Het ging nu over Erikquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:02 schreef lojanda het volgende:
Niet alleen Erik doet dat.. Marciano doet precies hetzelfde.
Kun je hem niet echt kwalijk nemenquote:
Hij had meteen Sascha en Mirthe al op het oogquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Kun je hem niet echt kwalijk nemenOp het moment dat hem dat gevraagd werd, had hij als leeftijdsgenoten Maddy en Esther en Janet voor ogen.....
Daar hadden ze het over ,niet over Tiano.quote:
Hij heeft het daar eerder ook al een keer met GJ en JW over gehad en toen zei GJ dat elke man op een jonge vrouw valt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Kun je hem niet echt kwalijk nemenOp het moment dat hem dat gevraagd werd, had hij als leeftijdsgenoten Maddy en Esther en Janet voor ogen.....
Beseffen die mannen dat ze zelf ook totaal niet appetijtelijk zijn ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft het daar eerder ook al een keer met GJ en JW over gehad en toen zei GJ dat elke man op een jonge vrouw valt.
En dan mag je het niet over iemand anders hebben?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hadden ze het over ,niet over Tiano.
TT gaat dus over Erik
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beseffen die mannen dat ze zelf ook totaal niet appetijtelijk zijn ?
Wat een respectvolle opmerking ook weer. Je moet eens andersom zo denigrerend over haar praten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
Kim en Eunice over Erik : Stel dat hij zijn maagdelijkheid daar zou verliezen, Kim : niet bij mij
Mannen worden aantrekkelijker als ze ouder worden ... je moest eens wetenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beseffen die mannen dat ze zelf ook totaal niet appetijtelijk zijn ?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mannen worden aantrekkelijker als ze ouder worden ... je moest eens weten
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan mag je het niet over iemand anders hebben?
Sommigen nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mannen worden aantrekkelijker als ze ouder worden ... je moest eens weten
Dat dus..quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ liep ook als een kwijlende hond achter Alicia aan
Nog steeds maar het lijntje is los en ze is naar een ander baasje gerendquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ liep ook als een kwijlende hond achter Alicia aan
Alies was gewoon een volwassen vrouw, die had ook gewoon bij hem weg kunnen lopen en KimK laat het ook gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef pingu66 het volgende:
Eric mag dan wel ongemakkelijk contact zoeken of maken maar ligt niet 24/7 om een jong meisje te hangen zoals GJ deed.
Of roept niet HEE,HALLO KIM KOM, BRENG EENS DIT,DOE EENS DAT.
Vast iets met "fucking"quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Silves het volgende:
Zo, hoor de zeikstraal wanda weer over Wendy, dit zou een gele kaart moeten worden..vies gevloek van die tokkie.
Ik vind het triest..quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:14 schreef pingu66 het volgende:
Eric mag dan wel ongemakkelijk contact zoeken of maken maar ligt niet 24/7 om een jong meisje te hangen zoals GJ deed.
Of roept niet HEE,HALLO KIM KOM, BRENG EENS DIT,DOE EENS DAT.
Meer zoiets van, Iedereen gaat Wendy haten, goed zo, alleen jammer dat de kinderen der moeder thuis krijgen..Oprotten ect....quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vast iets met "fucking"
Maar zij blijft echt nooit lang in een negatieve emotie hangen,vraag maar aan Joost
Na drie weken al spreken over open (!) icm relatie (!) zegt blijkbaar alles over haar wereldje cq denkwijze. Als ze diezelfde lijn doortrekt dan maakt Zoe ook nog kans. Iets zegt me echter dat Jeffrey haar helemaal voor zich alleen wil hebben. Rariteiten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hadden drie weken wat met elkaar, dan kan je nog niet echt over een relatie in wat voor een vorm dan ook spreken.
Dat weet ik maar het ging over Erik die op jonge meisjes valt maar hij doet er toch niets mee? Hij zegt het alleen nou das toch prima.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Alies was gewoon een volwassen vrouw, die had ook gewoon bij hem weg kunnen lopen en KimK laat het ook gewoon gebeuren.
Als je drie weken wat iemand hebt, dan kan je nog niet eens spreken over een relatie in wat voor vorm dan ook.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Na drie weken al spreken over open (!) icm relatie (!) zegt blijkbaar alles over haar wereldje cq denkwijze. Als ze diezelfde lijn doortrekt dan maakt Zoe ook nog kans. Iets zegt me echter dat Jeffrey haar helemaal voor zich alleen wil hebben. Dus ach ja.
Als er geen 970.000 euro op het spel stond gebeurde deze dingen niet. Met z'n tweeën sta je sterker in het spelquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Na drie weken al spreken over open (!) icm relatie (!) zegt blijkbaar alles over haar wereldje cq denkwijze. Als ze diezelfde lijn doortrekt dan maakt Zoe ook nog kans. Iets zegt me echter dat Jeffrey haar helemaal voor zich alleen wil hebben. Rariteiten.
Gaat dit nou nog steeds over de TTquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het ging over Erik die op jonge meisjes valt maar hij doet er toch niets mee? Hij zegt het alleen nou das toch prima.
Dus Martin is in feite verkracht volgens wappie GJquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:20 schreef lojanda het volgende:
Martin heeft het over zijn vaccinatie die hij heeft gehad. Wat dan vraagt Marciano moeten we het daar dan over hebben.. gelijk krijgen we weer een sl.
Wanda haat Wendy en dus blaft ze haar telkens achter haar rug om af terwijl voorbeeldgedrag Martin/Mexx ernaast zittenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Silves het volgende:
Zo, hoor de zeikstraal wanda weer over Wendy, dit zou een gele kaart moeten worden..vies gevloek van die tokkie.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus Martin is in feite verkracht volgens wappie GJ
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Achternaam en leeftijd wist ze al niet eens terwijl dat op de ID staat dus laat staat de lievelingskleur van die jongenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je drie weken wat iemand hebt, dan kan je nog niet eens spreken over een relatie in wat voor vorm dan ook.
waarom zou je iemands ID vragen als je gaat stappen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Achternaam en leeftijd wist ze al niet eens terwijl dat op de ID staat dus laat staat de lievelingskleur van die jongen
Ben sindsdien wel gay dus dat kan zomaar door dat prikkie komenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wanda heeft een venijnig bekkie, maar Jef"s bekkie is inmiddels zo venijnig geworden dat je zijn lippen niet eens meer zietquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:30 schreef puzziepie het volgende:
Jullie/ik ik ik ik ik ik jullie![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |