Je bent gewoon jaloers op onze vette speklappenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt friet gehaald. Een kleine vegetarische kapsalon om precies te zijn. En ja, dat is lekker, niet zo zeiken.
Ik had ook vegetarische kapsalon (wel zelfgemaakt)quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt friet gehaald. Een kleine vegetarische kapsalon om precies te zijn. En ja, dat is lekker, niet zo zeiken.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had ook vegetarische kapsalon (wel zelfgemaakt)![]()
Speklappen
Waarom zou dat niet lekker zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat ik een volkomen andere smaak heb dan jij is duidelijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]jij hebt geen smaak.
Weet je best.
Ginweigeraar
Wat een treurnisquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet lekker zijn?
Of ben je bang voor van die sneue reacties zoals 4 collega's deze week nodig vonden om te maken.
Dat ze toch zooooooooooooo moe werden van dingen zoals 'plantaardige tonijn'. (Dat was ik op mijn brood aan het smeren, zoals wel vaker, en ik had nog geen woord gesproken) En dat die extreem linkse figuren ook heel gevaarlijk en raar waren, want ze maakten nu al ophef dat Sinterklaas met het vliegtuig was gekomen, terwijl ze zelf net uit New York waren gevlogen. En ze kende ook iemand die 'vegun' was en haar zoontje was ondervoed want ze wilde geen borstvoeding geven.
....
Gelukkig had ik juist dat super fijne functioneringsgesprek gehad, dus niet mijn hele dag was volledig verpest.
Hoewel ik er de volgende ochtend nog steeds wel mee zat, toch wel.
Het resultaat zal het waard zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:11 schreef Candaasje het volgende:
We mikten een uurtje geleden 15 mini loempia's in de airfryer
Maar inmiddels zijn die wel gezakt, en is vriend aan het koken![]()
(Het wordt niet heel spannend, gewoon iets met broccoli en aardappelkrieltjes).
Vandaag samen met mijn vader heel de voorkamer in de voorstrijk gezet, terwijl vriend muurtjes voor in de keuken aan het bouwen was. Morgen gaan we weer verder, met zowel schilderen als de muurtjes, en we gaan een gat door het plafond boren voor de ventilatie. Dat laatste wordt wel een beetje spannend maar komt vast goed.
Wat een gezeur van die collega's! Jij laat ze toch ook geen plaatjes zien uit slachthuizen, dat zij dat in stand houden?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Of ben je bang voor van die sneue reacties zoals 4 collega's deze week nodig vonden om te maken.
Dat ze toch zooooooooooooo moe werden van dingen zoals 'plantaardige tonijn'. (Dat was ik op mijn brood aan het smeren, zoals wel vaker, en ik had nog geen woord gesproken) En dat die extreem linkse figuren ook heel gevaarlijk en raar waren, want ze maakten nu al ophef dat Sinterklaas met het vliegtuig was gekomen, terwijl ze zelf net uit New York waren gevlogen. En ze kende ook iemand die 'vegun' was en haar zoontje was ondervoed want ze wilde geen borstvoeding geven.
....
Gelukkig had ik juist dat super fijne functioneringsgesprek gehad, dus niet mijn hele dag was volledig verpest.
Heul niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat ik een volkomen andere smaak heb dan jij is duidelijk
Ja, het huzarenstukje was wel dat ik nog wel de opmerking kreeg dat ik er heus wel gezond uitzag hoor.quote:
Ik zou dan ipv de linzen orzo of zo gebruikt hebben. Ben ook niet zo'n enorme linzenfan, alleen in soep vind ik het erg lekker. Maar dan wel gepureerd (mondgevoel van linzen is brrr)quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Linzen
Zat ook nog in een haast niet te openen pak én het recept bleekkaas
te bevatten. Niet in mijn versie dus
Het blijft blah. Ik ben gewoon geen fan van dingen die vooral als muffe vulling lijken te dienen en opgeleukt moeten worden. In dit geval met mais, tomatensalsa en creme fraiche met chilisaus. Dat maakte het nog redelijk te pruimen, zeg maar.
Het is ook best leuk om te doen, je leert je huis heel goed kennenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het resultaat zal het waard zijnJullie pakken de renovatie grondig aan zeg
iew dat laatstquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben dol op linzen![]()
Linzen met tahin, linzen in de soep, linzen in salades....
Goede vega ben jequote:Op vrijdag 18 november 2022 19:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben dol op linzen![]()
Linzen met tahin, linzen in de soep, linzen in salades....
Keizonde , toch?quote:
Nee ik hou politiek/levensbeschouwing/religie/etc. heel bewust van de werkvloer.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een gezeur van die collega's! Jij laat ze toch ook geen plaatjes zien uit slachthuizen, dat zij dat in stand houden?
Tofu ben ik ook niet zo van hoor, veel liever tempehquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede vega ben je![]()
Ik zou er echt zo waardeloos in zijn met mijn afkeer voor linzen en tofu en nep’vlees’![]()
(ben ook wel van die school dat vega tonijn geen tonijn zou moeten heten, maar om er in je gezicht zo denigrerend over te doen is niet oké)
Vergeet curry nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heul niet.
Gij houdt van vrouwen, van kokosmakrons, van gin en van kewpie.
Alleen die linzen...
En dat grote gat waar allerlei lollige dierproducten zouden kunnen wonen
.....quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
....
Deze collega's zijn normaal heel aardig. Daarom viel het me ook zo tegen. Als je een eikel bent dan haal ik mijn schouders wel op en denk 'die weet niet beter...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
.....![]()
![]()
Ze willen zelf vast graag fijne collega's hebben. Hopelijk snappen ze heel snel dat iedereen graag fijne collega's heeft, en dat ze zelf wat meer hun best mogen doen om ook fijne collega's te zijn
Waarom is dat raar? De meeste curry's zijn vegan. Enkel het eind product dat op tafel komt bevat vaak vlees of vis. Maar dat kan zo vervangen worden door iets anders.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tofu ben ik ook niet zo van hoor, veel liever tempeh. En ik ben niet zo dol op de meeste curry's, dat schijnt ook raar te zijn als vegan
![]()
Dat ik er niet zo dol op ben, wordt wel eens raar gevondenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? De meeste curry's zijn vegan. Enkel het eind product dat op tafel komt bevat vaak vlees of vis. Maar dat kan zo vervangen worden door iets anders.
En silken tofu vind ik goed te eten. In een pasta of in gekruimeld in een soep.
Vorige keer dat ik hier zei waren er inderdaad een paar reacties over de vegetarische kapsalon jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
....
Adem in, adem uit, de wereld is vol kortzichtige domoren en ook kortzichtige domoren zijn vaak slimme lieve aardige mensen. Maar even niet als ze aan het domoreren zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
....
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef sigme het volgende:
Adem in, adem uit, de wereld is vol kortzichtige domoren en ook kortzichtige domoren zijn vaak slimme lieve aardige mensen. Maar even niet als ze aan het domoreren zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:34 schreef Blues het volgende:
NextdoorgenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
NextdoorgenotHopelijk vind je Don snel…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NextdoorgenotHier kijk ik dus niet meer van op. Vroegere vriendin laat ook mensen met haar paarden praten. Eerste keer dacht ik ak huh? Maar wanneer paard iets aangeeft te willen (of juist niet) dan handelt zij daar naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Omdat ik niet van shoarma hou heb ik dit ooit besteld, gewoon omdat ik nieuwsgierig was. En was echt super lekker!!quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vleesvervangers wordt ik nooit echt vrolijk van. En dan ook nog kaasquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik niet van shoarma hou heb ik dit ooit besteld, gewoon omdat ik nieuwsgierig was. En was echt super lekker!!Mij hoor je niet zeiken op een vegetarische kapsalon. Gesmolten kaas
![]()
![]()
NextdoorgenotIk vind het kneuterig en schattig. En maf. Maar ik hoop ook dat Don snel weer thuis komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenvoor Candaasje. Ik zou daar ook wat verdrietig van worden.
Ik moet nog twee nachten en dan heb ik heul lang vakantie en daar ben ik heel erg aan toe. En even geestelijk ook wat op adem komen, dat is ook wel fijn. Al vrees ik ook voor begrafenissen in die tijd. Ja, meervoud![]()
En nog iets CUL's: wat is jullie echt favoriete tofu gerecht? Ik heb tot nu toe een keer of 3 tofu gehad en èlke keer was het niet lekker. Maar volgens mij kan je het op zoveel verschillende manieren klaarmaken dat er wel iets moet zijn waarbij het wel lekker is."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Verse groente, patat en gesmolten kaas! Ik vond het grandioos. De smaken waren ook nog eens helemaal goed.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Vleesvervangers wordt ik nooit echt vrolijk van. En dan ook nog kaas
Ik heb geen idee, ik heb het nog nooit gegeten…quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef Isabeau het volgende:
En nog iets CUL's: wat is jullie echt favoriete tofu gerecht? Ik heb tot nu toe een keer of 3 tofu gehad en èlke keer was het niet lekker. Maar volgens mij kan je het op zoveel verschillende manieren klaarmaken dat er wel iets moet zijn waarbij het wel lekker is.
Ik eet niet vaak tofu, maar ik heb nu twee manieren ontdekt waarop ik het wel prima vond. Ik vond tofu geraspt en dan met veel kruiden, ui en paprika als een soort shoarma wel lekker. Maar dat is natuurlijk ook gewoon een beetje de tofu verstoppen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het kneuterig en schattig. En maf. Maar ik hoop ook dat Don snel weer thuis komt.
Eenvoor Candaasje. Ik zou daar ook wat verdrietig van worden.
Ik moet nog twee nachten en dan heb ik heul lang vakantie en daar ben ik heel erg aan toe. En even geestelijk ook wat op adem komen, dat is ook wel fijn. Al vrees ik ook voor begrafenissen in die tijd. Ja, meervoud![]()
En nog iets CUL's: wat is jullie echt favoriete tofu gerecht? Ik heb tot nu toe een keer of 3 tofu gehad en èlke keer was het niet lekker. Maar volgens mij kan je het op zoveel verschillende manieren klaarmaken dat er wel iets moet zijn waarbij het wel lekker is.
Ik had van de week een falafel kapsalon, ook erg lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verse groente, patat en gesmolten kaas! Ik vond het grandioos. De smaken waren ook nog eens helemaal goed.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen![]()
Vandaag een rondje ‘wanbetalers’ gedaan. Geen drama, paar mensen hadden de contributie nog niet betaald, kan gebeuren. Wel vermoeiend dat het elk jaar dezelfden zijn waar ik achteraan moet.
Ik had vorige week die mensen een persoonlijke herinneringsmail gestuurd, met nogmaals hun factuur.
Reactie van het jaar: ‘ja ik had je mailtje wel gezien maar dacht dat ik al betaald had en had hem dus niet open gemaakt’.
Ik heb de tip gegeven dat een volgende keer toch maar te doen. Al is het maar om mij te corrigeren als ik verkeerd gekeken heb en de betaling wel al voldaan is
Dan kijk je toch even na of je dat echt gedaan hebtquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen![]()
Vandaag een rondje ‘wanbetalers’ gedaan. Geen drama, paar mensen hadden de contributie nog niet betaald, kan gebeuren. Wel vermoeiend dat het elk jaar dezelfden zijn waar ik achteraan moet.
Ik had vorige week die mensen een persoonlijke herinneringsmail gestuurd, met nogmaals hun factuur.
Reactie van het jaar: ‘ja ik had je mailtje wel gezien maar dacht dat ik al betaald had en had hem dus niet open gemaakt’.
Ik heb de tip gegeven dat een volgende keer toch maar te doen. Al is het maar om mij te corrigeren als ik verkeerd gekeken heb en de betaling wel al voldaan is
Gek hè - van mij - en ik maar denken, dat je collega’s vergelijkbaar in het leven staan qua idealen enzo. Naïef van mij.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
....
Mijn stappenplan:quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch even na of je dat echt gedaan hebt
Ik zou ook jouw weg volgenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn stappenplan:
1: mail openen die me gestuurd is
2: checken of /dat ik het overgemaakt heb
3a: melden dat penningmeester zich schromelijk vergist met de aanmaning
3b: alsnog overmaken
3b1: melden aan penningmeester dat het nu is overgemaakt. Een sorry erbij zou ik netjes vinden, maar het, dat ben ik.
Maar dat zijn natuurlijk wel onredelijk veel stappen![]()
Sneller is om de mail te negeren
Oeh, daar geloof ik wel in. Ik heb nog falafel dus daar ga ik binnenkort iets mee doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had van de week een falafel kapsalon, ook erg lekker
Ja hoor, dat kan prima. Met een yoghurtsaus of whiskeysaus bijvoorbeeld. In een kant en klare Turkse pizza zit wel ui en knoflook trouwens.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kapsalon klinkt lekker. Turkse pizza ook. Beide nog nooit gegeten.. is een Turkse pizza ook lekker zonder knoflooksaus of sambal?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen![]()
Ik heb emmer met verdunde azijn al geprobeerd, meestal helpt dat, maar dat deed niks. Kan soda ook nog wel doen. Beschadigt dat de legging niet? Ik ben altijd een beetje bang met die synthetische stofjes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Paar uur in emmer met sodawater. Doet wonderen tegen stinkiestank.
Ik weet niet of er nog een vervolg komt. Ergens was er wel een soort klik -- we hebben toch een hele tijd zitten kletsen en ik heb me prima vermaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:56 schreef Kaatje1 het volgende:
En zo’n ukkie ben ben jij niet![]()
Welkom in de wereld van kleintjes![]()
Komt er nog een vervolg? En nog iets gehoord van de sigarenman?
Oh wow ik ben gek op advocaatquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Heb afgelopen weekend in Mechelen bij Simon Levelt daar een klein potje bananen advocaat gekocht en net leeg gelepeld. We want more!
Zie hier: https://www.dengoudenhaan.com/nl/advokaat/
[ afbeelding ]
Zijn er hier nog meer mensen die een goede advokaat kunnen waarderen?
De oma van mijn echtgenote maakte altijd zelf een grote pot voor mijn verjaardag, maar die is inmiddels ook overleden…
Stokslagen op de voetzolenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen die het factuurnummer niet bij een betaling zetten moeten ook gewoon minpunten volgens Chinees systeem krijgen. Al helemaal als ze betalen vanaf een bankrekening met een naam anders dan de naam op de factuur. En ook als ze een veelvoorkomende naam hebben.
Is ook spannend! Succes!quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef Myraela het volgende:
Vandaag afspraak met de makelaar gehad. De verkoop gaat nu echt starten. Vragenlijst ingevuld, woensdag komt de fotograaf en dan hopelijk snel online en kijkers. Ik vind het allemaal maar spannend.
Dat soort zaken zijn irritant.quote:Op zaterdag 19 november 2022 08:21 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik had laatst een leuke conversatie met de penningmeester, die mij een herinnering stuurde voor de door mij heus betaalde contributie. Blijkt dat mijn naam op mijn bankrekening is ingekort tot enkel mij voorletter. Een en/of rekening, die er dus blijkbaar zo uitzag "Man. Zijnnaam en/of S." Ik heet dus geen 'Zijnnaam' en op enkel de letter S kom de penningmeester mij niet plaatsen
Samen speurend kwamen we hier achter (factuurnummer bij deze club is 'contributie 2022', dus dat hielp 'm ook niet). Hij de boekhouding weer op orde en ik heb de tenaamstelling van onze bankrekening aangepast.
Ik ga die kibbeling eens proberen. Dat is weer eens iets anders.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet niet vaak tofu, maar ik heb nu twee manieren ontdekt waarop ik het wel prima vond. Ik vond tofu geraspt en dan met veel kruiden, ui en paprika als een soort shoarma wel lekker. Maar dat is natuurlijk ook gewoon een beetje de tofu verstoppen.
Het lekkerste en meeste verrassende tofu gerecht vind ik dit Marley Spoon gerecht: https://marleyspoon.nl/me(...)aardappels-en-salade. Een kibbeling gemaakt van tofu met misopasta. Die hebben we nog een paar keer gemaakt.
Is de bouw van het nieuwe huis al gestart?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef Myraela het volgende:
Vandaag afspraak met de makelaar gehad. De verkoop gaat nu echt starten. Vragenlijst ingevuld, woensdag komt de fotograaf en dan hopelijk snel online en kijkers. Ik vind het allemaal maar spannend.
Hoelang zijn jullie dan al getrouwd dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort zaken zijn irritant.
Mijn echtgenote heeft bij Koninklijk Besluit, ooit geaccordeerd door Bea herself (incl. echte handtekening van haar!), haar achternaam laten veranderen en draagt sinds ons huwelijk niet mijn achternaam. Nog steeds krijgt ze op alle namen post en moeten officiële registraties/documenten achteraf aangepast worden. Bij het Waterschap wilde ze zelfs na het overleggen van de officiële stukken de naam niet aanpassen. Het heeft 3 jaar geduurd, voordat dat eindelijk geregeld was.
Lang leve de Basisregistratie Personen (BRP), die niet automatisch overal voor wijzigingen zorgt...
Jeetje, dat liep inderdaad uit de handquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef AnneX het volgende:
WanbetalersDat liep een keer zo uit de hand, dat ik een deurwaarder heb ingeschakeld. En die legde beslag op de caravan voor de deur.
Toen werd er snel betaald. Het ging n.b. over behandelingen van een puberdochter.
Zo sneu.
En waarom maakt jouw werkgever dan van zijn probleem ook het probleem van anderen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:43 schreef derLudolf het volgende:
Wanbetalers... Er wordt regelmatig gebeld naar het werk![]()
Soms gewoon omdat de boekhouder er niet aan toe komt. Want hij doet niet alleen maar boekhouden;
Soms is het gewoon een spelletje / schuiven met de cashflow en wordt een grote betaling even twee weken uitgesteld;
Soms is het gewoon echt over het hoofd gezien.
Er wordt altijd betaald uiteindelijk. De salarissen en bijvoorbeeld de ZZP tuinman uiteraard op tijd.
Een van de grootste leverancier waar bouten, moeren, werkplaats benodigdheden worden besteld sturen voor elke bestelling een losse factuur. Dan bellen ze "jullie kunnen niet meer bestellen totdat alle betalingen over zijn gemaakt". Dat is sinds irritant, dan is er de week er voor met voor ¤10.000 overgemaakt en dan vallen ze over een factuur van ¤40.
Geen idee, geen verstand van dat soort boekhouding.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En waarom maakt jouw werkgever dan van zijn probleem ook het probleem van anderen?
Zoentechnisch gezien wordt het dan ook een nek-verdraaier heeft G ondervondenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:46 schreef Tele6 het volgende:
Verder had ik een date vanavond. Met een jongen die érg lang was en die daarvan z'n identiteit gemaakt leek te hebben... het is bijna alleen maar daarover gegaan. Vraag je 'm naar wat voor sport ie graag doet, "ja dat ben ik gaan doen omdat ik zo lang ben". Vraag je hem naar z'n familie, "ja die zijn allemaal kleiner dan ik". Vraag je 'm naar z'n sneakerverzameling, "ja gelukkig heb ik voor mijn lengte niet heel erg grote voeten en kan ik precies nog sneakers vinden die me passen". Enzovoort enzoverder![]()
En ik heb nu een zere nek van het omhoog kijken. Heb ik ook weer een keertje meegemaakt hoe dat is.
Het is echt niet normaal. Het is een zeer ouderwetse en buitengewoon asociale manier van samenwerken met je leveranciers. Die leveranciers moeten overigens hun producten duurder maken omdat ze kosten moeten maken om hun welverdiende geld te gaan halen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, geen verstand van dat soort boekhouding.
Degene die de betalingen doet heeft eerst bij een groot accountantsbureau gewerkt, veel bedrijven werken op deze manier.
Jullie schelen ook veel inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoentechnisch gezien wordt het dan ook een nek-verdraaier heeft G ondervondenOf je moet een trapje in huis hebben
Je hoeft mij er niet op een te vallen hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal. Het is een zeer ouderwetse en buitengewoon asociale manier van samenwerken met je leveranciers. Die leveranciers moeten overigens hun producten duurder maken omdat ze kosten moeten maken om hun welverdiende geld te gaan halen.
Het is ook echt niet normaal om facturen 'over het hoofd te zien' enzo. Dan heb je je zaken enorm slecht op orde. Tijd voor een nieuwe boekhouder.
Sorry, je hebt gelijk. Ik heb geen heel goed humeur vandaag en je leek het grappig, normaal en 'een spelletje' te vinden dat je werkgever mensen benadeelt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hoeft mij er niet op een te vallen hoor![]()
We doen gelukkig geen zaken meer Heineken, maar betalingstermijnen van 300 dagen vind je wel gewoon? Geen idee wat in Europa onze betalingstermijnen zijn. Amerikaanse klanten (ok, n=2) betalen bijvoorbeeld pas achteraf. Direct de week na levering staat het bedrag op de bank, maar ja, dan moet er wel heel wat al betaald zijn.
Nee?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie schelen ook veel inderdaad
Heb je het topic over Black Smoke gezien trouwens?
Had hem al gevonden. Ik heb wel interesse, maar 14 januari nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CUL / CUL meet bij Black Smoke, Rotterdam
Ja, de palen gaan nu de grond in.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Is de bouw van het nieuwe huis al gestart?
Omhoog zoenenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoentechnisch gezien wordt het dan ook een nek-verdraaier heeft G ondervondenOf je moet een trapje in huis hebben
Ik dus niet. Mijn eerste vriendje was 1.97 en sindsdien heb ik grote voorkeur voor omhoog. Helaas koos ik daar daarna de verkeerde carrière voorquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, ik zoen ook omlaag. Ik sta er vrij neutraal in geloof ik.
Ik maakte Captains dinner, met speklappen, uitgepiepte knapperige spekjes, langzaam gegaard zuurkoolspek met uitjes, gecaremelliseerde uien, rauwe fijngesneden uitjes, veldertjes, zilver- en amsterdamse ui, augurk en voor de liefhebbers stroop..quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op onze vette speklappen
Ja ik vind het soms wel lekker; heb het zelf ook wel gemaakt maar kom de laatste jaren nog maar sporadisch aan alcohol...quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Heb afgelopen weekend in Mechelen bij Simon Levelt daar een klein potje bananen advocaat gekocht en net leeg gelepeld. We want more!
Zie hier: https://www.dengoudenhaan.com/nl/advokaat/
[ afbeelding ]
Zijn er hier nog meer mensen die een goede advokaat kunnen waarderen?
De oma van mijn echtgenote maakte altijd zelf een grote pot voor mijn verjaardag, maar die is inmiddels ook overleden…
Oeh…nu wil ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maakte Captains dinner, met speklappen, uitgepiepte knapperige spekjes, langzaam gegaard zuurkoolspek met uitjes, gecaremelliseerde uien, rauwe fijngesneden uitjes, veldertjes, zilver- en amsterdamse ui, augurk en voor de liefhebbers stroop..
Ik deed de gekaramelliseerde uien met roomboterquote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 19 november 2022 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik deed de gekaramelliseerde uien met roomboter
Aiiii ik voel met je mee (heb dat nu een week), slopendquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Barreltje het volgende:
Meeeeen.. ik ben gesloopt.. vannacht iedere 2 uur wakker om naar de toilet te gaan.. net weer even een uurtje op de bank. Continue ijskoud.. Pfftt..
Dit klinkt niet als "een lekker weekend Nederland"quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Barreltje het volgende:
Meeeeen.. ik ben gesloopt.. vannacht iedere 2 uur wakker om naar de toilet te gaan.. net weer even een uurtje op de bank. Continue ijskoud.. Pfftt..
Kan dat op andere manieren dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik deed de gekaramelliseerde uien met roomboter
Ik wil al zo lang fruit voor de voortuin maar ik ben altijd te vroeg of te laat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:59 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag nog wat ontbrekend fruit gekocht voor de tuin![]()
Batterijen was alweer bijna uitverkocht![]()
Kweepeer, kwets, granaatappel en nog wat klein fruit gescoord
Ik heb t ooit geleerd met een scheutje croma, en euh, dat ehm, vind ik smaaktechnisch geen succes.quote:
Onze hovenier moest elders een tuin leeghalen en nu hebben we een perenboompje, appelboom, en een viertal nog ongeïdentificeerde bessenstruiken. Aan de appelboom hingen smakelijke kleine appeltjes, en de perenboom is meerstammig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:59 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag nog wat ontbrekend fruit gekocht voor de tuin![]()
Batterijen was alweer bijna uitverkocht![]()
Kweepeer, kwets, granaatappel en nog wat klein fruit gescoord
Ligt eraan wat je zoekt, appels waren er nog genoegquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil al zo lang fruit voor de voortuin maar ik ben altijd te vroeg of te laat.
Oktober/ begin november is gewoon niet mijn tijd
Wat tofquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Onze hovenier moest elders een tuin leeghalen en nu hebben we een perenboompje, appelboom, en een viertal nog ongeïdentificeerde bessenstruiken. Aan de appelboom hingen smakelijke kleine appeltjes, en de perenboom is meerstammig.
Nee ik zoek niet per se appels en zeker wel blote worteltjesquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt, appels waren er nog genoeg![]()
Maar het is wel lastig zeker als je wortelgoed wil.
Die kilometers ga ik wel maken wanneer de ingewanden weer normaal werken. Nu achter een boom te moeten duiken is wat koud aan de blote billenquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:33 schreef AnneX het volgende:
Fruit eigen tuin. Geweldig. Van granaatappels had ik geen idee dat die ook in Nederland groeien.
En fijn Kaatje, dat de fiets eindelijk is gearriveerd.![]()
Morgen warm aankleden en kilometers maken?
Zojuist een plaattaart appel gebakken. Met banketbakkersroom uit een pakje over de bodem, ook eens kijken hoe dat smaakt. Met verse gember en warme abrikozenjam na afloop.
Al een stuk geproefd en kan zo doorgaan.
Ik kwam gisteren op Facebook een of andere brede band tegen die om je onderrug kon en om een boom, zodat je achterover leunend kon wildpoepenquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die kilometers ga ik wel maken wanneer de ingewanden weer normaal werken. Nu achter een boom te moeten duiken is wat koud aan de blote billen![]()
Morgen wel even een pakket wegbrengen, had laarzen besteld, had de hoop dat ik hier wel in kon, maar weer is het rondom de leest te krap, voelde de botjes al kraken. Moet dus echt op zoek naar laarzen met een soort vetersluiting aan de voorkant.
Eh nee...niet hoeven zien. Maar dan nog is het koudquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op Facebook een of andere brede band tegen die om je onderrug kon en om een boom, zodat je achterover leunend kon wildpoepen![]()
Heeft het algoritme er bij jullie ook voor gekozen dit te laten zien?
Huh, werkt dat echt zo? Waarom moet je nog solliciteren als je alweer een baan hebt?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb mijn cv maar even aangepast. Moet nog 2 sollicitaties de deur uit doen dit weekend, maar vind het ook zo idioot om dan te zeggen "ik heb wel werk, maar dit moet van het UWV". Heb nu in m'n cv staan waar ik werk. Als ik dan nog een uitnodiging krijg hebben ze het cv niet heel goed gelezen (of ze willen mijn heel graag)
Niet normaal ditquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef AnneX het volgende:
WanbetalersDat liep een keer zo uit de hand, dat ik een deurwaarder heb ingeschakeld. En die legde beslag op de caravan voor de deur.
Toen werd er snel betaald. Het ging n.b. over behandelingen van een puberdochter.
Zo sneu.
Ja UWV kent de optie "ik ben blij met m'n salaris/aantal uren, hou de rest van de uitkering maar" niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, werkt dat echt zo? Waarom moet je nog solliciteren als je alweer een baan hebt?
Pas wanneer ik mijn eerste salaris heb gehad. Dan moet ik even uitrekenen wat het verschil tussen netto nu en netto bij de vorige baas is (geloof 87,5%) Zit het daaronder dan "krijg" ik aanvulling op de uitkering (heb je niets over te zeggen) zit het daarboven, dan is het klaar. Maar ik moet dus aan de sollicatieverplichting voldoen voor as woensdag, geen idee wanneer ik salaris krijg, en op 1 november moet ik dat salaris invullen. Hard werken hoor, uitkering krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja UWV kent de optie "ik ben blij met m'n salaris/aantal uren, hou de rest van de uitkering maar" niet.
Logisch, en al helemaal niet verspillen aan NLPquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef Blues het volgende:
Blijft bizar Kaat.
Ik moest trouwens toen ik 2 wk geleden of zo nogal impulsief op die interne vacature reageerde heel erg zoeken naar mijn CV
Gelukkig gevonden op een niet meer gebruikte cloudAangepast en verstuurd
Ik heb net ook even een tekstje gemaakt voor mijn TL om me af te melden voor die nlp training van vlg week zaterdag. Heb mijn vrije dagen/weekenden hard nodig om uit te rusten en bij te trekken omdat we al weken mega-onderbezet zitten en ik me best wel overbelast/moe voel, dan ga ik niet op een vrije zaterdag energie verspillen aan dit soort dingen.
Met dat personeelstekort van het moment ben ik veel te bang dat ze me wel uitnodigenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:51 schreef Myraela het volgende:
Kun je niet gewoon zo'n sollicitatieformulier invullen om bij een winkel achter de kassa zitten. Dan krijg je gewoon zo'n geautomatiseerde afwijzing vanwege je leeftijd.
hahaha, ook dat nog ja! Voor je het weet krijg je een baan aangeboden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Met dat personeelstekort van het moment ben ik veel te bang dat ze me wel uitnodigen![]()
Maar met een beetje mazzel is dit maar 1x
Dit klinkt fantastischquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:56 schreef fietsie het volgende:
Ik maakte Captains dinner, met speklappen, uitgepiepte knapperige spekjes, langzaam gegaard zuurkoolspek met uitjes, gecaremelliseerde uien, rauwe fijngesneden uitjes, veldertjes, zilver- en amsterdamse ui, augurk en voor de liefhebbers stroop..
Kreeg een vacature overzicht, daar zat deze bij:quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hahaha, ook dat nog ja! Voor je het weet krijg je een baan aangeboden.
Was je wel al helemaal opgeknapt, Barreltje? Je was eerder in de week ook al ziekHopelijk voel je je snel beter.
[..]
Dit klinkt fantastisch(en gekarameliseerde uien met croma klinkt gewoon vies
)
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg een vacature overzicht, daar zat deze bij:![]()
Medewerk(st)er Slagboom
Oostappen Groep
Dat was het ook; ik moest me inhouden vandaag niet nog een keer hetzelfde te maken; het werd beef teriyaki...quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Dit klinkt fantastisch(en gekarameliseerde uien met croma klinkt gewoon vies
)
De mag je het hek open doen voor die corpulente patjepeeër in z'n Bentley die smerige hokjes verhuurt voor vakanties?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Medewerk(st)er Slagboom
Oostappen Groep
Ik heb er nog nooit naar gekeken, maar herkende de naam van het bedrijf van een artikel dat ik vanochtend las. Toen viel het kwartje (weel alleen nog steeds niet waar dat park hier in de buurt is)quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
De mag je het hek open doen voor die corpulente patjepeeër in z'n Bentley die smerige hokjes verhuurt voor vakanties?
Waarschijnlijk ergens waar je morsige hokjes ziet die vergund zijn als vakantieverblijf en verhuurd worden voor heel andere doelen...quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit naar gekeken, maar herkende de naam van het bedrijf van een artikel dat ik vanochtend las. Toen viel het kwartje (weel alleen nog steeds niet waar dat park hier in de buurt is)
heb het opgezocht, weet ongeveer waar nu. Wel een mooi gebied, en een prima pannenkoekenhuis in de buurt. Maar wist helemaal niet dat daar zo'n park was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens waar je morsige hokjes ziet die vergund zijn als vakantieverblijf en verhuurd worden voor heel andere doelen...
Hilarischquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Medewerk(st)er Slagboom
Oostappen Groep
Rollsquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
De mag je het hek open doen voor die corpulente patjepeeër in z'n Bentley die smerige hokjes verhuurt voor vakanties?
Ja is dat nog steeds z'n vriendin?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
HilarischGillis is
en zijn vriendin is nog erger
Overigens las ik medewerker slagroom
Room lijkt me geen product wat Oostappen inkoopt... hoogstens klopklop...quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
HilarischGillis is
en zijn vriendin is nog erger
Overigens las ik medewerker slagroom
Het voelt als een smoes om niet te gaan. Weet niet goed hoe ik het dan moet verpakken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Logisch, en al helemaal niet verspillen aan NLP
Wat een akelig karakter heeft de vrouw hequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:27 schreef derLudolf het volgende:
Ja is dat nog steeds z'n vriendin?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:27 schreef fietsie het volgende:
Room lijkt me geen product wat Oostappen inkoopt... hoogstens klopklop...
Kijk je het?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Room lijkt me geen product wat Oostappen inkoopt... hoogstens klopklop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Als het zo moet blijf ik wel vrijgezelquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een akelig karakter heeft de vrouw he
[..]
Vind het ook een beetje vreemd, jullie lopen daar allemaal op je tandvlees, om dan op een zaterdag zoiets te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Het voelt als een smoes om niet te gaan. Weet niet goed hoe ik het dan moet verpakken.
Het is wel waar dat ik elke werkdag erg moe naar huis ga en regelmatig merk dat ik vooral de laatste 2 uur fouten begin te maken, overzicht kwijt raak en niet meer heel erg geduldig naar een breedsprakige patiënt kan luisteren.
Ik voel geen stress gelukkig, maar wel een enorme vermoeidheid.
Ja zeg, ik hoor thuis als de hele dag Floor, gaan we hier nu ook beginnenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef fietsie het volgende:
Phantom of the Opera staat hier op... maar sinds die versie van Floor Jansenkan ik andere versies niet echt meer waarderen
Hmm das nog weer anders dan bij m'n ma, omdat die ziek uit dienst ging en na ziekte (nou ja nog steeds aan de immunotherapie dacht ik) weer in dienst kwam. Die is doorgaans net zo netjes als jij, maar die heeft zich echt nergens aan gestoord en dat ook tegen het UWV gezegd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Pas wanneer ik mijn eerste salaris heb gehad. Dan moet ik even uitrekenen wat het verschil tussen netto nu en netto bij de vorige baas is (geloof 87,5%) Zit het daaronder dan "krijg" ik aanvulling op de uitkering (heb je niets over te zeggen) zit het daarboven, dan is het klaar. Maar ik moet dus aan de sollicatieverplichting voldoen voor as woensdag, geen idee wanneer ik salaris krijg, en op 1 november moet ik dat salaris invullen. Hard werken hoor, uitkering krijgen
Als ik dit nog een half jaar moet doen ga ik er ook wel tegenin, nu is het nog een keerquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm das nog weer anders dan bij m'n ma, omdat die ziek uit dienst ging en na ziekte (nou ja nog steeds aan de immunotherapie dacht ik) weer in dienst kwam. Die is doorgaans net zo netjes als jij, maar die heeft zich echt nergens aan gestoord en dat ook tegen het UWV gezegd.
Ze zouden kunnen korten, hebben ze niet gedaan. Dat je er zoveel werk van maakt
Maar heb je meer reden nodig dan: geen zin?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Het voelt als een smoes om niet te gaan. Weet niet goed hoe ik het dan moet verpakken.
Het is wel waar dat ik elke werkdag erg moe naar huis ga en regelmatig merk dat ik vooral de laatste 2 uur fouten begin te maken, overzicht kwijt raak en niet meer heel erg geduldig naar een breedsprakige patiënt kan luisteren.
Ik voel geen stress gelukkig, maar wel een enorme vermoeidheid.
Ja dit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar heb je meer reden nodig dan: geen zin?
Het is een of andere kut cursus in je vrije tijd! Had allang bedankt voor zulke onzin.
Noormaal draai ik wel dr euh, pittigere werk... Maar FJquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja zeg, ik hoor thuis als de hele dag Floor, gaan we hier nu ook beginnen
Dat pittige werk draaien mijn huisgenoten dus ook nogal graagquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Noormaal draai ik wel dr euh, pittigere werk... Maar FJ
Hey toevallig, ik heb vanmiddag ook net Sketchers gekochtquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn eind van de middag nog even naar de Skechers winkel in de outlet geweest hier. Ik heb nieuwe schoenen
Nou kunnen mijn semi-orthopedische schoenen terug naar de schoenmaker ter verbetering. Het gaat erg slecht met mijn hielspoor dus er moet wel even actie op ondernomen worden.
Croma is hooguit geschikt om een FIAT mee te smeren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb t ooit geleerd met een scheutje croma, en euh, dat ehm, vind ik smaaktechnisch geen succes.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey toevallig, ik heb vanmiddag ook net Sketchers gekocht
Hmm. Interesting. Ik heb geen facebook, heb je een linkje?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op Facebook een of andere brede band tegen die om je onderrug kon en om een boom, zodat je achterover leunend kon wildpoepen![]()
Heeft het algoritme er bij jullie ook voor gekozen dit te laten zien?
Nee want het is zo'n "voorgesteld bericht" dus ja, geen idee welke pagina het wasquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Interesting. Ik heb geen facebook, heb je een linkje?
Kan je niet zonder hulp wildpoepen? Dat had ik nou nooit van je verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Sinds Norsemen weet ik dat daar een oplossing voor is geweest, all through time...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee want het is zo'n "voorgesteld bericht" dus ja, geen idee welke pagina het was
Mijn moeder zou vanochtend koffie komen drinken om 9u. Ik had al water & koffie etc in de mokkamaster gedaan, hoef ik alleen nog maar op start te drukken als ik hoor dat ze op de oprit staat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:08 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb griesmeelpudding gemaakt net voor vanavond als toetje met stoofperen jam
Niet alles wat je kunt, moet je willen toch? Zo'n ding is poepiesjiek luxe kakken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je niet zonder hulp wildpoepen? Dat had ik nou nooit van je verwacht
reactie van uk hierop : "What a fucking shit post"quote:
Jazeker wel!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je niet zonder hulp wildpoepen? Dat had ik nou nooit van je verwacht
Oh ik wist al niet wat ik me hierbij moest voorstellen, maar zo snap ik hem.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben laatst in m'n functioneringsgesprek ook eindelijk voor mezelf opgekomen. Ik werk al tijden 40 uur, maar er staat 36 uur in het systeem. Dat kan ik soms wel een beetje compenseren, en daar krijg ik ook nooit commentaar op. Maar toch voelt het voor mij niet lekker als ik dan eerder stop zonder dat in te vullen.
Straks sta ik in het systeem ook op 40, zodat ik gewoon compensatie-uren krijg en netjes in kan vullen.En zodra de nieuwe collega er is en volledig ingewerkt is, hebben we ook al afgesproken dat we terug naar 36 uur gaan, maar dan in een 4x9 constructie.
![]()
'Voor mezelf opkomen' klinkt overigens heftig. Mijn manager is superfijn, dus het was helemaal geen strijd. Maar voor mezelf gewoon altijd een drempel om iets voor mezelf te vragen.
Wellicht weet Facebook niet of je een trekhaak aan je auto hebt?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik wist al niet wat ik me hierbij moest voorstellen, maar zo snap ik hem.Vreemd genoeg targetten ze deze reclame niet op mij, heel apart.
Ohja, ik heb geen trekhaak. Misschien is dat het.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef fietsie het volgende:
Wellicht weet Facebook niet of je een trekhaak aan je auto hebt?
Ik heb er twee!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht weet Facebook niet of je een trekhaak aan je auto hebt?
Zijn ook plaatjes dat ie om een boom zitquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, ik heb geen trekhaak. Misschien is dat het.
Ik zie het. Handig ding wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet alles wat je kunt, moet je willen toch? Zo'n ding is poepiesjiek luxe kakken.
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker wel!
Maar ik ben vijftig inmiddels, en ik moet me voorbereiden op m'n oude dag.
Nee,maar thuis heb je wel een wc toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook geen boom die stevig genoeg is.
Ohja, goed punt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Nee,maar thuis heb je wel een wc toch?
Zo begint het meestal jaquote:
Als je moet, dan moet je. Niet gaan is ook knap oncomfortabelquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:29 schreef Clubsoda het volgende:
Het lijkt me persoonlijk bijzonder oncomfortabel hangen eigenlijk
Wanneer je dat in Zuidelijk Afrika doet moet je wel ff kijken of er geen acacia struik achter je groeit auauauquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou gewoon diep squatten. Zag ik mensen in Egypte op zo doen langs de spoorlijn![]()
[ afbeelding ]
Goed gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben laatst in m'n functioneringsgesprek ook eindelijk voor mezelf opgekomen. Ik werk al tijden 40 uur, maar er staat 36 uur in het systeem. Dat kan ik soms wel een beetje compenseren, en daar krijg ik ook nooit commentaar op. Maar toch voelt het voor mij niet lekker als ik dan eerder stop zonder dat in te vullen.
Straks sta ik in het systeem ook op 40, zodat ik gewoon compensatie-uren krijg en netjes in kan vullen.En zodra de nieuwe collega er is en volledig ingewerkt is, hebben we ook al afgesproken dat we terug naar 36 uur gaan, maar dan in een 4x9 constructie.
![]()
'Voor mezelf opkomen' klinkt overigens heftig. Mijn manager is superfijn, dus het was helemaal geen strijd. Maar voor mezelf gewoon altijd een drempel om iets voor mezelf te vragen.
Je cortenstaal pizza-oven?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook geen boom die stevig genoeg is.
Als ik zo plas, pies ik over mijn voeten hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou gewoon diep squatten. Zag ik mensen in Egypte ook zo doen langs de spoorlijn![]()
[ afbeelding ]
Edit: zoals je plast in het wild dus eigenlijk![]()
Noooit van gehoord, maar er staan warempel recepten van onlinequote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef sigme het volgende:
Nu heb ik stoofperen gestoofd in oude koffie, met een grote scheut suiker en een schep pompoenkruidenVerbazend lekker
![]()
Ik zou er dichterbij gaan zittenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een monitor en draadloos toetsenbord+muis op het oog, moet degenen die ik heb geleend van de UU weer inleveren. Ik kan bij de VU ook dingen lenen geloof ik, maar misschien is t ook wel fijn om gewoon zelf te hebben.
En ik probeer de neiging te onderdrukken om een nieuwe tv te kopen. Die ik nu heb, kocht ik bij het wk waar Nederland bijna won (in een actie waarbij je aankoopprijs terug zou krijgen als NL won) en er is niks mis mee. Maar een maatje groter zou geen kwaad kunnen (50 inch nu, en ik zit er ong 5m vanaf). Maar nodig is het uiteraard totaal niet. Ik ben alleen zo'n sucker voor korting.
Kont iets hoger en voeten wat breder bij plassen ja. Maar dit hangt lekkerderquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik zo plas, pies ik over mijn voeten hoor
Stevige boomtak/stam en twee handen voldoen hier nog primaquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kont iets hoger en voeten wat breder bij plassen ja. Maar dit hangt lekkerder
Pfiewwwquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou gewoon diep squatten. Zag ik mensen in Egypte ook zo doen langs de spoorlijn![]()
[ afbeelding ]
Edit: zoals je plast in het wild dus eigenlijk![]()
Het zijn echt wel heel fijne schoenen. Ik heb deze:quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:57 schreef Blues het volgende:
Oh ja skechers wil ik in dec ook kopen als we weer wat ruimer id centen zitten.
Welke heb je @:Lucky_Strike?
Leuk spul, en nette prijsquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het zijn echt wel heel fijne schoenen. Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Ze kostten 49 euro omdat ik ze in de outlet store kocht en het ook tweede paar halve prijs was. J had toevallig ook schoenen nodig dus dat kwam mooi uit
Het zijn niet de allermooiste schoenen ever maar ik ben echt het punt voorbij dat uiterlijk van een schoen voor meer dan 15% in mijn beslissing meeweegt. Ze zitten echt goddelijk.quote:
Ja ze hebben totaal verschillende productlijnen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het zijn niet de allermooiste schoenen ever maar ik ben echt het punt voorbij dat uiterlijk van een schoen voor meer dan 15% in mijn beslissing meeweegt. Ze zitten echt goddelijk.
Er zit ook nog wel echt veel verschil in Skechers onderling. Dat had ik niet zo erg verwacht.
Leuk! Ik vind dat soort schoenen voor mannen zo leuk. Helaas ben ik de enige hier in huis.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ze hebben totaal verschillende productlijnen.
Ik kocht deze
[ afbeelding ]
Dat was ook waar ik in eerste instantie naar op zoek was, ziet er echt fijn uit. Maar het zat beduidend minder lekker. Te lomp ofzo, kon het niet goed omschrijven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:40 schreef Blues het volgende:
Ik wil zoiets https://m.perrysport.nl/p(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Sigarenman stak er buiten eentje op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef AnneX het volgende:
Namen en dan achternamen…
Online gebruik ik al langer Zijn naam bij bestellingen en indien nodig een fake geboortedatum.
Terwijl ik zo’n mooie achternaam heb.![]()
En bij trouwen hield ik mijn naam. En dat gaat niet altijd goed. Swat.
@:Tele6 in wat gelegenheden spreek je eigenlijk af? ( dat de sigarenman kon roken) En laat je mensen weten waar je heengaat?
Zo sneu.
Volgende week heeft Schuurman schoenen op veel modellen 20% korting; ff in de gaten houden wellicht?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:40 schreef Blues het volgende:
Ik wil zoiets https://m.perrysport.nl/p(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Sinds 1998…quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie dan al getrouwd dan?
Ik heb zowel in 1983 bij mijn 1e huwelijk als bij mijn 2e in 2005, zonder problemen of gedoe mijn eigen naam gehouden, ergens moest een vinkje gezet worden geloof ik.
Dat instanties ons wel eens belden op de vaste telefoon, die al 100 jaar op zijn naam stond nog voor hij mij kende, mij mevrouw golfer noemden vergeef ik ze.
Overigens als hij iets moet bestellen/afspreken gebruikt hij mijn achternaam. Hoeft ie nooit te spellen
Lang verhaal kort:quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:33 schreef Blues het volgende:
Oh ik lees het denk ik niet goed. Zij heeft zélf vóór jullie trouwden al een andere achternaam aangenomen
Goed dat je t zegt, ik heb nog nooit skechers gepast. Ga ik wel ff doen voor ik eventueel online koop.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik in eerste instantie naar op zoek was, ziet er echt fijn uit. Maar het zat beduidend minder lekker. Te lomp ofzo, kon het niet goed omschrijven.
Wowquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanochtend in de pre-black-friday-sale (wat een onzin) een paar nieuwe sportschoenen besteld. Dan wordt de situatie:
- 1 paar bergschoenen
- 1 paar binnengymschoenen
- 1 paar oude hardloopschoenen
- 1 paar hardloopschoenen, nu in gebruik
- 1 paar hardloopschoenen, nog nieuw
- 1 paar oude survivalrunschoenen
- 1 paar survivalrunschoenen, nu in gebruik
- 1 paar survivalrunschoenen, onderweg om de huidige te vervangen
De oude hardloop- en survivalschoenen tellen nog echt mee, die gebruik ik voor uitzonderlijk smerige situaties en voor wandelen/fietsen, en als alle andere schoenen nat/vies zijn
Ik heb nóg een paar survivalrunschoenen op het oogdie ik nu heb en heb besteld hebben oppervlakkig profiel voor rotsen en bosgrond, maar ik wil eigenlijk ook nog een paar voor klei en drek
En als ik verder wil met de klimcursus moet ik ook nog klimschoentjes
Maar goed dat je naar een groter huis gaatquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanochtend in de pre-black-friday-sale (wat een onzin) een paar nieuwe sportschoenen besteld. Dan wordt de situatie:
- 1 paar bergschoenen
- 1 paar binnengymschoenen
- 1 paar oude hardloopschoenen
- 1 paar hardloopschoenen, nu in gebruik
- 1 paar hardloopschoenen, nog nieuw
- 1 paar oude survivalrunschoenen
- 1 paar survivalrunschoenen, nu in gebruik
- 1 paar survivalrunschoenen, onderweg om de huidige te vervangen
De oude hardloop- en survivalschoenen tellen nog echt mee, die gebruik ik voor uitzonderlijk smerige situaties en voor wandelen/fietsen, en als alle andere schoenen nat/vies zijn
Ik heb nóg een paar survivalrunschoenen op het oogdie ik nu heb en heb besteld hebben oppervlakkig profiel voor rotsen en bosgrond, maar ik wil eigenlijk ook nog een paar voor klei en drek
En als ik verder wil met de klimcursus moet ik ook nog klimschoentjes
Haha ja, ik moet ook m'n schoenenrek-situatie wat uitbreiden want dit past eigenlijk niet meer op één Ikea-rekjequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar goed dat je naar een groter huis gaat
Er zit echt wel veel verschil tussen de lijnen dus. Even passen en later online kopen was ook ons plan maar ik heb even gegoogled in de winkel en het kon zeker niet goedkoper dus we hebben ze maar meegenomen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, ik heb nog nooit skechers gepast. Ga ik wel ff doen voor ik eventueel online koop.
Klinkt wel als een top dagquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:13 schreef Tele6 het volgende:
In het kader van "waar een crush je allemaal toe motiveert" vandaag als vrijwilliger gestaan bij een hardloopwedstrijd waar leuke jongen meeliep. (Nee niet op een creepy manier. De club had echt vrijwilligers nodig)
Ik had me dik ingepakt maar het was alsnog kkkkkkoud![]()
Wel leuk om iedereen langs te zien komen en aan te moedigen. En ik stond er niet voor niks, want iemand liep bijna verkeerd ondanks dat ik er dansjes stond te doen richting het pad waar ze in moesten.
Toen iedereen voorbij was, kon ik terug naar het clubhuis. Daar zat leuke jongen met een kom erwtensoep te bibberen - hij had harder gelopen dan misschien verstandig was geweest en was nogal op.
We hebben er met een groepje "jeugd" nog de hele middag rondgehangen. Om een of andere reden waren de deelnemers van de wedstrijd gemiddeld nogal aan de oude kant (misschien lopen alle jongere mensen grotere/competitievere evenementen dit weekend), dus alles 25-40 was jeugd vandaag![]()
Leuke jongen had een flink snelle tijd gelopen en ruimschoots gewonnen. Dus die had wel rustiger aan kunnen doen
Al met al een gezellige dag, goed vrijwilligerswerk gedaan, leuke mensen gesproken, in mooi landschap geweest met een prachtig herfstzonnetje.
Ja dit was dus degene die me daarna appte dat hij zich niet tot me aangetrokken voelde. Dus ik ben nu heel goed bezig om me normaal te gedragen naar hem toe, en m'n onbeantwoorde crush om te zetten in vrijwilligerswerk/sportprestaties/etcquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt wel als een top dagOp de kkkkkkou na dan. Had je al gedate met deze Leuke Jongen?
Ik had al het idee dat het die Leuke Jongen was! Nou, een leuke vriendschap is ook heel veel waard.quote:Op zondag 20 november 2022 00:48 schreef Tele6 het volgende:
Ja dit was dus degene die me daarna appte dat hij zich niet tot me aangetrokken voelde. Dus ik ben nu heel goed bezig om me normaal te gedragen naar hem toe, en m'n onbeantwoorde crush om te zetten in vrijwilligerswerk/sportprestaties/etc
Ik vind dat het best goed lukte vandaag. Ik heb hem uitgelachen ipv bewonderd.
Leuk, mooi werkquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:13 schreef Tele6 het volgende:
In het kader van "waar een crush je allemaal toe motiveert" vandaag als vrijwilliger gestaan bij een hardloopwedstrijd waar leuke jongen meeliep. (Nee niet op een creepy manier. De club had echt vrijwilligers nodig)
Wel leuk om iedereen langs te zien komen en aan te moedigen. En ik stond er niet voor niks, want iemand liep bijna verkeerd ondanks dat ik er dansjes stond te doen richting het pad waar ze in moesten.
Toen iedereen voorbij was, kon ik terug naar het clubhuis. Daar zat leuke jongen met een kom erwtensoep te bibberen - hij had harder gelopen dan misschien verstandig was geweest en was nogal op.
We hebben er met een groepje "jeugd" nog de hele middag rondgehangen. Om een of andere reden waren de deelnemers van de wedstrijd gemiddeld nogal aan de oude kant (misschien lopen alle jongere mensen grotere/competitievere evenementen dit weekend), dus alles 25-40 was jeugd vandaag![]()
Leuke jongen had een flink snelle tijd gelopen en ruimschoots gewonnen. Dus die had wel rustiger aan kunnen doen
Al met al een gezellige dag, goed vrijwilligerswerk gedaan, leuke mensen gesproken, in mooi landschap geweest met een prachtig herfstzonnetje.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging even kort luchten in de slaapkamer en nu kan het raam niet meer afgesloten wordenquote:Op zondag 20 november 2022 08:00 schreef Morgane89 het volgende:
Nee inderdaad, ik krijg de rolluiken voor de ramen hier niet omhoog omdat ze zijn vastgevroren
En bedankt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik weet het, de Zevenheuvelenloop. Die ga ik straks doenquote:Op zondag 20 november 2022 07:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Leuk, mooi werkals het gisteren overdag was, was het niet de Zevenheuvelenloop. Ik denk dat daar veel mensen heen zijn dit weekend, daar is een kortere afstand zaterdagavond en langer zondag overdag.
Als ik ben verhuisd ga ik me waarschijnlijk weer aansluiten bij de sambaband die altijd muzikaal aanmoedigt bij de hardloopwedstrijden daar in de regio
Wat leuk! Succes straksquote:Op zondag 20 november 2022 10:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het, de Zevenheuvelenloop. Die ga ik straks doenben me inmiddels af aan het vragen waarom ik dit ook alweer wilde, maar straks als ik onderweg ben valt het vast mee. (Of niet en dan is het in 1 uur en 15 min voorbij)
Wat stoer! Succes!quote:Op zondag 20 november 2022 10:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het, de Zevenheuvelenloop. Die ga ik straks doenben me inmiddels af aan het vragen waarom ik dit ook alweer wilde, maar straks als ik onderweg ben valt het vast mee. (Of niet en dan is het in 1 uur en 15 min voorbij)
Succes zometeenquote:Op zondag 20 november 2022 10:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk zonnepanelen?quote:Op zondag 20 november 2022 08:06 schreef AnneX het volgende:
Sneeuw. Stuifsneeuw, die blijft liggen op de ramen en daken.
Nauwelijks op de grond.
Gister kwam het mobiele infrarood paneel. En het is nu al een succes!
Mn.X kwam met warme voeten naar bed.
Hij was nogal sceptisch. En dat voor +/- ¤ 0,30 voor 3 uur.
Neen.quote:Op zondag 20 november 2022 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk zonnepanelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat variëren in de kruiderij lijkt me een groot voordeel van de zelfmakerij.quote:Op zondag 20 november 2022 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sigme ik maak regelmatig cashewnoten pasta, pindakaas heb ik ook wel gemaakt maar vind cashewnoten net iets smaakvoller. En dan vaak wat chilipoeder erin, soms ook knoflook
Heb je een favo recept voor de cashewpasta?quote:Op zondag 20 november 2022 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sigme ik maak regelmatig cashewnoten pasta, pindakaas heb ik ook wel gemaakt maar vind cashewnoten net iets smaakvoller. En dan vaak wat chilipoeder erin, soms ook knoflook
Spannend hoor de verkoop. Gaan jullie dan tussendoor ergens anders wonen?quote:Op zondag 20 november 2022 13:34 schreef Myraela het volgende:
Weer een lading zooi naar de kringloop gebracht.Met wat oude verf de beschadigingen in de verf bijgewerkt en morgen vast wat verhuisdozen bij een vriendin stallen. Het huis begint opgeruimd en netjes te worden.
Mijn ervaring met staafmixers is dat die juist dit niet kunnen: het draaien van een pasta-achtige massa. Ze verzamelen 1 klontje pasta in hun draaivoet, en de ingredienten daarbuiten blijven daarbuiten.quote:Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je een favo recept voor de cashewpasta?
Hier staat geen keukenmachine, wel een staafmixer met bijpassend bakje, genoeg voor een kleine pot. Hoe veel cashews heb ik dan nodig?
En doe je roosteren vooraf? Lijkt mij lekker.
Dat gaat de volgende puzzel worden. We kunnen sowieso altijd bij m'n schoonvader intrekken. Maar misschien hoppen we ook gewoon een beetje langs vakantiehuisjes. Ligt ook allemaal een beetje aan hoe goed we het huis kunnen verkopen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:42 schreef gcjoel het volgende:
Spannend hoor de verkoop. Gaan jullie dan tussendoor ergens anders wonen?
Ongezouten noten en die fijnmalen. Dan zonnebloemolie erbij, ieniminie beetje zout, en soms wat honing, en dan paprika poeder of chilipoeder of knoflook, wat je maar lekker lijkt. En steeds in kleine beetjes erbij doen en proevenquote:Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier staat geen keukenmachine, wel een staafmixer met bijpassend bakje, genoeg voor een kleine pot. Hoe veel cashews heb ik dan nodig?
Daarover las ik al ja.quote:Op zondag 20 november 2022 13:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn ervaring met staafmixers is dat die juist dit niet kunnen: het draaien van een pasta-achtige massa. Ze verzamelen 1 klontje pasta in hun draaivoet, en de ingredienten daarbuiten blijven daarbuiten.
Dat komt vast goed!quote:Op zondag 20 november 2022 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat de volgende puzzel worden. We kunnen sowieso altijd bij m'n schoonvader intrekken. Maar misschien hoppen we ook gewoon een beetje langs vakantiehuisjes. Ligt ook allemaal een beetje aan hoe goed we het huis kunnen verkopen.
Klinkt simpel te doen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ongezouten noten en die fijnmalen. Dan zonnebloemolie erbij, ieniminie beetje zout, en soms wat honing, en dan paprika poeder of chilipoeder of knoflook, wat je maar lekker lijkt. En steeds in kleine beetjes erbij doen en proeven
Hoe is het met buik en kies?quote:Op zondag 20 november 2022 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een pompoen verwerkt, een was gedraaid, boodschappen gedaan om de voorraad op te krikken, ondertussen kijk ik F1 en we gaan zo nog even biertje doen.
Aanwezig. Neus doet ook mee. Piep in oor lijkt ook niet beter te wordenquote:
Ik gebruik dat hakmolentje bij de staafmixer geregeld voor dit soort dingen!quote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarover las ik al ja.
Bij de staafmixer hoort een bakje met los mesje (braun).
Misschien dat het zou kunnen.
Mooie broden trouwens
[..]
Dat komt vast goed!
Wat knapquote:Op zondag 20 november 2022 15:27 schreef Tele6 het volgende:
1 uur 9 minuten gelopen over de Zevenheuvelenloop(dat is 6 min sneller dan m'n doeltijd, dus hartstikke goed)
Niet koud gehad behalve voor de start eventjes
Eerste 9 km gezellig gelijk op gelopen met clubgenoot
Broertjes dweilorkest had net pauze toen ik daar langsliepmaar ja, die hadden het ook niet comfortabel in de ijzige miezer. Kun je beter aan het rennen zijn.
Wel hartstikke irritant dat alle mensen snellere doeltijden opgeven dan wat ze gaan lopen, en je dus gelijk start met mensen die je dan allemaal mag gaan inhalen. Dus volgende keer ga ik ook een veel te ambitieuze doeltijd opgeven en een stuk naar voren starten
Dus ik zit te denken. Gedraaide pompoen. Wat zou dat uitmaken?quote:Op zondag 20 november 2022 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een pompoen verwerkt, een was gedraaid, boodschappen gedaan om de voorraad op te krikken, ondertussen kijk ik F1 en we gaan zo nog even biertje doen.
Kijk, dat is goed om te lezen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik gebruik dat hakmolentje bij de staafmixer geregeld voor dit soort dingen!
Hier kwam het waterkoud ook uit de lucht vallen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ging fietsen; lekker zonnetje, rijp op de autos en weilanden.
Was anderhalf uur onderweg, wat wolken schoven er in en als bij toverslag waren de weilanden groen en werd het gek voor het gevoel griebuskoud terwijl het vast (gezien het smelten) "warmere lucht" was...
Echt van die nare waterkou... Toen ritje maar ingekort.
Heb je een vijzel? In een paar minuten een prachtige pasta.quote:Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is helemaal waardeloos, als het dan ook gelijk nat wordt..quote:Op zondag 20 november 2022 16:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier kwam het waterkoud ook uit de lucht vallen.
Naar de sportschool mooi weer. Bootcamp. En de bedoeling even lekker uit fietsten. Dat werd een sprintje naar huis. Uit eten in de stad gaat ook een andere keer worden. Net een pan pasta (diepvriesmaaltijd) met extra garnalen naar binnen gewerkt.
Goeie tip. Kijk wel even wat ik kies.quote:Op zondag 20 november 2022 16:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Heb je een vijzel? In een paar minuten een prachtige pasta.
Zo'n bakje met een sikkelmes werkt prima hiervoorquote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarover las ik al ja.
Bij de staafmixer hoort een bakje met los mesje (braun).
Misschien dat het zou kunnen.
Weinig, denk ikquote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus ik zit te denken. Gedraaide pompoen. Wat zou dat uitmaken?
quote:Op zondag 20 november 2022 15:27 schreef Tele6 het volgende:
1 uur 9 minuten gelopen over de Zevenheuvelenloop(dat is 6 min sneller dan m'n doeltijd, dus hartstikke goed)
Niet koud gehad behalve voor de start eventjes
Eerste 9 km gezellig gelijk op gelopen met clubgenoot
Broertjes dweilorkest had net pauze toen ik daar langsliepmaar ja, die hadden het ook niet comfortabel in de ijzige miezer. Kun je beter aan het rennen zijn.
Wel hartstikke irritant dat alle mensen snellere doeltijden opgeven dan wat ze gaan lopen, en je dus gelijk start met mensen die je dan allemaal mag gaan inhalen. Dus volgende keer ga ik ook een veel te ambitieuze doeltijd opgeven en een stuk naar voren starten
quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus ik zit te denken. Gedraaide pompoen. Wat zou dat uitmaken?
Ik moet de mijne altijd even 'wakker maken' op de accu zelf. Dan kan ik verder op stuur.. nu ik t weet geen probleem maar je moet t even wetenquote:Op zondag 20 november 2022 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest even een pakje wegbrengen (grote doos met laarzen en daar omheen nog een grotere doos, lekker handig op de fiets). Ik pak de fiets, doe de display erop en stap op de fiets. Geen ondersteuning. Na veel gemier viel het kwartje, misschien zit de display (met aan/uit knop) niet goed, en jawel toen fietste ik vrolijk verder. Wel gekloot met die grote doos maar die is nu weg.
Zometeen speculaasdeeg maken, da’s best lang geleden. Het jaar voor corona thuiswerken heb ik het niet gemaakt, jaar ervoor wel maar toen heb ik zelf niets gehad, collega’s hadden het binnen 15 minuten op. Nu veel minder collega’s, en ik hou wat thuis 😂
Dat was bij de 2 leen fietsen ook, maar hier dus weer niet. Display goed vastzetten is de truuk.quote:Op zondag 20 november 2022 17:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moet de mijne altijd even 'wakker maken' op de accu zelf. Dan kan ik verder op stuur.. nu ik t weet geen probleem maar je moet t even weten
Je hebt toch meerdere vertrekken in je huis?quote:Op zondag 20 november 2022 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens een extra post om even een welgemeendete doen over het WK in Quatar. Ik kijk liever niet maar heb er niets over te zeggen helaas.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk op kantoor de hele dag groot scherm.quote:Op zondag 20 november 2022 17:44 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu en morgen op kantoor groot scherm 😋
Qatar kan er helemaal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |