Je moet Zoe eens horen als Erik in haar bed gaat liggenquote:Op donderdag 17 november 2022 21:55 schreef mangalie het volgende:
Jappie denkt rot op....Maar wil het niet zeggen.
Wie weet wat er in dat vitaminenpakket van de Etos zat..quote:Op donderdag 17 november 2022 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zijn ze allemaal raar opgefokt, zit er iets in de lucht daar? hebben ze raar eten gekregen van Achter?
En dan ligt tegenover je Wendy jou terecht uit te lachenquote:Op donderdag 17 november 2022 21:56 schreef Seattle het volgende:
Je zal maar Zoe in je bed vinden, de horror
Klopt, Zoe heeft geen kontquote:Op donderdag 17 november 2022 21:56 schreef Ireth het volgende:
Zoe: De dikke kont van Wendy
Wendy: ik heb geen dikke kont!
Zoe: jawel, das juist mooi, ik heb dat niet!
![]()
AliExpress jaquote:Op donderdag 17 november 2022 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie weet wat er in dat vitaminenpakket van de Etos zat..
Nee, want dat is ze...goedkoop....zeg maar...quote:Op donderdag 17 november 2022 21:58 schreef R0T29 het volgende:
Zoe: "Ik ben heel makkelijk...oh dat klinkt heel gek"
Haha exact wat ik ook zeiquote:Op donderdag 17 november 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zult maar willen slapen en dan ligt Zoe naast je ...
dan ga je zelf maar wegquote:Op donderdag 17 november 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zult maar willen slapen en dan ligt Zoe naast je ...
Of zeg gewoon "Zoë! Opzouten uit mijn bed!"quote:Op donderdag 17 november 2022 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
'Als je gaat slapen ga ik weg hoor'
Ga dan zogenaamd slapen Jappie!
Ik snap dat.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:01 schreef mnesymne het volgende:
Gaat liever 5min hell planken.. dan naast Zoe liggen
Om het vervolgens drie dagen later nog steeds te moeten aanhoren dus nee dan liever iets tactischerquote:Op donderdag 17 november 2022 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of zeg gewoon "Zoë! Opzouten uit mijn bed!"
Met eventueel een subtiel zetje...
Plof uit bed.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of zeg gewoon "Zoë! Opzouten uit mijn bed!"
Met eventueel een subtiel zetje...
Het begint nu wel heel erg wanhopig te worden, dat gehang aan al die mannen...quote:
Deze keer, snap ik Martin wel hoor... tis echt goorquote:Op donderdag 17 november 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattin en Mexx hebben mot ... Mexx slaapt in haar eigen bed.
Dan is ze niet hard genoeg gevallenquote:Op donderdag 17 november 2022 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Om het vervolgens drie dagen later nog steeds te moeten aanhoren dus nee dan liever iets tactischer
Ik heb het gemist ... vertelquote:Op donderdag 17 november 2022 22:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Deze keer, snap ik Martin wel hoor... tis echt goor
Motten ze zelf weten die twee tortellini'squote:Op donderdag 17 november 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
door die satisfyer act toch?quote:Op donderdag 17 november 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2022 22:04 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Mexx gebruikte, de net door Zoe gebruikte Satisfyer op Martin zijn kont
quote:Op donderdag 17 november 2022 22:04 schreef mnesymne het volgende:
[..]
oh ...dat is .... yuck.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:04 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Gadverrrrrr vies wijf die Mexxquote:Op donderdag 17 november 2022 22:04 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |