Maar dat kan nog steeds gebeuren hé.. want het programma duurt nog 10 maandenquote:Op donderdag 17 november 2022 14:45 schreef Verida het volgende:
[..]
nee toch? Het programma zou zijn dat ze op een gegeven moment de eindpot aan zouden moeten aanspreken
Die weegt dertig kilo dus die kan gewoon vliegenquote:Op donderdag 17 november 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice ondertussen lekker op de crosstrainer.
heeft hij zomaar gelijkquote:Op donderdag 17 november 2022 14:47 schreef R0T29 het volgende:
Als je heel de tijd jezelf naar beneden praat, dan ben je Nadir, zegt GJ tegen Babette.
ze mogen 2 uur oefenenquote:Op donderdag 17 november 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Is er ergens gezegd hoe laat ze de 10 namen trekken?
Over een uur.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Is er ergens gezegd hoe laat ze de 10 namen trekken?
Zorgen dat je ook niet te veel heen en weer beweegt ( slingert )quote:Op donderdag 17 november 2022 14:49 schreef spapaars het volgende:
Van stilhangen word je moe, altijd in beweging en maar zien hoe ver je komt.
Nu alleen nog hoofd en de misère is compleetquote:Op donderdag 17 november 2022 14:50 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe heeft altijd last van schouder, knie of teen
Je vergeet hoofd.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:50 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe heeft altijd last van schouder, knie of teen
quote:Op donderdag 17 november 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Roepie heeft toch van die kleine handschoentjes? Kan ik die niet aan?
GJ : Dat klopt, maar ik weet niet waar hij die voor gebruikt.
Als je VALT..... dan val je HOPELIJK .. op de MATTENquote:Op donderdag 17 november 2022 14:52 schreef R0T29 het volgende:
"als je valt dan val je en val je hopelijk op de matten"
lekker zo'n gymdocentquote:Op donderdag 17 november 2022 14:52 schreef R0T29 het volgende:
"als je valt dan val je en val je hopelijk op de matten"
quote:
Berend was net.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:55 schreef Sociologica het volgende:
Toch vind ik het wel storend dat Berend en Moraima (als ik het goed via jullie lees) zich totaal er niet in mengen. Je kunt in ieder geval die eerste stang vastpakken en voor jezelf bevestigen dat het niet gaat, even naar de groep toe kenbaar maken dat dit helaas heel erg lastig voor je is etc
Berend lag ook net op zijn rugquote:Op donderdag 17 november 2022 14:55 schreef Sociologica het volgende:
Toch vind ik het wel storend dat Berend en Moraima (als ik het goed via jullie lees) zich totaal er niet in mengen. Je kunt in ieder geval die eerste stang vastpakken en voor jezelf bevestigen dat het niet gaat, even naar de groep toe kenbaar maken dat dit helaas heel erg lastig voor je is etc
Moraima is wel duidelijk die heeft sowieso 1 keer gedaanquote:Op donderdag 17 november 2022 14:55 schreef Sociologica het volgende:
krijgen we weer dat Tobias drama weer )quote:Op donderdag 17 november 2022 14:56 schreef Silves het volgende:
Mannn pak jullie matrassen toch, dat gezeik steeds ...
Mora doet het niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:55 schreef Sociologica het volgende:
'Nee ik doe het niet, doe het niet, is geen grapje jongens, ga het niet doen hoor, nee nee nee'quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 14:58 schreef Silves het volgende:
Gewoon te erg, daar zitten voor een miljoen en niks kunnen of kennen..elke keer die kutsmoes, ja makkelijk die kaart vakantie.WAAROM geef je je op voor een gameshow.
Die van BB? die zijn enkel brak?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijgen we weer dat Tobias drama weer )
andersom dusquote:Op donderdag 17 november 2022 14:59 schreef Ireth het volgende:
Iemand met een hoog gewicht zou het beter kunnen doen dan (bijvoorbeeld) een jappie. Dit gaat om kracht in je armen..
quote:Op donderdag 17 november 2022 14:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Die van BB? die zijn enkel brak?
Dat was Michel.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Die van BB? die zijn enkel brak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |