Ze hebben wel wat gemeld, maar er is niks mee gedaan. Of niet genoeg.quote:Op zondag 20 november 2022 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope, doe ik niet.
15 jaar lang met allemaal volwassenen op een werkvloer en niemand die ooit iets gemeld heeft bij de directie toentertijd?
Door pretentieuze politiekcorrecte sneeuwvlokjes nog wel.quote:Op zondag 20 november 2022 13:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik zal maar niks terugzeggen, ik wil niet dat je straks huilend onder je bureau gaat liggen. Ik wil niet op fok gecancelled worden.
Ja gezien. 3x ondertussen. Wie is de volgende die mij op de vingers gaat tikken?quote:Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat gemeld, maar er is niks mee gedaan. Of niet genoeg.
Sorry, niet gezienquote:Op zondag 20 november 2022 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja gezien. 3x ondertussen. Wie is de volgende die mij op de vingers gaat tikken?
quote:Op maandag 21 november 2022 14:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk legt voorlopig zijn werk neer en stopt per direct bij BNNVARA. De 62-jarige televisiemaker verbreekt de banden met de omroep, laat hij weten aan het ANP. "Het feit dat mijn werkgever openlijk twijfelt aan mijn oprechtheid, maakt een verdere samenwerking onmogelijk."
Bron: nu.nl
---
Ligt het aan mij of laat Matthijs hier precies zien wat er wordt bedoeld
NU heeft maar een deel van het statement gepubliceerd.quote:Op maandag 21 november 2022 15:08 schreef Perrin het volgende:
Nog steeds geen greintje spijt of medeleven met iedereen die heeft geleden onder zijn tirannieke neigingen.
quote:"Ik merk dat er veel emoties om de voorrang strijden: schaamte voor de angst die redacteuren hebben gevoeld, spijt dat ik een - letterlijk - blinde ambitie had en daardoor over grenzen ben gegaan, verdriet over dat DWDD, toch mijn levenswerk, wankelt."
quote:"Ik zal de komende periode gebruiken om tot bezinning te komen en daarna hoop ik weer van me te laten horen."
Dit las ik ook tussen de regels door die zijn emoties beschrijvenquote:
Hij laat zien hoe het moet. Voel jij je niet gesteund, dan ga je weg. Niet knielen.quote:Op maandag 21 november 2022 14:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk legt voorlopig zijn werk neer en stopt per direct bij BNNVARA. De 62-jarige televisiemaker verbreekt de banden met de omroep, laat hij weten aan het ANP. "Het feit dat mijn werkgever openlijk twijfelt aan mijn oprechtheid, maakt een verdere samenwerking onmogelijk."
Bron: nu.nl
---
Ligt het aan mij of laat Matthijs hier precies zien wat er wordt bedoeld
Sorry hoor, maar dit is godverdomme zó'n rake uitspraak.quote:Op maandag 21 november 2022 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij laat zien hoe het moet. Voel jij je niet gesteund, dan ga je weg. Niet knielen.
Lekker makkelijk als je al binnen bent.quote:Op maandag 21 november 2022 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij laat zien hoe het moet. Voel jij je niet gesteund, dan ga je weg. Niet knielen.
pluk een roosquote:Op maandag 21 november 2022 17:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is godverdomme zó'n rake uitspraak.
Ik ben echt zo fucking boos over deze hele zaak.
Mwa, Derksen en co blijven steeds maar zitten.quote:Op maandag 21 november 2022 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je al binnen bent.
Geef ze een kaarsquote:Op maandag 21 november 2022 18:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa, Derksen en co blijven steeds maar zitten.
Dat wilde ik maar toen schreeuwde Matthijs waar ik mee bezig wasquote:
wat een lul is het tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wilde ik maar toen schreeuwde Matthijs waar ik mee bezig was
Hitler maakte ook goede beelden.quote:Op maandag 21 november 2022 23:01 schreef quirina het volgende:
[..]
En brie en rode wijn. Dan krijgen we boeiende tv.
Het verschil is alleen dat ze niet jaren later pas hebben lopen klagen; er zijn meerdere artikelen tussen 2007-2020 gepubliceerd (ook genoemd in het artikel), alleen is daar nooit iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 01:10 schreef Shivo het volgende:
Zucht. Ik word erg verdrietig van deze zaak. Veel te gemakkelijk om jaaaaren later te gaan lopen klagen. If you can’t stand the heat, stay out of kitchen. Stelletje losers.
Het zal vast een enorme klootzak zijn. Laat m lekker krijgen wat hij verdiend.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat ze niet jaren later pas hebben lopen klagen; er zijn meerdere artikelen tussen 2007-2020 gepubliceerd (ook genoemd in het artikel), alleen is daar nooit iets mee gedaan.
Het is zó duidelijk te zien wie wel en wie niet het volledige artikel achter de paywall heeft gelezen. 'If you can't stand the heat...' is iets wat nu continu tegen de redacteuren wordt opgeworpen, ik zou het willen opwerpen tegen Matthijs.
Het feit dat hij nog geen millimeter buigt voor de getuigenissen van ZEVENTIG(!) mensen waarvan negatieve verhalen van maarliefst VIJFTIG MENSEN(!), en zelf gewoon twee statements nodig heeft om uiteindelijk te eindigen met "ik hou de eer aan mezelf omdat de omroep geen vertrouwen meer in mij heeft" (nee gek hè, pannenkoek), bevestigt juist wat voor megalomane, narcistische hypocriet deze volksidioot eigenlijk is.
En ik vind het al helemaal ronduit stuitend dat deze man, die zelf tienduizenden gesprekken aan tafel gedaan heeft, zelf niet zo van de interviews is.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:18 schreef roninho het volgende:
[..]
Het zal vast een enorme klootzak zijn. Laat m lekker krijgen wat hij verdiend.
Maar volgens mij is het grotere probleem dat er jarenlang een leiding is geweest die de ogen dichtdeed EN een groep van tientallen medewerkers die het zelf gewoon ondergaan.
Laat ik zo zeggen, ik hoop niet dat mijn kinderen metceen kerel zoals mathijs krijgen te maken later in hun carriere. Maar als dat zo is hoop ik dat ze toch anders acteren dan zowel de leidinggevenden als medewerkers daar...
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:57 schreef TjjWester het volgende:
https://www.humo.be/menin(...)l&utm_source=twitter
quote:
Ik ben nooit zo'n fan van zoveel woordengebruik waar echt moeite voor is gedaan.quote:Ik was nooit een fan van het schreeuwerige lelijke felle oppervlakkige hysterische wansmakelijke programma ‘De wereld draait door’. Ik vond het een hoogmis van ploerterige luchtigheid, vileine holheid en frivole onbeschoftheid. Een programma gespeend van charme, mysterie, substantie, bezinning, schoonheid, devotie, troost en vertedering.
wow.quote:blitse hippe bevallige treiterige ruwhartige telegenieke jeugdige bazige weerbare types. Of: vreemde fascinerende buitenissige efemere transseksuele messiaanse wezentjes, met bij voorkeur een horrelvoet, een hazenlip, een stomazakje, dyscalculie, magisch denken, een incestueus verleden en een migratieachtergrond.
Godsammequote:Hij zal u trachten te ontmoedigen, verwonden, bekladden, bezoedelen, anaal te penetreren met een Moldavische notenkraker en neer te steken met souvenirtaartschep uit Vilnius. Kop op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |