Bullshit. Met eenangstcultuur belemmer je mensen juist. De beste leidinggevenden die ik had waren rustig en empathisch. Zij zorgden dat het team een team was en dat de sfeer goed was. Gevolg: mensen liepen allemaal een stap harder, omdat ze dat zelf wilden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:25 schreef CANARIS het volgende:
Ik word tamelijk moe van dat gezeik om een veilige werkplaats. Wanneer men op topniveau iets moet produceren dan zijn menselijke gevoeligheden ondergeschikt. Leer er maar mee leven of zoek een andere baan.
Of een werkplaats veilig is of niet is abritrair en inflator.
Het incasseringsvermogen wordt steeds minder - slechter. Wat voor een millennial onveilig is , is voor een boomer een lekker produktiefe omgeving.
Ja idd. Janine heeft wat dat betreft wel mooi een figuurlijke middelvinger opgestoken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Overigens vond ik de passage over Abbring mooi om te lezen, zeker in de wetenschap dat ze daarna met Zondag met Lubach een heel succesvol programma heeft weten te maken. Wel opvallend dat ze nu niet vrijuit spreekt, misschien om de relaties goed te houden met de mensen met wie ze samenwerkt? Het is immers een klein wereldje.
Onder beide soorten werkgevers gewerkt en het klopt wat je zegt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bullshit. Met eenangstcultuur belemmer je mensen juist. De beste leidinggevenden die ik had waren rustig en empathisch. Zij zorgden dat het team een team was en dat de sfeer goed was. Gevolg: mensen liepen allemaal een stap harder, omdat ze dat zelf wilden.
In zo'n obersturmbahnfuhrer-omgeving doen ze dat alleen uit angst.
Ik wel en dat tolereerde ik niet. Je kunt ook op een normale manier kritiek leveren op iemand z'n werk. Als je tegen mij schreeuwt maak ik je heel duidelijk dat ik dat niet wil hebben en als je dan nog door gaat mag je het zelf doen. Ik laat me niet afzeiken voor die paar centen. Mijn eigenwaarde is meer waard dan dat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:13 schreef Elan het volgende:
Snowflake generatie.
Wie van jullie (40+) is nooit verrot gescholden door een werkgever of opdrachtgever als hij het op de werkvloer liep te verkloten?
Exact. Kundige leiders stimuleren en halen het beste uit hun mensen in plaats van ze te terroriseren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bullshit. Met eenangstcultuur belemmer je mensen juist. De beste leidinggevenden die ik had waren rustig en empathisch. Zij zorgden dat het team een team was en dat de sfeer goed was. Gevolg: mensen liepen allemaal een stap harder, omdat ze dat zelf wilden.
In zo'n obersturmbahnfuhrer-omgeving doen ze dat alleen uit angst.
In bepaalde sectoren zie je die zonnekoninkjes en hun enablers veel helaas.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:04 schreef NoCigar het volgende:
Verdediger Peter Vandermeersch was zelf dus blijkbaar ook zo'n type:
[ twitter ]
Wat is dat toch altijd voor "je komt net kijken dus je mag vernederd worden" cultuurquote:
Van alle tijden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor "je komt net kijken dus je mag vernederd worden" cultuur
Je hebt het hele artikel gelezen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:43 schreef superniger het volgende:
Janken als mensen je aanspreken op je broddelwerk.
Sneeuwvlokjes kunnen tegenwoordig niet meer tegen kritiek.
Mwa, Sywert zat er ook om de week en is daar 'groot' meegeworden, dat heeft de staat uiteindelijk 100 miljoen gekost!quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:00 schreef eudaemonia het volgende:
En toch is Mathijs' grootste zonde dat hij die Marc Marie Huibrechts zo vaak aan de tafel liet zitten, mijn god wat een kneus is dat.
Hij heeft het over Matthijsquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het hele artikel gelezen?
Ik lees het anders. Matthijs is zeker geen sneeuwvlokje.quote:
I know. Daarom de knipoog.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lees het anders. Matthijs is zeker geen sneeuwvlokje.
Haha, Vandermeersch hoeft ook niet meer op TV te komen hopelijk. Zijn baas geeft blijkbaar niets om een normale werksfeer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:04 schreef NoCigar het volgende:
Verdediger Peter Vandermeersch was zelf dus blijkbaar ook zo'n type:
[ twitter ]
Zal wel voor het ugly friend effect zijn geweest, dan leek Matthijs aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:00 schreef eudaemonia het volgende:
En toch is Mathijs' grootste zonde dat hij die Marc Marie Huibrechts zo vaak aan de tafel liet zitten, mijn god wat een kneus is dat.
Wat is dit nou weer voor onzin. Als je wat weet, zeg het dan. Dit soort 'oh maar ik ben te netjes' gezeik is zoooo zieligquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haha, Vandermeersch hoeft ook niet meer op TV te komen hopelijk. Zijn baas geeft blijkbaar niets om een normale werksfeer.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |