Ik had CENTRAAL mensen voor lul zettenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:33 schreef Loveable het volgende:
Ik had: Tijd voor een serieus gesprek in een kringetje
Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:33 schreef engine het volgende:
Half 8 is half 8....Janet kroket gaat beginnen
Die lult zich er ook weer uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
Het was gewoon niet genoeg. Klaar.
Ciano.
Wendy lacht, Wanda klaagt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet elke keer scrollen wie Wanda en Wendy is
Die wil alleen nieuwe, geen gebruikte?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
Isaak wil niet lullen over frikandellen
tis zelf een gebruiktequote:Op zaterdag 19 november 2022 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die wil alleen nieuwe, geen gebruikte?
Ben het wel met haar eensquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Waarom moeten we al die luxe producten hebben? Met wat voor instelling kom je in deze tent? Of zeg je ... ik wil gewoon 3 maaltijden hebben en daarmee klaar.
Logisch wel, dat de andere toch ook weten hoeveel geld er is uit gegeven en waar voor.. wat er nog in de huishoudtpot zitquote:
Jeffrey is daar heel sterk tegen. Wil nooit inzicht geven in wat hij uitgeeft (hoe zou dat toch komen).quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Logisch wel, dat de andere toch ook weten hoeveel geld er is uit gegeven en waar voor.. wat er nog in de huishoudtpot zit
Is toch vreemd.. of meer omdat die voor zich zelf dingen besteld?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Jeffrey is daar heel sterk tegen. Wil nooit inzicht geven in wat hij uitgeeft (hoe zou dat toch komen).
En achter hun backs.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:41 schreef Thorelf het volgende:
de zeikers.....komen nooit met een oplossing...alleen geklaag
Lekker schreeuwen. Ik vind het vermakelijk hoe hij zich laat kennen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:41 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer alleen maar aan het woord![]()
Niks kringgesprek
Dat is een vermoeden want dat weten we nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is toch vreemd.. of meer omdat die voor zich zelf dingen besteld?
Ja ik vind dit echt om te gieren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:43 schreef mnesymne het volgende:
En de groep is weer stil.... kom op mensen... jullie wilde klagen
De enige die zich idd continu laat kennen is Jeffquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen. Ik vind het vermakelijk hoe hij zich laat kennen.
Dat is ook wel vreemd idd...quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Jeffrey is daar heel sterk tegen. Wil nooit inzicht geven in wat hij uitgeeft (hoe zou dat toch komen).
As usual.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:45 schreef Thorelf het volgende:
kom op wanda...gooi het eruit!! oh nee dat doet ze straks als centraal over is achter de ruggen
De vraag die heel Nederland bezig houdtquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
"waarom moet je zo sarcastisch zijn?"
Wanneer was Maddy sarcastisch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
Maddy waarom ben je zo sarcastisch
dat ben ik ook niet
dat ligt niet in mijn aard
wie heeft er een spiegel voor maddy
nee hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
De vraag die heel Nederland bezig houdt
Das gewoon zijn manier van communiceren. Net als dat mad haar eigen manier hadquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
"waarom moet je zo sarcastisch zijn?"
Jeff is ook helemaal niet aardig . Jeff is vals en wil alleen maar wraak nemen op de mensen die hem zogenaamd dwars zittenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeff die zegt aardig te zijn, niet mee eens
wat heeft hij het hoog in zijn bolquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Als jullie het op het bord willen, dan doen we geen verrassingen meer.. dan zetten we het er gewoon weer op.
Ja idd...quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff is ook helemaal niet aardig . Jeff is vals en wil alleen maar wraak nemen op de mensen die hem zogenaamd dwars zitten
Berend is ook een slappe zak geworden. Jammer welquote:
Maar echt...quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft hij het hoog in zijn bol
echt een heel naar trekje
Ik tot nu toe ook, ff kijken waar die eindigt...quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben het voor de verandering wel eens met Ruben eens
Ja... ik vond hem eerst sterker, maar nu is het niksquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Berend is ook een slappe zak geworden. Jammer wel
jeff heeft nu 200 meer gehadquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef Thorelf het volgende:
dat is dus niet waar ruben...er was een lijst met bedragen! en dat scheelde niet veel
Ruben staat niet bekend om het zuinig met woorden zijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook, ff kijken waar die eindigt...
Dit!quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef engine het volgende:
Wow RubenStoer dat hij wel gewoon zijn recht om uit te praten op eist.
Ik ben ook verrastquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef engine het volgende:
jef is nog niet aan het eind van zijn regeerperiode.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef Thorelf het volgende:
dat is dus niet waar ruben...er was een lijst met bedragen! en dat scheelde niet veel
Eindelijk!!! Het geld is van iedereen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef engine het volgende:
Eerste keer dat ik zie dat ie zich uitspreekt, en niet achteraf klaagtquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef engine het volgende:
bij Mirthe nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Duopakketjes, de kasten staan vol shampoo en siroop, het komt ieders neusgaten uit.
Maar hij blijft bij "ik" in zijn verhaal en niet overtuigend "jij" wat velen anderen wel doen.. en dat doet ie ook goed.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:49 schreef mnesymne het volgende:
Hij heeft wel gelijk hoor.. hij zegt wat de andere niet durven te zeggen
Precies, iedereen klaagt, maar houdt zijn mond.quote:
maar dat is tot nu toe niet zeker... ze vinden dat hij nu meer doet met het geld...vind dat ze niet realistischquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:49 schreef Verida het volgende:
[..]
jef is nog niet aan het eind van zijn regeerperiode.
grote kans dat er nog meer binnenkomt
heeft ie wel een puntquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben : Het zijn de programmamakers die er voor kiezen om jou al dat geld te geven
nou, ik zou liever een warme trui hebben gekregen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die nagelstudio heeft Mexx mssn gekregen, maar alle vrouwen hebben er plezier van
Fijn dat jij ook zit te genietenquote:
Zo is dat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Fijn dat jij ook zit te genieten
Daar doet onze Jeff het uiteindelijk allemaal voor
dat mag iddquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Doet er niet toe, iedereen die een klacht heeft mag zich uitspreken
Graag zelfs
Werkt idd beetje averechts..quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik zit in mijn handjes te wrijven. Snap op zich wat Jeff doet, maar zijn houding erbij...
Berend is schijtenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:55 schreef Adat231 het volgende:
wie zijn er niet bij of is iedereen er
Ja, straks passen ze na een jaar niet meer door de poortquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
meer budget om eten te kopen. Jemig ze eten toch goed
Bij JW is het altijd: mopppermoppermoppermopper...maar het boeit me niet hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Jij moppert ook JW, slappe hap ben je!
Wanda is een vd Grote Reten.. die eet zátquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Sasha heeft groot gelijkquote:
Vinden heel veel daar blijkbaar niet, sorry maar wat ze daar eten zijn mensen bij de voedselbank jaloers op..quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Echt wat een slappe hap, allemaal klagen ze en er zijn er 2 die zich uitsprekenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sasha heeft groot gelijk
ze lopen allemaal liever te zeiken achter een gesloten deur
en dan ook allemaal
alle 30
spreek je dan ook eens uit
Nee joh Wanda heeft geen grote reetquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wanda is een vd Grote Reten.. die eet zát
had je wat anders verwacht?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt wat een slappe hap, allemaal klagen ze en er zijn er 2 die zich uitspreken
Ohja.. een grote bek... sorryquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nee joh Wanda heeft geen grote reet
2 x warm eten o.aquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:57 schreef mnesymne het volgende:
200 euro per dag voor eten.... damn mensen wat eten jullie allemaal
ze zitten onder het minimum volgens velenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:57 schreef mnesymne het volgende:
Echt he, ze moeten zich schamen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vinden heel veel daar blijkbaar niet, sorry maar wat ze daar eten zijn mensen bij de voedselbank jaloers op..
Die moeten ook maar doen met wat ze krijgen..
beidequote:Op zaterdag 19 november 2022 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja.. een grote bek... sorry
quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja.. een grote bek... sorry
Vooral goedkoop en ongezond.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze moeten zich schamen.
Da's 6,66 per persoon, weinig dagen dat ik daar onder blijf hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:57 schreef mnesymne het volgende:
tonnetje rond moeten ze wordenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Wanda's punt is de 100 euro? Want het moet wat meer zijn?
Volgens mij heb ik die 100 euro nooit gehoord op de slaapkamers.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 6,66 per persoon, weinig dagen dat ik daar onder blijf hoor
jij kookt voor 30 mensen???quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is een goede financiële houdingquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Maar omdat er geld is, wil niet zeggen dat het allemaal maar kan.
Jeff heeft dat aangegevenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Wanda's punt is de 100 euro? Want het moet wat meer zijn?
Volgens mij heb ik die 100 euro nooit gehoord op de slaapkamers.
Als ik die broodjes tussen de middag zie is er niets mis mee.quote:
Dat mensen dat überhaupt etenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Zijn we voor of tegen frikandellen
Ik zit op 4,70 pp/pdquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Voor massa koken is altijd goedkoper als per persoonquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zij eten frikandellen als vlees bij avondetenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Des te groter je inkoopt des te kleiner het bedrag per persoonquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'per persoon' is onduidelijk?
Heel veel wittebrood, wit afbakbrood.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik die broodjes tussen de middag zie is er niets mis mee.
Het hoeft niet iedere dag op, maar recepten minimaliseren om maar rond die 100 te blijven is ook wat jammerquote:
Klopt, vanmiddag riep Sjeff ¤50 ppquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:01 schreef engine het volgende:
Maar iedereen ging toch zakgeld krijgen? Het geld ging toch op vandaag? Of is die keutel weer ingetrokken?
Yep!quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:01 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Voor massa koken is altijd goedkoper als per persoon
Ontbijt : Frikandellenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Zijn we voor of tegen frikandellen
ze wil voor 200 per dag dusquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het hoeft niet iedere dag op, maar recepten minimaliseren om maar rond die 100 te blijven is ook wat jammer
maw kenzi wil weer alles bestellenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi : het voedingsteam moet meer als groep werken.
de kater kwam laterquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
De People Manager BabbelKut is erg stil , ook geen mening
en straks weer roddelenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
De People Manager BabbelKut is erg stil , ook geen mening
wat hij zegt neem ik niet serieus deze man is het toppunt van dommigheidquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Deze week vond ik juist top!![]()
Hij was de gedoodverfde "Volle Tafels Eke Dag Eten"quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. een explosieve CENTRAAL hoor .. iedereen heeft echt gezegd wat ie op z'n lever had.. Jeff is mooi in de hoek gezet....
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. een explosieve CENTRAAL hoor .. iedereen heeft echt gezegd wat ie op z'n lever had.. Jeff is mooi in de hoek gezet....
van Martinquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin zegt dat Erik niet iets mag zeggen, want hij krijgt altijd extra...
plus alles uitlikkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin zegt dat Erik niet iets mag zeggen, want hij krijgt altijd extra...
IK 0,30 cent meer. Zal wel moeten en het lukt.quote:
Ik ook , en er komt toch meer naar boven dan verwachtquote:
Ik op honderd euro per dagquote:
marciano wil meer meer meerquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Er wordt niet gekeken naar een oplossing, en daar stoor ik me aan
Het is weinig productief maar het is wel een groepsdiscussie geworden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , en er komt toch meer naar boven dan verwacht
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:08 schreef Ireth het volgende:
Ik snap sowieso dat kijken naar wat een ander heeft niet. Als ik genoeg op mijn bord heb liggen zal het aan mijn anus oxideren dat een ander meer heeft.
Wat iig duidelijk is is dat er wel degelijk een hoop speeltquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Het is weinig productief maar het is wel een groepsdiscussie geworden.
Niet!quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
hoe gaat Mirthe het handelen als mensen meer krijgen dan zij
het is de hebquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:08 schreef Ireth het volgende:
Ik snap sowieso dat kijken naar wat een ander heeft niet. Als ik genoeg op mijn bord heb liggen zal het aan mijn anus oxideren dat een ander meer heeft.
wat geen bal met Jeff te maken heeftquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat iig duidelijk is is dat er wel degelijk een hoop speelt
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat geen bal met Jeff te maken heeft![]()
ook niet echtquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mijn conclusie: de kookclub maakt er een puinhoop van, besteld de verkeerde dingen en te weinig
En iedereen voelt zich altijd tekort gedaan, wat en hoeveel ze ook krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mijn conclusie: de kookclub maakt er een puinhoop van, besteld de verkeerde dingen en te weinig
Jeff houdt de hand op de knipquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat ook, maar dat spreken ze niet uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet echt
ze zijn gewoon fundamenteel ontevreden
een beetje nuquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat spreken ze niet uit
De kookclub doet het goed. Tis gewoon een groep zeikerds bij elkaarquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef pingu66 het volgende:
Haha die J W die de hele dag ligt te zeiken zegt ik ben overal tevrede'n mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |