Geloof het toch maar gewoon.quote:Op zondag 20 november 2022 10:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kan dit dan 15 jaar zo gegaan zijn? Ik weiger dat te geloven.
Nope, doe ik niet.quote:
quote:
Het zou wel helpen als je de stukken een beetje leest voordat je op je toetsenbord begint te rammen.quote:Op zondag 20 november 2022 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope, doe ik niet.
15 jaar lang met allemaal volwassenen op een werkvloer en niemand die ooit iets gemeld heeft bij de directie toentertijd?
Ah ja, zie het. Bedankt.quote:Op zondag 20 november 2022 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou wel helpen als je de stukken een beetje leest voordat je op je toetsenbord begint te rammen.
Wil je nu een sticker ofzo?quote:Op zondag 20 november 2022 11:53 schreef Gunner het volgende:
Geloof het of niet maar dat DWDD heb ik nooit bekeken. Eigenlijk altijd al omdat ik die Van Nieuwkerk al zo'n kwal vond. Net zo'n typetje als Derksen nee daar ga ik niet vrijwillig naar kijken.
Heb je het stuk uberhaupt gelezen??quote:Op zondag 20 november 2022 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope, doe ik niet.
15 jaar lang met allemaal volwassenen op een werkvloer en niemand die ooit iets gemeld heeft bij de directie toentertijd?
quote:Op zondag 20 november 2022 12:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je een mooie kattensticker voor me?
Zie post #92quote:Op zondag 20 november 2022 11:53 schreef Gunner het volgende:
Geloof het of niet maar dat DWDD heb ik nooit bekeken. Eigenlijk altijd al omdat ik die Van Nieuwkerk al zo'n kwal vond. Net zo'n typetje als Derksen nee daar ga ik niet vrijwillig naar kijken.
Je bent niet de enige .quote:Op zondag 20 november 2022 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben denk ik de enige in Nederland die werkelijkwaar nog nooit een aflevering van DWDD heeft gezien.
Ik wist nieteens dat het niet meer werd uitgezonden
Ik heb het toch al gecorrigeerd? Jezus man.quote:Op zondag 20 november 2022 12:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Heb je het stuk uberhaupt gelezen??
Als je zo moet flippen dan kan je het duidelijk niet aan, hij moet dus maar gewoon weg , had al veel eerder gemoetenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit zijn mensen die een topprestatie willen afleveren en dan heeft het geen zin om in kwaliteit in te leveren omdat bepaalde mensen het niet aankunnen. Dan moet je maar gewoon weg.
Ja, je kijkcijferkanon, de man waar alles om draait wegsturen. Goed ideequote:Op zondag 20 november 2022 12:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als je zo moet flippen dan kan je het duidelijk niet aan, hij moet dus maar gewoon weg , had al veel eerder gemoeten![]()
Hij gaat maar lekker elders zijn tuitlipjes tonen
Welke ben jij ? Bassie he ?quote:Op zondag 20 november 2022 12:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja, je kijkcijferkanon, de man waar alles om draait wegsturen. Goed idee
[ afbeelding ]
Ik zal maar niks terugzeggen, ik wil niet dat je straks huilend onder je bureau gaat liggen. Ik wil niet op fok gecancelled worden.quote:Op zondag 20 november 2022 12:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Welke ben jij ? Bassie he ?![]()
En zeker goed idee, zijn dagen zijn nu hopelijk wel geteld
Ze hebben wel wat gemeld, maar er is niks mee gedaan. Of niet genoeg.quote:Op zondag 20 november 2022 11:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope, doe ik niet.
Door pretentieuze politiekcorrecte sneeuwvlokjes nog wel.quote:Op zondag 20 november 2022 13:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik zal maar niks terugzeggen, ik wil niet dat je straks huilend onder je bureau gaat liggen. Ik wil niet op fok gecancelled worden.
Ja gezien. 3x ondertussen. Wie is de volgende die mij op de vingers gaat tikken?quote:Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat gemeld, maar er is niks mee gedaan. Of niet genoeg.
Sorry, niet gezienquote:Op zondag 20 november 2022 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja gezien. 3x ondertussen. Wie is de volgende die mij op de vingers gaat tikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |