maar heeft ze die niet ook bij zich?quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:56 schreef mootie het volgende:
Degene die hier eerder meldde dat Mexx een morning-afterpil bij zich had, was abuis. Niet sjiek.
Als martin sex heeft, zoals hij zijn haren in vorm krijgt elke keer, hmm hoop dat zijn aambei niet groter wordt..quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat een gedoe weer zeg..
En op geen enkele manier krijg ik de vibe dat de sex fijn was..
denk dat het wel helder is idd..quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:59 schreef Kakadylo het volgende:
Niemand mag het weten maar ze bazuint het wel overal rond en doet gek terwijl de hele loods het dus zo al meekrijgt
welke consequenties die ZIJ moet dragen? Die 2 samen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO zegt beter dat Mexx een volwassen vrouw is en de consequenties maar gewoon moet dragen KUT
quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO zegt beter dat Mexx een volwassen vrouw is en de consequenties maar gewoon moet dragen KUT
Martin kan niet zwanger worden dus ga mij alsjeblieft even geen woorden in de mond leggenquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
welke consequenties die ZIJ moet dragen? Die 2 samen bedoel je?
Te correct op dit uur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
welke consequenties die ZIJ moet dragen? Die 2 samen bedoel je?
Ik leg je geen woorden in de mond. Een baby is van allebei. Alleen feitelijk draagt zij een kind idd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin kan niet zwanger worden dus ga mij alsjeblieft even geen woorden in de mond leggen
Al sinds het begin na middernachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:00 schreef Silves het volgende:
Sinds wanneer hebben we maar 1 stream? 2 al een lange tijd op sl..
Als Mattin hierdoor z'n hele leven alimentatie moet betalen dan hangen wij hier allemaal de figuurlijke vlag uit nietwaar?quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond. Een baby is van allebei. Alleen feitelijk draagt zij een kind idd.
Ik niet. Had je vast wel verwacht.quote:Op zaterdag 19 november 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Mattin hierdoor z'n hele leven alimentatie moet betalen dan hangen wij hier allemaal de vlag uit nietwaar?
Ik hoop dat niemand zo zielig is, maar ik heb er niet veel vertrouwen inquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Mattin hierdoor z'n hele leven alimentatie moet betalen dan hangen wij hier allemaal de figuurlijke vlag uit nietwaar?
Niet alles letterlijk nemen wat ik zeg maar je snapt de onderliggende toon toch welquote:Op zaterdag 19 november 2022 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik niet. Had je vast wel verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |