Ik denk idd dat Egyptenaren dat accent niet herkennenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Als ik op vakantie ben, horen ze vaak niet dat ik uit Brabant kom ....
Ehh, het filmpjestopic?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weet niet waar ik het anders moet plaatsen.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal jij ooit iets positiefs van jeff zien? ieder zijn mening hoor, ik zie ook zijn fouten ,maar hij is echt niet zo slecht
niets volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Had een etentje. Streams net aan Djedi over haar accent en Ruben nu vervelend aan het zingen.
Is er überhaupt iéts veranderd aan de omgang tussen die twee sinds het ‘ik neem nu afstand’ gesprek?! Voor mijn gevoel is het net alsof dat gesprek nooit gebeurd is
Heb net het Centraal geplaatst.quote:
In de sc of in het filmpjestopic?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Heeft iemand een filmpje van na het overleg? Dus het geklaag achteraf van oa Wanda/mirthe etc.
@:hoempah
@:5thencounter
@:dgk_tegengas
Weet niet waar ik het anders moet plaatsen.
volgens mij doe ik dat,maar okequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, reageer op de streams en laat een andere user in zijn waarde als die een andere mening heeft.
Ik reageer nu op jouw post, maar dit geldt uiteraard voor iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ah, zingen, vroeg me al af wat het wasquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Had een etentje. Streams net aan Djedi over haar accent en Ruben nu vervelend aan het zingen.
Volgens mij was dat na 2 dagen weer gewoon als vanoudsquote:Is er überhaupt iéts veranderd aan de omgang tussen die twee sinds het ‘ik neem nu afstand’ gesprek?! Voor mijn gevoel is het net alsof dat gesprek nooit gebeurd is
Ik zou het ook meer plaatsen als rap/mompel combinatie maar geloof dat hij dit als zang bedoeldquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zingen, vroeg me al af wat het was
[..]
Volgens mij was dat na 2 dagen weer gewoon als vanouds
Leila vreet haar op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
Leila beledigde Esther in het bijzijn van Mora en dat schoot in het verkeerde keelgat en nu hebben die twee dikke mot
Esther en sexy in 1 zinquote:
Is van Imi.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Rupert mocht hij geen zwarte en witte kleding meenemen, maar heeft wel een witte trui aan
Da's een compliment wat zo van Erik zou kunnen komenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Esther tegen Imadin: Sommige mannen vinden jou niet mooi, maar ik vind jou wel mooi
ze hebben een ander kapsel geprobeerd,maar esther was zichzelf niet zei zijquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Esther en sexy in 1 zin
Maar eerlijk, ze zou wel een make-over kunnen gebruiken
Ze zal niet knap worden, maar een leuke bril en kapsel doen wonderen
echt debielquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Esther tegen Imadin: Sommige mannen vinden jou niet mooi, maar ik vind jou wel mooi
Inderdaad, lomp, maar eerlijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een compliment wat zo van Erik zou kunnen komen
Ze zag er toen 10 jaar jonger uit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze hebben een ander kapsel geprobeerd,maar esther was zichzelf niet zei zij
Maar Esther moet zichzelf ook niet zijn, want (die) Esther is niet leukquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mwah,als ze er wat aandacht aanbesteed zie ik toch best iets leuks.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
Als er eentje niet sexy is dan is het Leila wel met haar oude kop rare motoriek lelijke lijf en giftige karakter
Ik denk dat ze ook wel lastig poedelhaar heeftquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Eva?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Esther moet zichzelf ook niet zijn, want (die) Esther is niet leuk
Dat is haar alter ego.quote:
Esther gaat hem eruit halen, het is schoon waterquote:
Als besteed ze drie uur in een makeupdoos en gaat daarna nog in een tijdmachine het blijft nog steeds helemaal nadaquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwah,als ze er wat aandacht aanbesteed zie ik toch best iets leuks.
what"s newquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther gaat hem eruit halen, het is schoon water
Heeft Esther gedronken of een pilletje gepopt, ze doet raar
laatst was ze nog boosquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Esther wil dat Rupert ook een liedje voor/over haar zingt.
Speculaas highquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Esther vindt dat Rupert goed is in die liedjes en dat hij goed kan koken. Dat mens is helemaal hyper en blij
Toch een pilletje, kennelijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Esther vindt dat Rupert goed is in die liedjes en dat hij goed kan koken. Dat mens is helemaal hyper en blij
Harde tepels?quote:
Rupie heeft echt een schijthekel aan Estherquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Esther wil ook graag een keer koken, als de groep wat kleiner is en ze hoopt dat ze nog lekker lang kunnen blijven. Dan moeten we wel tactisch stemmen zegt ze.
Mens, ga naast JW indutten.
Hij stond net ook een rare bek te trekken naar Imadin toen Esther zich omdraaidequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie heeft echt een schijthekel aan Esther![]()
het is ook een aparte vrouwquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie heeft echt een schijthekel aan Esther![]()
maar je hebt het wel gecheckt nuquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:38 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heb niet gevoeld en ze heeft een trui aan dus ook niet te zien
Regel 1quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, wil je aub rekening houden met de eetlust van je mede-COSers?
Ik bedoel voor de komende dagenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel 1
Nooit eten COSsen tegelijk.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
CoS van vanochtend.. ik ben er vrij zeker van dat Zoe hier de la met brood opentrekt op zoek naar meer frikandellen.
[ afbeelding ]
oja, polls, even regelenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Martin staat onderaan de ladder, is een nobody
Daar heeft hij wel gelijk in
Inspector Gadgetquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
CoS van vanochtend.. ik ben er vrij zeker van dat Zoe hier de la met brood opentrekt op zoek naar meer frikandellen.
[ afbeelding ]
lol ... was niet toevalligquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:42 schreef spapaars het volgende:
Voor die, die er toevallig niet bij waren.
Diep in de nacht rond half 5 van vrijdag op zaterdag.
De heupflesje van Jasper wordt bijgevuld met wodka, en Moriama moet nodig.
https://streamable.com/p0xxyc
[ afbeelding ]
echt welquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:43 schreef Cargamelk het volgende:
En als de wijn op is Jeff ..dan mag je zeiken.
De vegan versie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... kip is overal duur geworden sinds ze daar inzitten. Ze verkopen nu allemaal een iets diervriendelijkere versie.
ftfyquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... kip is overal duur geworden sinds ze daar inzitten. Ze verkopen nu allemaal een versie waar een sticker diervriendelijker op zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vandaar snap ik ook geen zakgeld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : manager is alleen een titeltje om boodschappen te bestellen.
Elke keer als ik ze zie vreten denk ik "oe morgen halen!!" en elke keer vergeet ik zequote:
Best wel raar, want ze smeren hem allemaal het totale runnen van de Loods aan... de lafbekjesquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : manager is alleen een titeltje om boodschappen te bestellen.
Isaac wilt het testen als het echt koud is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
ze hebben ook nog niet 1 keer de moeite genomen om de houtkachels aan te maken
dus nu???quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:56 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Isaac wilt het testen als het echt koud is.
Isaac moet lekker naar huis toe..quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:56 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Isaac wilt het testen als het echt koud is.
waarom moet hij dat overleggen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
In overleg met Jeffrey was het nog warm genoeg binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
donequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:01 schreef D. het volgende:
We zijn weer een maandje verder, dus...
Nieuwe polls!
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 19-11
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 19-11
Psst, Jeff, heb ik het nu koud of niet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
In overleg met Jeffrey was het nog warm genoeg binnen.
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:04 schreef D. het volgende:
Mag GJ de tondeuse niet gebruiken, of laat ie alles groeien omdat Alicia dat misschien leuk zou vinden?
"Maar luister dan."quote:
Zoe zei toen, de enige reden dat ik het goed heb was omdat iemand zei dat ik 7 stuks moest nemenquote:
@Benny is een soort van sjaak afhaakquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hoe is het daarmee @:benny?
Anders doen we het zelf
Ik kan Zoe beter hebben dan in het beginquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
ik snap werkelijk niet dat die mensen Zoe nog niet
de laatste weken is het een enorme neerwaartse spiraalquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan Zoe beter hebben dan in het begin
Kennelijk went het
Ze blijven haar maar pamperen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
de laatste weken is het een enorme neerwaartse spiraal
Het nieuwe legoquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Appels en mandarijnen wegen gate... godsamme weken geleden
Ze zat al aan de bodem bij mij, dus veel erger kan het nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
de laatste weken is het een enorme neerwaartse spiraal
moet ze Ruben even roepenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
Borrel: "Ik kan het niet aan mekaar rijmen."
Even vertaling, je lijkt zo 5th welquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
Borrel: "Ik kan het niet aan mekaar rijmen."
Babbelette.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Even vertaling, je lijkt zo 5th wel
Wie is borrel?
Omdat Berend het 2 weken wilde doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
ben nu nog meer benieuwd waarom dat pokertoernooi niet mocht
Het vervolg mag geen doorgang hebben?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het vervolg mag geen doorgang hebben?
nee dusquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat Berend het 2 weken wilde doen.
Het is niet alsof ze nu niet ook al hele dag aan het kaarten zijn..quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
Dan kunnen ze toch korter afspreken? Of is dat een dom iets om te zeggen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat Berend het 2 weken wilde doen.
Jij bent niet dom.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch korter afspreken? Of is dat een dom iets om te zeggen?
precies datquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze nu niet ook al hele dag aan het kaarten zijn..
schatquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch korter afspreken? Of is dat een dom iets om te zeggen?
Ik zie alleen maar reclame voor goksites.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja misschien is het zoals roken op televisie, ook geen gokken op televisie?
luister zequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef Thorelf het volgende:
truste allemaal ik ga nog even muziek luisteren
Misschien hebben ze commentaar gehad?quote:
Touchéquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar reclame voor goksites.
Berend wilde een lang pokertoernooiquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze commentaar gehad?
Wel stom, een aantal mensen die wat vermaak willen hebben mag niet op streams, maar bedrijven die miljoenen betalen voor vergunningen mogen alle burgers leegtrekken, wat de staat betreft
Na 22:00h ivm de tere kinderzieltjes die hun zakgeld verspelenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar reclame voor goksites.
Langer?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend wilde een lang pokertoernooi
had het aangevraagd bij de FEBO
is afgewezen
2 weken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Langer?
Het duurde volgens mij al de hele avond
soort poultjes systeemquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Langer?
Het duurde volgens mij al de hele avond
Zoals ik hoorde dat je omwille tere kinderzieltjes bij die zieltjes ook geen alcohol meer mag nuttigen? Of iig dat ze dat van plan warenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na 22:00h ivm de tere kinderzieltjes die hun zakgeld verspelen
Ik keek graag naar Fatima Moreira de Melo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op zich wel beter dat het niet doorgaat. Poker is eindeloos saai om naar te kijken
Versta er niks van.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:30 schreef greysbones het volgende:
ik vind dit weer een mega vaag gelul van Kim D
en wie staat er op 1 van de slechtstenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:31 schreef D. het volgende:
De nieuwe polls geven nieuwe inzichten
Wendy staat nu samen met Jeff op 1 bij de favorieten, en Isaac heeft nu met slechts een paar stemmers al net zoveel tegenstemmers als vorige maand
Da's vooralsnog Wanda, uiteraardquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wie staat er op 1 van de slechtsten
ze verwachten allemaal dat stelletjes hele diepgaande gesprekken hebben met elkaarquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
Damn,natuurlijk weet je weinig van elkaar.
Wendy is ook wel een leuk mens.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:31 schreef D. het volgende:
De nieuwe polls geven nieuwe inzichten
Wendy staat nu samen met Jeff op 1 bij de favorieten, en Isaac heeft nu met slechts een paar stemmers al net zoveel tegenstemmers als vorige maand
Met stip.quote:
Zolang het maar niet over hem gaat tactiek.quote:
Nouja, dat dusquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het probleem met Isaac voel ik niet zo, ook al is het een beetje een smiecht
Zo laag dit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
De klapperrrrrrrr van de week!
Ow, da's van na jouw tijd
neequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over hem gaat tactiek.
Zoequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... vinden dat iemand geopereerd moet worden
Zoe en denken...quote:
dan moet er wel eenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
De klapperrrrrrrr van de week!
Ow, da's van na jouw tijd
Maar je hoeft het als stelletje niet altijd met elkaar eens te zijn, toch? Mensen hebben nu eenmaal een eigen mening.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze verwachten allemaal dat stelletjes hele diepgaande gesprekken hebben met elkaar
Nare mensen zijn naar, maar nare mensen die doen alsof ze sympathiek zijn zijn vaak nog naarderquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind hem niet sympathiek
Alleen voor mijn gevoel zijn er mensen nog onsympathieker
Zijn zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nare mensen zijn naar, maar nare mensen die doen alsof ze sympathiek zijn zijn vaak nog naarder
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat na EJVJL werken als model bij Diana Gabriels... Model "Zo moet het niet"
is echt bs wat ze verteldquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Zoowie heeft Mexx en Martin zie neuken in de douche .. of Martin op een verhoginkje stond, of 'ie er wel bij kon HaHaHa enzo...
Jaquote:
,quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaalleen grammaticaal gezien ontbrak er een komma, dan leest het gemakkelijker. Je zin was correct
quote:
En dat na al wekenlang bij Martin in bed liggen, geloof ik er weinig vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
is echt bs wat ze verteld
Matin en Mexx hebben afgelopen nacht voor het eerst genoikt
dan nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat na al wekenlang bij Martin in bed liggen, geloof ik er weinig van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Martin een anticonceptiemiddel was
misschien die micro van hem welquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Martin een anticonceptiemiddel was
Zoe zit weer fake news de wereld in te helpen daar. Wordt tijd voor een goede clash zoals in de eerste week met Wendy...quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Zoowie heeft Mexx en Martin zie neuken in de douche .. of Martin op een verhoginkje stond, of 'ie er wel bij kon HaHaHa enzo...
Vandaar de satisfeyer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien die micro van hem wel
hij weet toch gewoon welke datum het begintquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:49 schreef 5thencounter het volgende:
Gertje... Morgen begint het WK voetbal..
Hé? da's een knappe agenda bijgehouden na bijna 3 maanden geen info van buiten
Hij kan nog naar Qatar.Maandag de eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:49 schreef 5thencounter het volgende:
Dat weet ik dus nu pasquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij weet toch gewoon welke datum het begint![]()
GJ is een echte NL-elftal fanquote:
Dat zou kunnen.. maar het nut dergelijk zinloos stuk info te onthouden daarquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij weet toch gewoon welke datum het begint![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien die micro van hem wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan we de hele maandag en zeker maandagavond aan horen wat Oranje gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is een echte NL-elftal fan
die weet dat allemaal wel
Wil je een frikandel?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik erger me dood aan Zoë en GJ. Normaal gesproken niet zo, maar nu wil ik een sok in die monden stoppen. SCHREEUW NIET ZO (brul ik hen toe)
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
was 3 maanden geleden al bekend dat ze op maandag zouden spelen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaan we de hele maandag en zeker maandagavond aan horen wat Oranje gedaan zou hebben.
Het waren er 40, voor 30 manquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahaha no thanks
Stop er maar dertig in Zoë's mond, in één keer
Wattuh??quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
was 3 maanden geleden al bekend dat ze op maandag zouden spelen?
aangezien ze eerst de 1ste wedstrijd zouden spelen
Hier in iedergeval niet.. ivm uitstekende veegploegenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaan we de hele maandag en zeker maandagavond aan horen wat Oranje gedaan zou hebben.
Ik wil heul niets bij Zoe naar binnen douwenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je er veertig in haar mond gedouwd krijgt, ga je gang
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahaha no thanks
Stop er maar dertig in Zoë's mond, in één keer
Grootste uitdaging is bij die frikandellen te komen voordat Mirthe ze heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je er veertig in haar mond gedouwd krijgt, ga je gang
Ze hebben ergens in de loods een kalender, dus het is dan een kwestie van de begindatum onthoudenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ook niet, daarom mag jij of FreshFruit het doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil heul niets bij Zoe naar binnen douwen
Het nut... HET NUTquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben ergens in de loods een kalender, dus het is dan een kwestie van de begindatum onthouden
Voor volk en vaderland.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom mag jij of FreshFruit het doen
ik denk dat er veel mensen het NUT bestrijden van een RLS volgen en COSSENquote:
Ik ben trots op je, succes met je frikandelquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor volk en vaderland.
Ik zal strijden.
FF dusquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst aan vrienden geprobeerd uit te leggen, zelden zulke lege blikken gezien...quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat er veel mensen het NUT bestrijden van een RLS volgen en COSSEN
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om het WK te kunnen analyseren zonder het te zien
Over 'n weekje, frikandel met koortslipquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, succes met je frikandel
Klopt, maar ze hebben ook geen zak aan hun leven daarquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Ze hebben daar geen zák aan startdatums van wat dan ook..
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 'n weekje, frikandel met koortslip
Dat ie nooit meer wakker wordt gaat zeker te ver he?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:59 schreef greysbones het volgende:
hebben jullie het nu voor elkaar
een slapende matin
Herpes moet je delen.quote:
Kan nog wel 10x meerquote:Op zondag 20 november 2022 00:01 schreef D. het volgende:
Zoe zegt 5x luister in een minuut, een record?
huh watquote:Op zondag 20 november 2022 00:01 schreef D. het volgende:
Zoe zegt 5x luister in een minuut, een record?
Dat was al bekend.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
was 3 maanden geleden al bekend dat ze op maandag zouden spelen?
aangezien ze eerst de 1ste wedstrijd zouden spelen
Geen versterker zoals wij dat hebben, kennelijk voldoet hetquote:Op zondag 20 november 2022 00:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo slaapt daar iemand. Hebben ze oordopjes of zo?
Oh ja, dat detail was ik even vergeten. Ik vond ze allemaal al zo schreeuwerig altijd, maar ze hebben idd een microfoonquote:Op zondag 20 november 2022 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Geen versterker zoals wij dat hebben, kennelijk voldoet het
Heb jij dat YT van Djedi nog een keer? Ze leek er sprekend op vanavond.quote:
Van mij welquote:Op zondag 20 november 2022 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
Het vertrouwen is ver te zoeken.
Mag ik de TT?
Smokkelwaar?quote:Op zondag 20 november 2022 00:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zit er in Wendy haar muts?
Een trilei?quote:
Ik woon ff niet in Amsterdam meer ...quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk niets en zit ze er opquote:Op zondag 20 november 2022 00:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zit er in Wendy haar muts?
Alsjeblieft?quote:Op zondag 20 november 2022 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
Het vertrouwen is ver te zoeken.
Mag ik de TT?
Please.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |