Maar dat kan nog steeds gebeuren hé.. want het programma duurt nog 10 maandenquote:Op donderdag 17 november 2022 14:45 schreef Verida het volgende:
[..]
nee toch? Het programma zou zijn dat ze op een gegeven moment de eindpot aan zouden moeten aanspreken
Die weegt dertig kilo dus die kan gewoon vliegenquote:Op donderdag 17 november 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice ondertussen lekker op de crosstrainer.
heeft hij zomaar gelijkquote:Op donderdag 17 november 2022 14:47 schreef R0T29 het volgende:
Als je heel de tijd jezelf naar beneden praat, dan ben je Nadir, zegt GJ tegen Babette.
ze mogen 2 uur oefenenquote:Op donderdag 17 november 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Is er ergens gezegd hoe laat ze de 10 namen trekken?
Over een uur.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Is er ergens gezegd hoe laat ze de 10 namen trekken?
Zorgen dat je ook niet te veel heen en weer beweegt ( slingert )quote:Op donderdag 17 november 2022 14:49 schreef spapaars het volgende:
Van stilhangen word je moe, altijd in beweging en maar zien hoe ver je komt.
Nu alleen nog hoofd en de misère is compleetquote:Op donderdag 17 november 2022 14:50 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe heeft altijd last van schouder, knie of teen
Je vergeet hoofd.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:50 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe heeft altijd last van schouder, knie of teen
quote:Op donderdag 17 november 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Roepie heeft toch van die kleine handschoentjes? Kan ik die niet aan?
GJ : Dat klopt, maar ik weet niet waar hij die voor gebruikt.
Als je VALT..... dan val je HOPELIJK .. op de MATTENquote:Op donderdag 17 november 2022 14:52 schreef R0T29 het volgende:
"als je valt dan val je en val je hopelijk op de matten"
lekker zo'n gymdocentquote:Op donderdag 17 november 2022 14:52 schreef R0T29 het volgende:
"als je valt dan val je en val je hopelijk op de matten"
quote:
Berend was net.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:55 schreef Sociologica het volgende:
Toch vind ik het wel storend dat Berend en Moraima (als ik het goed via jullie lees) zich totaal er niet in mengen. Je kunt in ieder geval die eerste stang vastpakken en voor jezelf bevestigen dat het niet gaat, even naar de groep toe kenbaar maken dat dit helaas heel erg lastig voor je is etc
Berend lag ook net op zijn rugquote:Op donderdag 17 november 2022 14:55 schreef Sociologica het volgende:
Toch vind ik het wel storend dat Berend en Moraima (als ik het goed via jullie lees) zich totaal er niet in mengen. Je kunt in ieder geval die eerste stang vastpakken en voor jezelf bevestigen dat het niet gaat, even naar de groep toe kenbaar maken dat dit helaas heel erg lastig voor je is etc
Moraima is wel duidelijk die heeft sowieso 1 keer gedaanquote:Op donderdag 17 november 2022 14:55 schreef Sociologica het volgende:
krijgen we weer dat Tobias drama weer )quote:Op donderdag 17 november 2022 14:56 schreef Silves het volgende:
Mannn pak jullie matrassen toch, dat gezeik steeds ...
Mora doet het niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:55 schreef Sociologica het volgende:
'Nee ik doe het niet, doe het niet, is geen grapje jongens, ga het niet doen hoor, nee nee nee'quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 14:58 schreef Silves het volgende:
Gewoon te erg, daar zitten voor een miljoen en niks kunnen of kennen..elke keer die kutsmoes, ja makkelijk die kaart vakantie.WAAROM geef je je op voor een gameshow.
Die van BB? die zijn enkel brak?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijgen we weer dat Tobias drama weer )
andersom dusquote:Op donderdag 17 november 2022 14:59 schreef Ireth het volgende:
Iemand met een hoog gewicht zou het beter kunnen doen dan (bijvoorbeeld) een jappie. Dit gaat om kracht in je armen..
quote:Op donderdag 17 november 2022 14:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Die van BB? die zijn enkel brak?
Dat was Michel.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Die van BB? die zijn enkel brak?
Ja uiteraard, maar een lichtgewicht zonder kracht red het ook niet. Mijn armen verzuren heel snel boven mijn hoofd, ik zou met mijn 59 kilo niet bij de 2e sport kunnen komen.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
andersom dus
Hoe hoger het gewicht des te meer kracht je nodig hebt
Leroy.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Michel liep over legoblokjes.
Je zal je maar hebben opgegeven maar ja er was al een gymleraar en oud-sergeant dus werd het partypipo Mexxquote:Op donderdag 17 november 2022 14:58 schreef Silves het volgende:
Gewoon te erg, daar zitten voor een miljoen en niks kunnen of kennen..elke keer die kutsmoes, ja makkelijk die kaart vakantie.WAAROM geef je je op voor een gameshow.
Dat was Lego-Leroy, met zijn kwootsquote:Op donderdag 17 november 2022 15:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Michel liep over legoblokjes.
Ojah!quote:Op donderdag 17 november 2022 15:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was Lego-Leroy, met zijn kwoots
Mies pas na BB.quote:
Michel was van de fittie met die make-up‐doos, ben zijn naam kwijt. Roll the tapes, bitch!quote:
Jerrelquote:Op donderdag 17 november 2022 15:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Michel was van de fittie met die make-up‐doos, ben zijn naam kwijt. Roll the tapes, bitch!
Gewoon de volgende keer elimineren en als ze wint dan stemt zequote:
Die gingen ze tillen.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
Heeft Esther al een poging gedaan?
Niet gezien, Jasper en Jeff ook niet, maar heb ook niet alles gezienquote:Op donderdag 17 november 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
Heeft Esther al een poging gedaan?
Ik vind het ook kleine dunne matten.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:06 schreef Ireth het volgende:
Waarom trekken ze niet nog een paar matrassen er onder voor die watjes??
Zou ook heel dom zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
Ik snap Janet wel'
je gaat niet voor een miljoen een prothese naar de klote helpen
Een hersenschudding zit er Zoezo niet in want dan moet er eerst wat te schudden zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 15:05 schreef R0T29 het volgende:
"Zoe landt elke keer verkeerd"
Nee hoor, het kan nog veel verkeerder
Van een miljoen kan ze heel veel protheses van kopenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
Ik snap Janet wel'
Echt hè, die zeurderige jankstem van haarquote:Op donderdag 17 november 2022 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat gezeur van die Zoe begint op mijn zenuwen te werken. Dat stemmetje, net een klein drammerig kind
quote:Op donderdag 17 november 2022 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, die zeurderige jankstem van haar
Dan gewoon laten opvangen...wel -25 euro .quote:Op donderdag 17 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
Ik snap Janet wel'
Nu pas? Dan vind ik dat je een bovengemiddeld geduldig mens bent. Of ik heb gewoon een kort lontje, maar ik word er al weken gek vanquote:Op donderdag 17 november 2022 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat gezeur van die Zoe begint op mijn zenuwen te werken. Dat stemmetje, net een klein drammerig kind
Irritainment.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Nu pas? Dan vind ik dat je een bovengemiddeld geduldig mens bent. Of ik heb gewoon een kort lontje, maar ik word er al weken gek van
quote:Op donderdag 17 november 2022 15:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gewoon laten opvangen...wel -25 euro .
Berend moet niet maar kan wel met een balletje getrokken worden.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
maar vreemd dat Berend met de muur niet hoefde
en nu met dit moet een Janet wel
Ze hoeft niet, alleen hangen is al 25 euro en weigeren -25,.Berend is een grote chanteur zo ook moira.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
maar vreemd dat Berend met de muur niet hoefde
en nu met dit moet een Janet wel
Met mayo?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Berend moet niet maar kan wel met een balletje getrokken worden.
zijn er vast wat die dat heel jammer vindenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
Jeff laat even zien hoe het moet.
over de muur hoefde berend niet mee te doen van de FEBOquote:Op donderdag 17 november 2022 15:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Berend moet niet maar kan wel met een balletje getrokken worden.
Mssn zit Janet er niet in, ik hoop het voor haar en anders zou ik het niet doen, dan maar wat minder geldquote:Op donderdag 17 november 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
over de muur hoefde berend niet mee te doen van de FEBO
nu als Janet getrokken wordt moet zij wel
Jeff is zo van de ene kant naar de andere kant gegaanquote:Op donderdag 17 november 2022 15:26 schreef Charmian het volgende:
is er al iemand geweest die 10 sporten heeft gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ja, genoeg. Maar of die ook getrokken worden bij die balletjes, dat is de vraagquote:Op donderdag 17 november 2022 15:26 schreef Charmian het volgende:
is er al iemand geweest die 10 sporten heeft gehaald?
dat is toch wel het meest spannende in deze verdienronde, nog ca. 20 minuten wachtenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
Heb me toch een partij zin in die loting alsof het bekervoetbal is maar dan vele malen leuker
geen last vanquote:Op donderdag 17 november 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een blokkerig beeld op stream 2 nog steeds.
Heb ik ook, al een paar dagen.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
Af en toe idd..quote:Op donderdag 17 november 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
echt jammer ja, ze is onzeker maar heeft toch 3 sporten gehaaldquote:Op donderdag 17 november 2022 15:29 schreef Aggie46 het volgende:
Babs had het gehaald, ze probeert het nog een keer: blaar open
Mora en Berend sowieso nietquote:Op donderdag 17 november 2022 15:31 schreef chufi het volgende:
Heeft iedereen geoefend of Moira niet?
Ja, dit inderdaad..quote:Op donderdag 17 november 2022 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
Kan geen enkel begrip opbrengen voor Zoe of Mexx want die zijn notabene 22 jaar jong en mankeren helemaal niks
zinloosquote:Op donderdag 17 november 2022 15:34 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx ondertussen praten over Mattin terwijl ze ook gewoon eens serieus kan gaan oefenen
Al dat gewicht er gelijk op en je gaat meteen verzurend vallenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou dit echt never nooit kunnen. Maar alsnog irriteert GJ mij. Gaat ie zeggen dat je eerst helemaal stil aan de eerste sport moet hangen. Zo creëer je nooit momentum, je moet juist vlot bewegen. Mafklapper.
Dank je wel voor het plaatsen👍👍👍🤗quote:Op donderdag 17 november 2022 15:26 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dutchrealitytv
@:Daana316
'Mattin kwam alleen binnen maar gaat met Mexx mee naar huis' aldus een quote van Martinquote:
jupquote:Op donderdag 17 november 2022 15:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al dat gewicht er gelijk op en je gaat meteen verzurend vallen
Ja, hoop ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Deze is zo lief. Iemand hier een fragmentje van?
Altijd 🥰quote:Op donderdag 17 november 2022 15:36 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dank je wel voor het plaatsen👍👍👍🤗
Sasha en Bern zijn altijd heel liefdevol en oprecht naar mijn mening en zijn niet zo ordinairquote:Op donderdag 17 november 2022 15:41 schreef Daana316 het volgende:
Wat toch een verschil met hoe de stelletjes mer elkaar omgaan.
Heeft het 5 minuten geleden gehaald.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
Is KimD al bezig geweest? Klinkt heel zenuwachtig namelijk!
ja ze ging net als een speertjequote:Op donderdag 17 november 2022 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
Is KimD al bezig geweest? Klinkt heel zenuwachtig namelijk! Die lukt dat toch vrij probleemloos?
Last van haar schouder maar redt het wel.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
Is KimD al bezig geweest? Klinkt heel zenuwachtig namelijk! Die lukt dat toch vrij probleemloos?
Zij moet het vrij probleemloos halen ja maar zal echt nog wel aan die vorige opdracht denkenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft het 5 minuten geleden gehaald.
De faal van de spiraal.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die moet het vrij probleemloos halen ja maar zal echt nog wel aan die vorige opdracht denken
Inderdaad, de andere lopen behoorlijk te kibbelen met elkaar. S en B. hebben volgens mij een goede balans hierin gevonden.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sasha en Bern zijn altijd heel liefdevol en oprecht naar mijn mening en zijn niet zo ordinair
Ik vind het juist van hun vaak zo gemaakt.... een hoog titanic gehalte.. soort van "kijk ons eens lief zijn samen..."quote:Op donderdag 17 november 2022 15:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sasha en Bern zijn altijd heel liefdevol en oprecht naar mijn mening en zijn niet zo ordinair
Vergeet het gooien met die bal niet want ze ging net al met Bern voor de zekerheid naar het beginpunt vanwege het grijpenquote:
Volgens mij kan je gemaakt gedrag niet 24/7 volhouden.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het juist van hun vaak zo gemaakt.... een hoog titanic gehalte.. soort van "kijk ons eens lief zijn samen..."
Ze wel lief samen maar ook wel gezapig..quote:Op donderdag 17 november 2022 15:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Inderdaad, de andere lopen behoorlijk te kibbelen met elkaar. S en B. hebben volgens mij een goede balans hierin gevonden.
Dat mag iedereen kijkt er anders naar alleen ik heb zelf het idee dat het juist heel echt is.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het juist van hun vaak zo gemaakt.... een hoog titanic gehalte.. soort van "kijk ons eens lief zijn samen..."
Eerst wel,maar de laatste tijd wat Daana post een leuke balans.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn oordeel is misschien ook niet eerlijk, ik zap meestal naar een andere stream als ik ze samen ziequote:Op donderdag 17 november 2022 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst wel,maar de laatste tijd wat Daana post een leuke balans.
vind zo ook echtquote:Op donderdag 17 november 2022 15:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat mag iedereen kijkt er anders naar alleen ik heb zelf het idee dat het juist heel echt is.
Ze zitten ook niet 24/7 bij/aan/met elkaarquote:Op donderdag 17 november 2022 15:46 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gemaakt gedrag niet 24/7 volhouden.
Dat weet ik idd ook niet maar soms heb je iemand nodig op dat moment en heb je ef houvast aan.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind zo ook echt
maar of dit na JVJL standhoudt vraag ik me echt af
Ze moeten nog, eerst alle 10 de namenquote:
Nee.quote:
quote:
Nee hoor, hij kan niet zien welk naam in welke bal zitquote:Op donderdag 17 november 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft zelf letterlijk in handen hoeveel geld ie binnenhaalt dus mopperen kan ie in principe alleen op zichzelf
Maar dat mag dus nietquote:Op donderdag 17 november 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Martin...die slaat weer spijlen over
Uitzending vullen.quote:
Ik ga niet kijken naar die blije harsesquote:Op donderdag 17 november 2022 15:55 schreef spapaars het volgende:
Martin gaat heen en terug, die zal z'n momentje pakken.
Martinquote:Op donderdag 17 november 2022 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken naar die blije harses
Moet Zoe ook?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:56 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda, Zoe en Mexx.. grootste bek altijd, nu maar eens zien ..
quote:
Yep, zie de mensen bij het ding staanquote:
Ik had de eerste gemistquote:Op donderdag 17 november 2022 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]die was als eerste eruit gehaald
Ik heb de straam op dat andere ding...Jeffquote:Op donderdag 17 november 2022 15:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yep, zie de mensen bij het ding staan
Verrassend hoor, ik had vooral sportieve verwacht.quote:
quote:
Beste COSSER samen met FFquote:Op donderdag 17 november 2022 15:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan zit @:LiOnHeart er verdomd dichtbij!
Goed voor het moraal.quote:
quote:
Heb niet gezien dat ze geprobeerd/geoefend heeftquote:
Heb ook niet gezien dat Wanda en Mexx hebben geoefendquote:Op donderdag 17 november 2022 16:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb niet gezien dat ze geprobeerd/geoefend heeft
Mexx wel, maar die zeurde dat ze hoogtevrees heeft..quote:Op donderdag 17 november 2022 16:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ook niet gezien dat Wanda en Mexx hebben geoefend
Wanda kan het helemaalquote:Op donderdag 17 november 2022 16:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mexx kan niks.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was eerst wat onduidelijk, maar hij trok een lege bal. Zijn reactie deed het lijken alsof hij er zelf moest gaan staan.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:02 schreef Chanel5 het volgende:
Wie zei er nu dat Jeff er ook in zit? want dat is volgens mij niet zo. er staan 10 man
de maanger niet hoeft, hij had wel zichzelf getrokken als 2equote:Op donderdag 17 november 2022 16:02 schreef Chanel5 het volgende:
Wie zei er nu dat Jeff er ook in zit? want dat is volgens mij niet zo. er staan 10 man
toch ook weer een vreemde actie lege balquote:Op donderdag 17 november 2022 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was eerst wat onduidelijk, maar hij trok een lege bal. Zijn reactie deed het lijken alsof hij er zelf moest gaan staan.
Even op karakter.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:04 schreef Kakadylo het volgende:
Kom op Zoe haal de topsporter in je naar boven!
Nee, dat zeg ik. Laten elkaar vrij in wat ze doen en hebben daarin een goede balans gevonden.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zitten ook niet 24/7 bij/aan/met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |