Was me al duidelijk.Prima TT.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe een rupsje nooit genoeg, vandaar de TT
Ik maak morgen wel mn eigen panquote:Op donderdag 17 november 2022 18:12 schreef Loveable het volgende:
Maddy kan lekkere groentesoep maken zegt ze..
Ze had hem goed beet.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you alsnog
Jeff en Kim waren weer lekker aan het stoeiknuffelen
Betalen?quote:
Die heeft dat nodig , want hij heeft een beetje gesport ..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:18 schreef Silves het volgende:
Hoor haar schreeuwen de onderdaan...Marciannnno wil ..ja hoor haar lover wil meer stamppot., ook zo,n rupsje nooit genoeg.
Dan zou hij moeten vragen, en niet weer een ander voor hem..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft dat nodig , want hij heeft een beetje gesport ..
Dat gaat werken denk je?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn draaid zich bij laden
en ur, gooi ik uit de venzter
ik begrijp er niks vanquote:Op donderdag 17 november 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
Snel betaald, het werkt weer!![]()
Even Mirthe volgen..
Gaat dat niet automatisch dan de betaling bij jouw?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
Snel betaald, het werkt weer!![]()
Even Mirthe volgen..
Jerrold was haar maatje,en die is er uit gestuurd door Jeff.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:31 schreef pingu66 het volgende:
Wat een agressie bij Mirthe : "iemand anders had eruit moeten worden GETRAPT.
En ze haat Wendy. Mirthe is veranderd wraakzuchtig rupsje.
Nou...quote:Op donderdag 17 november 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ff hoor... hoezo heeft Mirthe geen warme kledin/ jas / vesten meegenomen?
Je bent toch niet dom...
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gaat dat niet automatisch dan de betaling bij jouw?
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
Je bent toch niet dom...
Vreemd idd, ook al zit je groten deels binnen in de loods.. neem je toch ook warme/winter kleding meequote:Op donderdag 17 november 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
Die doos heeft dus geen warme kleding.Eunice begint een beetje haar te porren nu.
Ja precies en een jas.. heel erg ongeloofwaardig..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
[..]
Vreemd idd, ook al zit je groten deels binnen in de loods.. neem je toch ook warme/winter kleding mee
Ze heeft heel veel dingen niet meegenomen.Leent van alles en geeft nooit wat terug.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
[..]
Vreemd idd, ook al zit je groten deels binnen in de loods.. neem je toch ook warme/winter kleding mee
Maar Leila ook niet toch?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies en een jas.. heel erg ongeloofwaardig..
Iemand anders heeft het welquote:Op donderdag 17 november 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
Je bent toch niet dom...
En dan janken als iemand haar shampoo gejat heeft?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel dingen niet meegenomen.Leent van alles en geeft nooit wat terug.
Dat dus.quote:
Yep.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
En dan janken als iemand haar shampoo gejat heeft?
Zijn rode jas draagt ze vaak.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie deelt toch continu truien uit van Boo?
Mirte ff Jappie vragen..
Had een tijd terug mee gekregen, dat ze ook geen winterkleren mee had genomen.. Die fittie heb ik niet mee gekregenquote:Op donderdag 17 november 2022 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel die was toch vies geworden, daar ging de fittie met Mora gisteren over
Ze mag KimD haar jassen lenen.Probleem opgelost.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Nou Mirthe, stop met zeuren, vraag Jeff
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat je een jaaaaaaaaaaaaaaaar weggaat en dan niks warms meeneemt?
Dacht ze dat de loods in Djibouti stond?
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:41 schreef Ireth het volgende:
Wat een t*ringbende daar boven waar die huilstruik zit te klagen...
Uiteraard.. Calimero-effect all over againquote:Op donderdag 17 november 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
Wil je bestellen om het bestellen is dat het?
Jajajaja... Spatelsquote:Op donderdag 17 november 2022 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
Beter kopen ze goede spatels en leren ze iedereen niet, ik herhaal NIET, met vorken in de pannen te hakken.. mafkezen
Gestuurd ja,niet getrapt en zo is het spel dat er mensen geëlimineerd worden,ook een van je maatjes.😉quote:Op donderdag 17 november 2022 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jerrold was haar maatje,en die is er uit gestuurd door Jeff.
Hub hub gaanquote:Op donderdag 17 november 2022 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe .. ga nou naar Jeff.
Dat gelul achter zijn rug om steeds..
Snap je punt helemaal hoor.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gestuurd ja,niet getrapt en zo is het spel dat er mensen geëlimineerd worden,ook een van je maatjes.😉
Lijkt me even geen goed moment.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe .. ga nou naar Jeff.
Dat gelul achter zijn rug om steeds..
Die heeft ze denk ik opgegeten...quote:Op donderdag 17 november 2022 18:54 schreef pingu66 het volgende:
Is Myrthe alleen thuis of heeft ze nog broertjes en zusjes?
True maar beter is ze dan even stil..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me even geen goed moment.
Hahahahaquote:
Een balk waar je balletoefeningen aan doet.quote:
de erste van de 2 nieuwen Rem.Control is alquote:Op donderdag 17 november 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zo'n heet toch gewoon barre niet barré..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een balk waar je balletoefeningen aan doet.
Barre
Dat staat toch in mijn post?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo'n heet toch gewoon barre niet barré..
Ik zeurde even tegen Eunice, via mijn postquote:Op donderdag 17 november 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat staat toch in mijn post?
Als Erik denkt dat het barré is dan is het ook barré hij heeft net als Jeff altijd gelijk 🤣quote:Op donderdag 17 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo'n heet toch gewoon barre niet barré..
FF denkt dat hij er zelf zit somsquote:Op donderdag 17 november 2022 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeurde even tegen Eunice, via mijn post
Niet naar jou
Ben altijd heel betrokken.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
FF denkt dat hij er zelf zit soms
De P.A mag het.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:00 schreef Hoempah het volgende:
De regel niet zonder de manager in kantoor is ook al wat opgerekt.
Met zijn matig ook na de opdracht.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
Wat een slang is het ook..
Isaac: koop dat minder sigaretten en alcohol
lul is het
isaac heeft zelf 'de wiel' niet uitgevondenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac: "We hebben nog steeds niet de wiel uitgevonden."
Laat hem het maar beter doen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
isaac heeft zelf 'de wiel' niet uitgevonden
Daar isie ook van teruggekomen.. Isaac geeft liever vanaf de zijlijn commentaarquote:Op donderdag 17 november 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat hem het maar beter doen.
Met z'n roze baardquote:Op donderdag 17 november 2022 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar isie ook van teruggekomen.. Isaac geeft liever vanaf de zijlijn commentaar
Nee want dan worden ze zelf afgebrandquote:Op donderdag 17 november 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat hem het maar beter doen.
altijd wel een beetje.. hij zegt gewoon tegen elk persoon wat hij denkt dat die ander wil horen of wat speltechnisch voor hem handig isquote:Op donderdag 17 november 2022 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac spreekt zichzelf nu ook tegen.
Best kans dat hij dan ineens het mannetje wordt en wintquote:Op donderdag 17 november 2022 19:17 schreef Kakadylo het volgende:
Het ergste vind ik zo'n pseudomacho als Lil Ciano die pas opstaat als ie geen meerdere cq bedreiging in die loods meer ziet
Sasha fietst er ook te makkelijk tussendoorquote:Op donderdag 17 november 2022 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac spreekt zichzelf nu ook tegen.
Samen optrekken met Isaac en al die schapen lopen erachteraanquote:Op donderdag 17 november 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Best kans dat hij dan ineens het mannetje wordt en wint
Hoop dat de pot leeg is tegen die tijd
die gaat nooit winnenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:17 schreef Kakadylo het volgende:
Het ergste vind ik zo'n pseudomacho als Lil Ciano die pas opstaat als ie geen meerdere cq bedreiging in die loods meer ziet
Die heeft zich al snel ingedekt.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha fietst er ook te makkelijk tussendoor
ik wil Ima wel eens zien zonder Rupiequote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik stel voor:
een week vol zoemers.. elke dag
Isaac
Maddy
Esther
Djedi
Ruben
Mirthe
Imadiddine
Heb het niet over winnen maar over het managerschapquote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat nooit winnen
die gaat teveel opvallen in negatieve zin als er meer uit zijn '
nu kan hij zich nog verstoppen
aaahquote:Op donderdag 17 november 2022 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het niet over winnen maar over het managerschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Wendy? Maar wendy is liefquote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy moet eruit volgens de meangirls met Zoe voorop
Gewoon Zoe met eliminatiequote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy moet eruit volgens de meangirls met Zoe voorop
loods vol truien, jassen, babyolie, geurkaarsen en shampoo?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Adat231 het volgende:
myrthe als manager. Eens kijken wat er met het ge;d gebeurd
kwijtquote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Adat231 het volgende:
myrthe als manager. Eens kijken wat er met het ge;d gebeurd
ik zie die stream niet..quote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy moet eruit volgens de meangirls met Zoe voorop die opeens de tactische besprekingen lijdt
nu biiijjjnaaaaquote:Op donderdag 17 november 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
Mexx en Zoe gaat nog een keer mis
Zoe hoeft maar 1 ding verkeerd te zeggen nuquote:
Wanda in m'n bed en ik kan niet eens komenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
ow man het gaat weer over Seks
Wanda wil wel vaak komen
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda in m'n bed en ik kan niet eens komen![]()
Nepvriendinnenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
Mexx en Zoe gaat nog een keer mis
Niet? Wanda is wel knap vind ik..quote:Op donderdag 17 november 2022 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda in m'n bed en ik kan niet eens komen![]()
Jeff heeft wel wat doorquote:Op donderdag 17 november 2022 19:29 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac nu op kantoor...
heeft hij tegen Jeff gezegd wat hij net zei?
Dan uiteraard als deel van gameplan..
Zou Jeff nou niet doorhebben dat Isaac hem gewoon onder de bus gooit..
superstorend.. en dat geknutsel met Erik is eigenlijk nooit wat ik wi zienquote:Op donderdag 17 november 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
Febo is weer heerlijk aan het switchen
switch maar raak voor een knaak
Misschien op Pluto maar niet op Aardequote:Op donderdag 17 november 2022 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet? Wanda is wel knap vind ik..
Tot ze begint te pratenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet? Wanda is wel knap vind ik..
Erik gebruikt zijn eigen onderzetters niet eensquote:Op donderdag 17 november 2022 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
superstorend.. en dat geknutsel met Erik is eigenlijk nooit wat ik wi zien
Weet niet of Wanda nou zo'n verstandige keuze is als je uit iedereen kunt kiezenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil Kim D eruit
omdat ze wanda eruit wil
Heb het KimD ook nooit horen zeggen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet niet of Wanda nou zo'n verstandige keuze is als je uit iedereen kunt kiezen
het is wat zoe zegt hequote:Op donderdag 17 november 2022 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet niet of Wanda nou zo'n verstandige keuze is als je uit iedereen kunt kiezen
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:36 schreef mnesymne het volgende:
Al dit gefluister en onder de dekens praten begint echt irritant te worden...
Wanda is dan ook gelijk Jappie kwijtquote:Op donderdag 17 november 2022 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het KimD ook nooit horen zeggen.
Doe maar een pak zout.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is wat zoe zegt he
dat neem ik met een korreltje zout
gewoonquote:Op donderdag 17 november 2022 19:37 schreef mnesymne het volgende:
Beste deelnemers, AUB niet fluisteren... kunnen we zoiets krijgen ?
Dan weet de rest ook genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon
beste Zoe niet fluisteren
beste Kim K niet fluisteren
beste Djedi niet fluisteren
preciesquote:Op donderdag 17 november 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan weet de rest ook genoeg.
1000% zelfs.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
Kim K weet dat ze 100 % safe zit
Marciano 1000%quote:
Denk dat eerder Ciano safe zit achter die dikke kont van haarquote:Op donderdag 17 november 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
Kim K weet dat ze 100 % safe zit
Meteen in de eerste dagen al met Johanquote:Op donderdag 17 november 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
Het zou best mooi zijn als er een sterke speler uitgaat
nu een Marciano(al zie ik die niet als sterk) Isaac of Kim Kquote:Op donderdag 17 november 2022 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meteen in de eerste week al met Johan
of de regel alles wat fluistert wordt, wordt daarna omgeroepen via geluidsysteemquote:Op donderdag 17 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon
beste Zoe niet fluisteren
beste Kim K niet fluisteren
beste Djedi niet fluisteren
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sneek is de hoofdstad van Nieuw-Zeeland
Ciano is geen sterke speler inderdaad maar wel een oervervelende die achter de ellebogen werktquote:Op donderdag 17 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu een Marciano(al zie ik die niet als sterk) Isaac of Kim K
Zolang die met Kim is, is hij redelijk safe. Niemand wilt een stelleje uit elkaar halen, zolang het anders kanquote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ciano is geen sterke speler inderdaad maar wel een oervervelende die achter de ellebogen werkt
jeffry vertelde dat ze het met een trui aan kwam vragenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
Maar jongens... jullie missen dat Mirthe een trui heeft
HET HEEFT EEN TRUI?
what???quote:Op donderdag 17 november 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
HET HEEFT EEN TRUI?
Ik vind het superlief hoe ze over hem praat, echt een steady relatie en ze is nog steeds dol op hemquote:Op donderdag 17 november 2022 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda moet je er juist inhouden en het constant onbewust hebben over die arme Ivor
Jepquote:Op donderdag 17 november 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
HET HEEFT EEN TRUI?
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
jeffry vertelde dat ze het met een trui aan kwam vragen
Wat vreselijk enig.quote:
Het verbaasde me al dat ze afwist van Nieuw-Zeeland als ze het al wist natuurlijk en niet gewoon Zeeland bedoeldequote:
Noemde het altijd een bootwerker maar bouwvakker kan ook jaquote:Op donderdag 17 november 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
Wanda loopt een beetje als een bouwvakker
armen ietsje wijdquote:Op donderdag 17 november 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Noemde het altijd een bootwerker maar bouwvakker kan ook ja
alleen voor Ivor en dan 4 xquote:Op donderdag 17 november 2022 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang de beentjes maar niet wijd gaan
Daarom wilde hij denk ik ook geen zakgeldquote:Op donderdag 17 november 2022 19:53 schreef Sociologica het volgende:
Haha het straalt van Jeff af dat hij dit vreselijk vindt. Die Ī2.50 surprise bestellingen
Als ze er straks acht maanden zit dan is het alweer 9x want die zure sloot staat op overstromingsgevaarquote:Op donderdag 17 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen voor Ivor en dan 4 x
als ze veel energie heeft
Ik geef 'm geen ongelijk, M&M werden er ook niet vrolijker van.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom wilde hij denk ik ook geen zakgeld
Ja precies maar hier komt hij moeilijk onderuitquote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet die nog meer prul bestellenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze er straks acht maanden zit dan is het alweer 8x
Maddy en Janetquote:Op donderdag 17 november 2022 19:56 schreef Loveable het volgende:
Erik en Janet hebben voodoo poppen gemaakt?
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:56 schreef Loveable het volgende:
Erik en Janet hebben voodoo poppen gemaakt?
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:56 schreef Sociologica het volgende:
Lijkt net of Esther buiten bezig is in zo’n drugslab met die lange jas, bril en handschoenen
Als manager kun je het toch niet goed doen dus dan maar MY WAY en zo niet dan is daar de HIGHWAYquote:Op donderdag 17 november 2022 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geef 'm geen ongelijk, M&M werden er ook niet vrolijker van.
Nep en echt.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:57 schreef Sociologica het volgende:
Random vraag: zijn de planten in de loods echt of nep? Vind ze er altijd zo fris bij staan en herinner me niet er iemand mee bezig te zien
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:56 schreef Sociologica het volgende:
Lijkt net of Esther buiten bezig is in zo’n drugslab met die lange jas, bril en handschoenen
Ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wilde "Breaking Es" zeggen, maar dat bekt toch minder lekker dan ik hoopte
Hij moet helemaal niks.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:59 schreef HappyCharly het volgende:
ook layla en berend roddelen nu over Jeff.. enk dat hij toch ff een vergadering moet inplannen
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sneek is de hoofdstad van Nieuw-Zeeland
Jij typt het , ik wilde het ook typen.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:01 schreef mnesymne het volgende:
Als ze een vergadering willen... moeten ze hun mond open trekken
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niks.
Laat ze dat zelf maar regelen.
mensen praten liever onderling dan hun nek uitstekenquote:Op donderdag 17 november 2022 20:01 schreef mnesymne het volgende:
Als ze een vergadering willen... moeten ze hun mond open trekken
Kom je iets tekort?quote:
Breaking BadEsquote:Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wilde "Breaking Es" zeggen, maar dat bekt toch minder lekker dan ik hoopte
Als ze willen dat de pleuris uitbreekt met Jeff dan moeten ze een sterk front vormen en massaal de aanval openenquote:Op donderdag 17 november 2022 20:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jij typt het , ik wilde het ook typen.
Niemand durft, want Jeff heeft een grote bek zeggen ze dan.
Schiet toch op.
Als er iets echt nodig is, dan is het echt geen probleem.Jeff ook niet.
Denk nep... nog nooit iemand water zien geven..quote:Op donderdag 17 november 2022 19:57 schreef Sociologica het volgende:
Random vraag: zijn de planten in de loods echt of nep? Vind ze er altijd zo fris bij staan en herinner me niet er iemand mee bezig te zien
Tiano ligt al een uur.quote:
zijn met hydrokorrelsquote:Op donderdag 17 november 2022 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk nep... nog nooit iemand water zien geven..
Ja ik dacht aan Eriks ochtend rondes en heb het daar volgens mij niet in gezien, daarom was mijn vermoeden nepquote:Op donderdag 17 november 2022 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk nep... nog nooit iemand water zien geven..
en dan zeiken dat anderen smorgens langer in bed liggenquote:
Kan ook.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze willen dat de pleuris uitbreekt met Jeff dan moeten ze een sterk front vormen en massaal de aanval openen
Oh dat vind ik wel leuk!quote:Op donderdag 17 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn met hydrokorrels
wel echt
een aantal
wat wil je hebben danquote:
Excuusquote:Op donderdag 17 november 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Esther een grafkist geven of 6 planken.
Classy hoor.
KimW heeft Esther.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wie zei dat?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Esther een grafkist geven of 6 planken.
Classy hoor.
KimW.quote:
Best wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
Een land als China was vroeger ook niet ontwikkeld
en Japan ook
Berend heeft wel een ietwat vreemde redernatie
Het zijn net die 2 ouwe knarren op de 3e verdieping bij tante Til...quote:Op donderdag 17 november 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
1.5 minuut gesprek tussen JW en Esther over speculaas.. zucht..
Esther: ik heb er nog 1, wil jij die?
JW: ja lekker, ik hou er wel van
blablabla
JW pakt nu zelf speculaas voor hen allebei
uit gesprekjes kun je opmaken dat Berend al heel lang alleen isquote:
In feite geeft hij zelf het antwoord al.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
Berend over Moraima
dat hij niks met haar heeft en dat dit komt door zijn vooroordelen
maar dat Moraima ook niet naar hem toe komt
wat dacht je er zelf eens van Berend
Doet jij juist heel veelquote:Op donderdag 17 november 2022 20:15 schreef Sociologica het volgende:
Ik vind het best knap hoe JW zijn dagen daar volmaakt
Voor mijn gevoel, al kijk ik lang niet alles, voert hij en niet zoveel uit, organiseert niets tot weinig en zie hem in verhouding met de rest weinig roddelen
klopt maar het ligt niet aan hem en ze gaan geen vrienden wordenquote:Op donderdag 17 november 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite geeft hij zelf het antwoord al.
Ook een daginvulling.quote:
Hij heeft ook een hele stellige manier van praten. Hij deelt mee of legt uit of vertelt.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
uit gesprekjes kun je opmaken dat Berend al heel lang alleen is
en niet veel tegenspraak krijgt
zijn idee klopt
Daar verbaas ik me ook over. En dan te bedenken dag in dag uit, maanden lang.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:15 schreef Sociologica het volgende:
Voor mijn gevoel, al kijk ik lang niet alles, voert hij en niet zoveel uit, organiseert niets tot weinig en zie hem in verhouding met de rest weinig roddelen
Ja? Wie moet hij niet?quote:
Hij zit en kijkt toe? Komt er toch alweer 3 maanden mee verder nu..quote:Op donderdag 17 november 2022 20:15 schreef Sociologica het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft ook een hele stellige manier van praten. Hij deelt mee of legt uit of vertelt.
Juist en dan nog redelijk tevreden ogen over het algemeen ook. Zou ik niet kunnenquote:Op donderdag 17 november 2022 20:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over. En dan te bedenken dag in dag uit, maanden lang.
Ik moet er niet aan denken.
De kipjes.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja? Wie moet hij niet?misschien mis ik hem steeds, maar weet heel weinig over die man/zijn gedachten behalve dat Esther hem wil maar hij haar niet want bergen aan vrouwen thuis niet zijn type etc
gisterenavond nog een hele poos met Tianoquote:Op donderdag 17 november 2022 20:17 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja? Wie moet hij niet?misschien mis ik hem steeds, maar weet heel weinig over die man/zijn gedachten behalve dat Esther hem wil maar hij haar niet want bergen aan vrouwen thuis niet zijn type etc
ik ga me gewoon niet aangesproken voelen..quote:Op donderdag 17 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
niet om iemand te beledigen hier
maar is wel typisch vrijgezellen gedrag (mensen die al heel lang alleen zijn )
zeker niet de bedoelingquote:Op donderdag 17 november 2022 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ga me gewoon niet aangesproken voelen..
Oh echt. Dank, zal er wat meer op letten is echt langs me heengegaanquote:Op donderdag 17 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
gisterenavond nog een hele poos met Tiano
vanmorgen met Esther
vaak over het roken
over de kleuterclub(meiden)
geeft niksquote:Op donderdag 17 november 2022 20:19 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh echt. Dank, zal er wat meer op letten is echt langs me heengegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |