Maar is allemaal normaalquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat issie maar zelden de laatste weken..
Laat ze lekker leeg lopenquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:54 schreef HappyCharly het volgende:
Beter gaan ze allemaal slapen nu. Isaac heeft niet gedronken en onthoudt alles.
Zijn we morgen weer vergeten. Heeft niemand gelezen ditquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:56 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff zegt dat hij speltechnisch Wendy weg wil stemmen. Wat doe je nou?
Oh ik dacht dat het motto was: leave no man behind?quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:57 schreef engine het volgende:
Als je door je been geschoten wordt en verneukt het voor de hele operatie...okay isaac
Niet in een spelshow blijkbaarquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het motto was: leave no man behind?
Isaac kan zelfs zijn eigen familie de kop afhakken. Zo keihard issie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:02 schreef engine het volgende:
We gaan samen de finale halen en wie er wint maakt niet.
Je behalve een paar duizend euro. Heel goed verhaal.
Jeff net zo goed.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac kan zelfs zijn eigen familie de kop afhakken. Zo keihard issie.
Nee oke.
Zo bieden ze tegen elkaar op in uitspraken.quote:
Ja zou de show echt goed doen denk ik. Maar daar zijn we voorlopig nog niet vanaf.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ik stel; voor dat Isaac gaat. Liefst naar huis.
Ik vrees dat hij er tot het einde in zit. Em als het toch gescript is, dat hij wint.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zou de show echt goed doen denk ik. Maar daar zijn we voorlopig nog niet vanaf.
Yes please. Wat een megalomane lul.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:09 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel top zijn als Isaac eruit getieft werd voordat ie manager kan worden
Hij denkt dat de hele show om hem draait
Nee joh. Die hele groep luistert naar Isaac. Daar maakt de regie wel gebruik van maar ik geloof niet zo in die theorieën.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij er tot het einde in zit. Em als het toch gescript is, dat hij wint.
Ik hoop het niet. Ik hoop dat hij snel gaat. Ik vind het zo'n slangenmens. Van iedereen zie ik meerdere kanten, ook leuke. Maar van isaac, eigenlijk niks. Hij komt nooit eerlijk en oprecht over. Altijd met het spel bezig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee joh. Die hele groep luistert naar Isaac. Daar maakt de regie wel gebruik van maar ik geloof niet zo in die theorieën.
Ja dat klopt. Daarom mag hij van mij ook vertrekken. Veel te veel invloed op de groep...ze overleven ook wel zonder hem.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik hoop dat hij snel gaat. Ik vind het zo'n slangenmens. Van iedereen zie ik meerdere kanten, ook leuke. Maar van isaac, eigenlijk niks. Hij komt nooit eerlijk en oprecht over. Altijd met het spel bezig.
yup, ook nu weer domineert hij het hele gesprek met zijn steeds herhalende clichésquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Daarom mag hij van mij ook vertrekken. Veel te veel invloed op de groep...ze overleven ook wel zonder hem.
Die man hoort zichzelf heel graag pratenquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yup, ook nu weer domineert hij het hele gesprek met zijn steeds herhalende clichés
Wendyquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:19 schreef engine het volgende:
Jeff gaat er voor zorgen dat iemand haar smoel dicht houdt.
Geen idee wat die nou weer fout gedaan heeft.quote:
Hij heeft eigenlijk helemaal geen eigen mening, laat eerst Jeff spreken en dan valt ie in met zijn onzin : "Ja precies, 100 %, simple as that "quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die man hoort zichzelf heel graag praten
Want ze waren zelf zo nuchter.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben dus bewust met Wendy gepraat, juist omdat ze gedronken had. Dronken mensen spreken de waarheid
Hij heeft een enorme eigen mening. Hij is vol van zichzelf. Zijn mensenkennis. Hij kan 85% van iemand inschatten als hij 1 minuut met diegene praat. Isaav vindt zichzelf fabtastischquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk helemaal geen eigen mening, laat eerst Jeff spreken en dan valt ie in met zijn onzin : "Ja precies, 100 %, simple as that "
Maar Wendy liet zich niet van de wijs brengen en bleef bij haar standpunt, dat zint ze niksquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben dus bewust met Wendy gepraat, juist omdat ze gedronken had. Dronken mensen spreken de waarheid
Ik weet niet wat jij onder dronken verstaat, mar deze 3 zijn niet dronken. Aangeschoten, hooguitquote:
En dus weten ze wat ze aan haar hebben en daar was het ze om te doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Wendy liet zich niet van de wijs brengen en bleef bij haar standpunt, dat zint ze niks
Jeff zegt nog gekkere dingen over zichzelf.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft een enorme eigen mening. Hij is vol van zichzelf. Zijn mensenkennis. Hij kan 85% van iemand inschatten als hij 1 minuut met diegene praat. Isaav vindt zichzelf fabtastisch
Oh jaaquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft een enorme eigen mening. Hij is vol van zichzelf. Zijn mensenkennis. Hij kan 85% van iemand inschatten als hij 1 minuut met diegene praat. Isaav vindt zichzelf fabtastisch
quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dus weten ze wat ze aan haar hebben en daar was het ze om te doen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder dronken verstaat, mar deze 3 zijn niet dronken. Aangeschoten, hooguit
Ik ben in de war. Ze hebben tegen jaar gezegd dat ze in het groepje zit. Ik heb ook echt het gevoel dat ze haar wel echt leuk vinden, Maar ook nu bang zijn dat ze dimgen gaat doorlullen omdat ze hen niet genoeg vertrouwt. En dat Kim dan zegt dat Wendy een liability is als ze zo golft. Raar. Wees dan stabiel en betrouwbaar voor Wendy.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En daarnaast lult hij ook mee met Jeff. Maar dat doet hij dus met iedereen. Daarom is Isaac een slang Engbek.quote:
Nee hoor, die is echt niet dronken. Hij weet precies wat hij zegt en waar hij mee bezig isquote:Op zaterdag 19 november 2022 03:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Isaac is niet dronken inderdaad. Jeff wel.
Trusten!quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
time for bed here, sweet dreams!
Dat is echt wat je vooral zelf wil zien. Hij heeft de hele avond gedronken...hoe kan hij nuchter zijn? Jeff heeft ervaring met dronken zijn. Daarom klinkt hij nog wel redelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, die is echt niet dronken. Hij weet precies wat hij zegt en waar hij mee bezig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:31 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er _ voor mij althans - geen uitgesproken figuur tussen zit, het is allemaal een beetje middenmoot, sommigen willen wel maar het is het net niet
Voor mij wel maar die zijn niet zo populair hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Goedemorgen uwe hoogheid.Ik ben nog even aan het inhalen en verbaas me steeds meer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen allen!
Weer een nieuwe dag in de loods. Tot op heden alleen nog maar slapers te zien maar daar zal wel snel verandering in komen.
Nu eerst tijd voor een kopje koffie.
Heeft dat zin?quote:Op zaterdag 19 november 2022 07:50 schreef R0T29 het volgende:
Net bijgelezen....Zijn ze al begonnen aan het maken van de kinderkamer in die lege kamer?
Wat een blamage was het.quote:Op zaterdag 19 november 2022 08:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk. Hij was er gisteren live bij
Ik raad je aan om even terug te kijken.quote:
Het was CHAOS.quote:Op zaterdag 19 november 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Mexx staat mooi in beeld
Een hoop gemist gisteren als ik de TT's zo zie
Mooie streams dusquote:
Filmpjestopic.quote:Op zaterdag 19 november 2022 08:29 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zijn er ergens notulen of moet ik alle COSsen terug lezen om te weten of er nog geneuckt is en wie met wie
Voor zover bekend is alleen Mexx mogelijk bezwangerd door Matin. Dit was van te voren al door Matin meegedeeld aan Mexx, althans het onveilige deel. Mexx zou een morning aftterpill gaan nemen. Dit gaat ze achteraf toch niet doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 08:29 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zijn er ergens notulen of moet ik alle COSsen terug lezen om te weten of er nog geneuckt is en wie met wie
Een babyquote:Op zaterdag 19 november 2022 08:32 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Voor zover bekend is alleen Mexx mogelijk bezwangerd door Matin. Dit was van te voren al door Matin meegedeeld aan Mexx, althans het onveilige deel. Mexx zou een morning aftterpill gaan nemen. Dit gaat ze achteraf toch niet doen.
Dat redden ze net dan.quote:
Klinkt zo irrie Hij is nu met een mandarijntje aan het warm wrijvenquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
Erik mag niet meer likken,dus gaat over op schrapen.
Er is genoiktquote:Op zaterdag 19 november 2022 08:29 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!![]()
M&M kaarten.quote:
En ik zag Erikquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
M&M kaarten.
De vriendin van Ivor zit er bij.
Als dat zaad net zo lui als zijn oog komt er nooit een baby.quote:
Scheelt dat Mexx ook al wat probleempjes had in die die richtingquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als dat zaad net zo lui als zijn oog komt er nooit een baby.
Wat lief,jouw dag weer goed.quote:
Iemand begon al over een babykamer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat Mexx ook al wat probleempjes had in die die richting
Wanda? Kan ze Mexx ook affikken als die drinkt ??quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand begon al over een babykamer.
@R0T29quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda? Kan ze Mexx ook affikken als die drinkt ??
Heb je de afterparty gezien?quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
Is bij Martin het alcohol al uit zijn bloed ??
Tot 1 uurquote:
Ik rook omdat ik mijn geld wil.quote:
Iedereen is net zo hypocriet in de loodsquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook omdat ik mijn geld wil.
Dit verzin je toch niet?![]()
![]()
Dat wil hij juist.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
Ja waarom krijg matin geen praat Nederlands met me check
Krijgen kinderen ??quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wil hij juist.
Kinderen die vragen....
OMG.quote:
Hier ook, maar binnen gelukkig heerlijk warmquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
Het is hier echt koud.. heb ze daar nog niet horen klagen..
die houtkachels zijn dus alleen voor de sier
Die vloer verwarming moet overuren draaien daarquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hier ook, maar binnen gelukkig heerlijk warm
Denk dat ze daar wel op een andere manier warmte krijgen
Ze hebben geen zonnepanelen ergens?quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vloer verwarming moet overuren draaien daar
Erik die zelf veiligheidsinstructies geeft is niet zo handig met gereedschappenquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zag al bijna Erik op de SEH belanden met die zaag
Likt ie eerst wel het bloed elke keer wegquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zag al bijna Erik op de SEH belanden met die zaag
Niet te zienquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hebben geen zonnepanelen ergens?
Ja duizenden buiten de poort op een steenworp afstand...quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hebben geen zonnepanelen ergens?
Ah dan zullen ze daar wel stroom van krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja duizenden buiten de poort op een steenworp afstand...
En windmolens.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dan zullen ze daar wel stroom van krijgen
Daar moet voor betaald worden is een Zonneveld van de gemeentequote:Op zaterdag 19 november 2022 09:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dan zullen ze daar wel stroom van krijgen
Jazeker.Was op de stream.quote:
Tijd voor een eliminatie.quote:
Dat is wel even genieten idd, als er nog veel op bed liggenquote:
Ze is gewoon bang voor Wendy.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:56 schreef Ireth het volgende:
Wanda die Wendy bekritiseerd... kijk eerst even naar jezelf Judas
Gezellig beetje buurtenquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel even genieten idd, als er nog veel op bed liggen
Als ze er uit gaan (Wanda Mexx matin)quote:
Raar hoor, denken ze niet verder na daar over of hebben ze zoiets van is niet belangrijk?quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
Ook Wanda heeft geen winterjas bij zich
Hoe dan ?
Geen ideequote:Op zaterdag 19 november 2022 10:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Raar hoor, denken ze niet verder na daar over of hebben ze zoiets van is niet belangrijk?
Deed Moraima ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Ze mochten maar een bepaald aantal kilo’s
Maar had de winterjas dan aangedaan
Wordt allemaal geregeld.Montjesmaats krijgen ze kleding aangeleverd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Raar hoor, denken ze niet verder na daar over of hebben ze zoiets van is niet belangrijk?
Is dat wat jij denkt of is dat echt zoquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wordt allemaal geregeld.Montjesmaats krijgen ze kleding aangeleverd.
Gelukkig blijft wanda nooit in haar boosheid, haat of irritaties hangen.....quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
Wanda weer over wendy
Je kan wel zeggen je moeder is een hoer
Is echt zo,Leila en Kenzi gisteren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is dat wat jij denkt of is dat echt zo
Mocht je ook verschillende lagen kleren aan? Of werd dat ook bij de kofferinhoud gerekend?quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Ze mochten maar een bepaald aantal kilo’s
Maar had de winterjas dan aangedaan
Wat ligt Mirthe dan te zeurenquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt zo,Leila en Kenzi gisteren.
Mexx lult dat lekker door.
Dat is haar aard.quote:
Nee dat mocht. Moraima zat boven het gewicht met haar koffer, die heeft ter plekke bij de weegschaal van alles uit haar koffer getrokken en aangedaan zodat het gewicht naar beneden gingquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mocht je ook verschillende lagen kleren aan? Of werd dat ook bij de kofferinhoud gerekend?
Top!quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat mocht. Moraima zat boven het gewicht met haar koffer, die heeft ter plekke bij de weegschaal van alles uit haar koffer getrokken en aangedaan zodat het gewicht naar beneden ging
Awhquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft niks gekregen van de FEBO
Opvallend dat Esther graag hoger gaat zittenquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:12 schreef Ireth het volgende:
Een gesprek tussen Wanda en Esther, dat valt qua stemgeluid best wel onder een sadistische vorm van SM
Misschien bereikt het geluid haar oren dan beterquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Opvallend dat Esther graag hoger gaat zitten
Maar heeft Mirthe ook verteld waarom ze zo weinig kleding heeft meegenomen of heeft ze dat überhaupt niet thuis? Een jaar op vakantie is best langquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft niks gekregen van de FEBO
Esther is denk ik van mening dat haar reden voor het miljoen geweldig isquote:
Het meest tranen trekkend ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther is denk ik van mening dat haar reden voor het miljoen geweldig is
Als ik het wist, had ik het je vertelt.. vroeg het mij ook al af.. zat daarnet ook al te meten achter het podium..quote:
Hout.quote:
Kijk hij is idd bezig op de vloer bij de deurquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:19 schreef Loveable het volgende:
Zou kunnen ze legde een tijd terug wel allemaal handdoeken bij de grote schuifdeur
Van achter voor de surprises.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:23 schreef pingu66 het volgende:
Waar komen die bananendozen? ineens vandaan
Lagen bij de poort eergisteren is voor de sinterklaas om surprises te makenquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:23 schreef pingu66 het volgende:
Waar komen die bananendozen? ineens vandaan
Ik voel een afstand.quote:
Zomer dekbedden i guess, dus maar om winter dekbedden zeuren bij de Feboquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:25 schreef Ireth het volgende:
Ze gebben nou ook niet echt lekkere dikke dekbedjes als ik het zo zie??
Die is er sowiesoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Ja project X 2.0!!!quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:17 schreef Ireth het volgende:
"... Trouwerij, en dan komen al deze mensen en alle mensen van thuis..."
Werden we nou uitgenodigd voor de bruiloft??
quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die is er sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dacht dat ze die hadden ( dubbele dekbedden)quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zomer dekbedden i guess, dus maar om winter dekbedden zeuren bij de Febo
Ventileren is verplicht maar 24/7 is wat overdrevenquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:23 schreef Loveable het volgende:
Erik legt dus twee balken bij de schuifdeur
Ah dat zou kunnen, dan moeten ze die pakken toch.. als ze het koud hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dacht dat ze die hadden ( dubbele dekbedden)
Pinguin heeft gelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:29 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dat zou kunnen, dan moeten ze die pakken toch.. als ze het koud hebben
Strak planquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niet echt over na gedacht neequote:Op zaterdag 19 november 2022 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ventileren is verplicht maar 24/7 is wat overdreven
quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
Gaat Erik nu voor alle deuren een balk leggen??
Daar gaat iemand gruwelijk op zijn
Dacht dat ze die hadden ( dubbele dekbedden)quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een Black and Decker workmate moeten ze kopen.( op Marktplaatsquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:34 schreef Loveable het volgende:
Misschien moet Erik die zaag of balk even anders vast houden of iemand vragen die hem wil helpen
Dat valt wel mee hoor...dat eerste dan...quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
Flinke beurt gehad,ze loenst er van.
[ afbeelding ]
Oh Mattin! Oh Mattin! Ga door!quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
Flinke beurt gehad,ze loenst er van.
[ afbeelding ]
quote:
Zeker waar,maar voor dit. prima.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:50 schreef pingu66 het volgende:
Wat is Mattin toch een kleine irritante aandachttrekkende zuigende kleuter ..... zo dat is eruit.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
FF uit de lurk stand![]()
Eric staat zijn hand er af te zagen? Tot zover veilig werken...als hij uit schiet zit hij met die zaag in zijn pols
De manager geeft niks te etenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:18 schreef Loveable het volgende:
Lekker hoor frikandellen als ontbijt
Ze hebben nier genoeg brood/pap?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
De manager geeft niks te etenje moet wat.
Geen ideequote:Op zaterdag 19 november 2022 11:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hebben nier genoeg brood/pap?
Hhmm, nu maar wachten tot Baas Jefrrey wakker wordtquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:20 schreef engine het volgende:
[..]
Geen ideemaar dat zei Zoë net. Daarom ging ze maar frikandellen bakken.
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hhmm, nu maar wachten tot Baas Jefrrey wakker wordt
Kan ze daarna weer zielig doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Zoë is op zoek naar een confrontatie.
x 25quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:26 schreef Silves het volgende:
Hoop dat jef de prijzenpot gaat aanbreken..en zo,n 30.000 euro schenkt aan de voedselbank..
Maakt hem niks uit, denk ik..quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:27 schreef Loveable het volgende:
Straks pleurt Jeff die frituur zo weg, als hij dit hoort/ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |