SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nouquote:Op donderdag 17 november 2022 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Adem in, adem uit....... fijn toch, dat hij ook soms kookt.
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Maar livelink kookt ondertussen van woede
Daar zeg je zo wat.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:00 schreef zorro28 het volgende:
Van het weer wordt je ook niet vrolijk vandaag.
Ja, dat is momenteel ondenkbaar.quote:
Welkom terug. Dat was een snelle maaltijd.quote:
Toch niet van die midlife crisis?quote:
Van de bandquote:Op donderdag 17 november 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch niet van die midlife crisis?
Aardappeltjes in schil, groente en voor de heren een pepersteak en voor mij een groenteburger.quote:
Vermoede ik al.quote:
Binnen 20 minuten op tafel bij mij, zelfs met weigerende kookplaatquote:Op donderdag 17 november 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Aardappeltjes in schil, groente en voor de heren een pepersteak en voor mij een groenteburger.
Toch knap om daar heel lang over te doen toch?
Ik ben bijna 20 minuten weggeweest. Ik weet niet hoe lang jij tafelt?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug. Dat was een snelle maaltijd.
In 20 minuutjes moet dat zeker wel op tafel kunnen staan, lijkt me.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Aardappeltjes in schil, groente en voor de heren een pepersteak en voor mij een groenteburger.
Toch knap om daar heel lang over te doen toch?
Ja, precies.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Binnen 20 minuten op tafel bij mij, zelfs met weigerende kookplaat
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 minuten weggeweest. Ik weet niet hoe lang jij tafelt?
Ik kan me niet herinneren dat ik dat nummer eerder had gehoord.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik kijk op youtube wel eens van die oude dans-filmpjes op 'nieuwe' muziek. Daar wordt dit nummer vaak gebruikt.
He wants to be a hippy.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De kappers zijn alweer open meneer
Ja, ik dus alleen van dit soort clips. Zijn voor mij van die feelgood-dingen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat nummer eerder had gehoord.
Georgequote:Op donderdag 17 november 2022 19:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De kappers zijn alweer open meneer
Succesquote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan weer ff dozen inpakken, misschien tot later
Succes! De laatste doosjes loodjesquote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Pak ze.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |