Tactisch zat zolang hij manager is, daarna coupequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel ook in de kont van Jeff
Ach ja , de helft van COS zit ook diep in zijn reetquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tactisch zat zolang hij manager is, daarna coupe
Aan het eind v/d dag zijn het gewoon mooie beelden, en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach ja , de helft van COS zit ook diep in zijn reet
Misschien nog vermakelijker om te zien
Ik kijk niet zo veel meer gelukkigquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:21 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Aan het eind v/d dag zijn het gewoon mooie beelden, en daar gaat het uiteindelijk om
Als hij al een punt heeft, is hij er belachelijk slecht in om dat over te brengen. En bij de geringste tegenspraak gaat hij uit zijn plaat en gaat over tot idiote beslissingen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
hij heeft toch ook een punt. er is ook eten in overvloed, alleen is het net zo mogelijk dat al dat eten in een dag is opgegeten.
wanneer is er dan “genoeg” eten als alles binnen een dag kan worden opgemaakt?
zo ga je thuis toch ook niet met eten om wat in de koelkast ligt?
Dat heb je mooi omgedraaidquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:24 schreef Silves het volgende:
Jef heeft gewoon gelijk..niet de wijze waarop hij het verkondigd..Die wanda en marcia zijn gewoon de stokers, die dit zijn begonnen, laat de nieuwe manager zich maar aanmelden, niemand die durft meer..
Hier staat iets raarsquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel ook in de kont van Jeff
de hele loods is zo hypocriet als de netenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:24 schreef Silves het volgende:
Jef heeft gewoon gelijk..niet de wijze waarop hij het verkondigd..Die wanda en marcia zijn gewoon de stokers, die dit zijn begonnen, laat de nieuwe manager zich maar aanmelden, niemand die durft meer..
Die denkt waarschijnlijk ook laat maar schreeuwen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe hij over de groep praat, dat janet daar in meegaat.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele loods is zo hypocriet als de neten
zoals Wanda over Wendy praatte was werkelijk walgelijk
maar als Jeff wat over Mirthe zegt dan is de COS te klein
Ik vind trouwens ook dat Wendy haar kinderen geen plezier doet. Die krijgen dit wel om hun oren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ging over het gedrag van Wendy, en dat ze dit slecht vonden voor haar kinderen enz.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals Wanda over Wendy praat..ze is een hoer en nog veel meer rotzooi aan woorden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Het afdoen van mensen , het kleineren van mensen is te walgelijk voor woorden
Wanda denkt dat ze heilige maria is, dit is allang gebleken. Verheven en elitair vrouwtje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals Wanda over Wendy praat..ze is een hoer en nog veel meer rotzooi aan woorden.
En als Jeff Moiraima een vies vet varken noemt, maar in haar gezicht u zegt en haar knuffelt, er zijn talloze voorbeelden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals Wanda over Wendy praat..ze is een hoer en nog veel meer rotzooi aan woorden.
Jeff wil haar kapot maken ,. oprecht he?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:36 schreef JDB94 het volgende:
Mirthe die alles doet om d'r mond nu te houden
die durft niet, alleen achter zijn rug omquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:36 schreef JDB94 het volgende:
Mirthe die alles doet om d'r mond nu te houden
Hoop dat ze nu ff door het lint gaatquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die durft niet, alleen achter zijn rug om
Ik wacht ook op het moment dat Jeff in haar gezicht zegt dat hij haar psychisch kapot wil maken. In het kader van eerlijkheid uiteraard.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die durft niet, alleen achter zijn rug om
Nee, kan niet jammer genoegquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze een manager afzetten?
Kolere Jeff, je ligt zelf ook altijd de hele ochtend in bed.
Dan moet zij ook eerlijk naar hem zijn en nu al haar klaagzangen aan hem vertellen, in het kader van de eerlijkheidquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht ook op het moment dat Jeff in haar gezicht zegt dat hij haar psychisch kapot wil maken. In het kader van eerlijkheid uiteraard.
Dat komt via via wel weer terecht en dan breekt alsnog de pleuris uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet zij ook eerlijk naar hem zijn en nu al haar klaagzangen aan hem vertellen, in het kader van de eerlijkheid
Het is natuurlijk ook vrij idioot dat niet iedereen achter zijn geweldige, de enige, visie staat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:40 schreef JDB94 het volgende:
Jeff verbergt z'n narcisme ook allang niet meer, prachtig
Ligt steeds meer in bedquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze een manager afzetten?
Kolere Jeff, je ligt zelf ook altijd de hele ochtend in bed.
Walgelijk wat hij over haar zei.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht ook op het moment dat Jeff in haar gezicht zegt dat hij haar psychisch kapot wil maken. In het kader van eerlijkheid uiteraard.
Eerst gaf hij nog het idee dat mensen enigzins wat invloed hadden op de beslissing, wat zorgde voor voldoende draagvlak, dat is nu wel v/d baanquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook vrij idioot dat niet iedereen achter zijn geweldige, de enige, visie staat.
Hij heeft gewoon zijn hand overspeeld door te zeggen dat hij haar psychisch kapot ging maken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Walgelijk wat hij over haar zei.
Hij kan blijkbaar echt niet accepteren dat mensen niet met hem eens zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:41 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Eerst gaf hij nog het idee dat mensen enigzins wat invloed hadden op de beslissing, wat zorgde voor voldoende draagvlak, dat is nu wel v/d baan
Dat maakt het persoonlijk , en dat is sowieso te walgelijk voor woordenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zijn hand overspeelt door te zeggen dat hij haar psychisch kapot ging maken.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben ik toch fantastisch en wat is de rest achterlijk!
Dit hele verhaal is ook alleen maar voor haar bedoeldquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef Harry het volgende:
Hij is nu Mirthe doelbewust aan het breken.... Dat ga ik niet bekijken. Er zijn grenzen.
Gaat steeds meer op DGK te lijken .... tijd voor kamer vragenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef Harry het volgende:
Hij is nu Mirthe doelbewust aan het breken.... Dat ga ik niet bekijken. Er zijn grenzen.
Zoals Mirthe al dagen loopt te doen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
Iemand bewust kapot willen maken is te walgelijk voor woorden
Wat een onzinquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals Mirthe al dagen loopt te doen?
schiet toch op, dat is toch helemaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Had Mirthe ook zo'n agressieve grote bek?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb zo hekel aan deze manier van praten. Arrogant mannetje is hetquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:48 schreef engine het volgende:
Mirthe begint over de tabak. Jeff nog bozer.
ik zou antwoorden ": Heb jij je sigaretten nodig?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Wil jij scheerschuim omdat een ander rookt, zegt Jef
Heb jij scheerschuim nodig?
Die loopt niet de hele dag te schreeuwen..quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat deed ze netquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou antwoorden ": Heb jij je sigaretten nodig?
Nee. Maar Jeff wil haar persoonlijk kapot makenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had Mirthe ook zo'n agressieve grote bek?
Dat kan dan wel weer. Of hij zorgt er voor dat de aandacht er gelijk weer vanaf gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou antwoorden ": Heb jij je sigaretten nodig?
Schiet? ben je van de mocromaffia?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch op, dat is toch helemaal niet te vergelijken.
Ze klaagt hele dagen over van allesquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:49 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die loopt niet de hele dag te schreeuwen..
Kost maar 0.80 per manquote:
Die is niet goed hoor, hij zit er momenteel ook aardig ongezond uit, met die giftige blik in zijn ogen en zijn rode nek.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee. Maar Jeff wil haar persoonlijk kapot maken
En dan met dat plankje tikken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor, hij zit er momenteel ook aardig ongezond uit, met die giftige blik in zijn ogen en zijn rode nek.
Omdat zij vragen stelt en bepaalde zaken niet eerlijk vindt gaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Sestra666 het volgende:
waarom wil hij mirthe kapot maken dan
De stress nekt hemquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor, hij zit er momenteel ook aardig ongezond uit, met die giftige blik in zijn ogen en zijn rode nek.
Hij maakt tv alleen weet ik niet of ik hier op zit te wachten. Hij maakt het voor mij iig niet leuker om te kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij Jeff de eikel is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Sestra666 het volgende:
waarom wil hij mirthe kapot maken dan
Dat vraag ik mij altijd af in de RLSsen daar zitten altijd van die klootzakken in.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kan het nou dat er niemand in die loods Jeff even tot orde roept?
ah okequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat zij vragen stelt en bepaalde zaken niet eerlijk vindt gaan
Dit is echt viesquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:52 schreef mootie het volgende:
Dit gesprek…. Totaal gestoord die gast
Dat was inderdaad niet handig, daar zal ze nu ook wel spijt van hebben, maar is nog geen reden om haar psychisch kapot te willen maken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom neemt Mirthe geen winterkleding mee? En nu janken om een trui
En gelijk heeft zequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:52 schreef Silves het volgende:
Ze wil toch graag haar 70 euro trui hebben...
Ik ga mijn Hummer startenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze wil alles hebben, bedoel echt alles, ze wilde zelfs de rotte vis eten,omdat ze denkt tekort te komen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat zij vragen stelt en bepaalde zaken niet eerlijk vindt gaan
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze wil alles hebben, bedoel echt alles, ze wilde zelfs de rotte vis eten,omdat ze denkt tekort te komen.
Uiteindelijk niet gek als je een steekproef maakt van zo'n aantal mensenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij altijd af in de RLSsen daar zitten altijd van die klootzakken in.
Ik vermoed omdat wij natuurlijk alles zien en de mensen in de loods niet (vermoedik)
En dat mensen zich zo laten toespreken. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig gaat hij dit nog heel de dag verkondigen tot ze hem smeken de huidige situatie in stand te houden natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:54 schreef Dotteke het volgende:
En ja hoor, we mogen niet meer verder luisteren ze gooien er maar weer een SL in
Angstcultuur? Bang dat zij dan zo'n kabaal over zich heen krijgen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Zijn daar filmpjes van?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat mensen zich zo laten toespreken. Onbegrijpelijk.
Hij werd eerder vandaag wel flink uitgelachen.
Ongelooflijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Angstcultuur? Bang dat zij dan zo'n kabaal over zich heen krijgen?
Schijnheiligheid?
Boeit ze niet..
one of the above
Zijn frustraties richt hij nu puur op Mirthe ,versterkt door zijn eega die ook steeds meer een hekel krijgt aan Mirthequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn daar filmpjes van?
Waarschijnlijk is hij daarom zo gefrustreerd nu.
Omdat het geen enkele zin heeft en je gelijk een grote bek terugkrijgt dus gaan ze stompzinnig frikandellen bakkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:51 schreef Deisyy het volgende:
O ja daar kan je op wachten en proberen zijn gelijk te halen bij de anderenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:55 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij dit nog heel de dag verkondigen tot ze hem smeken de huidige situatie in stand te houden natuurlijk
Ja mijn invulling he.. maar dat denk ikquote:
Die heeft d'r lesje wel geleerd en is verstandig genoeg om hem nu niet tot orde te roepen, dan krijgt ze de volle laagquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:58 schreef pingu66 het volgende:
En KimD zit daar maar stil in en hoekje aan te horen hoe haar vent iedereen afblaft.
En deze wordt elke week ververst..quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:58 schreef Silves het volgende:
Bovenste 5
1. Babette
Met een goed luisterend oor kan je in Een Jaar van je Leven ver komen. Niet voor niets is Babette daardoor erg populair in de loods; de blondine verdient het om dit keer op nummer 1 in onze Power Rankings te staan. Ze valt niet per se heel erg op, maar staat altijd voor iedereen klaar met haar ervaring en wijsheden.
2. Jeffrey
Sinds een week of vijf staat Jeffrey achtereenvolgend in onze top vijf. Na de heroïsche wijze waarop hij een pittige eliminatieopdracht (110 seconden onder water blijven) won, heeft Jeffrey lang en breed bewezen dat hij tot de topfavorieten behoort. Zoals hij zelf al zij kwamen er ‘oerkrachten en een strijdersmentaliteit’ in de oud-topsporter omhoog. Het zou ons niet verbazen als die elementen er uiteindelijk ook voor gaan zorgen dat Jeffrey de show gaat winnen. Al helemaal nu hij ook het maandmanagerschap zeer behoorlijk uitvoert.
3. (Leger) Kim
Kim (leger) blijft toch één van onze favorieten in het spel. Ze staat eigenlijk al bijna sinds Power Ranking 1 constant in onze top-vijf, simpelweg omdat ze mentaal ijzersterk is. Keihard van binnen en absoluut niet gek te krijgen. Een heel belangrijk wapen in de strijd om de eindzege. Ze vormt een heel machtig duo samen met haar ‘bestie’ (of stiekem zelfs ‘lover’?) Jeffrey.
4. Martin
Martin was tijdens zijn maandmanagerschap aan het begin nog behoorlijk de kop van jut, maar inmiddels leeft hij wat meer op de achtergrond en dat komt zijn kansen duidelijk ten goede. Hoge bomen vangen immers meer wind. Martin is gewoonweg een sterke speler die zich de kop niet snel gek laat maken. En dat is heel wat waard in deze show.
5. Berend
Een nieuwe naam in onze Power Rankings: Berend. De eerste weken was hij wat zeurderig en negatief, maar inmiddels lijkt hij vastberaden om ook daadwerkelijk iets toe te voegen aan de groep. Hij overwoog zelfs zich kiesbaar te maken voor het nieuwe maandmanagerschap. Nieuwe energie bij Berend!
Ik begreep dat de eerste keer al niet, toen hij zo tekeer ging tegen Martin, daar zat ook iedereen bij zonder iets te zeggen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat mensen zich zo laten toespreken. Onbegrijpelijk.
Hij werd eerder vandaag wel flink uitgelachen.
Ja zegt datquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:59 schreef JDB94 het volgende:
@:Silves, nieuwe energie bij Berend? Ik word al moe als ik d'r naar kijk
Echt min hoe die Jeff praat, kan er zo slecht tegen als iemand zo isquote:
Dit is echt walgelijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt min hoe die Jeff praat, kan er zo slecht tegen als iemand zo is
Ja ik krijg daar echt de kriebels vanquote:
Misschien een leuk idee om er een topic over te openenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:00 schreef Silves het volgende:
[..]
En deze wordt elke week ververst..
Net als BB hebben mensen die alleen afleveringen kijken vaak een totaal ander beeld op het verhaal, power of the regiequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja zegt dat![]()
![]()
dit is een ranking van het publiek schijnt.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Kom op de hebberd kan weer op dievenpad, en alles van iedereen stelen..
Ach ja ik weet wie hier zo reageren. Zegt idd genoegquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Kom op de hebberd kan weer op dievenpad, en alles van iedereen stelen..
Door wie?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:00 schreef Silves het volgende:
[..]
En deze wordt elke week ververst..
Niet echt romantisch neequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zullen we nu een vergadering houden waarin iedereen echt zijn mond opentrekt en Jeff echt luistert?
Vind het nu niet meer fijn om te horen
Neuhh ben geen topic opener..allemaal te ingewikkeld hierzo..mag je de link wel plaatsen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om er een topic over te openen
Jeff zal nooit luisteren .. hij staat strak van zijn eigen gelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zullen we nu een vergadering houden waarin iedereen echt zijn mond opentrekt en Jeff echt luistert?
Vind het nu niet meer fijn om te horen
Hij weet precies wanneer die weer even friendly moet spelenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:04 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff: jij voelt je nu aangevallen maar het is geen aanval
ik vind hem nu echt even weer een engerd..
Even?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:04 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff: jij voelt je nu aangevallen maar het is geen aanval
ik vind hem nu echt even weer een engerd..
Staat op het net...filmpjes , commentaar alles..quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:02 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
dit is gewoon lachwekkend deze reactie
Ik weet het.. maar dat is juist eng.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:05 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij weet precies wanneer die weer even friendly moet spelen
Heb je wanda al over Mirthe los zien gaan en KimK? moet je maar eens terug kijken..de dag dat ze kamers gingen switchen..niemand wilde haar op de kaer, want alles verdween in haar kluis.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:04 schreef puzziepie het volgende:
Nu weer paaien , straks weer verder de grond in trappen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:06 schreef JDB94 het volgende:
op gebieden wijs 'VOEL JE NIET ZO AANGEVALLEN HE?'![]()
![]()
Je kan een linkje in de SC plaatsenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Neuhh ben geen topic opener..allemaal te ingewikkeld hierzo..mag je de link wel plaatsen?
Ik hoef niets terug te kijken , ik zie genoeg walgelijk gedrag van Jeff 'de geweldige'quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb je wanda al over Mirthe los zien gaan en KimK? moet je maar eens terug kijken..de dag dat ze kamers gingen switchen..niemand wilde haar op de kaer, want alles verdween in haar kluis.
Daar is hij zelf natuurlijk het lichtend voorbeeld van....quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft wel gelijk iedereen ging van maaltijd naar maaltijd en lag tussendoor inbed. Er liggen nu idd veel minder mensen in bed. Bezig zijn, doet niet de hele dag denken aan eten. En mensen zijn veel meer bezig nu met van alles.
Echte liefdequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Straks gaat ie weer lief kusjes geven met Kim
Nu ligt hij zelf een halve dag in zijn nest.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft wel gelijk iedereen ging van maaltijd naar maaltijd en lag tussendoor inbed. Er liggen nu idd veel minder mensen in bed. Bezig zijn, doet niet de hele dag denken aan eten. En mensen zijn veel meer bezig nu met van alles.
Als je de uren bij elkaar optelt, denk ik dat je geen gelijk hebt. Hij ligt s'morgens langer in bed, maar gaat ook laat naar bed. Streamers willen ook in de late uurtjes wat te kijken hebben. Ze liggen hier gelukkig niet zoals bij BB allemaal om 23.00 uur in bed.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar is hij zelf natuurlijk het lichtend voorbeeld van....
hij heeft nog nooit zoveel in bed gelegen als de afgelopen weken sinds hij manager is.
wat nobel van jeff om fijn te blijven zuipen om de streamers wat te kijken te geven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je de uren bij elkaar optelt, denk ik dat je geen gelijk hebt. Hij ligt s'morgens langer in bed, maar gaat ook laat naar bed. Streamers willen ook in de late uurtjes wat te kijken hebben. Ze liggen hier gelukkig niet zoals bij BB allemaal om 23.00 uur in bed.
Daar zal dat gedrag ongetwijfeld vandaan komen, ik heb in een aantal hoog aangeschreven restaurants gewerkt en die chefkoks waren altijd narcistische sociopathische klootzakken die zichzelf heel wat vonden terwijl je gewoon 70 uur per week eten aan het maken bent voor mensen ten koste van je eigen leven/gezondheidquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Is Jasper al zijn nest uit op m samen met Jeff de magische momenten te herbeleven?
Benieuwd of Jeff zijn vader (= chefkok) ook zo door de keuken loopt te schreeuwen. Net Gordon Ramsey die doet ook altijd zo idioot voor de camera en vernederd mensen
Hij gaat laat naar bed omdat hij van zijn met ieders geld gekochte drankvoorraad wil drinken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je de uren bij elkaar optelt, denk ik dat je geen gelijk hebt. Hij ligt s'morgens langer in bed, maar gaat ook laat naar bed. Streamers willen ook in de late uurtjes wat te kijken hebben. Ze liggen hier gelukkig niet zoals bij BB allemaal om 23.00 uur in bed.
Eens, maar bij BB ging overal het licht uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lol , zijn er genoeg hierquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
wat nobel van jeff om fijn te blijven zuipen om de streamers wat te kijken te geven.
hoe praat je recht wat krom is.
De vader van Jeff werkt gewoon als kok in een verzorgingshuisquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Is Jasper al zijn nest uit op m samen met Jeff de magische momenten te herbeleven?
Benieuwd of Jeff zijn vader (= chefkok) ook zo door de keuken loopt te schreeuwen. Net Gordon Ramsey die doet ook altijd zo idioot voor de camera en vernederd mensen
Oh jeequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:13 schreef Deisyy het volgende:
Erik komt aan Babette vragen hoe het met haar gaat, ze gaan straks even praten
Komt ook heel asociaal te laat voor het eten en gaat apart zitten om saamhorigheid te creërenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nu ligt hij zelf een halve dag in zijn nest.
Ziek jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Komt ook heel asociaal te laat voor het eten en gaat apart zitten om saamhorigheid te creëren
Hij moet wel laat naar bed, anders kan hij niet stiekem drinken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De heerser gaat natuurlijk niet met het gepeupel aan tafelquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Komt ook heel asociaal te laat voor het eten en gaat apart zitten om saamhorigheid te creëren
Zeker waar, maar dat geen enkele ziel zich durft op te werpen om die confrontatie met hem aan te gaan, maakt dat ze geen haar beter zijn en hun individueel belang voor de groep zetten. Je kan hem op zo ontzettend veel pakken, z'n god-complex, z'n episodes, hoe hij mensen aanspreekt etc. maar gewoon niemand doet het. Je hoort ook maar weinig mensen over hem praten, ze vermijden het onderwerp liever en willen hun kop niet boven het maaiveld uitsteken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:13 schreef KoningWouter het volgende:
Die jeff lult ook alles recht wat krom is. Ik ben wel wat klaar met hem met z'n god complex. Geef Mirthe groot gelijk.
Dat wijnen moet natuurlijk wel op dagelijkse basis stiekem door kunnen gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet wel laat naar bed, anders kan hij niet stiekem drinken.
Jeff heeft meerdere malen verkondigd dat zijn pa chefkok is in een verzorgingstehuisquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:13 schreef juul. het volgende:
[..]
De vader van Jeff werkt gewoon als kok in een verzorgingshuis
Omdat er laat in de avond wel leuke en gezellige mensen kijken...en de humor of de ernst wel snappen..en dat overdag de streams er ook is voor de zuurstokken en consorten, voor ieder wat wils.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
wat nobel van jeff om fijn te blijven zuipen om de streamers wat te kijken te geven.
hoe praat je recht wat krom is.
Dat wordt een flinke uitdaging, roken en drinken op zakgeldquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wijnen moet natuurlijk wel op dagelijkse basis stiekem door kunnen gaan.
Hij houdt wel van opscheppen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff heeft meerdere malen verkondigd dat zijn pa chefkok is in een verzorgingstehuis
Gister zaten Eunice en Mirthe ook op kamer 4 te eten, namen hun bord mee. Sommigen zaten op hun kamer te eten. Maar als Jeff het doet, staat hij boven het gepeupel?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De heerser gaat natuurlijk niet met het gepeupel aan tafel
quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat er laat in de avond wel leuke en gezellige mensen kijken...en de humor of de ernst wel snappen..en dat overdag de streams er ook is voor de zuurstokken en consorten, voor ieder wat wils.
Ook zo'n raar verhaal : Chefkok in een verzorgingstehuisquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff heeft meerdere malen verkondigd dat zijn pa chefkok is in een verzorgingstehuis
Meer hoe hij daar rond liep te paraderen 'geniet er nog ff van he' 'wel zuinig doen!' 'is het genoeg?'quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gister zaten Eunice en Mirthe ook op kamer 4 te eten, namen hun bord mee. Sommigen zaten op hun kamer te eten. Maar als Jeff het doet, staat hij boven het gepeupel?
Voor groeten moet je in de sc zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef mario390 het volgende:
somige zijn overstoer hier,groeten niet,niks
Of ze zitten gewoon hun tijd uit, laten hem lullen tot de volgende manager.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dat geen enkele ziel zich durft op te werpen om die confrontatie met hem aan te gaan, maakt dat ze geen haar beter zijn en hun individueel belang voor de groep zetten. Je kan hem op zo ontzettend veel pakken, z'n god-complex, z'n episodes, hoe hij mensen aanspreekt etc. maar gewoon niemand doet het. Je hoort ook maar weinig mensen over hem praten, ze vermijden het onderwerp liever en willen hun kop niet boven het maaiveld uitsteken.
Zo waar .. het zijn net mensenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dat geen enkele ziel zich durft op te werpen om die confrontatie met hem aan te gaan, maakt dat ze geen haar beter zijn en hun individueel belang voor de groep zetten. Je kan hem op zo ontzettend veel pakken, z'n god-complex, z'n episodes, hoe hij mensen aanspreekt etc. maar gewoon niemand doet het. Je hoort ook maar weinig mensen over hem praten, ze vermijden het onderwerp liever en willen hun kop niet boven het maaiveld uitsteken.
Jeff zorgt wel voor zijn dagelijkse wijn en rokerijquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke uitdaging, roken en drinken op zakgeld
Zullen we de vader van Jeff er buiten laten?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij houdt wel van opscheppen.
Instellingskok dus.
Ze hebben de prijzenpot nog..genoeg voor iedereen om de vakantie door te zetten..quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke uitdaging, roken en drinken op zakgeld
Instellingskok, niks mis mee, maar heeft niks te maken met een echte chefkok.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook zo'n raar verhaal : Chefkok in een verzorgingstehuis
Dat kan toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij al een grote voorraad aan het aanleggen .quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zorgt wel voor dagelijkse wijn en rokerij
Ik moet aannemen dat zijn familie niet bepaald trots op hem zal zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Dan weet jij niet wat een chefkok is, dat is degene die de leiding heeft over de koks, die in de keuken werken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prima werk maar maak er niet meer van dan dat het is .quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Instellingskok, niks mis mee, maar heeft niks te maken met een echte chefkok.
Dan nog, ik zet m'n geld erop dat hij op de achtergrond ontzettend veel invloed blijft houden, zolang niemand hem head on aanpakt. Ik zie alleen Isaac of Marciano dit doen, maar die beperken zich vooralsnog tot vooral 1 op 1 prediken hoe het moet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Of ze zitten gewoon hun tijd uit, laten hem lullen tot de volgende manager.
Dat is net zoiets om als hovenier bij de klimaattop te zitten want groen is groen. Jeff was nu verhinderd maar anders.....quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook in een instelling heb je gewoon een chefkok tis gewoon een functie net als een chefkok in een sterren restaurantquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Instellingskok dus.
Een verzorgingshuis kan prima een chef-kok hebben, hij is dan hoofd van de keukenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Instellingskok dus.
Dit is geen sc, dit is de COSquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:16 schreef mario390 het volgende:
somige zijn overstoer hier,groeten niet,niks
Ik weet dat prima , heb zelf ooit ook als vakantiewerk in een tehuis gewerkt , niets mis mee. Maar het is geen chefkok natuurlijk. Dat weten we allemaal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat een chefkok is, dat is degene die de leiding heeft over de koks, die in de keuken werken.
Is een beetje als chefkok zijn bij KLM productiekeukenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet dat prima , heb zelf ooit ook als vakantiewerk in een tehuis gewerkt , niets mis mee. Maar het is geen chefkok natuurlijk. Dat weten we allemaal.
"z'n episodes', wow, we hebben een kenner hier.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een gaarkeuken waar je de leiding over hebt .quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:20 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Is een beetje als chefkok zijn bij KLM productiekeuken
Maar laten we wel wezen, chefkok heeft toch een andere klank.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een verzorgingshuis kan prima een chef-kok hebben, hij is dan hoofd van de keuken
Helaas in mijn omgeving jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:21 schreef Harry het volgende:
[..]
"z'n episodes', wow, we hebben een kenner hier.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat er laat in de avond wel leuke en gezellige mensen kijken...en de humor of de ernst wel snappen..en dat overdag de streams er ook is voor de zuurstokken en consorten, voor ieder wat wils.
Natuurlijk, dan denk je in eerste instantie aan een restaurant, maar het hoeft niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen, chefkok heeft toch een andere klank.
Zullen het bij de inwoners van de Loods laten en de user er niet bij betrekken?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Tenzij Jeff het zelf gaat organiseren, gok ik van welquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:25 schreef mootie het volgende:
Die stemming kunnen we op onze buik schrijven?
Over Esther, die gooit er weer dingen uit die Esther haar in vertrouwen heeft verteldquote:
Netjesquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Over Esther, die gooit er weer dingen uit die Esther haar in vertrouwen heeft verteld
Esther is fysiek en geestelijk mishandelt door haar ouders oa
Soort Juice Channel die meidquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs vertelt even het psychische rapport van Esther door aan GJ. Waarbij maar weer eens de bevestiging dat zij alleen maar met zichzelf bezig is. Heb gisteren al uitgelegd met hoeveel venijn zij mensen laat leeglopen en vervolgens weer met de noorderzon is vertrokken als de ander zegt ook geïnteresseerd te zijn in haar haar levensloop. Beroepsgeheim heeft ze namelijk ook niet want het is niet haar beroep. Je moet echt sterk in je schoenen staan wil je niet in die rattenval trappen.
Maar dat was voor mij al vanaf het allerbegin duidelijk want zoiets voel je aan je waterquote:
Nergens last vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat was voor mij al vanaf het allerbegin duidelijk want zoiets voel je aan je water
Eigen keuzequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:31 schreef Silves het volgende:
Tja een half uurtje luchten, rondjes lopen net de gevangenis..
Heb ik niet . Weer een voordeel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet je die waterput eens gaan vervangen
Dit dusquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Over Esther, die gooit er weer dingen uit die Esther haar in vertrouwen heeft verteld
Esther is fysiek en geestelijk mishandelt door haar ouders oa
Hij zei laatst: ik kom te laat en vraag aan de keuken of ze ons eten (K en J)in de magnetron zeten want als iemand niks heeft gehad of tekort komt kan ik mijn bord geven en heb ik dat meteen getackeldquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De heerser gaat natuurlijk niet met het gepeupel aan tafel
Erik heb ik nog nooit eten zien maken Berend trouwens ook niet of mee zien helpen in de keukenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
Berend: Al ligt de manager nog in bed ,ik leg de frikadellen in het vet
Erik: Al ligt de manager nog te slapen en iets over schapen
Erik heeft eerder al aangegeven lekker kant-en-klaar te etenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik heb ik nog nooit eten zien maken Berend trouwens ook niet of mee zien helpen in de keuken
Maar ook dat hij wel bereid was te helpen of wat te leren. Nou mooi niet dus.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Erik heeft eerder al aangegeven lekker kant-en-klaar te eten
Berend was niet welkom in de keuken toen Wanda nog de scepter zwaaide, hij heeft toen wel heel vaak savonds alleen de hele grote afwas gedaan , gedweild en de keuken tiptop achter gelatenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik heb ik nog nooit eten zien maken Berend trouwens ook niet of mee zien helpen in de keuken
Meestal met scharrel?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:46 schreef mnesymne het volgende:
Kim en kwarrel hadden dus een "open" relatie
Berend maakte in het begin altijd alles schoon in de nachten. Tot hij ziek werdquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hadden drie weken wat met elkaar, dan kan je nog niet echt over een relatie in wat voor een vorm dan ook spreken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:46 schreef mnesymne het volgende:
Kim en kwarrel hadden dus een "open" relatie
Jilla,volgens Marciano.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:31 schreef Silves het volgende:
Tja een half uurtje luchten, rondjes lopen net de gevangenis..
Hoe krijg je dat voor elkaar, tenzij hij aseksueel is ofzo. In die 50 jaar moet hij toch wel 1 keer een kans gemaakt hebben..quote:
Nee dus . Ik snap het welquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:58 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, tenzij hij aseksueel is ofzo. In die 50 jaar moet hij toch wel 1 keer een kans gemaakt hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |