Watik ooit eens wil kopen,iets van lego.. maar dan iets grootsquote:
Had net alles ververst dus hij staat nu op de juiste tijd, ik heb daar eigenlijk nooit eerder naar gekekenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Check de tijd even in de stream balk
Dat zal het dan wel zijn. Ik heb ze aanstaan maar soms doe ik ook andere dingen en dan staan de streams aan maar zie ze niet heb alleen het geluid.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak als je even niet hebt gekeken blijft hij ergens hangen
V2 is echt waardeloos
Doe ik meestal wel, als ik een tijd niet achter de laptop zit en de streams nog wel aan staanquote:Op woensdag 16 november 2022 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had net alles ververst dus hij staat nu op de juiste tijd, ik heb daar eigenlijk nooit eerder naar gekeken
[..]
Dat zal het dan wel zijn. Ik heb ze aanstaan maar soms doe ik ook andere dingen en dan staan de streams aan maar zie ze niet heb alleen het geluid.
V2 is inderdaad waardeloos geen voor uitgang in ieder geval
Zal ik nu ook doen, want kom wel vaak te laat met iets binnenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Doe ik meestal wel, als ik een tijd niet achter de laptop zit en de streams nog wel aan staan
Gg!quote:Op woensdag 16 november 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ik nu ook doen, want kom wel vaak te laat met iets binnen![]()
Thnx voor de tiop
Duur spul is dat.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Watik ooit eens wil kopen,iets van lego.. maar dan iets groots
Maar wel gaaf en je bent er wel weken mee bezigquote:
Dit?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Watik ooit eens wil kopen,iets van lego.. maar dan iets groots
Dat is wel gaaf, maar iets teveel steentjesquote:Op woensdag 16 november 2022 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dit?
CRE / De bouw van de Notre dame in 63.000+ steentjes
Ook gaaf!!! En die blijven lang goedquote:Op woensdag 16 november 2022 20:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, maar iets teveel steentjes
Ik bedoelde dit
https://www.amazon.nl/LEG(...)oratie/dp/B08G4KJGG3
Mijn dochter heeft zoiets in een vaas staan, zo tof!quote:Op woensdag 16 november 2022 20:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, maar iets teveel steentjes
Ik bedoelde dit
https://www.amazon.nl/LEG(...)oratie/dp/B08G4KJGG3
quote:Op donderdag 17 november 2022 00:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ook gaaf!!! En die blijven lang goed
Gaan langer mee dan echte bloemenquote:Op donderdag 17 november 2022 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft zoiets in een vaas staan, zo tof!
Ik ken ook iemand die heeft een Lego-orchidee staan, handig hoor die heeft nooit water nodig
Ik las later weer dat het niet het geval was, dus wat nu de waarheid is weet ik niet, maar beter neem je condooms meequote:Op zaterdag 19 november 2022 10:39 schreef maily het volgende:
Ik lees (terug) in de COS dat een van de dames de morning afterpil bij zich heeft?
Je gaat voor een jaar van huis en neemt mee ...![]()
En er zijn mensen die geen winterjas bij zich hebben?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las later weer dat het niet het geval was, dus wat nu de waarheid is weet ik niet, maar beter neem je condooms mee
Ik heb geen idee, maar misschien is het gewoon wel een COS-verzinselquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je zomaar aan die pil kan komen .... of ze zou die net voor het begin van de serie gevraagd moeten hebben voor een zgn ongelukje, en dan bewaren tot die van pas zou komen
Morning after pil is volgens mij gewoon te koop bij het Kruidvat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je zomaar aan die pil kan komen .... of ze zou die net voor het begin van de serie gevraagd moeten hebben voor een zgn ongelukje, en dan bewaren tot die van pas zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |