Tactisch zat zolang hij manager is, daarna coupequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel ook in de kont van Jeff
Ach ja , de helft van COS zit ook diep in zijn reetquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tactisch zat zolang hij manager is, daarna coupe
Aan het eind v/d dag zijn het gewoon mooie beelden, en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach ja , de helft van COS zit ook diep in zijn reet
Misschien nog vermakelijker om te zien
Ik kijk niet zo veel meer gelukkigquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:21 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Aan het eind v/d dag zijn het gewoon mooie beelden, en daar gaat het uiteindelijk om
Als hij al een punt heeft, is hij er belachelijk slecht in om dat over te brengen. En bij de geringste tegenspraak gaat hij uit zijn plaat en gaat over tot idiote beslissingen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
hij heeft toch ook een punt. er is ook eten in overvloed, alleen is het net zo mogelijk dat al dat eten in een dag is opgegeten.
wanneer is er dan “genoeg” eten als alles binnen een dag kan worden opgemaakt?
zo ga je thuis toch ook niet met eten om wat in de koelkast ligt?
Dat heb je mooi omgedraaidquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:24 schreef Silves het volgende:
Jef heeft gewoon gelijk..niet de wijze waarop hij het verkondigd..Die wanda en marcia zijn gewoon de stokers, die dit zijn begonnen, laat de nieuwe manager zich maar aanmelden, niemand die durft meer..
Hier staat iets raarsquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel ook in de kont van Jeff
de hele loods is zo hypocriet als de netenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:24 schreef Silves het volgende:
Jef heeft gewoon gelijk..niet de wijze waarop hij het verkondigd..Die wanda en marcia zijn gewoon de stokers, die dit zijn begonnen, laat de nieuwe manager zich maar aanmelden, niemand die durft meer..
Die denkt waarschijnlijk ook laat maar schreeuwen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe hij over de groep praat, dat janet daar in meegaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |