Als ze bewijs hadden, dan is het helemaal treurig dat ze er niet eerder meer mee hebben gedaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Gebrek aan bewijs is helemaal nergens genoemd door de top. En dezelfde top geeft aan dat ze het goedgepraat hebben en daar nu spijt vsn hebben.
Heb je het artikel wel gelezen?
Ik zou graag nomineren:quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:17 schreef xzaz het volgende:
Wie gaat er nog meer gecancelled worden in 2022?
Als je ieder moment door een klein foutje je baan en inkomsten kan verliezen is dat best onveilig vind ik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:03 schreef Ronald het volgende:
[..]
Nee onveilig is als er een mijnenveld voor de deur ligt of de gaskraan open staat. Een megalomane gek op de werkvloer is hooguit onprettig, vervelend, naar etc.
Heb zelf overigens ook wel eens zo’n mafketel als ‘baas’ gehad, maar zou nooit de term onveilig gebruiken.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:03 schreef Ronald het volgende:
[..]
Nee onveilig is als er een mijnenveld voor de deur ligt of de gaskraan open staat. Een megalomane gek op de werkvloer is hooguit onprettig, vervelend, naar etc.
Heb zelf overigens ook wel eens zo’n mafketel als ‘baas’ gehad, maar zou nooit de term onveilig gebruiken.
Nog best wel wat mensen hebben de concentratiekampen overleefd. De laatste vlucht van MH17 was pas onveilig. Zolang je daar niet op zit moet je zeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Een verblijf in een concentratiekamp, dat is pas onveilig! Waar zeiken die werknemers over.
Dat zeg ik toch helemaal niet, jezus Christus.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Een verblijf in een concentratiekamp, dat is pas onveilig! Waar zeiken die werknemers over.
Geen idee wie die Peter is maar HuubGOD!quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:52 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, jezus Christus.
Maar goed, wel genieten de reacties op Twitter:
[ twitter ]
google.comquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee wie die Peter is maar HuubGOD!
Die vervelende Belg die ergens hoofdredacteur was bij een Nederlandse krant. NRC ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee wie die Peter is maar HuubGOD!
Leo Blokhuisquote:
Voor het geld hoefde hij al niet meer te werken en hij mag nu lekker vervroegd met pensioen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:00 schreef TLC het volgende:
de tv carriere van Matthijs zit er wel op denk ik
Huub stapelquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:52 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, jezus Christus.
Maar goed, wel genieten de reacties op Twitter:
[ twitter ]
Leo heeft geen karakter maar wel enorme kennis en een rustige persoonlijkheid gaat hem niet meer worden anno 2022quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Leo Blokhuis
Ja, dat is een maatschappelijke trend. Een turncoach werd ook al beschuldigd van misbruik vanwege te harde trainingsmethoden, in de Tweede Kamer loopt men ook voortdurend te zeiken over onveiligheid behalve als er een Hofstadgroepterrorist rondloopt. En dat valt dan weer binnen een voortdurende trend van propagandistisch begripsuitholling, newspeak ten bate van de sneeuwvlokjes om te vertellen hoe zwaar ze het wel niet hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Veiligheid heeft ook met integriteit te maken jegens je persoon. Maar nu zette Jinek het gekaffer van Mathijs al op een lijn met de Voice, waar mensen aangerand en seksueel misbruikt zijn.
In de serie speelde hij niet hoor, of bedoel je zappen tijdens de films?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Huub stapelkwaliteit is hem ook niet bekend. Flodder met hem was altijd van dermate niveau dat je zapte.
Vreselijk idd. Laffe kleffe vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik wel uitermate cynisch vind, is dat de 'machtige' mensen om hem heen nu doen alsof ze het jammer vinden het allemaal niet eerder te hebben gezien. Terwijl de waarheid natuurlijk is dat ze met Mathijs meededen, of hem op zijn minst zijn gang lieten gaan en 0 interesse hadden in het welzijn van het personeel.
Huub speelde alleen in de eerste 2 films en niet in de serie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Huub stapelkwaliteit is hem ook niet bekend. Flodder met hem was altijd van dermate niveau dat je zapte.
Nee, dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:12 schreef Ronald het volgende:
[..]
In de serie speelde hij niet hoor, of bedoel je zappen tijdens de films?
Nee, dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huub speelde alleen in de eerste 2 films en niet in de serie.
Dat inderdaad. Je maakt zo'n lul toch gelijk duidelijk dat hij niet alleen een tv-programma maakt en dat hij zijn grote bek moet houden. Als hij wil schreeuwen wordt hij maar kampcommandant.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:58 schreef boskameel het volgende:
Als je die geluidsman bent zeg je toch “krijg jij de tering en zoek het lekker uit met je geluid” en loop je gewoon lachend weg?
Waarom zou je je zo te kakken laten zetten door je werk? Hij is toch geen strenge meester tegen z’n klas? Wat wil Matthijs doen dan, hem fysiek aanvallen?
Ik snap het niet. Oh toch wel, iedereen ziet hem als de grote man en zijn doodsbang dat ze hun tv baantje verliezen. Dan verdien je het ook. En hij komt er toch wel mee weg.
En hopelijk neemt ie Snollebolleke mee in zijn val.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Leo Blokhuis
Dat geldt zowel voor de lui die onder zijn driftbuien lijden als voor de directie jarenlang de kop in het zand steekt en Matthijs weigert terug te fluiten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Je maakt zo'n lul toch gelijk duidelijk dat hij niet alleen een tv-programma maakt en dat hij zijn grote bek moet houden. Als hij wil schreeuwen wordt hij maar kampcommandant.
Klopt, vriendelijke rustige man, maar geen aangever zoals Matthijs. Jammer wel, want ik vond Matthijs juist in dit programma op zijn best.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Leo heeft geen karakter maar wel enorme kennis en een rustige persoonlijkheid gaat hem niet meer worden anno 2022
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |