Was me al duidelijk.Prima TT.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe een rupsje nooit genoeg, vandaar de TT
Ik maak morgen wel mn eigen panquote:Op donderdag 17 november 2022 18:12 schreef Loveable het volgende:
Maddy kan lekkere groentesoep maken zegt ze..
Ze had hem goed beet.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you alsnog
Jeff en Kim waren weer lekker aan het stoeiknuffelen
Betalen?quote:
Die heeft dat nodig , want hij heeft een beetje gesport ..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:18 schreef Silves het volgende:
Hoor haar schreeuwen de onderdaan...Marciannnno wil ..ja hoor haar lover wil meer stamppot., ook zo,n rupsje nooit genoeg.
Dan zou hij moeten vragen, en niet weer een ander voor hem..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft dat nodig , want hij heeft een beetje gesport ..
Dat gaat werken denk je?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn draaid zich bij laden
en ur, gooi ik uit de venzter
ik begrijp er niks vanquote:Op donderdag 17 november 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn draaid zich bij laden
en ur, gooi ik uit de venzter
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
Snel betaald, het werkt weer!![]()
Even Mirthe volgen..
Gaat dat niet automatisch dan de betaling bij jouw?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
Snel betaald, het werkt weer!![]()
Even Mirthe volgen..
Jerrold was haar maatje,en die is er uit gestuurd door Jeff.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:31 schreef pingu66 het volgende:
Wat een agressie bij Mirthe : "iemand anders had eruit moeten worden GETRAPT.
En ze haat Wendy. Mirthe is veranderd wraakzuchtig rupsje.
Nou...quote:Op donderdag 17 november 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ff hoor... hoezo heeft Mirthe geen warme kledin/ jas / vesten meegenomen?
Je bent toch niet dom...
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gaat dat niet automatisch dan de betaling bij jouw?
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
Je bent toch niet dom...
Vreemd idd, ook al zit je groten deels binnen in de loods.. neem je toch ook warme/winter kleding meequote:Op donderdag 17 november 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
Die doos heeft dus geen warme kleding.Eunice begint een beetje haar te porren nu.
Ja precies en een jas.. heel erg ongeloofwaardig..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
[..]
Vreemd idd, ook al zit je groten deels binnen in de loods.. neem je toch ook warme/winter kleding mee
Ze heeft heel veel dingen niet meegenomen.Leent van alles en geeft nooit wat terug.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
[..]
Vreemd idd, ook al zit je groten deels binnen in de loods.. neem je toch ook warme/winter kleding mee
Maar Leila ook niet toch?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies en een jas.. heel erg ongeloofwaardig..
Iemand anders heeft het welquote:Op donderdag 17 november 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
Je bent toch niet dom...
En dan janken als iemand haar shampoo gejat heeft?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel dingen niet meegenomen.Leent van alles en geeft nooit wat terug.
Dat dus.quote:
Yep.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
En dan janken als iemand haar shampoo gejat heeft?
Zijn rode jas draagt ze vaak.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie deelt toch continu truien uit van Boo?
Mirte ff Jappie vragen..
Had een tijd terug mee gekregen, dat ze ook geen winterkleren mee had genomen.. Die fittie heb ik niet mee gekregenquote:Op donderdag 17 november 2022 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel die was toch vies geworden, daar ging de fittie met Mora gisteren over
Ze mag KimD haar jassen lenen.Probleem opgelost.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Nou Mirthe, stop met zeuren, vraag Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |