Je bent gewoon jaloers op onze vette speklappenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt friet gehaald. Een kleine vegetarische kapsalon om precies te zijn. En ja, dat is lekker, niet zo zeiken.
Ik had ook vegetarische kapsalon (wel zelfgemaakt)quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt friet gehaald. Een kleine vegetarische kapsalon om precies te zijn. En ja, dat is lekker, niet zo zeiken.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had ook vegetarische kapsalon (wel zelfgemaakt)![]()
Speklappen
Waarom zou dat niet lekker zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat ik een volkomen andere smaak heb dan jij is duidelijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]jij hebt geen smaak.
Weet je best.
Ginweigeraar
Wat een treurnisquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet lekker zijn?
Of ben je bang voor van die sneue reacties zoals 4 collega's deze week nodig vonden om te maken.
Dat ze toch zooooooooooooo moe werden van dingen zoals 'plantaardige tonijn'. (Dat was ik op mijn brood aan het smeren, zoals wel vaker, en ik had nog geen woord gesproken) En dat die extreem linkse figuren ook heel gevaarlijk en raar waren, want ze maakten nu al ophef dat Sinterklaas met het vliegtuig was gekomen, terwijl ze zelf net uit New York waren gevlogen. En ze kende ook iemand die 'vegun' was en haar zoontje was ondervoed want ze wilde geen borstvoeding geven.
....
Gelukkig had ik juist dat super fijne functioneringsgesprek gehad, dus niet mijn hele dag was volledig verpest.
Hoewel ik er de volgende ochtend nog steeds wel mee zat, toch wel.
Het resultaat zal het waard zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:11 schreef Candaasje het volgende:
We mikten een uurtje geleden 15 mini loempia's in de airfryer
Maar inmiddels zijn die wel gezakt, en is vriend aan het koken![]()
(Het wordt niet heel spannend, gewoon iets met broccoli en aardappelkrieltjes).
Vandaag samen met mijn vader heel de voorkamer in de voorstrijk gezet, terwijl vriend muurtjes voor in de keuken aan het bouwen was. Morgen gaan we weer verder, met zowel schilderen als de muurtjes, en we gaan een gat door het plafond boren voor de ventilatie. Dat laatste wordt wel een beetje spannend maar komt vast goed.
Wat een gezeur van die collega's! Jij laat ze toch ook geen plaatjes zien uit slachthuizen, dat zij dat in stand houden?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Of ben je bang voor van die sneue reacties zoals 4 collega's deze week nodig vonden om te maken.
Dat ze toch zooooooooooooo moe werden van dingen zoals 'plantaardige tonijn'. (Dat was ik op mijn brood aan het smeren, zoals wel vaker, en ik had nog geen woord gesproken) En dat die extreem linkse figuren ook heel gevaarlijk en raar waren, want ze maakten nu al ophef dat Sinterklaas met het vliegtuig was gekomen, terwijl ze zelf net uit New York waren gevlogen. En ze kende ook iemand die 'vegun' was en haar zoontje was ondervoed want ze wilde geen borstvoeding geven.
....
Gelukkig had ik juist dat super fijne functioneringsgesprek gehad, dus niet mijn hele dag was volledig verpest.
Heul niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat ik een volkomen andere smaak heb dan jij is duidelijk
Ja, het huzarenstukje was wel dat ik nog wel de opmerking kreeg dat ik er heus wel gezond uitzag hoor.quote:
Ik zou dan ipv de linzen orzo of zo gebruikt hebben. Ben ook niet zo'n enorme linzenfan, alleen in soep vind ik het erg lekker. Maar dan wel gepureerd (mondgevoel van linzen is brrr)quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Linzen
Zat ook nog in een haast niet te openen pak én het recept bleekkaas
te bevatten. Niet in mijn versie dus
Het blijft blah. Ik ben gewoon geen fan van dingen die vooral als muffe vulling lijken te dienen en opgeleukt moeten worden. In dit geval met mais, tomatensalsa en creme fraiche met chilisaus. Dat maakte het nog redelijk te pruimen, zeg maar.
Het is ook best leuk om te doen, je leert je huis heel goed kennenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het resultaat zal het waard zijnJullie pakken de renovatie grondig aan zeg
iew dat laatstquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben dol op linzen![]()
Linzen met tahin, linzen in de soep, linzen in salades....
Goede vega ben jequote:Op vrijdag 18 november 2022 19:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben dol op linzen![]()
Linzen met tahin, linzen in de soep, linzen in salades....
Keizonde , toch?quote:
Nee ik hou politiek/levensbeschouwing/religie/etc. heel bewust van de werkvloer.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een gezeur van die collega's! Jij laat ze toch ook geen plaatjes zien uit slachthuizen, dat zij dat in stand houden?
Tofu ben ik ook niet zo van hoor, veel liever tempehquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede vega ben je![]()
Ik zou er echt zo waardeloos in zijn met mijn afkeer voor linzen en tofu en nep’vlees’![]()
(ben ook wel van die school dat vega tonijn geen tonijn zou moeten heten, maar om er in je gezicht zo denigrerend over te doen is niet oké)
Vergeet curry nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heul niet.
Gij houdt van vrouwen, van kokosmakrons, van gin en van kewpie.
Alleen die linzen...
En dat grote gat waar allerlei lollige dierproducten zouden kunnen wonen
.....quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
....
Deze collega's zijn normaal heel aardig. Daarom viel het me ook zo tegen. Als je een eikel bent dan haal ik mijn schouders wel op en denk 'die weet niet beter...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
.....![]()
![]()
Ze willen zelf vast graag fijne collega's hebben. Hopelijk snappen ze heel snel dat iedereen graag fijne collega's heeft, en dat ze zelf wat meer hun best mogen doen om ook fijne collega's te zijn
Waarom is dat raar? De meeste curry's zijn vegan. Enkel het eind product dat op tafel komt bevat vaak vlees of vis. Maar dat kan zo vervangen worden door iets anders.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tofu ben ik ook niet zo van hoor, veel liever tempeh. En ik ben niet zo dol op de meeste curry's, dat schijnt ook raar te zijn als vegan
![]()
Dat ik er niet zo dol op ben, wordt wel eens raar gevondenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? De meeste curry's zijn vegan. Enkel het eind product dat op tafel komt bevat vaak vlees of vis. Maar dat kan zo vervangen worden door iets anders.
En silken tofu vind ik goed te eten. In een pasta of in gekruimeld in een soep.
Vorige keer dat ik hier zei waren er inderdaad een paar reacties over de vegetarische kapsalon jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
....
Adem in, adem uit, de wereld is vol kortzichtige domoren en ook kortzichtige domoren zijn vaak slimme lieve aardige mensen. Maar even niet als ze aan het domoreren zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
....
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef sigme het volgende:
Adem in, adem uit, de wereld is vol kortzichtige domoren en ook kortzichtige domoren zijn vaak slimme lieve aardige mensen. Maar even niet als ze aan het domoreren zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:34 schreef Blues het volgende:
NextdoorgenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
NextdoorgenotHopelijk vind je Don snel…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NextdoorgenotHier kijk ik dus niet meer van op. Vroegere vriendin laat ook mensen met haar paarden praten. Eerste keer dacht ik ak huh? Maar wanneer paard iets aangeeft te willen (of juist niet) dan handelt zij daar naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Omdat ik niet van shoarma hou heb ik dit ooit besteld, gewoon omdat ik nieuwsgierig was. En was echt super lekker!!quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vleesvervangers wordt ik nooit echt vrolijk van. En dan ook nog kaasquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik niet van shoarma hou heb ik dit ooit besteld, gewoon omdat ik nieuwsgierig was. En was echt super lekker!!Mij hoor je niet zeiken op een vegetarische kapsalon. Gesmolten kaas
![]()
![]()
NextdoorgenotIk vind het kneuterig en schattig. En maf. Maar ik hoop ook dat Don snel weer thuis komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenvoor Candaasje. Ik zou daar ook wat verdrietig van worden.
Ik moet nog twee nachten en dan heb ik heul lang vakantie en daar ben ik heel erg aan toe. En even geestelijk ook wat op adem komen, dat is ook wel fijn. Al vrees ik ook voor begrafenissen in die tijd. Ja, meervoud![]()
En nog iets CUL's: wat is jullie echt favoriete tofu gerecht? Ik heb tot nu toe een keer of 3 tofu gehad en èlke keer was het niet lekker. Maar volgens mij kan je het op zoveel verschillende manieren klaarmaken dat er wel iets moet zijn waarbij het wel lekker is."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Verse groente, patat en gesmolten kaas! Ik vond het grandioos. De smaken waren ook nog eens helemaal goed.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Vleesvervangers wordt ik nooit echt vrolijk van. En dan ook nog kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |