Ik denk idd dat Egyptenaren dat accent niet herkennenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Als ik op vakantie ben, horen ze vaak niet dat ik uit Brabant kom ....
Ehh, het filmpjestopic?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weet niet waar ik het anders moet plaatsen.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal jij ooit iets positiefs van jeff zien? ieder zijn mening hoor, ik zie ook zijn fouten ,maar hij is echt niet zo slecht
niets volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Had een etentje. Streams net aan Djedi over haar accent en Ruben nu vervelend aan het zingen.
Is er überhaupt iéts veranderd aan de omgang tussen die twee sinds het ‘ik neem nu afstand’ gesprek?! Voor mijn gevoel is het net alsof dat gesprek nooit gebeurd is
Heb net het Centraal geplaatst.quote:
In de sc of in het filmpjestopic?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Heeft iemand een filmpje van na het overleg? Dus het geklaag achteraf van oa Wanda/mirthe etc.
@:hoempah
@:5thencounter
@:dgk_tegengas
Weet niet waar ik het anders moet plaatsen.
volgens mij doe ik dat,maar okequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals, reageer op de streams en laat een andere user in zijn waarde als die een andere mening heeft.
Ik reageer nu op jouw post, maar dit geldt uiteraard voor iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ah, zingen, vroeg me al af wat het wasquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Had een etentje. Streams net aan Djedi over haar accent en Ruben nu vervelend aan het zingen.
Volgens mij was dat na 2 dagen weer gewoon als vanoudsquote:Is er überhaupt iéts veranderd aan de omgang tussen die twee sinds het ‘ik neem nu afstand’ gesprek?! Voor mijn gevoel is het net alsof dat gesprek nooit gebeurd is
Ik zou het ook meer plaatsen als rap/mompel combinatie maar geloof dat hij dit als zang bedoeldquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zingen, vroeg me al af wat het was
[..]
Volgens mij was dat na 2 dagen weer gewoon als vanouds
Leila vreet haar op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
Leila beledigde Esther in het bijzijn van Mora en dat schoot in het verkeerde keelgat en nu hebben die twee dikke mot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |