Ja ja nee maar ja nee hee.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
hij moet sneller
ja lekker als hij al een punt heeft
Hun relatie in een notendopquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Kim K; nee, ja, ja, nee, ja, nee, nee, ja
Hela hola hela lolala.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:38 schreef greysbones het volgende:
ik denk wat loopt mexx nu te zeuren over die drank
maar Matin is nu natuurlijk zoooo vervelend nu
Jij kijkt liever naar kaartende en breiende mensen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:40 schreef mangalie het volgende:
Tip, nooit meer dit doen Marciano en KiMK
bij een volgend spel moeten ze alleen iedereen de stembanden verdovenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar kaartende en breiende mensen?
En zo is er altijd wel iets te zeurenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij een volgend spel moeten ze alleen iedereen de stembanden verdoven
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar kaartende en breiende mensen?
Vooral die van Marciano..quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij een volgend spel moeten ze alleen iedereen de stembanden verdoven
Ik ben niet op stream.quote:
Je moet elkaar ook een beetje in de gaten houden maar ja daar gaat het vaak al misquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy schreeuwend: Rustaaaaaag
En toch kan ik het van haar prima hebben
zo kijkt Sasha nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:51 schreef Deisyy het volgende:
Bern en Sasha hebben elkaar gemist vanavond
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Door vanavond beseft Sasha dat ze zonder Bern nog leukere avonden heeft.
Zo kwam het op mij ook over, veel lol met Mirthe, hele avond lachen en dan dat gezicht van haar toen ze Bern knuffelde, zie de foto's hierbovenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Door vanavond beseft Sasha dat ze zonder Bern nog leukere avonden heeft.
Ik hoop dat ze elkaar nog lief vindenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij ook over, veel lol met Mirthe, hele avond lachen en dan dat gezicht van haar toen ze Bern knuffelde, zie de foto's hierboven
Wendyquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
Wie is een eierdop volgens Wanda?
Ik zie dat niet zo maar ja ik heb ook geen glazen bol 🙈quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
is een gevoel
misschien heb ik het mis
Dit wordt echt zo'n anwb-stel,met matchende outdoorjacks, 40% korting op het tweede exemplaar, 3,5 kind genaamd, Beer, Wolf en Kees (er moest er 1 vernoemd worden naar opa) en een babboe-bakfiets voor de deur.quote:
Pffquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:56 schreef greysbones het volgende:
Als ik ooit zo'n moeder zou hebben
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda heeft wel gelijk dus eerlijk is eerlijk
Laar ik het zo zeggen...ik vond heel apart van Sasha toen op kantoor met Jeffrey dat ze tegen Jeffrey zei dat Bern steeds aan het kijken was.quote:
Heeft ze al eerder geluld ....quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh Wanda, dat kan echt niet, over Wendy
Als ik ooit zo'n moeder had gehad.. zou ik een ongelukkig kind zijn
Moeders zijn ook gewoon mensen he.. (overigens vind ik het ook geen goed idee om daar te zitten asl je kinderen hebt)
echt bsquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaat er alleen te ver in door en dat is goedkoop
Ik zie wel dat ze Bern leuk vind op sommige momenten toont ze dat ook wel echtquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Laar ik het zo zeggen...ik vond heel apart van Sasha toen op kantoor met Jeffrey dat ze tegen Jeffrey zei dat Bern steeds aan het kijken was.
Maar het is gewoon een gevoel. Sasha is slim en gaat zeker voor HET spel. En tot nu toe doet ze dat heel goed.
En Wanda laat haar vriend gewoon 1 jaar lang thuis zitten, en zit te geilen op Jasper...quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook raar dat je daar zit en je kinderen thuis laat
Dat gezegd hebbende, Wendy is single en gewoon een superleuke vrouw. Mag ze ff lekker haar eigen ding doen zeg.
bij Marciano had ze er ook geen probleem meequote:Op zaterdag 19 november 2022 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
Doe eem grote smoel Wanda tegen elk wie kids heeft thuis.
maar je moet het niet over Wanda hebben, zij is echt een hele open en eerlijke vrouw, die nooooit iets fout doetquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:02 schreef Silves het volgende:
[..]
En Wanda laat haar vriend gewoon 1 jaar lang thuis zitten, en zit te geilen op Jasper...
Met dat stukje ben ik het wel eens. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je weggaat bij je kinderen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
Doe eem grote smoel Wanda tegen elk wie kids heeft thuis.
Izeik..heeft er ook nog 3 thuis zitten..quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij Marciano had ze er ook geen probleem mee
quote:
ieder maakt daarin een eigen keusquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met dat stukje ben ik het wel eens. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je weggaat bij je kinderen.
Maar ze hebben hun reden. Los daarvan betekent dat niet dat je dus geen leven meer mag hebben.
Ik breng altijd sfeer.quote:
Iedereen mag plezier maken zoveel hij wil, maar ik vind het ook een rare keuze om een jaar bij je kinderen weg te gaan, of je dan vader of moeder bent maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken mijn kinderen een jaar niet te zien en te horen, maar datzelfde geldt voor mijn man. Als vrijgezel is het wat anders, maar De kinderen van Wendy zijn deels bij hun vader en deels bij haar ouders als ik het goed begrepen heb. Ieder zijn keuze, maar je mag toch nog wel plezier maken?
Niks joh, gewoon de slaapstreamlock alleen ligt er nog niemand op bed dus krijgen we nu lampies. het is al 12 uur geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Hele lange SL waarin de Febo aanwijzingen kan geven over...?
IK begrijp die keuze ook niet, maar vind Wendy wel een leuke vrouwquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen mag plezier maken zoveel hij wil, maar ik vind het ook een rare keuze om een jaar bij je kinderen weg te gaan, of je dan vader of moeder bent maakt me niet uit.
Dit kan prima in de scquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weet iemand waar de uurfilmpjes blijven van @:dgk_tegengas? Gaat alles verder goed met he?
Isaac lult wel meer uit zijn nekquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac zeg dat Jeffrey er verstandig aan doet om de hele pot aan te breken voor tabak. Doet ie dat niet dan heeft ie de maanden erna nul sigaretten meer om te roken. Isaac gaat ze namelijk niet bestellen en GJ, Erik, Berend en JW knikken instemmend. Benieuwd of dit grootspraak is aangezien ie dan ook een probleem heeft met bijv. Rupert, Babs en Martin.
precies preciesquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac lult wel meer uit zijn nek
300%
quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac heeft expres overgegeven met de vis, uiteraard kon hij het makkelijk
Isaac heeft nog nooit gedronken,volgens mij.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
Drinkt Isaac niet omdat ie febo/ beveiliger is?
Isaac is n slang en moet wegquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac wint straks dit spel en in de nababbel zegt ie 'dat was provocatie en jullie domme dozen hadden het niet door'
quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is n slang en moet weg
Kenziquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze slaapt bij Jasper op Kamer 1 vanacht hoor ik dr net zeggen
teveel mensen die knopjes moeten bedienenquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis echt de rest op beeld... Hoe kan Febo nou een stream doen met lampjes?
ik vraag het me afquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
er zijn er steeds meer die het zien
Ah ok ... wat een goor viswijf ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi
ze wil dat kenzi daar slaapt omdat ze die vis heeft gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehhhh... neequote:Op zaterdag 19 november 2022 00:23 schreef mootie het volgende:
Isaac is vooralsnog gewoon een enorm sterke speler.
Ik vind dus van wel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehhhh... nee
Isaac is vooralsnog gewoon een enorme slang
je moet en zal naar een tetterende wanda luisterenquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
Doe ff 2 streams.. er gebeurt zoveel!
Hij speelt het heel slim.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehhhh... nee
jeff bij de blauwe stoelenquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx, Wendy, Jeff, Kim, Mattin,.. waar zijn ze?
Niemand is 24/7 zo intens sneaky en gemeen als hij. Dan heb je gewoon een kutkarakter, spel of niet.quote:
Maar wie is wel 100% eerlijk?quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehhhh... nee
wat een veroordelende mensen zijn hetquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:28 schreef juul. het volgende:
Kijk ze allemaal kijken naar JW met Babs, vieze Isaac zegt : het liefst zou hij haar op d'r bek pakken
zolang ze niemand het bed insleuren is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy en Babs zijn weer beiden ontoerekeningsvatbaar dronken
Misschien belanden ze wel beiden in hetzelfde bedquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ze niemand het bed insleuren is er niks aan de hand
dan vallen ze er in ieder geval niemand anders lastig meequote:Op zaterdag 19 november 2022 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien belanden ze wel beiden in hetzelfde bed
Zij heeft niemand die op haar let al moet ze dat eigenlijk gewoon eens zelf leren doenquote:
Mexx en Martin hebben een vluggertje gedaan onder de dekens maar Zoe mag niks doorvertellenquote:
werkelijk waarquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx en Martin hebben een vluggertje gedaan onder de dekens maar Zoe mag niks doorvertellen
met matin ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan geen medelijden met zo'n meid hebben hoor
nog niet op en topquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff zegt nu dat hij Kim helemaal niet kende bij de waterbak, Jasper was zijn maatje.
Ehhh... Kim was toen ook al zijn maatje...
Jeff weet precies wat ie zegt en tegen wie ie het zegtquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:40 schreef mootie het volgende:
Tijdens de eliminatie kende Jeff ‘die hele meid’ aka Kim niet.
Neh te kortzichtig. Goed geprobeerd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:33 schreef Silves het volgende:
Onderste 5
5. Ruben
Dat Ruben zo ‘afhankelijk’ is van Djedi, die hij enorm ziet zitten, maakt hem extra kwetsbaar. Veel andere kandidaten denken immers ’twee voor de prijs van een’, want als we Djedi wegsturen zal Ruben snel volgen. Een constante target op zijn voorhoofd, dus.
4. Gertjan
Zijn (stiekeme) crush Alicia is vorige vertrokken uit de loods, en het zou zomaar kunnen dat dat een mentale inzinking van Gertjan gaat betekenen. Hij heeft nog altijd de schouder van onder meer koploper Babette om uit te huilen, maar het wordt nog spannend om te zien hoe Gertjan met dit ‘verlies’ omgaat.
3. Isaac
Tijdens een gesprekje van Djedi, Kim Kapster en Zoë werd plots duidelijk dat Isaac onder een vergrootglas ligt. Hij ‘lult veel en liegt constant’, zeggen de dames. Er klinken geluiden dat Isaac het volgende doel voor een eliminatieopdracht moet gaan worden. Oei..
2. Moraima
In de afgelopen challenges werd keer op keer duidelijk dat fysieke fitheid ook cruciaal kan zijn in Een Jaar van je Leven. Zo lukte het Moraima nog maar net om een koprol te doen op de trampoline (al leek het in feite niet eens op een koprol) en ging het ook bij de muurklimchallenge allemaal erg moeizaam. De ‘prop je in een auto-opdracht’ sloeg ze over. Meer en meer mensen vinden inmiddels dat Moraima vanwege haar fysieke staat een achilleshiel in de groep is..
1. Zoë
Niet voor het eerst staat Zoë helemaal onderaan in onze Power Rankings. De labiele Zoë lijkt weer terug te vallen in haar slachtofferrol. Ze vraagt Jeffrey letterlijk ‘of hij wil knuffelen, want verder heeft ze niemand’. Over zwakteboden gesproken. Ondertussen wil Zoë de huidige crush van Jeffrey, Leger Kim, eruit werken. Maar dat is écht spelen met vuur, want Kim is veel sterker en geliefder in de loods.. Het lijkt een kwestie van tijd voor Zoë zelf een eliminatieopdracht mag gaan uitvoeren.
Dat moest Jeff doen .. lukte hem niet op de stoere manier ... was wel ff genantquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:41 schreef Sociologica het volgende:
Zo. Martin trekt nog een lekker biertje open
Wel dom spul als ze daar intrappen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff weet precies wat ie zegt en tegen wie ie het zegt
Hahahahaquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moest Jeff doen .. lukte hem niet op de stoere manier ... was wel ff genant
Ze zijn overdag ook vaak op zichzelf, doen veel hun eigen ding. Dus een avondje gezelligheid met anderen, wil toch niet gelijk zeggen dat er besef is dat het zonder Bern leuker is en dat er scheurtjes zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij ook over, veel lol met Mirthe, hele avond lachen en dan dat gezicht van haar toen ze Bern knuffelde, zie de foto's hierboven
Terwijl zij trivia met haar aan het spelen isquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx: zie je dat ik geen bh aan heb? tegen zoe
Toen merkte hij en wij ook hoeveel Kim D. al om hem gaf. Super mooie streams toen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff zegt nu dat hij Kim helemaal niet kende bij de waterbak, Jasper was zijn maatje.
Ehhh... Kim was toen ook al zijn maatje...
Is niet mijn ranking, deze komt van het net..maar ben het wel eens met die laatste..quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Neh te kortzichtig. Goed geprobeerd.
Ok en de laatste klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Is niet mijn ranking, deze komt van het net..maar ben het wel eens met die laatste..
Zoe wil dat helemaal niet weten wat zij is jaloers op die twee minuutjes van Mexx met Martinquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zoé kap ff met die quizvragen... ik wil weten wat er gebeurd is!
ramm bamm thank you Mexx...quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij was het iig geen succes tussen Martin en Mexx.. als ze doen zoals nu.. dat is geen teken dat het fijn was..
Ja? Vind je haar jaloers? Ze is toch eigenlijk een beetje zielig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe wil dat helemaal niet weten wat zij is jaloers op die twee minuutjes van Mexx met Martin
Omdat ze jaloers is...quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja? Vind je haar jaloers? Ze is toch eigenlijk een beetje zielig.
Daar zie ik haar ook wel voor aan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:51 schreef Silves het volgende:
Mexx is zo,n meisje die altijd in de schijn werpers wil staan, en echt bewust zwanger wil worden, met de reden de 1ste baby van de gameshow...bla bla.
ja maar leek of ze het over een ander moment had?quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:51 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx bevestigt zojuist dat ze het met Martin heeft gedaan
Zo 1 zag ik ooit lopen hier in de Appie .... Amanda op springenquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:51 schreef Silves het volgende:
Mexx is zo,n meisje die altijd in de schijn werpers wil staan, en echt bewust zwanger wil worden, met de reden de 1ste baby van de gameshow...bla bla.
Nee over zojuist en nu heeft ze het erover met Djediquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar leek of ze het over een ander moment had?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx heeft de pil bij febo besteld.. en die is binnen gekomen..
En ze heeft pcos..
En dat ze er heel niet over praat, domme gansquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
Oh Mexx voelt zich een beetje rot dat ze heeft gezegd thuis dat ze nooit sex in de rls gaat hebben
Voordeel voor haar dat wij niks zagen
Hormoonaandoening waardoor je bijv. onregelmatiger omngesteld bent en moeilijker zwanger wordtquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Martin heeft dr gewoon onveilig geneukt !!!!
ze zullen toch wel condooms hebbem?quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Martin heeft dr gewoon onveilig geneukt !!!!
Echt hčquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:56 schreef Silves het volgende:
De pil is aangekomen zegt ze, het zat er aan te komen had ze gezegd tegen kamer 5...en haar lenzen heeft ze ook trouwens gescoort, die betaald moeten worden zo,n 50 euro, en haar nagelstudio..lijkt een hoertje al die beloningen om zo op tv te komen.
Alleen Bern , maar die raken over datumquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze zullen toch wel condooms hebbem?
Blijkbaar weten ze niet van het bestaan afquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze zullen toch wel condooms hebbem?
Ze wou hem niet slikken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:56 schreef mootie het volgende:
Degene die hier eerder meldde dat Mexx een morning-afterpil bij zich had, was abuis. Niet sjiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |