abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:50:00 #126
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206717157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het blijft raar dat andere vaste gasten van voetbal Insite er niet meer zitten en de wereldvreemde Gijp wel.

:T
Alleen af en toe Kieft en die Valentijn nog. Het lijkt mij sterk dat Boskamp of Hansje geen kranten lezen.
soooo, da's mooi!
pi_206717283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:42 schreef nils_22 het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Sander Schimmelpener?
Toen ie zei dat ie tegen kritiek kan moest ik voor het eerst om hem lachen. Jammer dat niemand hem aanpakte op zijn keyboard warriorgedrag.
Nog even los van het feit of Wierd wel/geen goede journalist is.
pi_206717289
-dubbel-
pi_206719219
Sander :9~ :9~ O+ *; Wat een heerlijke man :9~ :9~ :S___D
Aan het typen...
pi_206720504
Heb 'm nog even teruggekeken en ik vond het wel spectaculair hoe Sander zich niet alleen staande wist te houden maar ook gewoon de heren overmeesterde aan de hand van argumenten. Begon al toen hij René uitlegde hoe hij dacht over het belastingstelsel (daar had René eigenlijk geen inbreng verder) maar het hoogtepunt blijft toch het stuk waarin hij Wierd terecht aanpakte. Johan natuurlijk meteen een beetje verongelijkt maar je zag dat hij gewoon geen tegenargumenten had. Eerst dat zwaktebod van "ik zit hier tussen twee Wierd-haters!" en daarna "dat komt dan goed uit [dat hij alleen zijn eigen mening propageert in zijn zogenaamde verslaggeving]" als enige reactie. :D

Vond Sander kortom echt verfrissend na al die gasten die gewoon meelullen met de rechtse kliek en verder niet voor een interessante discussie zorgen. Van mij mag Wierd ook gewoon blijven komen (hoewel ik hem echt niks vind) als gasten als Sander ook gewoon de ruimte blijven krijgen. Al heb ik het gevoel dat René en Johan 'm vanavond gaan afrekenen waar ie niet bij zit en hun vriendje Wierd gaan beschermen.
pi_206721900
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb 'm nog even teruggekeken en ik vond het wel spectaculair hoe Sander zich niet alleen staande wist te houden maar ook gewoon de heren overmeesterde aan de hand van argumenten. Begon al toen hij René uitlegde hoe hij dacht over het belastingstelsel (daar had René eigenlijk geen inbreng verder) maar het hoogtepunt blijft toch het stuk waarin hij Wierd terecht aanpakte. Johan natuurlijk meteen een beetje verongelijkt maar je zag dat hij gewoon geen tegenargumenten had. Eerst dat zwaktebod van "ik zit hier tussen twee Wierd-haters!" en daarna "dat komt dan goed uit [dat hij alleen zijn eigen mening propageert in zijn zogenaamde verslaggeving]" als enige reactie. :D

Vond Sander kortom echt verfrissend na al die gasten die gewoon meelullen met de rechtse kliek en verder niet voor een interessante discussie zorgen. Van mij mag Wierd ook gewoon blijven komen (hoewel ik hem echt niks vind) als gasten als Sander ook gewoon de ruimte blijven krijgen. Al heb ik het gevoel dat René en Johan 'm vanavond gaan afrekenen waar ie niet bij zit en hun vriendje Wierd gaan beschermen.
Ben het met je eens maar vind zijn Twitter gedrag juist daarom nog achterlijker nu.

Overigens geloof ik niet dat Gijp Wierd als een vriendje ziet. Alles wat politiek ademt boeit hem echt niet.
pi_206721920
Geen idee waarom hij dan wel alle tallshows kijkt 's nachts daarentegen.
pi_206722098
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb 'm nog even teruggekeken en ik vond het wel spectaculair hoe Sander zich niet alleen staande wist te houden maar ook gewoon de heren overmeesterde aan de hand van argumenten. Begon al toen hij René uitlegde hoe hij dacht over het belastingstelsel (daar had René eigenlijk geen inbreng verder) maar het hoogtepunt blijft toch het stuk waarin hij Wierd terecht aanpakte. Johan natuurlijk meteen een beetje verongelijkt maar je zag dat hij gewoon geen tegenargumenten had. Eerst dat zwaktebod van "ik zit hier tussen twee Wierd-haters!" en daarna "dat komt dan goed uit [dat hij alleen zijn eigen mening propageert in zijn zogenaamde verslaggeving]" als enige reactie. :D

Vond Sander kortom echt verfrissend na al die gasten die gewoon meelullen met de rechtse kliek en verder niet voor een interessante discussie zorgen. Van mij mag Wierd ook gewoon blijven komen (hoewel ik hem echt niks vind) als gasten als Sander ook gewoon de ruimte blijven krijgen. Al heb ik het gevoel dat René en Johan 'm vanavond gaan afrekenen waar ie niet bij zit en hun vriendje Wierd gaan beschermen.
Helemaal mee eens. En uit zijn optreden gisteren blijkt juist dat Schimmelpenninck méér is dan alleen een keyboardwarrior, want Derksen had inderdaad geen schijn van kans.

En of je het nu wel of niet eens bent met mensen als Schimmelpenninck en Van Roosmalen, wat mij betreft doen zulke gasten als afwisseling het programma alleen maar goed. Zelfs Van Roosmalen kwam voor het eerst echt los doordat hij door het onderwerp werd getriggerd.

Ik vind Wierd verder als gast ook prima, maar ze moeten gewoon nog wat meer mensen proberen. Een beetje afwisseling en tegengestelde meningen is alleen maar goed. Elke week precies dezelfde gasten (waarvan een deel ook nog eens níets zinnigs te melden heeft) wordt immers al snel gezapig.
pi_206722438
Dit is zo’n typische Wierd tweet van jaren terug. Dat hoor je hem nu niet meer zeggen, maar zo gaat dat eigenlijk altijd:

٩๏̯͡๏)۶
pi_206722863
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Begon al toen hij René uitlegde hoe hij dacht over het belastingstelsel (daar had René eigenlijk geen inbreng verder)
Ik vond Rene juist wel aandachtig luisteren en het er mee eens zijn.
Moeten zij weten
pi_206722950
Ik denk dat Rene het vaker oneens is met Johan dan je zou denken maar dat hij er niet op ingaat omdat het hem geen hol interesseert.

ik vraag me echt af waar Rene terecht zou zijn gekomen als hij niet kon voetballen.
pi_206723082
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2022 18:56 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]
Ik vond Rene juist wel aandachtig luisteren en het er mee eens zijn.
Misschien was hij wel geïnteresseerd en enigszins overtuigd aan het eind, maar hij had wel die hele moeilijke kritische blik in z'n ogen ook al zei hij er verder niks op. Daarom kreeg ik ook het gevoel dat ie er vandaag wel eens kritisch op in kan hakken.

Maar goed, los daarvan vind ik het top dat ze ook eens te maken krijgen met een sterke 'oppositie' of andere invalshoek. Is eens wat anders dan die constante onderbuikgevoelens (en altijd dezelfde) die worden gerechtvaardigd door middel van stropopredeneringen.
pi_206723218
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 18:18 schreef Ronald het volgende:
Dit is zo’n typische Wierd tweet van jaren terug. Dat hoor je hem nu niet meer zeggen, maar zo gaat dat eigenlijk altijd:

[ afbeelding ]
Aan tafel probeert hij z'n verhaal nog behoorlijk sympathiek in te pakken (als je goed oplet op z'n frames en meninkjes prik je er wel doorheen) maar verder is het echt een gek. Hij heeft wel vaker desinformatie ge(re)tweet en niet gerectificeerd, natuurlijk altijd dingen die passen bij zijn conservatieve wereldbeeld. Zoals Sander al zei zat hij ook vaker fout wat betreft Putin en Baudet, maar ik denk niet dat de heren op de hoogte zijn hiervan. Die zien Wierd gewoon als die redelijke Telegraaf-journalist die zo goed opschrijft wat er gaande is.
pi_206723279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik denk dat Rene het vaker oneens is met Johan dan je zou denken maar dat hij er niet op ingaat omdat het hem geen hol interesseert.

ik vraag me echt af waar Rene terecht zou zijn gekomen als hij niet kon voetballen.
René stemde vroeger CDA (in de tijd van Balkenende) en is daarna lijkt het wel steeds meer richting Johan geschoven. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat dit ook te maken heeft met desinteresse en Johan maar laten lullen. Z'n leeftijd zorgt er ook voor dat hij (net als Johan) niet zo thuis is in maatschappelijke zaken die onder het jongere publiek spelen. Zijn kracht was altijd zijn luchtige houding en relativerende blik op het voetbal. Serieus praten over ernstige zaken is niet echt zijn ding.
pi_206725002
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 18:18 schreef Ronald het volgende:
Dit is zo’n typische Wierd tweet van jaren terug. Dat hoor je hem nu niet meer zeggen, maar zo gaat dat eigenlijk altijd:

[ afbeelding ]
Vind ook dat hij hier teveel richting pro-Russisch neigt. Al is dit wel een quote uit 2016, geen idee hoe het onderzoek er toen uit zag.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206725079
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
René stemde vroeger CDA (in de tijd van Balkenende) en is daarna lijkt het wel steeds meer richting Johan geschoven. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat dit ook te maken heeft met desinteresse en Johan maar laten lullen. Z'n leeftijd zorgt er ook voor dat hij (net als Johan) niet zo thuis is in maatschappelijke zaken die onder het jongere publiek spelen. Zijn kracht was altijd zijn luchtige houding en relativerende blik op het voetbal. Serieus praten over ernstige zaken is niet echt zijn ding.
Dat veel hoogopgeleide jongeren met een andere blik naar de wereld kijken dat klopt maar een heel groot deel van Nederland (op veel vlakken zelfs een meerderheid) is het ook gewoon eens met Johan en Rene en krijgt in andere talkshows niet of nauwelijks schermtijd.

En verder moet je het per onderwerp bekijken lijkt mij. Johan heeft best een punt over idiote milieuactivisten, doorgeschoten Metoo en allerlei andere progressieve zaken die doorslaan.

Dat mag jij dan weer hopeloos conservatief vinden maar daar denkt een groot deel van Nederland anders over.

Een belastingdiscussie vind ik wat minder in dat cultuurframe vallen, dat was prima van Sander.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206725938
Johan ergert zich tijdens het voorstukje al weer aan Genee *O*
pi_206726156
VO was nog niet afgelopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 18 november 2022 @ 21:39:39 #144
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_206726161
John vd Heuvel in de show *O*
pi_206726165
Stukje beveiliging
pi_206726182
Free the nipple
pi_206726201
John is toch een mislukte misdaadjournalist? :')
Het is koud, het is guur....
pi_206726247
Kinky.nl
pi_206726281
pi_206726302
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')