maar heeft ze die niet ook bij zich?quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:56 schreef mootie het volgende:
Degene die hier eerder meldde dat Mexx een morning-afterpil bij zich had, was abuis. Niet sjiek.
Als martin sex heeft, zoals hij zijn haren in vorm krijgt elke keer, hmm hoop dat zijn aambei niet groter wordt..quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat een gedoe weer zeg..
En op geen enkele manier krijg ik de vibe dat de sex fijn was..
denk dat het wel helder is idd..quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:59 schreef Kakadylo het volgende:
Niemand mag het weten maar ze bazuint het wel overal rond en doet gek terwijl de hele loods het dus zo al meekrijgt
welke consequenties die ZIJ moet dragen? Die 2 samen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO zegt beter dat Mexx een volwassen vrouw is en de consequenties maar gewoon moet dragen KUT
quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO zegt beter dat Mexx een volwassen vrouw is en de consequenties maar gewoon moet dragen KUT
Martin kan niet zwanger worden dus ga mij alsjeblieft even geen woorden in de mond leggenquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
welke consequenties die ZIJ moet dragen? Die 2 samen bedoel je?
Te correct op dit uur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
welke consequenties die ZIJ moet dragen? Die 2 samen bedoel je?
Ik leg je geen woorden in de mond. Een baby is van allebei. Alleen feitelijk draagt zij een kind idd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin kan niet zwanger worden dus ga mij alsjeblieft even geen woorden in de mond leggen
Al sinds het begin na middernachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef Silves het volgende:
Sinds wanneer hebben we maar 1 stream? 2 al een lange tijd op sl..
Als Mattin hierdoor z'n hele leven alimentatie moet betalen dan hangen wij hier allemaal de figuurlijke vlag uit nietwaar?quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond. Een baby is van allebei. Alleen feitelijk draagt zij een kind idd.
Ik niet. Had je vast wel verwacht.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Mattin hierdoor z'n hele leven alimentatie moet betalen dan hangen wij hier allemaal de vlag uit nietwaar?
Ik hoop dat niemand zo zielig is, maar ik heb er niet veel vertrouwen inquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Mattin hierdoor z'n hele leven alimentatie moet betalen dan hangen wij hier allemaal de figuurlijke vlag uit nietwaar?
Niet alles letterlijk nemen wat ik zeg maar je snapt de onderliggende toon toch welquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik niet. Had je vast wel verwacht.
Ja maar hij voelt niks voor haar dus dan zeg je als 31 jarige stop tegen een 22 jarige.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:04 schreef mootie het volgende:
Meh, onderschat die meiden niet hoor. Voor Mexx is dit echt niet haar grote liefde. Ook vrouwen hebben behoeftes.
Principepuntje.. niet kutten met baby's ..quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet alles letterlijk nemen wat ik zeg maar je snapt de onderliggende toon toch wel
We begrijpen mekaar helemaalquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Principepuntje.. niet kutten met baby's ..
En ja, ik snap je best wel. Jij mij vast ook..
Jawel want anders praten ze niet zo hèquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:04 schreef mootie het volgende:
We hebben toch geen idee of ze een condoom hebben gebruikt?
lampjes ? of inmiddels iets anders ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:07 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wat een gegil zeg. Ik kijk maar naar stream 2
Naar de lampjes jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
lampjes ? of inmiddels iets anders ?
dus met andere woorden niet gebruiktquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jawel want anders praten ze niet zo hè
Omdat een condoom niet zo enorm veilig is, zeker als je geen pil slikt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jawel want anders praten ze niet zo hè
Die zat toch in de Cosby show?quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:02 schreef mootie het volgende:
Martin: Lisa Monet is een schilder.
Claude wel, Lisa Bonet is een actrice.
Zou naïef zijn idd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:09 schreef Kakadylo het volgende:
Je mag ook niet eens uitsluiten dat ze het al vaker hebben gedaan
'Twee bekende Nederlanders met een baby' aldus Martin zojuist tegen Mexxquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
Door dat gegil kan ik Mexx en Martin niet goed verstaan. En de rest hoef ik niet te horen.
Of febo maak een andere stream ..
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Twee bekende Nederlanders met een baby' aldus Martin zojuist tegen Mexx
Ze zijn echt helemaal de weg kwijtquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Twee bekende Nederlanders met een baby' aldus Martin zojuist tegen Mexx![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Twee bekende Nederlanders met een baby' aldus Martin zojuist tegen Mexx![]()
Bijna niets van mee gekregen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermaak me wel met deze totale waanzin
Ik hoef het ook niet in detail te zien. Maar wel ff de suggestie zodat we weten wat waar is. Anders moet je al hun gekonkel ontcijferen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Zou naïef zijn idd.
Wat een verschil met utopia Billy en Ruud. Daar zag je alles. Moet eerlijk zeggen dat was ook wel weer te veel van het goede
ik heb een paar pogingen gedaan in de hoop dat er wat anders hing , maar geteld nooitquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
12 lampjes dansen op de wind
Tel maar na
Ja precies,dat is een mooie middenwegquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet in detail te zien. Maar wel ff de suggestie zodat we weten wat waar is. Anders moet je al hun gekonkel ontcijferen.
Ik heb ze zojuist even geteld om ontopic te blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb een paar pogingen gedaan in de hoop dat er wat anders hing , maar geteld nooit
Ik vond het superleuk met al die spellen. Hadden ze leuk georganiseerdquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
Het is weer een enerverend avondje
Het is nog een kneus in bed ook...quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
Probeert Martin nou serieus Mexx over te halen nog een keer sex te hebben met de woorden:
het gaat nu langer dan 10 seconden duren
Hij lult zoveel dat ik wel eens wat mis ... Martin laat anderen ook eens wat zeggen ipv dat gekrijs van jezelfquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
Probeert Martin nou serieus Mexx over te halen nog een keer sex te hebben met de woorden:
het gaat nu langer dan 10 seconden duren
Maar wel echt 500 vrouwen gehad hoor, minstens!quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is nog een kneus in bed ook...
Ze hebben je niet goed begrepen. Hebben slaapstream aangezetquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:17 schreef chufi het volgende:
@:FEBO !!! switch stream naar andere team please
Gênant gewoonquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tommy had een gemiddelde van twee minuten maar dat vond Mexx toen ook al geen probleemquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op de Wallen zeker.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:20 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Maar wel echt 500 vrouwen gehad hoor, minstens!
ook al zo genantquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tommy had een gemiddelde van twee minuten maar dat vond Mexx toen ook al geen probleem
Als het maar tien seconden duurt dan ben je er al binnen een paar dagenquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:20 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Maar wel echt 500 vrouwen gehad hoor, minstens!
Ja maybe krijgt hij er 1+een paar gratis omdat ze er binnen een minuutje vanaf warenquote:
😅😅😅quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het maar tien seconden duurt dan ben je er al binnen een paar dagen
Voor 10 seconden ultiem plezier. Droomaanbod hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:25 schreef Kakadylo het volgende:
Als iemand jou zegt met 500 vrouwen het bed te hebben gedeeld dan sta je als vrouw toe dat jij nummertje 261 of 532 bent
Als iemand als Martin dat zegt weet je dat het een grote fantast isquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:25 schreef Kakadylo het volgende:
Als iemand jou zegt met 500 vrouwen het bed te hebben gedeeld dan sta je als vrouw toe dat jij nummertje 261 of 532 bent
Maar al was het wel waar.. als dat steeds 10 seconden is..quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:26 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als iemand als Martin dat zegt weet je dat het een grote fantast is
ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:28 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso neem ik zulke uitspraken al niet serieus maar als je het zegt dan spoor je in zekere zin dus al gewoonweg niet
oh echt joh? Maar waar is hij?quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
Lampen in de loods zijn ook nog aan. Arme Erik. Die blijft altijd zitten tot de lampen uit gaan.
Pas dan gaat hij naar bed.
Ach ... volgens mij heeft ie zich daar inmiddels wel ingevondenquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
Lampen in de loods zijn ook nog aan. Arme Erik. Die blijft altijd zitten tot de lampen uit gaan.
Pas dan gaat hij naar bed.
Zie hem nu niet. Maar heb het hem wel eens horen zeggen. Past wel bij zijn rechtlijnigheid om dat aan te houdenquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh echt joh? Maar waar is hij?
Isaac? Hoe staat Berend erbij?quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:32 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
ik word helemaal para dat die man toch febo/beveiliger
kijk hoe hij erbij staat
Dan zal Mexx zo ook wel volgenquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:35 schreef HappyCharly het volgende:
Oh irriteert komt er nu bij... jammer...
valt wel mee als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:35 schreef HappyCharly het volgende:
Oh het dronken groepje komt er nu bij... jammer...
met dr nieuwe nagelsquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
Wel goed dat Wanda nu haar stress aangeeft
Ik was hm voorquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had verwacht dat ie die zou inkoppen
frituurquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy wil eten eten eten
Wow die is ook dronken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy wil eten eten eten
Ik vind het nog wel grappig ...quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:46 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy heeft een enorm slechte dronk en dit is gewoonweg gênant om te zien
Ach ik vind het nog wel meevallen. Ze is heel dronken maar doet op zich niks grensoverschrijdends. Gewoon een vreetkick. En ze wil voor babette zorgen. Lief.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:46 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy heeft een enorm slechte dronk en dit is gewoonweg gênant om te zien
Precies.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:51 schreef pingu66 het volgende:
Hetvis maar goed dat Jeff niet zo dronken is als Wendy want anders was dit volledig uit de hand gelopen.( ik denk dat Jasper hem gewaarschuwd heeft dat zo'n beetje heel de groep tegen hem gaat keren)
Ja altijd voor Babette zorgen. Tijdens haar haren doen dacht ik wel even, eej Babette doe het dan zelf. Wat een geduld heeft Wendy.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach ik vind het nog wel meevallen. Ze is heel dronken maar doet op zich niks grensoverschrijdends. Gewoon een vreetkick. En ze wil voor babette zorgen. Lief.
Die heeft rookpauzequote:Op zaterdag 19 november 2022 01:54 schreef HappyCharly het volgende:
De rookstem slaapt ook blijkbaar.. want volop geklets en gerook
En Wanda dr Ivor wordt weer de hemel ingeprezen ....quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:53 schreef Kakadylo het volgende:
Ciano, Wanda en Kenzy klagen over Jeff terwijl ze dus aan het roken zijn
your wish has been fulfilledquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:55 schreef HappyCharly het volgende:
Balen dat er niet 2 streams zijn.. ik wil het kantoorgesprek zien
quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:57 schreef JDB94 het volgende:
'Omdat wij verliefd zijn' - aldus Jeff
U wish my dearquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:55 schreef HappyCharly het volgende:
Balen dat er niet 2 streams zijn.. ik wil het kantoorgesprek zien
Hij wint ook nog eens alle discussiesquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:59 schreef pingu66 het volgende:
Toch fijn dat we zo'n geweldige Ivor hebben die ons land verdedigt
Aah don't mess with Wendyquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:59 schreef HappyCharly het volgende:
Oh Wendy maakt zich zorgen dat Kim en Jeff samen zijn en zij alleen blijft. Zoiets als Jasper.
Jeff merkt wel even slim op dat ze dit beter morgen kunnen bespreken zonder drank. Kim K lijkt wel oprecht..
ik hoop dat ze eerlijk zijn allemaal.
Op missie zijn de meeste mannen weer vrijgezel ... Maar onze Ivor niet hoor ... 2 jaar doet ie makkelijk zonder haarquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:59 schreef pingu66 het volgende:
Toch fijn dat we zo'n geweldige Ivor hebben die ons land verdedigt
Wat doet die Ivor in het leger?quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Op missie zijn de meeste mannen weer vrijgezel ... Maar onze Ivor niet hoor ... 2 jaar doet ie makkelijk zonder haar
quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Op missie zijn de meeste mannen weer vrijgezel ... Maar onze Ivor niet hoor ... 2 jaar doet ie makkelijk zonder haar
Ja maar dronken is ze wel een ouwe zeurquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:02 schreef HappyCharly het volgende:
Aww ik vind Wendy gewoon zo lief.
Toch prachtig dat ze een goede relatie hebben?quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja net een klein kind weglopen," nee ik vind dit niet leuk, weer opnieuw een paar keer herhaald.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja altijd voor Babette zorgen. Tijdens haar haren doen dacht ik wel even, eej Babette doe het dan zelf. Wat een geduld heeft Wendy.
Wat is hier nou lief aanquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:02 schreef HappyCharly het volgende:
Aww ik vind Wendy gewoon zo lief.
Nietes!quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dronken is ze wel een ouwe zeur
Heb je een interessant gesprek schakelen ze steeds wegquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:57 schreef JDB94 het volgende:
'Omdat wij verliefd zijn' - aldus Jeff
Kansloze Streamwissel weer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je een interessant gesprek schakelen ze steeds weg
Er mogen er maar 3 in kantoor.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waar is Babbel nou om haar te helpen?
Bewust naar boven gehaald omdat ze stomdronken is en er een vertrouwensbreuk lijkt te ontstaanquote:
Ik neem aan dat die niet de streams kijken midden in de nacht. Die zijn nog jong.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:09 schreef mootie het volgende:
Als ik dit soort beelden zie hoop ik ook echt dat haar kinderen hier niet mee geconfronteerd worden.
Het wordt te genant, camera weg.
Moest even zoeken, maar inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:10 schreef chufi het volgende:
Jappie heeft wel altijd vrouwen om zich heen ..
Maar nu is het weer goedquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bewust naar boven gehaald omdat ze stomdronken is en er een vertrouwensbreuk lijkt te ontstaan
Maar misschien ook om dr ff wat te ontnuchteren.... maa schoot niet opquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bewust naar boven gehaald omdat ze stomdronken is en er een vertrouwensbreuk lijkt te ontstaan
Maar dat was al duidelijk al is dit dan weer bevestiging op bevestiging op bevestigingquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:10 schreef HappyCharly het volgende:
Kim en Jeff meermaals gezegd net dat ze verliefd zijn en dat ze speltechnisch het niet altijd eens zijn.
en chips te gevenquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien ook om dr ff wat te ontnuchteren.... maa schoot niet op
Jeff moest zich inhouden want ieder ander die met dingen naar hem zou gooien zou er meteen uitgebonjourd zijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien ook om dr ff wat te ontnuchteren.... maa schoot niet op
Wanda is slapenquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:13 schreef HappyCharly het volgende:
Nou Zoë hup moven uit die stoel. Jappie wil dat Wanda erbij komt..
Omdat hij Wendy ook leuk vindt. En ja, hij begint een gesprek met een dronken iemand, moet je ook niet doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff moest zich inhouden want ieder ander die met dingen naar hem zou gooien zou er meteen uitgebonjourd zijn
En Zoe begint over martin onder de douche iet s met zn pik en zo ... Maar ja Zoe en welke man dan ook ..quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:15 schreef Kakadylo het volgende:
Babs heeft het telkens over hottubgate maar is nu ook gewoon weer dronken
Wendy fietst overal tussendoor dus een gouden pion om in je team te hebben en daarnaast is het een toffe nuchtere tantequote:Op zaterdag 19 november 2022 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat hij Wendy ook leuk vindt. En ja, hij begint een gesprek met een dronken iemand, moet je ook niet doen.
Denk dat hij ook wel echt op minder make up valt. Types als Wanda.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wordt door iedereen afgewezen en Jappie gooit het maar op make-up
Wendy is al weg hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:21 schreef Kakadylo het volgende:
Schakel eens terug naar kantoor joh
ja echt precies als ze wisselen..beetje jammer. En Isaac was er ook. Wat deed hij daar?quote:
Ik noem dat hutje mutjequote:Op zaterdag 19 november 2022 02:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper wil niet klef en bef/ hotje motje met Zoë en Babette
Ja lekker nuchterquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt wel mee ..
Berend is een sneak zegt ie min of meer
Fascinerend he.. en maar doorpraten tegen iemand die duuuiiiidelijk dronken is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Ze kunnen hier beter morgen op terug komen, dit gaat geen zinnig gesprek meer worden op deze manier.
Stop maar weer vingers in je oren ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:29 schreef HappyCharly het volgende:
Beter doen ze dit morgen en gaat Wendy slapen en met niemand meer praten.
Jeff wil Mirthe kapot maken.quote:
Mirthe wint een eliminatieproef dus zo makkelijk is dat nog nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Makkelijk slachtoffer. Die kun je zo lozen.
Ligt er aan welke proef. Dan moeten ze een plan B hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe wint een eliminatieproef dus zo makkelijk is dat nog niet
Neejoh, hoe kom je daar nou bij. Ze twijfelt gewoon of Jeff te vertrouwen is doordat hij een speltechnisch andere kant heeft en weinig contact gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:31 schreef Kakadylo het volgende:
Zou zomaar kunnen dat ook Wendy verliefd is geworden op Jeffrey waardoor ze confronterend doet en ook naar KimD dus
Walgelijk hoe ze haar nu aan het bewerken zijn.quote:
Er kan zoveel spelen wij dus niet wetenquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:33 schreef HappyCharly het volgende:
ne
[..]
Neejoh, hoe kom je daar nou bij. Ze twijfelt gewoon of Jeff te vertrouwen is doordat hij een speltechnisch andere kant heeft en weinig contact gehad.
Ze moet lekker gaan slapen. Ze is dronken en het is half 3. Beter voeren ze dit gesprek morgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat ziet Wendy er uit, met die belichting nu daar. Net of ze een beetje moet overgeven....in haar mond.
Bewerken nah. Allemaal gedronken en toch door willen praten/uitleggen, zo gaat datquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:34 schreef engine het volgende:
[..]
Walgelijk hoe ze haar nu aan het bewerken zijn.
Eens. Streamwissel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze moet lekker gaan slapen. Ze is dronken en het is half 3. Beter voeren ze dit gesprek morgen.
Ik ben voorquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
Laat Jappie en Wendy maar iets krijgen dan is dat ook meteen gelijkgetrokken
Ja foei! Wij toetsenbord helden zouden alles anders doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:36 schreef Kakadylo het volgende:
Volwassen mensen die niet normaal kunnen doen
Ik hoop dat de leuke mensen overblijvenquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Deels is het wel een kutgroep ja, ik vrees dat deel over blijft, maar hoop het niet.
Als je niet met drank om kan gaan drink dan nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja foei! Wij toetsenbord helden zouden alles anders doen![]()
Soms weet je dat pas achterafquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je niet met drank om kan gaan drink dan niet
Niet alles is een script..quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jawel want het script bevalt me
Alcohol in het woordenboek opzoeken is niet zo moeilijk hoorquote:
Ik snap het ook niet meerquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:41 schreef HappyCharly het volgende:
Hoezo is Isaac ineens weer geswitcht dat hij nu best wel weer manager wil worden. Eerst wel toen niet en nu wel.
Doe niet zo braaf.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alcohol in het woordenboek opzoeken is niet zo moeilijk hoor
Echt he. Jeff klinkt ook meteen heel anders. Allebei patsertjes. Alsof je naar een apenrots kijkt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:42 schreef engine het volgende:
De grote mannetjes gaan tactiek bespreken. De Goden.
Kom kom mr perfect, we hebben allemaal wel eens zo'n avond toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alcohol in het woordenboek opzoeken is niet zo moeilijk hoor
Dat is het spel, ik hou er vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he. Jeff klinkt ook meteen heel anders. Allebei patsertjes. Alsof je naar een apenrots kijkt.
Fascinerend hequote:Op zaterdag 19 november 2022 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is het spel, ik hou er van
Je bent er toch altijd zelf bij en een excuus is er dus nooit want dan drink je maar colaquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Kom kom mr perfect, we hebben allemaal wel eens zo'n avond toch?
Toch?
Helemaal prima zolang je maar toerekeningsvatbaar blijftquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ach een keertje teveel kan best een keer lekker zijn [ afbeelding ]
Waarom geloof ik niet dat jij zo correct bentquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent er toch altijd zelf bij en een excuus is er dus nooit want dan drink je maar cola
klopt, maar we hoeven ons niet roomser voor te doen als de paus. Bijna iedereen heeft wel eens teveel gedronken of drinkt een x wat teveel. YOLOquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:45 schreef Kakadylo het volgende:
Om gek te doen heb je geen alcohol nodig
Precies... en door over de streamsquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, maar we hoeven ons niet roomser voor te doen als de paus. Bijna iedereen heeft wel eens teveel gedronken of drinkt een x wat teveel. YOLO
Als ik Jeff hoor praten is hij echt niet dronkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies... en door over de streams
Het ging me erom dat je alcohol nooit als excuus mag gebruiken want drink gewoon naar je mogelijkheden en heb lolquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Waarom geloof ik niet dat jij zo correct bent![]()
Anyway, have fun nog. Schlafen hierzo![]()
Nee, in het weekend gaat er nooit iemand weg, heb ik eens gehoordquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
hoop dat er morgen een eliminatie komt.. maar dat zal wel niet op een zaterdag?
Hij heeft gedronken maar is niet dronken (tenminste zo komt het over)quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik Jeff hoor praten is hij echt niet dronken
Hij praat niet met dubbele tong en lijkt me nog wel helderquote:Op zaterdag 19 november 2022 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft gedronken maar is niet dronken (tenminste zo komt het over)
quote:Op zaterdag 19 november 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik Jeff hoor praten is hij echt niet dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |