Tactisch zat zolang hij manager is, daarna coupequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel ook in de kont van Jeff
Ach ja , de helft van COS zit ook diep in zijn reetquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tactisch zat zolang hij manager is, daarna coupe
Aan het eind v/d dag zijn het gewoon mooie beelden, en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach ja , de helft van COS zit ook diep in zijn reet
Misschien nog vermakelijker om te zien
Ik kijk niet zo veel meer gelukkigquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:21 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Aan het eind v/d dag zijn het gewoon mooie beelden, en daar gaat het uiteindelijk om
Als hij al een punt heeft, is hij er belachelijk slecht in om dat over te brengen. En bij de geringste tegenspraak gaat hij uit zijn plaat en gaat over tot idiote beslissingen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
hij heeft toch ook een punt. er is ook eten in overvloed, alleen is het net zo mogelijk dat al dat eten in een dag is opgegeten.
wanneer is er dan “genoeg” eten als alles binnen een dag kan worden opgemaakt?
zo ga je thuis toch ook niet met eten om wat in de koelkast ligt?
Dat heb je mooi omgedraaidquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:24 schreef Silves het volgende:
Jef heeft gewoon gelijk..niet de wijze waarop hij het verkondigd..Die wanda en marcia zijn gewoon de stokers, die dit zijn begonnen, laat de nieuwe manager zich maar aanmelden, niemand die durft meer..
Hier staat iets raarsquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel ook in de kont van Jeff
de hele loods is zo hypocriet als de netenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:24 schreef Silves het volgende:
Jef heeft gewoon gelijk..niet de wijze waarop hij het verkondigd..Die wanda en marcia zijn gewoon de stokers, die dit zijn begonnen, laat de nieuwe manager zich maar aanmelden, niemand die durft meer..
Die denkt waarschijnlijk ook laat maar schreeuwen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe hij over de groep praat, dat janet daar in meegaat.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele loods is zo hypocriet als de neten
zoals Wanda over Wendy praatte was werkelijk walgelijk
maar als Jeff wat over Mirthe zegt dan is de COS te klein
Ik vind trouwens ook dat Wendy haar kinderen geen plezier doet. Die krijgen dit wel om hun oren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ging over het gedrag van Wendy, en dat ze dit slecht vonden voor haar kinderen enz.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals Wanda over Wendy praat..ze is een hoer en nog veel meer rotzooi aan woorden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Het afdoen van mensen , het kleineren van mensen is te walgelijk voor woorden
Wanda denkt dat ze heilige maria is, dit is allang gebleken. Verheven en elitair vrouwtje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals Wanda over Wendy praat..ze is een hoer en nog veel meer rotzooi aan woorden.
En als Jeff Moiraima een vies vet varken noemt, maar in haar gezicht u zegt en haar knuffelt, er zijn talloze voorbeelden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals Wanda over Wendy praat..ze is een hoer en nog veel meer rotzooi aan woorden.
Jeff wil haar kapot maken ,. oprecht he?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:36 schreef JDB94 het volgende:
Mirthe die alles doet om d'r mond nu te houden
die durft niet, alleen achter zijn rug omquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:36 schreef JDB94 het volgende:
Mirthe die alles doet om d'r mond nu te houden
Hoop dat ze nu ff door het lint gaatquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die durft niet, alleen achter zijn rug om
Ik wacht ook op het moment dat Jeff in haar gezicht zegt dat hij haar psychisch kapot wil maken. In het kader van eerlijkheid uiteraard.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die durft niet, alleen achter zijn rug om
Nee, kan niet jammer genoegquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze een manager afzetten?
Kolere Jeff, je ligt zelf ook altijd de hele ochtend in bed.
Dan moet zij ook eerlijk naar hem zijn en nu al haar klaagzangen aan hem vertellen, in het kader van de eerlijkheidquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht ook op het moment dat Jeff in haar gezicht zegt dat hij haar psychisch kapot wil maken. In het kader van eerlijkheid uiteraard.
Dat komt via via wel weer terecht en dan breekt alsnog de pleuris uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet zij ook eerlijk naar hem zijn en nu al haar klaagzangen aan hem vertellen, in het kader van de eerlijkheid
Het is natuurlijk ook vrij idioot dat niet iedereen achter zijn geweldige, de enige, visie staat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:40 schreef JDB94 het volgende:
Jeff verbergt z'n narcisme ook allang niet meer, prachtig
Ligt steeds meer in bedquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze een manager afzetten?
Kolere Jeff, je ligt zelf ook altijd de hele ochtend in bed.
Walgelijk wat hij over haar zei.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wacht ook op het moment dat Jeff in haar gezicht zegt dat hij haar psychisch kapot wil maken. In het kader van eerlijkheid uiteraard.
Eerst gaf hij nog het idee dat mensen enigzins wat invloed hadden op de beslissing, wat zorgde voor voldoende draagvlak, dat is nu wel v/d baanquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook vrij idioot dat niet iedereen achter zijn geweldige, de enige, visie staat.
Hij heeft gewoon zijn hand overspeeld door te zeggen dat hij haar psychisch kapot ging maken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Walgelijk wat hij over haar zei.
Hij kan blijkbaar echt niet accepteren dat mensen niet met hem eens zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:41 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Eerst gaf hij nog het idee dat mensen enigzins wat invloed hadden op de beslissing, wat zorgde voor voldoende draagvlak, dat is nu wel v/d baan
Dat maakt het persoonlijk , en dat is sowieso te walgelijk voor woordenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zijn hand overspeelt door te zeggen dat hij haar psychisch kapot ging maken.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben ik toch fantastisch en wat is de rest achterlijk!
Dit hele verhaal is ook alleen maar voor haar bedoeldquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef Harry het volgende:
Hij is nu Mirthe doelbewust aan het breken.... Dat ga ik niet bekijken. Er zijn grenzen.
Gaat steeds meer op DGK te lijken .... tijd voor kamer vragenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef Harry het volgende:
Hij is nu Mirthe doelbewust aan het breken.... Dat ga ik niet bekijken. Er zijn grenzen.
Zoals Mirthe al dagen loopt te doen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
Iemand bewust kapot willen maken is te walgelijk voor woorden
Wat een onzinquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals Mirthe al dagen loopt te doen?
schiet toch op, dat is toch helemaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Had Mirthe ook zo'n agressieve grote bek?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb zo hekel aan deze manier van praten. Arrogant mannetje is hetquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:48 schreef engine het volgende:
Mirthe begint over de tabak. Jeff nog bozer.
ik zou antwoorden ": Heb jij je sigaretten nodig?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Wil jij scheerschuim omdat een ander rookt, zegt Jef
Heb jij scheerschuim nodig?
Die loopt niet de hele dag te schreeuwen..quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat deed ze netquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou antwoorden ": Heb jij je sigaretten nodig?
Nee. Maar Jeff wil haar persoonlijk kapot makenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had Mirthe ook zo'n agressieve grote bek?
Dat kan dan wel weer. Of hij zorgt er voor dat de aandacht er gelijk weer vanaf gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou antwoorden ": Heb jij je sigaretten nodig?
Schiet? ben je van de mocromaffia?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch op, dat is toch helemaal niet te vergelijken.
Ze klaagt hele dagen over van allesquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:49 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die loopt niet de hele dag te schreeuwen..
Kost maar 0.80 per manquote:
Die is niet goed hoor, hij zit er momenteel ook aardig ongezond uit, met die giftige blik in zijn ogen en zijn rode nek.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee. Maar Jeff wil haar persoonlijk kapot maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |