Tuurlijk...die heeft ook een dubbele agenda. Waarom denk je dat hij met Wanda aanpapt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Jappie dit nu niet even doorspelen aan Jeff..
Jappie zit in de kont van Jeff dus wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Jappie dit nu niet even doorspelen aan Jeff..
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Tuurlijk...die heeft ook een dubbele agenda. Waarom denk je dat hij met Wanda aanpapt.
Ja, als dat echt zo is, heeft hij weinig mensenkennisquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!
Hoewel ik me dat absoluut niet kan voorstellen sluit ik het ook niet helemaal uit!quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!
Ik hou van chaos.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoop dat dit uitloopt op een goede chaos.
En weg was ze.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper stelt wel goede vragen, waarom zeg je het niet, waarom wachten tot dinsdag?
Mirthe, ja maar iedereen heeft er problemen mee, Jasper: waarom zegt niemand wat dan en houden ze de mond dicht? Jullie praten er onderling allemaal over, maar dan moet je het tegen hem zeggen
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
Die hele volksopstand is nu dus dankzij Mirthe meteen uitgelekt
'Je ogen vallen langzaam dicht, je kunt je niet meer herinneren waar je bent, laat het maar gewoon gebeuren...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:07 schreef R0T29 het volgende:
Eunice tegen Moraime: "Je lichaam wordt steeds zwaarder en zwaarder"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |