SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nouquote:Op donderdag 17 november 2022 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Adem in, adem uit....... fijn toch, dat hij ook soms kookt.
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Maar livelink kookt ondertussen van woede
Daar zeg je zo wat.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:00 schreef zorro28 het volgende:
Van het weer wordt je ook niet vrolijk vandaag.
Ja, dat is momenteel ondenkbaar.quote:
Welkom terug. Dat was een snelle maaltijd.quote:
Toch niet van die midlife crisis?quote:
Van de bandquote:Op donderdag 17 november 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch niet van die midlife crisis?
Aardappeltjes in schil, groente en voor de heren een pepersteak en voor mij een groenteburger.quote:
Vermoede ik al.quote:
Binnen 20 minuten op tafel bij mij, zelfs met weigerende kookplaatquote:Op donderdag 17 november 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Aardappeltjes in schil, groente en voor de heren een pepersteak en voor mij een groenteburger.
Toch knap om daar heel lang over te doen toch?
Ik ben bijna 20 minuten weggeweest. Ik weet niet hoe lang jij tafelt?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug. Dat was een snelle maaltijd.
In 20 minuutjes moet dat zeker wel op tafel kunnen staan, lijkt me.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Aardappeltjes in schil, groente en voor de heren een pepersteak en voor mij een groenteburger.
Toch knap om daar heel lang over te doen toch?
Ja, precies.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Binnen 20 minuten op tafel bij mij, zelfs met weigerende kookplaat
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 minuten weggeweest. Ik weet niet hoe lang jij tafelt?
Ik kan me niet herinneren dat ik dat nummer eerder had gehoord.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik kijk op youtube wel eens van die oude dans-filmpjes op 'nieuwe' muziek. Daar wordt dit nummer vaak gebruikt.
He wants to be a hippy.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De kappers zijn alweer open meneer
Ja, ik dus alleen van dit soort clips. Zijn voor mij van die feelgood-dingen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat nummer eerder had gehoord.
Georgequote:Op donderdag 17 november 2022 19:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De kappers zijn alweer open meneer
Succesquote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan weer ff dozen inpakken, misschien tot later
Succes! De laatste doosjes loodjesquote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Pak ze.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien zit Just Mie nu wel aan de mie.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Barry White - Never, Never Gonna Give You Up
Just You, Just Mie…quote:Op donderdag 17 november 2022 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien zit Just Mie nu wel aan de mie.![]()
Welkom.
Warme jas aan, en flink doorstappen. Dan komt het vast goed.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:28 schreef Tjoent het volgende:
Het wordt dit weekend wel flink koud, Melting
Winterefteling? Gewoon bij elke vuurkorf die je ziet een gluhwein, warme chocola of rum nemen. Word je vanzelf warmquote:Op donderdag 17 november 2022 19:28 schreef Tjoent het volgende:
Het wordt dit weekend wel flink koud, Melting
Zo he, duurt dit nummer 10 minuten?quote:
Ja, het is nu wel wintereftelingquote:Op donderdag 17 november 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Winterefteling? Gewoon bij elke vuurkorf die je ziet een gluhwein, warme chocola of rum nemen. Word je vanzelf warm
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Winterefteling? Gewoon bij elke vuurkorf die je ziet een gluhwein, warme chocola of rum nemen. Word je vanzelf warm
Die hebben ze ook. Met slagroom als je wil.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:34 schreef Tjoent het volgende:
De warme chocomel is wel erg lekkerde enige echte uit zo'n automaat.
Die had ik vorige keerquote:Op donderdag 17 november 2022 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hebben ze ook. Met slagroom als je wil.
Maar ik ga dat niet doen. Erg slecht voor me.
Exercitie.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die had ik vorige keer... op het eind van de exercitie.
Jij had thee
Bij het begin denk ik altijd aan Gordon Flash of Flash Gordonquote:
Wist wel dat je deze zou weten.quote:
Ik ben aan het multitasken, TV kijken en muziek luisteren…quote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist wel dat je deze zou weten.
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O nee, The Cats met Kroepoekje op de achtergrond…
Nu weer een stel nozems.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die hebben ook nog niet meegekregen dat de kappers alweer open zijn
Ik houd je niet tegen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:51 schreef livelink het volgende:
Dit was een goed moment om mijn biertje in te schenken.
Agnetha ging hier net naar de brugklas volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Agnetha ging hier net naar de brugklas volgens mij.
Dat is inderdaad het hoesje van de Zweedse versie, die veel eerder was…quote:Op donderdag 17 november 2022 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Agnetha ging hier net naar de brugklas volgens mij.
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
The Eurythmics - The vision of love?
Prettige avond verder nog Tjoentquote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende gaat afhaken... bedankt weer en tot sinas
Fijne avond.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende gaat afhaken... bedankt weer en tot sinas
Dank je wel. Komt zeker goed.quote:
Band klopt. Titel niet.quote:
Ja, ik heb het album waar dit ook op staat. Wel stom dat ik het verkeerde nummer voor me had.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Band klopt. Titel niet.
Wel knap dat je zo snel hoorde dat het de Nits zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Down In The Boondocks - Billy Joe Royal
Bauhaus Chair is ook mooi.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb het album waar dit ook op staat. Wel stom dat ik het verkeerde nummer voor me had.
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Roger Whitaker - The Last Farewell
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Was die niet vandaag ook bij de Evergreen Top1000?
Roger.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zat al te denken, "GEEN Fats", maar wie wel....
Yep…quote:Op donderdag 17 november 2022 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Was die niet vandaag ook bij de Evergreen Top1000?
Ik snap je redenatie, vanwege die huidskleur…quote:Op donderdag 17 november 2022 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zat al te denken, "GEEN Fats", maar wie wel....
Ik heb MM nog klappen gegeven maar ik weet niet meer of dat vandaag of eerder was en of dat bij dit of een ander nummer van Roger wasquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, vanwege die huidskleur…
Pa en ma draaiden het vroeger best vaak.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, vanwege die huidskleur…
Was ook vandaag, ik had het zwaar…quote:Op donderdag 17 november 2022 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb MM nog klappen gegeven maar ik weet niet meer of dat vandaag of eerder was en of dat bij dit of een ander nummer van Roger was
Nog wel verdoofd?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pa en ma draaiden het vroeger best vaak.
De link hoor ik verder ook niet echt.
Verkeerde plaat gekozen. Kan hier ook geen hoesje van vinden.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
In de ritz, mag dat als verzoekje hierna?
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Abdul Hassan Orchestra oftewel Hans Van Hemert?
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat livelink al voor morgen aan het koken is…
Even oppiepen in de magnetron, 3 minuten eten en weer verder…quote:Op donderdag 17 november 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het wel op tijd klaar in ieder geval.
Zie mijn laatste post. Was een tikje afgeleid door mijn zoon.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat livelink al voor morgen aan het koken is…
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
Er is vandaag een pakje bezorgd en mijn zoon had natuurlijk wel door dat het voor hem was. Hij was erg teleurgesteld in mij, want hij had echt begrepen dat ik hem had beloofd dit jaar niks voor hem te kopen.
Vervolgens is hij al de hele avond aan het proberen te raden wat het is.
Nu staat er een fragile-sticker op het pakket, terwijl het echt absoluut niet breekbaar is![]()
Maar hij kan het niet laten rusten voordat hij weet wat het is. Dus nu heb ik hem maar verteld dat het een heel breekbare XL kerstmok is (wat het totaal niet is) en hij is helemaal tevreden![]()
Hij vindt het oprecht een leuk cadeau. Nu ben ik van hem af, maar is de teleurstelling zaterdag waarschijnlijk wel groot
Verwachtingsmanagement is een kunst…quote:Op donderdag 17 november 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
Er is vandaag een pakje bezorgd en mijn zoon had natuurlijk wel door dat het voor hem was. Hij was erg teleurgesteld in mij, want hij had echt begrepen dat ik hem had beloofd dit jaar niks voor hem te kopen.
Vervolgens is hij al de hele avond aan het proberen te raden wat het is.
Nu staat er een fragile-sticker op het pakket, terwijl het echt absoluut niet breekbaar is![]()
Maar hij kan het niet laten rusten voordat hij weet wat het is. Dus nu heb ik hem maar verteld dat het een heel breekbare XL kerstmok is (wat het totaal niet is) en hij is helemaal tevreden![]()
Hij vindt het oprecht een leuk cadeau. Nu ben ik van hem af, maar is de teleurstelling zaterdag waarschijnlijk wel groot
Tip: Koop dat ding alsnog morgen!quote:Op donderdag 17 november 2022 20:40 schreef livelink het volgende:
Hij is nu aan het googelen op kerstmokken en hoopt dat het zoiets is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:40 schreef livelink het volgende:
Hij is nu aan het googelen op kerstmokken en hoopt dat het zoiets is
[ afbeelding ]
Sinterklaas komt er ook nog aanquote:Op donderdag 17 november 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Koop dat ding alsnog morgen!
Ja, je zou heel goed gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken er iets van Black Velvet in qua stem.
Denk ik…
Mw. MM en ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:47 schreef Melting het volgende:
Ddm en Symph wishen dat it won't rain down.
Dus je bent vandaag een regenpak voor haar gaan halen?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM en ik ook.
Ze kon vandaag niet fietsen door de regen en ik mocht haar dus heel vroeg naar de trein brengen…
Nee, die heeft ze al, een echte fietsponcho.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je bent vandaag een regenpak voor haar gaan halen?
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als het doggie in the window, dus Patti Page?
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Dit is in ieder geval een heel slechte MP3…
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hé, ik hoor een flard van een Veronica jingle a la Duane Eddy - Because They're Young…
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
Frank Sinatra - Strangers in the night
Dit was echt een erge ja, maar hij haalt het niet bij die ene, jeweetwel,( m’n hoofd doet het niet meer, waar is Elfje?)quote:Op donderdag 17 november 2022 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, wat is dit voor plagiaat van jezelf?
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:00 schreef MadMaster het volgende:
U2 - One
Hopelijk niet met die brultut…
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
U2 - One love
Niet zo'n mooie afsluiter. Nu moet je nog een plaat.
Zo gek vind ik dat niet, genoeg ballads…quote:Op donderdag 17 november 2022 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Er stond opvallend veel U2 in de Evergreen Top1000
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Greenfield & Cook - Turn Me Loose…
Doei!
Ik had nog even gestemd - en niet op U2...quote:Op donderdag 17 november 2022 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorgen Mad.quote:
Nee, die werkt op vrijdag thuis.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Vandaag MM niet weg hoeven brengen?
Gezellig! Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die werkt op vrijdag thuis.
Straks vrienden uit Engeland op bezoek, zien we ook weer voor het eerst sinds 2018…
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:08 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat heb ik gegeten gisteren: als voorgerecht de Carpaccio van geroosterde knolselderij en die was ongelooflijk lekker. Als hoofdgerecht Tikka masala, vond ik niet zo lekker, als toetje de Appel-kaneelcrumble die ook heerlijk was maar de stukjes crumble waren erg groot.
Het was een gezellige avond en daar ging het ook om.
Sowiesoquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nieuwe ervaring. Wel fijn dat het een gezellige avond was dan.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
Sowieso
dank voor het strooigoed maar dát sla ik over anders kan ik volgende week naar de tandarts
dat is echt zoooo voutquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Omdat de Sint in het land is, vandaag wat strooigoed:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Bende gij geweest waar ik opgenomen zat?quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Genoeg voor een kwartiertjequote:Op vrijdag 18 november 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Leef je uit, ik laat de buurtdisco vanavond gewoon dicht...quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:28 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Aangezien ik morgen in de namiddag en avond niet thuis ben, wil ik (als dat schikt en als ik geen aankondigingen heb gemist) vanavond een uitzending gaan doen. Gewoon een reguliere uitzending, dus met lekker veel ruimte voor van allerlei muziek, inclusief verzoekjes / suggesties.
Vooraf-track rond 19:25:30quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Music Week
Stuur je vraag maar doorquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Mag ik jou straks of morgen of vandeweek wat vragen over spotify?
Pleur ik dan wel in een PM oid. Even omdat jij er duidelijk veel gebruik van maakt![]()
Gebruiks gedoe, niet meer en niet minder
Track duurt circa 4,5 minuutquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
19:25:30 is wel verdomd specifiek voor een ca. tijd
Welkomquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:28 schreef livelink het volgende:
En ingelogd. Rare en gare dag geweest vandaag
Dank. Gooi er maar wat rustgevende muziek in.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomHopelijk nu even tot rust komen dan
Ik zal kijken wat ik kan doen. Ik begin wel een beetje pittigquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank. Gooi er maar wat rustgevende muziek in.
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen. Ik begin wel een beetje pittigGary Moore - Friday On My Mind
Ik heb ook een vreemd etmaal achter de rug, vooral gisterenavondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even verversen; desnoods met ctrl+F5quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Huhu dat was de error....
En ja die Pokemon staat er nu echt puur om te shinen
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook een vreemd etmaal achter de rug, vooral gisterenavondKan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent en dat je een paar rot-uurtjes hebt gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook een vreemd etmaal achter de rug, vooral gisterenavondDat is eng, en lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja, ik stond niet echt fijn in de oefenruimte.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent en dat je een paar rot-uurtjes hebt gehad.
Oh, die heb ik heel regelmatig. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Huhu dat was de error....
En ja die Pokemon staat er nu echt puur om te shinen
Nee, ik ken hem niet. En mijn koptelefoon doet nog steeds raar, dus ik hoor de teksten wat minder. Ik ga eens googelen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Kent u deze nog, nog, nog?Savage Garden - Affirmation
Mede uitgekozen vanwege de goede songtekst.
Wat minder bekende single van ze. Nog wel een klein hitje.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet. En mijn koptelefoon doet nog steeds raar, dus ik hoor de teksten wat minder. Ik ga eens googelen.
Meestal luister ik via Winamp. nu dus via TV en soundbar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die heb ik heel regelmatig. Niks aan de hand.
Tom Odell toevallig ook van de partij?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Verderop in deze uitzending:
• twee commercials met opvallende muziek, waarbij ik toch even moet stilstaan
• een paar fraaie nieuwe nummers (niet al te veel)
• alle Tommen verzamelen
en nog veel meer
Ja, al moet je daar nog wel een poosje op wachten...quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Tom Odell toevallig ook van de partij?
Ik luister eigenlijk uitsluitend met koptelefoon, behalve als de kinderen soms meeluisteren. Meestal heeft mijn man de televisie aan, dus dan moet ik sowieso met koptelefoon luisteren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meestal luister ik via Winamp. nu dus via TV en soundbar.
Vind het niet heel veel beter klinken dan mijn goedkope setje PC speakers, wel goedkoop setje waar ik echt goed naar gekeken had. Maar wel echt heel veel rustgevender, kan er de vinger niet op leggen.
En hoemeer ik er echt voor ga zitten dan is de winst wel heel groot.
Maakt niet uit. Ik heb niet echt plannen voor vanavond.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, al moet je daar nog wel een poosje op wachten...
Ah, een van de favoriete bands van mijn zoon!quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik had hier weer eens zin in:Caravan Palace - Moonshine
Ja ze voelde zich geen Caro meer...quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik las laatst iets vaags dat Caro Emerald nu onder een andere naam optreedt of zo?
Ze post hierbovenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik las laatst iets vaags dat Caro Emerald nu onder een andere naam optreedt of zo?
Danslesquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
Ik las het pas deze week. Heb kennelijk onder een steen geleefd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze post hierbovenDe single Best Damn Day is best goed. Heb ik ook al eens gedraaid.
Neen!quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las het pas deze week. Heb kennelijk onder een steen geleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |