Eindelijk...quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Er(l)ik wordt afgezeken door Febo Isaac en nu weer door Eunice...
Kleine nuance,dat schroeven kunnen Mattin,Isaac en Tiano niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:18 schreef Silves het volgende:
Deze is wel een goeie van Izaak...Eric ervan overtuigt dat alleen hij de schroef kan indraaien..helaas en nog ook nog supersnel, Erik helaas, er zijn betere klussers..
Nopequote:Op vrijdag 18 november 2022 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey viel als een blok voor KimD maar hier dus blijkbaar ook een heleboel
Grappig staat bij mij in de top 3 ..oprottenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
Moet zeggen dat Erik zich heel makkelijk staande weet te houden en heb ook geen enkele ergernis richting hem als persoon
Nee is echt gegroeid. Viel zeker niet als een blok voor haarquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey viel als een blok voor KimD maar hier dus blijkbaar ook een heleboel
Dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Grappig staat bij mij in de top 3 ..oprotten
Die mag nog heel lang blijven. Sterker nog, finale waardig zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
Moet zeggen dat Erik zich heel makkelijk staande weet te houden en heb ook geen enkele ergernis richting hem als persoon
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
Jullie mogen eigenlijk niet eens meepraten want waar zijn de mannen hier
Die gaat over lijken, letterlijk..bv zijn ouders,,,quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mag nog heel lang blijven. Sterker nog, finale waardig zelfs.
Heel apartquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Die gaat over lijken, letterlijk..bv zijn ouders,,,
In het vorige topic vertelde een groot groepje mannen verliefd te zijn geworden op KimDquote:
Zit hier een of andere psychologische logica achter die alleen jij snapt ofzo??quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
Jullie mogen eigenlijk niet eens meepraten want waar zijn de mannen hier
Niet happenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit hier een of andere psychologische logica achter die alleen jij snapt ofzo??
ik hoor hem nog vertellen, ik wil niet weten als mijn ouders ziek zijn, pas als ze dood zijn, maar kom dan binnen 48 u terug...werd terplekke kotsziek van die kille koude boerenpum.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel apart
Tegelijkertijd ook weer verwacht
Dat ging bij mij ook tegen elk vezel in mijn lichaamquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
ik hoor hem nog vertellen, ik wil niet weten als mijn ouders ziek zijn, pas als ze dood zijn, maar kom dan binnen 48 u terug...werd terplekke kotsziek van die kille koude boerenpum.
Je weet niet hoe de relatie met zijn ouders is? Alhoewel hij mij wel een type lijkt wat tot zijn 25e 30e 35e 40e bij zijn ouders op zijn zolderkamertje heeft gewoond...quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
ik hoor hem nog vertellen, ik wil niet weten als mijn ouders ziek zijn, pas als ze dood zijn, maar kom dan binnen 48 u terug...werd terplekke kotsziek van die kille koude boerenpum.
Maar hij heeft toch een slechte band met zijn ouders?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
Ik zie net Isaak langslopen
En opeens weet ik waar de kleur me aan doet denken
Hij is gedekt door een ram
Dit. Kun je nog zo autistisch zijn, maar zo over je ouders praten/denken vwb ziek zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja ik was in de zaak op foon, kon niet reageren toen...maar ja zo erg dat ik hem niet meer kan zien of luchten..alles voor het geld die gierengaard,quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ging bij mij ook tegen elk vezel in mijn lichaam
In
Alleen maar vrouwen reageerden terwijl het ging om de mannen of je moet zelf op je eigen geslacht vallen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit hier een of andere psychologische logica achter die alleen jij snapt ofzo??
Jaaaaaquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
De grap gaat iets anders maar ik snap je.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
Wat maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen maar vrouwen reageerden terwijl het ging om de mannen of je moet zelf op je eigen geslacht vallen natuurlijk
Nee is geen grapquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De grap gaat iets anders maar ik snap je.
Dan wordt het wel een ander verhaal eerlijk gezegd. Dacht dat hij gewoon prima relatie hadquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een slechte band met zijn ouders?
Omdat het was gericht aan de mannen want het ging om mannenquote:
Hij zegt van niet, had ook geen afscheid genomen van zijn zus..ik ben eenmaal zo, wat een klote mentaliteit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een slechte band met zijn ouders?
Blijf jij maar lekker in je kokertje man-vrouw denken. Maakt het leven simpel en makkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat het was gericht aan de mannen want het ging om de mannen
Ik val (voor zover bekend) alleen op mannen, maar daarom kan ik vrouwen nog wel mooi/aantrekkelijk vinden? Dat mannen dat (vaak) niet kunnen met mannen (want homoquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen maar vrouwen reageerden terwijl het ging om de mannen of je moet zelf op je eigen geslacht vallen natuurlijk
Dan moet je dat erbij zettenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat het was gericht aan de mannen want het ging om de mannen
Dat is wel heel erg apart en raar..quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij zegt van niet, had ook geen afscheid genomen van zijn zus..ik ben eenmaal zo, wat een klote mentaliteit.
Autistsich? is gewoon een lompe kerel uit zo,n mini dorp, die niks gewend is van het leven, de autisten kunnen net niet zonder de veiligheid van ouders of kinderen ect....quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit. Kun je nog zo autistisch zijn, maar zo over je ouders praten/denken vwb ziek zijn
Hij lag er verkeerd onderquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Gedekt zijn zou hij een gekleurd kontje hebben.
Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel en sla je de plank met je uitspraak even volledig misquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in je kokertje man-vrouw denken. Maakt het leven simpel en makkelijk
Ligt er maar net aan aan welke kant de ram stondquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Gedekt zijn zou hij een gekleurd kontje hebben.
Eindelijk werd tijd..zal ze leren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp echt niet dat ze die kapotte pannen nog gebruiken, die moeten direct weggegooid worden. Hier kan je doodziek van worden![]()
Had ik het toch goed.quote:
zou het weer gewoon over de streams kunnen gaan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel en sla je de plank met je uitspraak even volledig mis
Dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:40 schreef Silves het volgende:
Daar gaan we weer, Mirthe is weer aan het zeiken..wedden dat ze de andere het laat opknappen.
En niemand durft naar Rupert te gaan, is immers zijn recept..Jef krijgt de schuld.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
Eunice schrik zich kapot van het gebruik van frikandellen in het eten
Nee geloof dat iedereen een uitnodig heeft gehadquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
Zijn er nou serieus uitnodigingen voor een afterparty gegeven waar een deel niet mag komen?
#kleuterschool
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
Het maakt niet uit dat het iets uitmaakt
Wanda
quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
Zijn er nou serieus uitnodigingen voor een afterparty gegeven waar een deel niet mag komen?
#kleuterschool
In het vorige topic ging het erover dat veel mannen hier verliefd waren geworden op KimD. Ikzelf deel die gevoelens helemaal niet en was daarom wel benieuwd naar hun gedachtegoed alsof je in een café praat zeg maar. Vervolgens kwamen er sec reacties van vrouwen maar zelfs dat mag je dan dus niet aangeven. Iedereen mag zijn/haar mening geven daar ging het niet eens om. Zal het de volgende keer wel laten want op een forum kun je dus geen individuele/inhoudelijke gesprekken voeren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:38 schreef Verida het volgende:
[..]
zou het weer gewoon over de streams kunnen gaan?
Welke mannen uit de cos zijn dan verliefd op Kim ?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het vorige topic ging het erover dat veel mannen hier verliefd waren geworden op KimD. Ikzelf deel die gevoelens helemaal niet en was daarom wel benieuwd naar hun gedachtegoed alsof je in een café praat zeg maar. Vervolgens kwamen er sec reacties van vrouwen maar zelfs dat mag je dan dus niet aangeven. Iedereen mag zijn/haar mening geven daar ging het niet eens om. Zal het de volgende keer wel laten want op een forum kun je dus geen individuele/inhoudelijke gesprekken voeren.
Doe je nu een Nadir?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het vorige topic ging het erover dat veel mannen hier verliefd waren geworden op KimD. Ikzelf deel die gevoelens helemaal niet en was daarom wel benieuwd naar hun gedachtegoed alsof je in een café praat zeg maar. Vervolgens kwamen er sec reacties van vrouwen maar zelfs dat mag je dan dus niet aangeven. Iedereen mag zijn/haar mening geven daar ging het niet eens om. Zal het de volgende keer wel laten want op een forum kun je dus geen individuele/inhoudelijke gesprekken voeren.
Rupert kan misschien qua techniek wel koken maar hij heeft de meest dubieuze receptenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:41 schreef Silves het volgende:
[..]
En niemand durft naar Rupert te gaan, is immers zijn recept..Jef krijgt de schuld.
zat plekken op dit forum te vinden waar je deze gesprekken kan en mag houden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verwacht je niet van een ex hovenierquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft Jeff vuurbestendige vingers?
Afgesloten en wéér doorrrrrr!quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
zat plekken op dit forum te vinden waar je deze gesprekken kan en mag houden.
Alleen dit is de COS, dus commentaar op de streams.
Als je dan toch perse achter de feiten aan wilt lopen en op iets uit vorige COSsen wilt reageren, quote dan de tekst waar je op reageert er ff bij. Maakt het voor ons simpele zieltjes wat makkelijker te volgen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoeveel dan? is toch iets van 1 ei + 2 lepels meel per pannenkoek ? of is het een uitgebreid receptuur ?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je dan toch perse achter de feiten aan wilt lopen en op iets uit vorige COSsen wilt reageren, quote dan de tekst waar je op reageert er ff bij. Maakt het voor ons simpele zieltjes wat makkelijker te volgen.
En dit was mijn 5 minuten aandacht aan de intellectuelen onder ons en daal ik weer af naar mijn eigen niveau...
Ontopic: ze verbruiken heel veel eieren voor wat pannekoeken waar je na een uur weer honger van hebt...
Keer 30 personen en misschien 2 pp...quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hoeveel dan? is toch iets van 1 ei + 2 lepels meel per pannenkoek ? of is het een uitgebreid receptuur ?
Jappie klapt er steeds meer eieren bij.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keer 30 personen en misschien 2 pp...
60 eieren voor een lunch voor 30 man is niet zo veel hoor. Of ze honger hebben ligt meer aan welk beleg ze hebben voor op de pannenkoekquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keer 30 personen en misschien 2 pp...
Voor beslag wel rijkelijk veel.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:54 schreef mnesymne het volgende:
[..]
60 eieren voor een lunch voor 30 man is niet zo veel hoor. Of ze honger hebben ligt meer aan welk beleg ze hebben voor op de pannenkoek
En heel netjes.Tiano heeft er al 3 in zijn mik.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:56 schreef Silves het volgende:
Neemt Jef marc,, in de zeik, omdat hij weer zit te zeuren, dat het sneller en beter moet?
Als Marciano gaat koken volgende week met Kim, zou ik echt op alles commentaar leveren. te zout, te dun, te dik, waterig, smakeloos, vult niet etc.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:58 schreef Silves het volgende:
Uiteindelijk is kamer 3 de echte en de enige zeikers als het over eten gaat.geen geduld, willen altijd meer en nooit is het goed.
En schreeuwen dat kim nog niet heeft gehad..quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En heel netjes.Tiano heeft er al 3 in zijn mik.
Komt er wel een dan? :quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:00 schreef engine het volgende:
Hoelaat is de verdienopdracht vandaag?
Vast wel.quote:
Happy.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie earned his red wings
[ afbeelding ]
De grootste pannenkoek is Mexx zelfquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx ook continu aan het klagen over de grootte van de pannenkoeken, wat een sneu volk daar
Halfgebakken en zwart.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou ze helemaal misselijk voeren met pannenkoeken, voor Marciano en Kim, gewoon stuk of 10 op hun bord gooien
Ik lig in een deuk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Pppfff... wordt moe van dat hyperactive gedoe van Jeff
Ik denk dat hij dat doet om het zielige geklaag niet te horenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Die heeft een goede nacht gehad met Kim, en heeft nu teveel energiequote:Op vrijdag 18 november 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Ja precies, als mensen zeiken gaat hij er vaak 10 keer zo hard overheen, in positieve of negatieve zin. Daar moet ik om lachen. Zeiken dat je tekort komt? "Jongens, blijf zitten, er komen nog 72 pannenkoeken aan"quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet om het zielige geklaag niet te horen
Wanda en ik zijn bomen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ciano heeft wel status in die kamer drie zeg
quote:
Martin en Ciano kwamen in de keuken rellen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:08 schreef mnesymne het volgende:
En.... Martin ligt weer in bed met een handdoek...
Martin liet ook weer z'n ware aard zien want die wil Jeff er gewoon uitquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Martin en Ciano kwamen in de keuken rellen.
Vandaar de reactie van Jeff.
Wie zitten er nu boven te klagen?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kamer 3: lullig klein pannenkoekje, die heeft niets gehad,, ik hoef niet meer, liever de hele dag honger. Tis om te janken die klagers. Zou ze lekker zelf laten koken en dan zeggen: ik heb nog liever honger dan die troep van jou te eten. En dan havermout eten![]()
Martin ging bij Leila staan kloten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin liet ook weer z'n ware aard zien want die wil Jeff er gewoon uit
quote:
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
"Insert eikelgrapje waar ik niet op kan komen"
Die praat echt als een irritant kutkind op een schoolplein tijdens de pauzequote:Op vrijdag 18 november 2022 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda werd weer bijna leip.
Bijna.
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:14 schreef mnesymne het volgende:
Echte verslaafde hier... zware paranoia dat er in de manager kamer dingen verstopt liggen.
Vanavond de KimK en Tiano spelshow, met afterparty alleen voor .... genodigdenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Liefst iets voor 48 uur ofzo anders doodsaaie streams dit weekend.
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Liefst iets voor 48 uur ofzo anders doodsaaie streams dit weekend.
Gelukkig is er dartenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond de KimK en Tiano spelshow, met afterparty alleen voor .... genodigden
Pleurt op mens!quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:10 schreef Silves het volgende:
De mensen zien, dat wanda met aanzien wegloopt, die is helemaal geflipt...
Het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:15 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Martin denkt dat Jeff een eigen tabak pot heeft.....
Er was nog iemand die heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bovenkleding want die had ze niet
Hij maakt zeker "misbruikt" van zijn positie... maar een hele pot weg drukken zie ik niet gebeuren.quote:
Gewoon gooien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:18 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand Marciano even buiten de poort zetten? Kan die stem niet meer horen
Ze wil alles lenen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:19 schreef Ireth het volgende:
Wanda gaat verder met de kast van Kenzy opruimen???
Kan dat kind dat zelf niet???
Onder zijn trui.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:21 schreef Silves het volgende:
Ik blijf erbij, dat de febo dit laat gebeuren..bang dat de rokers naar huis gaan?dus gewoon tabak van kamer 5,,en altijd een leuke discussie in de loods..Bern vraagt waar blijft het geld, hij liep deze week met een fles likeur en cola lachend naar boven..
Dus jij hebt het ook in de gaten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
Krijg het idee dat Bern zich niet echt gehoord voelt.
Zoe,gewoon niet meer praten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe vindt het niet leuk dat ze een ZC krijgt ... ' Ik heb 'm toch om!!!'
Ding is gewoon kapot .. aliexpress meuk
KimK wilde zijn meisje laten verdrinken dus Bern kun je voor geen meter vertrouwen als je dat überhaupt al konquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus jij hebt het ook in de gaten.
Bern zit zich op te vreten , heeft zo'n hekel aan Jeff.
Ik begrijp het niet.
Ze zijn zo tegen Jeff. Verzamel dan en noem de punten en ga daarmee naar Jeff.
Kreeg het idee dat ze gewoon bij hem wegliepen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus jij hebt het ook in de gaten.
Bern zit zich op te vreten , heeft zo'n hekel aan Jeff.
Ik begrijp het niet.
Ze zijn zo tegen Jeff. Verzamel dan en noem de punten en ga daarmee naar Jeff.
Nee Imadinges zou inderdaad niet gerookt hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:23 schreef mnesymne het volgende:
Het is gewoon de verslaving en dat ze hun eigen geld niet kunnen beheren... daar worden ze paranoia van.
Hadden zich moeten bedenken voordat Jeff manager werd
Ja hij heeft gezegd, ik doe niiet aan transparantie en openheid,,ik zorg gewoon voor een stabiele basis..( dit is ook tabac voor de rokers..bedoel dan wel de echte rokers..goed eten ..drank en alles waar iedereen een graantje van mee pikt..quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:23 schreef mnesymne het volgende:
Het is gewoon de verslaving en dat ze hun eigen geld niet kunnen beheren... daar worden ze paranoia van.
Hadden zich moeten bedenken voordat Jeff manager werd
Die man heeft gewoon een vorm van autisme ( bijv.Asperger) en kent geen emoties die heeft hij gewoon weg niet. Hij ziet die bij anderen ook niet maar heeft zich dat aangeleerd hoe te reageren . Verder denkt hij heel rationeelquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Schizoïde persoonlijkheids stoornis imoquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die man heeft gewoon een vorm van autisme ( bijv.Asperger) en kent geen emoties die heeft hij gewoon weg niet. Hij ziet die bij anderen ook niet maar heeft zich dat aangeleerd hoe te reageren . Verder denkt hij heel rationeel
Wie wanda en co?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kreeg het idee dat ze gewoon bij hem wegliepen.
ze zijn allemaal voor het eerst kilo's aangekomenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Martin en Ciano klagen wel maar gaan de confrontatie echt niet aan.
Want krijgen in overvloed.
Ima is juist de grootste daar, hij leende al geld aan isaac voor tabac, hij zei laatst ik moet minstens 7 sig hebben per dag..hij is degene die er mee begonnen is,quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee Imadinges zou inderdaad niet gerookt hebben
Jeff moet er gewoon uit dat is het enige wat ze willenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef Aggie46 het volgende:
Ik heb het nou een uurtje zitten bekijken nadat ik bijgelezen had.
Jeff helemaal hyper, die 2 pannenkoeken bakken.
Omdat Jeff zo deed, ging Wanda naar boven.
Wande is een beetje de leider van die groep, dus de rest volgt slaafs.
En maar los gaan op Jeff.
Op een gegeven moment wilde Bern iets zeggen, Marciano maande de anderen tot stilte want hij wilde het punt van Bern horen.
Bern heeft gruwelijk de pest erin over Jeff en toen brak het gekakel weer los.
Bern werd niet meer gehoord.
Wat een helden.
Verzamel die groep en vraag of Jeff even wil luisteren.
Brand los...maar dat doen ze niet.
Lafaards.
Mirthe heeft een shag verhaal opgehangen tegen Bern en Eunicequote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef Aggie46 het volgende:
Op een gegeven moment wilde Bern iets zeggen, Marciano maande de anderen tot stilte want hij wilde het punt van Bern horen.
Wat een helden.
Lafaards.
Ineens wilden ze gaan roken.Bern zat nog half in zijn verhaal.quote:
Ik snap niet dat Bern zo naar hun toetrekt ( groepje Wanda en co) hun zijn vaak alleen maar negatief en geven hem niet eens de kans om wat te zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een helden.
Lafaards.
hij slaapt daarquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Bern zo naar hun toetrekt ( groepje Wanda en co) hun zijn vaak alleen maar negatief en geven hem niet eens de kans om wat te zeggen.
Wel sneu. De enige die echt naar hem luistert is Sasha en dat groepje Wanda en co horen vooral zichzelf graag lullenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ineens wilden ze gaan roken.Bern zat nog half in zijn verhaal.
Het ging erom dat kamer drie dus gewoon maar wat lult zolang het ze hun eigen punt maar ongestoord kunnen makenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ima is juist de grootste daar, hij leende al geld aan isaac voor tabac, hij zei laatst ik moet minstens 7 sig hebben per dag..hij is degene die er mee begonnen is,
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Schizoïde persoonlijkheids stoornis imo
Mirthe had alles gezien 200 euro aan shag.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe heeft een shag verhaal opgehangen tegen Bern en Eunice
maar niemand die het gaat vragen
Mirthe ziet ze wel vaker vliegenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mirthe had alles gezien 200 euro aan shag.
Daar kun je ook een leuke trui van kopenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk aan alle shampoo die je daarmee kan halenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar kun je ook een leuke trui van kopen
Iedereen ziet (ze) daar wel vaker vliegenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe ziet ze wel vaker vliegen
Matin Of Tiano waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:33 schreef pingu66 het volgende:
Wie heeft die sigarettenklikker gemold? Jeffrey?
vast, alles wat er daar gebeurd, is de schuld van Jeffreyquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:33 schreef pingu66 het volgende:
Ima leende geld van Isaac.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:33 schreef Silves het volgende:
Yep Izeik, zegt precies wat ik net getikt heb..
Nee de molquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:33 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij zei ze Ī 20 aan shag.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vast, alles wat er daar gebeurd, is de schuld van Jeffrey
ja 100 euro jas en 75 euro trui...of zou ze gevraagd hebben kijk eens op martplaatst..euhhh nee.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar kun je ook een leuke trui van kopen
Vinted.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:34 schreef Silves het volgende:
[..]
ja 100 euro jas en 75 euro trui...of zou ze gevraagd hebben kijk eens op martplaatst..euhhh nee.
nee ze zei echt 200 euro aan shagquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze Ī 20 aan shag.
Iemand zei toen dat het Ī 14 kostte en waarvoor de rest dan was.
Dat waren de filters.
Ok dan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze zei echt 200 euro aan shag
mirthe toch ookquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:36 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom kreeg de ene wel kleding en Mirthe niet>?
Wat ze eerder niet mee mocht nemen hoorde ik Mexx zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:36 schreef Silves het volgende:
Ja wie oh wie komt Leila aan nieuwe kleren..niet gesponsord door izeik.
Kenzi en Leila weet ik.quote:
Wat was het antwoord?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:36 schreef mnesymne het volgende:
Moraima stelt de echte vragen... Rupi, zijn jullie een stelletje
Dat doe ik al 83457823563 keer... of is er een andere manier om de nieuwste reacties te zien?quote:
Zeker als je Wanda heet...quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En geen zicht op de geldstroom.Het is ook zijn geld.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat was Bern zijn bezwaar tegen Jeffrey? dat het niet eerlijk gaat qua verdeling?
gaat toch vanzelf?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat doe ik al 83457823563 keer... of is er een andere manier om de nieuwste reacties te zien?
HC klikt steeds op de adresbalk en op enter ...
Daar begon hij mee en dat hij gruwelijk de pest erin had.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat was Bern zijn bezwaar tegen Jeffrey? dat het niet eerlijk gaat qua verdeling?
zit je op pc of phone?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat doe ik al 83457823563 keer... of is er een andere manier om de nieuwste reacties te zien?
Neem een abbo.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is ook mijn geld, zei hij, nadat hij wel met fles likeur en cola in de handen wegliep, alle geld voor zijn spellen..had hij maar op ester moeten stemmen,,quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Klopt wel maar beste zou zijn als hij het gewoon met Jeffrey zelf bespreekt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En geen zicht op de geldstroom.Het is ook zijn geld.
Wel lullig eigenlijk dat ze gewoon niet even kunnen luisteren naar zijn verhaalquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daar begon hij mee en dat hij gruwelijk de pest erin had.
Toen begon het gekakel en werd er niet meer geluisterd.
ik blijf het idee hebben dat hij vaker momentjes met achter heeft dan de restquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:39 schreef Cargamelk het volgende:
Isaac staatsgeheimen aan het vertellen
Nooit op gaan zitten.quote:
Ik w8 op een sponsorquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem een abbo.
Steun je FOK! ook mee.
is er een instelling op fok waarbij hij niet automagisch doorloopt?quote:
Die was tot heel laat wakker en klikte boven op kantoor sigaretten. Gdus dat zou kunnen toch. Het was maar een vraagje hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vanmorgen is er ook al weer gerooktquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die was tot heel laat wakker en klikte boven op kantoor sigaretten. Gdus dat zou kunnen toch. Het was maar een vraagje hoor
Martin is gisteren gaan vragen hoe hij overkomt op tv..dit zei mexx vanochtend, zo lopen ze daar alle de deur plat.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik blijf het idee hebben dat hij vaker momentjes met achter heeft dan de rest
Tijdens mijn "vakanties" blijf ik ook maar op F5 rammen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
is er een instelling op fok waarbij hij niet automagisch doorloopt?
Nou zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
you never cease to amaze me with your wisdom
ja ik weetquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens mijn "vakanties" blijf ik ook maar op F5 rammen.
Mexx geeft best wel vaak leuke info.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Martin is gisteren gaan vragen hoe hij overkomt op tv..dit zei mexx vanochtend, zo lopen ze daar alle de deur plat.
De fuck.. ik zit al 3 maanden continu de pagina te refreshen..quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef die grapJAS maar aan Mirthequote:Op vrijdag 18 november 2022 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hang die grapjas even terug aan de kapstok!
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De fuck.. ik zit al 3 maanden continu de pagina te refreshen..![]()
En door jouw opmerking eens bij de instellingen gekeken... blijkt er gewoon een knop dat de nieuwe berichten automatisch zichtbaar zijn...
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De fuck.. ik zit al 3 maanden continu de pagina te refreshen..![]()
En door jouw opmerking eens bij de instellingen gekeken... blijkt er gewoon een knop dat de nieuwe berichten automatisch zichtbaar zijn...
Ik heb echt alleen maar problemen met fok..gaat niet meer zoals vroeger..elke post moet ik verversen..weet echt niet hoe ik dit moet fixen..vandaar ik minder post als normaal..quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Very sweetquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik was al aan het zoeken voor je![]()
Ze zei laatst dat ze een "rust" dag wildequote:Op vrijdag 18 november 2022 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimD vandaag een vrije dag? Heb haar alleen zien sporten met Moraima en Ruppie, verder niet meer op stream gezien
dat is zwaarquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen maar problemen met fok..gaat niet meer zoals vroeger..elke post moet ik verversen..weet echt niet hoe ik dit moet fixen..vandaar ik minder post als normaal..
zou fijn zijn..quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is zwaar![]()
HC heeft het juiste knopje gevonden
misschien helpt het jou ook als ze het even deelt @:HappyCharly
dan hadden ze het gewoon weer Utopia kunnen noemenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:49 schreef mnesymne het volgende:
Hoe Isaac het begint bedacht, lijkt me een veel betere RLS
De Farm was volgens mij ook zo ietsquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hadden ze het gewoon weer Utopia kunnen noemen
Zou als manager ook niet gaan vertellen wat er allemaal in de pot zit en waar het precies aan wordt uitgegeven. Laat je verrassen en als je het goed hebt dan moet je ook niet gaan zeiken. Stel je de volgende keer bovendien zelf maar beschikbaar en doe het beter dan mij als je dat denkt. Gaat echter niet gebeuren want ze weten dat zijzelf alle moeite zullen hebben. Sterker nog er is ook helemaal niet gestemd voor transparantie want dat was Maddy en die kon helemaal niks goed doen. Het is eerder een sekte die op iedere slak zout wil leggen en iedere korrel zal moeten worden afgewogen. Zo werkt het echter niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:40 schreef Silves het volgende:
[..]
het is ook mijn geld, zei hij, nadat hij wel met fles likeur en cola in de handen wegliep, alle geld voor zijn spellen..had hij maar op ester moeten stemmen,,
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is zwaar![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij je settings rechtsboven op de pagina, laatste tabblad
Wat zij hij dan? Hoe had hij het bedacht?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:49 schreef mnesymne het volgende:
Hoe Isaac het begint bedacht, lijkt me een veel betere RLS
Animal Farm?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
De Farm was volgens mij ook zo iets
Natuurlijk besodemieterd Jeff de boel want heeft allerlei eigen belangen maar volgens mij is dat eigen aan manager zijn daarquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef mnesymne het volgende:
Volgende manager zal waarschijnlijk weer zakgeld gaan doen. En dan hebben ze weer honger
Het juiste knopje.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is zwaar![]()
Dit mag allemaal naar de SCquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Silves Bij je settings rechtsboven op de pagina, laatste tabblad
Logisch als je afstamt van de cobraquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
Roepi kan als de beste een slangengeluid nadoen
Kleine bar erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |