SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Precies datquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:59 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje duurt 6 minuten te lang.
Kun je makkelijk zeggen als hij er niet isquote:
Daarom doe ik dat ook.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zeggen als hij er niet is
Heb ik niet eens doorgehadquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook.
Maar hij draaide gisterenavond.
Ik vind Balla balla toch vele malen beter.quote:
Dat is een medley waar dit ook in zitquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind Balla balla toch vele malen beter.
Ja, net als verschillende andere platen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een medley waar dit ook in zit
Het zijn de muppets ook niet...quote:
Dat keur ik goed.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zijn de muppets ook niet...
Bijzonder verhaal welquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
Door Don't look back zouden The Stones ooit op Pinkpop optreden. Ze waren er ook echt, maar hebben niet opgetreden
https://www.bndestem.nl/o(...)c0bb0cca28&auth_rd=1
Mijn broer heeft een keer met Jan Smeets gesproken en een andere versie gehoord waarom Mick Jagger uiteindelijk niet heeft opgetreden. Massada was er toen ook en die waren aan het voetballen backstage en volgens die versie vond Mick Jagger het veel leuker om met hen te voetballen en liet hij het optreden daarom schieten.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
Door Don't look back zouden The Stones ooit op Pinkpop optreden. Ze waren er ook echt, maar hebben niet opgetreden
https://www.bndestem.nl/o(...)c0bb0cca28&auth_rd=1
Mijn broer heeft een keer met Jan Smeets gesproken en een andere versie gehoord waarom Mick Jagger uiteindelijk niet heeft opgetreden. Massada was er toen ook en die waren aan het voetballen backstage en volgens die versie vond Mick Jagger het veel leuker om met hen te voetballen en liet hij het optreden daarom schieten.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:33 schreef Symphonic het volgende:
5 uur en parijs wordt wakker Jacques Dutronc![]()
![]()
In de bakken van de winkel?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:40 schreef brother52 het volgende:
Ik moet deze cd-single nog ergens hebben.
Leuk he? Ik vond de rondleiding ook heel tofquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de bakken van de winkel?
Nogmaals dank voor de rondleiding, de koffie en je gastvrijheid!
Gewoon hier thuis. Valt behoorlijk uit de toon met de rest van mijn cd'squote:
Graag gedaan!quote:Nogmaals dank voor de rondleiding, de koffie en je gastvrijheid!
Ja, het is toch een hele opgave, om met de inzet van vele mensen, van 'niets' weer iets te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leuk he? Ik vond de rondleiding ook heel tof
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Jimmy Sommerville - Ce Comte Nogwat…
Hoe dag te zeggen…quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe dag te zeggen…
Nou: we gaan slapen, morgen nog een hoop te doen.
Dank voor de fijne muziek en een fijne avond nog
uitgefeest ?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stand by your man. VOlgens mij duizend keer vertolkt. Maar is dit misschien Tammy Wynette
Ayo!quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe dag te zeggen…
Ja, ik ben thuis, 10 minuten geleden was de laatsste band klaarquote:
Welterusten DDM en Symph. Succes morgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe dag te zeggen…
Dat hoorde ik er ook in inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:02 schreef just me het volgende:
Leuk hoor.. vind ik een oude "kerstachtige" poster terug van Anton Pieck, nu nog een lijst zien te kopen
de AC tion ook welquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die man kon wel mooie tekeningen maken.
Hema had in het verleden betaalbare lijsten.
Geen kringloop om de hoek zitten?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:06 schreef just me het volgende:
Het formaat is 80x70 en dat is best duur
maar op zich wel leuk om in te lijsten
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Status Quo - Something About Your Baby I Like
eigenlijk welquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen kringloop om de hoek zitten?
Anders als cadeau een keer vragen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk wel
volgende week maar eens kijken, je weet maar nooit
Van Sinterklaas zal ze die niet krijgen als ze niet met iets beters dan een 2e hands tekening komt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Anders als cadeau een keer vragen.
Juist wel want dat is duurzaam en duurzaamheid is hip tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Sinterklaas zal ze die niet krijgen als ze niet met iets beters dan een 2e hands tekening komt.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Sinterklaas zal ze die niet krijgen als ze niet met iets beters dan een 2e hands tekening komt.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Even verversen dan. Hier is hij al bijna afgelopen.quote:
Ja, ik wacht even tot het volgende nummer. Wil hier geen stukje van missenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Even verversen dan. Hier is hij al bijna afgelopen.
Niks gemist…quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:35 schreef livelink het volgende:
En direct na verversen hoor ik Luv. Hele vorige nummer dus overgeslagen, maar ik kende het toch niet.
Mijn dochter heeft Patty Brard laatst ontmoet bij haar stage. Ze vond haar erg aardigquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft Patty Brard laatst ontmoet bij haar stage. Ze vond haar erg aardig![]()
Patty had voor iedereen die daar werkte een vriendelijk woord en dus ook voor mijn dochter.
Had ik niet echt achter haar gezocht.
Nou altijd mooiquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft Patty Brard laatst ontmoet bij haar stage. Ze vond haar erg aardig![]()
Patty had voor iedereen die daar werkte een vriendelijk woord en dus ook voor mijn dochter.
Patty ken ik niet, Marga wel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Die waren hun tijd ver vooruit met het appenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Die waren hun tijd ver vooruit met het appen
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:50 schreef just me het volgende:
Ik ben niet meer zo goed wakker, ik ga afsluiten en lekker slapen.
Dank voor de fijne muziekjes en nog een fijne avond
Welterusten just me.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:50 schreef just me het volgende:
Slaap lekker, en morgen gezond weer op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:50 schreef just me het volgende:
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
Gracias Melting en au revoir!
Jullie ook welterusten en morgen ook gezond weer op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
Gracias Melting en au revoir!
Ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:52 schreef Melting het volgende:
Hierna komt livelinks droomman (aan het hoesje te zien)
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:58 schreef livelink het volgende:
George Baker (of een van zijn kloons) is wel de nieuwe Oscar Harris.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:58 schreef livelink het volgende:
George Baker (of een van zijn kloons) is wel de nieuwe Oscar Harris.
quote:Op zondag 20 november 2022 00:02 schreef livelink het volgende:
Ik heb Paula Abdul net per ongeluk in het Elon Musk-topic gepost.
Dat zijn wel twee uitersten van elkaar jaquote:Op zondag 20 november 2022 00:02 schreef livelink het volgende:
Ik heb Paula Abdul net per ongeluk in het Elon Musk-topic gepost.
Ja, hier leer je nog eens wat.quote:Op zondag 20 november 2022 00:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van Bobby mcGee
Nee, dat geloof ik.quote:Op zondag 20 november 2022 00:13 schreef livelink het volgende:
Nou, ik was net de konijnen eten aan het geven en het is bepaald niet hot buiten.
Het vriest hier nu alquote:Op zondag 20 november 2022 00:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik.
Las daarstraks dat het vannacht gaat vriezen.
Hier misschien ook wel. Ben al even niet meer buiten geweest.quote:
Ik ook niet, veel te koudquote:Op zondag 20 november 2022 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier misschien ook wel. Ben al even niet meer buiten geweest.
Ja snap ikquote:Op zondag 20 november 2022 00:13 schreef livelink het volgende:
Nou, ik was net de konijnen eten aan het geven en het is bepaald niet hot buiten.
Ja, dan is het goed te doen. Ik liep op blote voeten net. Dat was toch wel erg koud. Het vriest nu 4 graden hier volgens weeronline.quote:Op zondag 20 november 2022 00:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja snap ik
Ik had er net geen last van. Ik was anderhalf uur geleden even buiten. Maar ik was nog warm van de concertzaal en de wandeltocht naar huis is minder dan 5 minuten...
Wat ga je dan ook op blote voeten doen?quote:Op zondag 20 november 2022 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan is het goed te doen. Ik liep op blote voeten net. Dat was toch wel erg koud. Het vriest nu 4 graden hier volgens weeronline.
Het konijnenhok is in de tuin. Even de konijnen naar binnen jagen en wat eten geven. Ik dacht dat het wel kon.quote:Op zondag 20 november 2022 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ga je dan ook op blote voeten doen?
quote:Op zondag 20 november 2022 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het konijnenhok is in de tuin. Even de konijnen naar binnen jagen en wat eten geven. Ik dacht dat het wel kon.
Kabels wisselen.quote:Op zondag 20 november 2022 00:26 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een bofbipsjes die konijnen dan![]()
Ik heb ruzie met mn PC
Spelletje op de verkeerde monitor
En ik krijg het niet naar de goede
Ik had ook bier gekocht voor vanavond, maar die heb ik gisteren tijdens de show van DJ11 opgedronken. Gisteren had ik ook een beetje een rare dag namelijk. Dus toen was ik er ook aan toe. En toen had ik bedacht voor vandaag nieuwe te halen, maar vandaag ben ik uiteindelijk de deur helemaal niet uit geweest.quote:Op zondag 20 november 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet slim met deze temperatuur.
Maar daar was je inmiddels ook wel achter.
Al bier op je boodschappenlijstje van volgende week staan?
Nou, ik benijd ze niks zo buiten in de kou. Wel vandaag extra veel stro in het hok gegooid.quote:Op zondag 20 november 2022 00:26 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een bofbipsjes die konijnen dan![]()
Ik heb ruzie met mn PC
Spelletje op de verkeerde monitor
En ik krijg het niet naar de goede
Snap ik.quote:Op zondag 20 november 2022 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook bier gekocht voor vanavond, maar die heb ik gisteren tijdens de show van DJ11 opgedronken. Gisteren had ik ook een beetje een rare dag namelijk. Dus toen was ik er ook aan toe. En toen had ik bedacht voor vandaag nieuwe te halen, maar vandaag ben ik uiteindelijk de deur helemaal niet uit geweest.
De deur uit gaan kan ook helemaal niet. Door het gat van de deuropening wel, maar je zit nooit in de deur, dus dan kan je er ook niet uitgaan....quote:Op zondag 20 november 2022 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook bier gekocht voor vanavond, maar die heb ik gisteren tijdens de show van DJ11 opgedronken. Gisteren had ik ook een beetje een rare dag namelijk. Dus toen was ik er ook aan toe. En toen had ik bedacht voor vandaag nieuwe te halen, maar vandaag ben ik uiteindelijk de deur helemaal niet uit geweest.
Bij mij blijft de voorraad altijd gelijk.quote:Op zondag 20 november 2022 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Kortom: tussenvoorraad uitbreiden.
Doe ik tegenwoordig ook. Komt meer bij dan ik op drink.
quote:Op zondag 20 november 2022 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Titel is niet zo moeilijk, maar ik weet niet de uitvoerende artiest
Idem…quote:Op zondag 20 november 2022 09:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik werd om 7 uur wakker maar vond dat te vroeg, ik dacht ik draai me nog "even"om
Symph stond wel direct op, raar figuur is het soms ookquote:Op zondag 20 november 2022 09:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik werd om 7 uur wakker maar vond dat te vroeg, ik dacht ik draai me nog "even"om
Dat wist je toch van te vorenquote:Op zondag 20 november 2022 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph stond wel direct op, raar figuur is het soms ook
Toen ik gisteren mijn pc afsloot dacht ik nog, waar is de tijd dat ik nog doorging? Maar ik ben tegenwoordig eerder moe terwijl ik minder doequote:Op zondag 20 november 2022 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen sliep hij maar 5 uur per nacht ofzo, echt bizar
Yup, ik kan niet wachten tot het voorbij is, ik ben er zo klaar mee. We hebben het funda-gedoe ook uitgesteld zodat we pas in de kerstvakantie dit huis schoon hoeven te maken, eerst maar eens aandacht voor het uitpakken in het nieuwe huis, ik wil binnen een paar weken de boel een beetje op orde hebben zodat we daar niet maanden tussen dozen leven.quote:Op zondag 20 november 2022 12:02 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ik gisteren mijn pc afsloot dacht ik nog, waar is de tijd dat ik nog doorging? Maar ik ben tegenwoordig eerder moe terwijl ik minder doe
Maar jullie zijn superdruk met de verhuizing!
Heel verstandig!! Ik denk dat het al bij al toch al té veel isquote:Op zondag 20 november 2022 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, ik kan niet wachten tot het voorbij is, ik ben er zo klaar mee. We hebben het funda-gedoe ook uitgesteld zodat we pas in de kerstvakantie dit huis schoon hoeven te maken, eerst maar eens aandacht voor het uitpakken in het nieuwe huis, ik wil binnen een paar weken de boel een beetje op orde hebben zodat we daar niet maanden tussen dozen leven.
Te weinig verhuisdozen of te veel spullen?quote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, we komen toch verhuisdozen te kort
Dat eerste. We hebben al heel veel weggedaan en laten ook dingen hier tijdelijk achter op advies van de makelaar om het huis nog een beetje aangekleed te laten ogen voor de foto’s. Als we alles mee zouden nemen wat hier stond bij de taxatie door de verhuizer dan hadden we nog veel meer dozen te weinig gehad. We zijn al een keer een extra setje boekendozen en inpakpapier bij gaan halen.quote:Op maandag 21 november 2022 11:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Te weinig verhuisdozen of te veel spullen?
Dat zou idd wel fijn zijnquote:Op maandag 21 november 2022 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Helaas, de slaapkamergordijnen zijn nog niet binnen. Hopelijk donderdag wel zodat Symph ze via een kleine omweg kan ophalen
Rond 9 uur, dus we hoeven niet achterlijk vroeg opquote:Op maandag 21 november 2022 17:16 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zou idd wel fijn zijn
Hoe laat gaat het gebeuren morgen?
Dat scheelt dan weerquote:Op maandag 21 november 2022 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Rond 9 uur, dus we hoeven niet achterlijk vroeg op
Joh dan komen ze wat later, als ze jullie maar netjes verhuizen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hebben eerst nog een korte klus elders
Nah, we laten het maar gewoon gebeuren. En ze kunnen prima eerst nog een ander klusje doen, het is bij ons te veel werk om op 1 dag alles te doen, maar het is ook zeker geen 2 volle dagen werk, ik hoop ook dat ze om een uur of 3 de boel ingeladen hebben.quote:Op maandag 21 november 2022 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
Joh dan komen ze wat later, als ze jullie maar netjes verhuizen.
Al bedacht of je iets op de vloer kunt leggen ivm de modderpoten?
Nederland heeft met 0-2 gewonnen. Dus eerderquote:
Jaja dat heb ik gezien maar ik reageerde op de post van DDMquote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nederland heeft met 0-2 gewonnen. Dus eerder![]()
.
Ik snap dat je zo'n weg mijdt. Helaas gebeuren ongelukken overal. Vandaag nog weer pal voor de deur hier. Auto ziet fietser niet op rotonde, fietser gewond naar het ziekenhuis afgevoerd.quote:Op maandag 21 november 2022 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is op een binnendoorweg richting het nieuwe huis https://www.nu.nl/binnenl(...)-water-belandde.html ik vind het altijd een doodeng punt, ik rij er zelf dus ook niet en in het donker en bij regen rijdt Symph ‘m gelukkig ook niet meer
Oh dat is hier wekelijks op de rotonde hier voor de deur of op de rotonde iets verderop. Fietsers komen hier van alle kanten, ze doen ook alsof je op elk fietspad twee richtingen op mag rijden, je hebt echt ogen in je achterhoofd nodig als automobilist hier.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap dat je zo'n weg mijdt. Helaas gebeuren ongelukken overal. Vandaag nog weer pal voor de deur hier. Auto ziet fietser niet op rotonde, fietser gewond naar het ziekenhuis afgevoerd.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, boodschappen gedaan, de robot stofzuigt de badkamer en ik lig onder een dekentje op de bank voetbal te kijken met thee en chocoladepinda’s
En er lag echt een hele lieve kaart op de deurmatquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En er lag echt een hele lieve kaart op de deurmat![]()
![]()
![]()
Echt heel lief, dankjewel
nou die kittens krijgen er niets van als oom Raf op bezoek komt hoorquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
Fijn dat het fijn is, en hopelijk fijn mag blijven zijn.
Mijn zus heeft nu 2 kittens ook zo intens fijn, ze zijn er net thuis <3.
Ik blijf nog maar daagjes weg. Neef en nichtje sla je er nu niet bij weg
Maar eerst wennen aan het echte gezin
2 dagen had ik min of meer afgesproken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
Sterkte alvast voor morgen. Gaat vast goed komen allemaal. En dan mogen jullie daarna lekker op jullie eigen tempo alles uitpakken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel tv op de reserve-ipad, morgen weer op de grote tv. Ben wel kapot, dus maar een beetje proberen te relaxen vanavond want morgen wordt een pittig dagje, vandaag konden de verhuizers hun eigen ding doen maar morgen moeten we steeds aangeven waar iets neergezet moet worden
Ik denk dat het goed is dat je ze even eerst rustig aan elkaar laat wennen. Die kittens zijn nog wel even klein en als het goed is nog jaren bij ze.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
Jaa, 200 plus dozen uitpakken. Die van de woonkamer kunnen we redelijk lang laten staan, we laten gewoon een muur van dozen 4 hoog achter de bank bouwen. Maar of alles een beetje op de zolder gaat passen, nou, daar heb ik een hard hoofd in. Ik ga morgenochtend de keuken voorbereiden op het inruimen, dat zou qua uitpakken dan redelijk vlot kunnen gaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterkte alvast voor morgen. Gaat vast goed komen allemaal. En dan mogen jullie daarna lekker op jullie eigen tempo alles uitpakken.
Slaapkamer en badkamer als eerste zien te doen. Dan het "zitdeel" van de woning. Zitdeel hoeft niet de woonkamer te zijn, maar een plek waar je rustig kan zitten. Kan hobbykamer zijn, of de keuken of de werkkamer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jaa, 200 plus dozen uitpakken. Die van de woonkamer kunnen we redelijk lang laten staan, we laten gewoon een muur van dozen 4 hoog achter de bank bouwen. Maar of alles een beetje op de zolder gaat passen, nou, daar heb ik een hard hoofd in. Ik ga morgenochtend de keuken voorbereiden op het inruimen, dat zou qua uitpakken dan redelijk vlot kunnen gaan
quote:Op woensdag 23 november 2022 06:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Voorlopig de laatste dag dat ik zo vroeg opsta
Zitten/slapen/eten en douchen lukt allemaal. We beginnen met de keuken en kledingkasten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Slaapkamer en badkamer als eerste zien te doen. Dan het "zitdeel" van de woning. Zitdeel hoeft niet de woonkamer te zijn, maar een plek waar je rustig kan zitten. Kan hobbykamer zijn, of de keuken of de werkkamer.
Slaapkamer echt als slaapkamer houden dus, juist in drukke tijd.
Badkamer om even af te koelen/op te warmen en te relaxen.
Die rustmomenten zijn zo belangrijk. En dan 1 kamertje of twee waar je lekker kan zitten. En dat hoeft tijdens het proces echt de woonkamer niet te zijn. Die moet als laatste mooi en af zijn.
Rustig aan! Doosje voor doosje en uiteindelijk komt die zolder dan ook goed. Jullie zijn over, het is achter de rug en de tv werktquote:Op woensdag 23 november 2022 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een ellende zo’n verhuizing en in de middag hadden de verhuizers opeens haast ofzo, de hele zolder is zo ongeveer lukraak volgepleurd met alles, ik kan echt niks beginnen daar. Ik was echt not amused, het ging eerst zo goed en ik heb een paar keer aangegeven waar dingen moesten staan en ook gezegd: roep me er bij als je het niet meer weet. En opeens was het: we zijn klaar, wilt u even tekenen? Ik kan op zolder geen doos gaan uitpakken want er staat geen (onderdeel) van een kast dusdanig dat ik daar kan gaan inruimen.
Gelukkig hebben ze voor de woonkamer en keuken wel goed geluisterd, dus daar kunnen we een beetje gestructureerd gewoon de bovenste doos pakken (en die dozen in de woonkamer staan me best achter de bank voor een paar weken).
Oops, dat is een tegenvallerquote:Op woensdag 23 november 2022 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een ellende zo’n verhuizing en in de middag hadden de verhuizers opeens haast ofzo, de hele zolder is zo ongeveer lukraak volgepleurd met alles, ik kan echt niks beginnen daar. Ik was echt not amused, het ging eerst zo goed en ik heb een paar keer aangegeven waar dingen moesten staan en ook gezegd: roep me er bij als je het niet meer weet. En opeens was het: we zijn klaar, wilt u even tekenen? Ik kan op zolder geen doos gaan uitpakken want er staat geen (onderdeel) van een kast dusdanig dat ik daar kan gaan inruimen.
Gelukkig hebben ze voor de woonkamer en keuken wel goed geluisterd, dus daar kunnen we een beetje gestructureerd gewoon de bovenste doos pakken (en die dozen in de woonkamer staan me best achter de bank voor een paar weken).
Symph gaat dit weekend iedere doos en ieder meubelstuk daar verplaatsen zegt hij. Succes daarmee, ik vind dat we daar de verhuizers voor hadden ingeschakeldquote:Op woensdag 23 november 2022 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Oops, dat is een tegenvallerBen je wel akkoord gegaan of heb je nog kunnen tegenstribbelen?
Ik kan echt letterlijk geen enkele doos uitpakken daar, ik ben echt zo boosquote:Op woensdag 23 november 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Rustig aan! Doosje voor doosje en uiteindelijk komt die zolder dan ook goed. Jullie zijn over, het is achter de rug en de tv werkt![]()
En dat is het belangrijkste denk ik voor nu.
Ja, dat is inderdaad ook waar. Lijkt me een lastige keuze om er wel of niet werk van te maken. Dat laatste kost ook weer negatieve energie, maar je zou er wellicht nog een boze email met foto aan kunnen wagen. Kijken of en hoe ze reageren.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph gaat dit weekend iedere doos en ieder meubelstuk daar verplaatsen zegt hij. Succes daarmee, ik vind dat we daar de verhuizers voor hadden ingeschakeld
Dankjewel, alleen is het vandaag boxen op kantoorquote:Op donderdag 24 november 2022 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph
[ afbeelding ]
rustig ontbijten, heel rustig en de rest, stapje voor stapje, en doos voor doosquote:Op donderdag 24 november 2022 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik zit met m’n ontbijt op de bank m’n Duitse serie te kijken terwijl de robotstofzuiger boven z’n werk doet. De verhuizers hadden een soort loper van zacht materiaal met antislip uitgerold om het ergste op te vangen, maar dat hielp uiteraard maar deels.
Ik ga zo eens kijken of ik de wasmachine aangesloten krijg, hard nodig om een was (of 4) te doenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
rustig ontbijten, heel rustig en de rest, stapje voor stapje, en doos voor doos
Oh dat zat niet in de verhuisdealquote:Op donderdag 24 november 2022 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken of ik de wasmachine aangesloten krijg, hard nodig om een was (of 4) te doen
Neerzetten en weglopen, ik zag ze gelukkig dat ding naar zolder sjouwen dus ben er direct achteraan gelopen en heb aangewezen waar ik ‘m exact wilde hebben.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat zat niet in de verhuisdeal
Doe je voorzichtig
quote:Op donderdag 24 november 2022 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De wasmachine draait…ik herhaal: de wasmachine draait
Ik ben echt heel blij met onze nieuwe woonkamer, het Oosterse tapijt staat zo mooi en maakt er echt een geheel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |