegt er niks meer van.
Over Wanda die een halfuur onder de douche staat.
Het rooster wat ze moeten doen ,corvee etc.quote:
Volgens mij wie ontbijt moet maken? Ik begrijp het niet helemaal.quote:
Het lijkt wel iets medisch. Doet me denken aan mijn tijd dat ik bij de verloskundige liepquote:Op zondag 20 november 2022 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij wie ontbijt moet maken? Ik begrijp het niet helemaal.
Dan is het voor Mexx.quote:Op zondag 20 november 2022 09:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het lijkt wel iets medisch. Doet me denken aan mijn tijd dat ik bij de verloskundige liep
quote:Op zondag 20 november 2022 09:21 schreef Seattle het volgende:
Zijn de frikandellen al in het vet gegooid?
Isaac is daar best goed in.quote:
Voor wat voor watquote:Op zondag 20 november 2022 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
De boter is gesmolten.
Ik herhaal:
De boter is gesmolten.
Moest smeerbaar zijn maar iets te lang in de magnetron.quote:
Prutsers zijn het ookquote:Op zondag 20 november 2022 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest smeerbaar zijn maar iets te lang in de magnetron.
Kutgroep is het.quote:
Dan ben je enorm simpel (en eigenlijk niet meer serieus te nemen).quote:Op zondag 20 november 2022 02:02 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is een loeder en Martin een sloeber
Simpeler kan ik het eigenlijk niet uitleggen
quote:Op zondag 20 november 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin heeft 2 kommetjes havermout gemaakt.
Niet meer voor de groep.
Dus wel duidelijk waarom martin altijd de havermout voor de groep maakte.quote:Op zondag 20 november 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin heeft 2 kommetjes havermout gemaakt.
Niet meer voor de groep.
Deed je dat dan?quote:Op zondag 20 november 2022 09:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan ben je enorm simpel (en eigenlijk niet meer serieus te nemen).
Zo ging het dus ook.quote:Op zondag 20 november 2022 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Dus wel duidelijk waarom martin altijd de havermout voor de groep maakte.
Dan kon hij er net zo veel suiker in gooien als hij wilde, en hij kon een flinke hoeveelheid voor zichzelf pakken.
Dat is wel wat anders dan een afgewogen bakje kwark.
Liefde is:quote:
Nee hoor.Engine vindt mij ook lief.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 09:38 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp dat er nu verwarring is over wat ze mogen pakken / moeten doen?
"Martin er is havermout!" En vervolgens staat Eunice iets te prakken/om te roeren waar het RIVM 3 dagen op los zou kunnen gaan qua onderzoek naar inhoud
Er is niks geregeld dus Eunice heeft maar wat ze kon vinden uit de koelkast gehaald.quote:Op zondag 20 november 2022 09:38 schreef Ireth het volgende:
"Martin er is havermout!" En vervolgens staat Eunice iets te prakken/om te roeren waar het RIVM 3 dagen op los zou kunnen gaan qua onderzoek naar inhoud
ja eunice is op zoek naar restjes en deze stond in de ijskast, je mag ook mosterd of mayo op je brood, omdat alles zo;n beetje op isquote:Op zondag 20 november 2022 09:38 schreef Ireth het volgende:
Eunice at gisteren zelfs geheel vrijwillig de stinkharingquote:Op zondag 20 november 2022 09:40 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja eunice is op zoek naar restjes en deze stond in de ijskast, je mag ook mosterd of mayo op je brood, omdat alles zo;n beetje op is
Eunice moet wat met die zak wortels die ze van Jeffrey in haar handjes gedrukt kreeg.quote:
Je mag ook die havermout oppewarmen.quote:
Zijn er nog frikandellen?quote:Op zondag 20 november 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag ook die havermout oppewarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zoe is nog niet wakker.quote:
Whut??!quote:Op zondag 20 november 2022 09:43 schreef juul. het volgende:
Grapjas Erik zei tegen Jappie, lekker hè om Wendy te beffen
Ik verstond opperwarmerquote:Op zondag 20 november 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag ook die havermout oppewarmen.
Ik zie wel eieren nuquote:
Ik had het ook wel geweten.quote:Op zondag 20 november 2022 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie wel eieren nudoe mij die maar.
Kom je iets tekort?quote:Op zondag 20 november 2022 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Jeffrey gisteren zei dat er voldoende te eten was. Een boterham met geraspte wortel of een met may en
quote:
Ik zit niet in de loodsquote:
Het is wel grappig dat meteen de dag erna niks is. En nog grappiger is dat er bijna niemand komt ontbijten.quote:Op zondag 20 november 2022 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Jeffrey gisteren zei dat er voldoende te eten was. Een boterham met geraspte wortel of een met may en
Het dialect van hem maakt het leukquote:Op zondag 20 november 2022 09:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanuit zijn stoel becommentarieert hij heel veel bewoners over hun doen en laten.
De dag begint al met een zooitjequote:
Het is een chaos, de manager heeft het goed geregeldquote:
Ik had al lang 4 eieren gebakken.quote:Op zondag 20 november 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
Wat is nu het probleem?? Alles is er toch
quote:Op zondag 20 november 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
Wat is nu het probleem?? Alles is er toch
Isaac is aan het zeiken. En Berend net even. Verder was er gewoon niks geregeld.quote:
Maar gaat verder prima toch?quote:Op zondag 20 november 2022 10:08 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is aan het zeiken. En Berend net even. Verder was er gewoon niks geregeld.
net andersom (sandwich spread reclame(quote:Op zondag 20 november 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van wit,ik hou van bruin....
Oh jawel. Janet vond het wel gezellig samen brood smeren.quote:Op zondag 20 november 2022 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar gaat verder prima toch?
De opstart was even lastig.
Die ken ik niet.Was gewoon een OT post.quote:Op zondag 20 november 2022 10:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
net andersom (sandwich spread reclame(
Ik houd van brood waar wortel fris op zit.quote:Op zondag 20 november 2022 10:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
net andersom (sandwich spread reclame(
Die heeft vloeibaar brood genoeg op voorraad zekerquote:Op zondag 20 november 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Jeff:"Eerst de groep,zie wel wat er overblijft."
Voor jouw tijdquote:Op zondag 20 november 2022 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ken ik niet.Was gewoon een OT post.
Half 11 opruimenquote:Op zondag 20 november 2022 10:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
En dan hebben de mensen die nog niet ontbeten hebben pech gehad?
Ik word zo moe van die mensenquote:Op zondag 20 november 2022 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Half 11 opruimen![]()
Janet vind dat al te laat. 10 uur wil ze.
Jeff modus on.quote:
Het is een kut groep.quote:
Eerst even een peukie klikkenquote:Op zondag 20 november 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schenk een wijntje in,wil jij ook?[ afbeelding ]
Esther kookt ze.quote:Op zondag 20 november 2022 10:24 schreef Loveable het volgende:
Wie heeft er allemaal gebakken ei op brood dan?
er is genoeg voor iedereen.. dus drinken we samen niet alleenquote:Op zondag 20 november 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schenk een wijntje in,wil jij ook?[ afbeelding ]
Marciano heb ik er drie zien bakken en Eunice eentje. Verder weet ik niet.quote:Op zondag 20 november 2022 10:24 schreef Loveable het volgende:
Wie heeft er allemaal gebakken ei op brood dan?
Ciano,Janet en zijn vrouw.quote:Op zondag 20 november 2022 10:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik zie ook een pan met gebakken eieren
Ah okquote:Op zondag 20 november 2022 10:25 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano heb ik er drie zien bakken en Eunice eentje. Verder weet ik niet.
Maar die pan zit ook gebakken eieren in voor wie zijn die?quote:
Kan je op brood doen met ei of met mayoquote:Op zondag 20 november 2022 10:28 schreef Ireth het volgende:
Zal er iemand wat met die berg wortel gaan doen??
Ja dat snap ik, maar zal dat ook gedaan wordenquote:Op zondag 20 november 2022 10:29 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan je op brood doen met ei of met mayo
Geen idee heb niemand nog zien pakkenquote:Op zondag 20 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zal dat ook gedaan worden
Vooralsnog alleen wat vliegen.quote:Op zondag 20 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zal dat ook gedaan worden
quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
Wat stouwde KimK daar weg in haar broekband???
Ontbijtje voor Wanda,hamsters vinden wortels lekker.quote:Op zondag 20 november 2022 10:31 schreef Ireth het volgende:
Ow kimK gooit wortel op haar gebakken ei! Heeft Eunice niet voor niets staan raspen!
quote:Op zondag 20 november 2022 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ontbijtje voor Wanda,hamsters vinden wortels lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |