SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Precies datquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:59 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje duurt 6 minuten te lang.
Kun je makkelijk zeggen als hij er niet isquote:
Daarom doe ik dat ook.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zeggen als hij er niet is
Heb ik niet eens doorgehadquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook.
Maar hij draaide gisterenavond.
Ik vind Balla balla toch vele malen beter.quote:
Dat is een medley waar dit ook in zitquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind Balla balla toch vele malen beter.
Ja, net als verschillende andere platen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een medley waar dit ook in zit
Het zijn de muppets ook niet...quote:
Dat keur ik goed.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zijn de muppets ook niet...
Bijzonder verhaal welquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
Door Don't look back zouden The Stones ooit op Pinkpop optreden. Ze waren er ook echt, maar hebben niet opgetreden
https://www.bndestem.nl/o(...)c0bb0cca28&auth_rd=1
Mijn broer heeft een keer met Jan Smeets gesproken en een andere versie gehoord waarom Mick Jagger uiteindelijk niet heeft opgetreden. Massada was er toen ook en die waren aan het voetballen backstage en volgens die versie vond Mick Jagger het veel leuker om met hen te voetballen en liet hij het optreden daarom schieten.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
Door Don't look back zouden The Stones ooit op Pinkpop optreden. Ze waren er ook echt, maar hebben niet opgetreden
https://www.bndestem.nl/o(...)c0bb0cca28&auth_rd=1
Mijn broer heeft een keer met Jan Smeets gesproken en een andere versie gehoord waarom Mick Jagger uiteindelijk niet heeft opgetreden. Massada was er toen ook en die waren aan het voetballen backstage en volgens die versie vond Mick Jagger het veel leuker om met hen te voetballen en liet hij het optreden daarom schieten.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:33 schreef Symphonic het volgende:
5 uur en parijs wordt wakker Jacques Dutronc![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |