Was me al duidelijk.Prima TT.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe een rupsje nooit genoeg, vandaar de TT
Ik maak morgen wel mn eigen panquote:Op donderdag 17 november 2022 18:12 schreef Loveable het volgende:
Maddy kan lekkere groentesoep maken zegt ze..
Ze had hem goed beet.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you alsnog
Jeff en Kim waren weer lekker aan het stoeiknuffelen
Betalen?quote:
Die heeft dat nodig , want hij heeft een beetje gesport ..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:18 schreef Silves het volgende:
Hoor haar schreeuwen de onderdaan...Marciannnno wil ..ja hoor haar lover wil meer stamppot., ook zo,n rupsje nooit genoeg.
Dan zou hij moeten vragen, en niet weer een ander voor hem..quote:Op donderdag 17 november 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft dat nodig , want hij heeft een beetje gesport ..
Dat gaat werken denk je?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn draaid zich bij laden
en ur, gooi ik uit de venzter
ik begrijp er niks vanquote:Op donderdag 17 november 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn draaid zich bij laden
en ur, gooi ik uit de venzter
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
Snel betaald, het werkt weer!![]()
Even Mirthe volgen..
Gaat dat niet automatisch dan de betaling bij jouw?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
Snel betaald, het werkt weer!![]()
Even Mirthe volgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |