Ik vind die avondraces altijd wel prettig eigenlijk.quote:
Bijna net zo erg als ochtendraces. Al is het nadeel wat minder nu alle races om 15:00 zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind die avondraces altijd wel prettig eigenlijk.
Deze is op de ouderwetse 14:00 uur nld's tijdquote:Op donderdag 17 november 2022 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als ochtendraces. Al is het nadeel wat minder nu alle races om 15:00 zijn.
Exactoquote:Op donderdag 17 november 2022 15:22 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Heerlijk, avondraces. Kinderen in bed, rustig kijken.
Moet je voorstellen wat voor drama hij had geschopt als hij er wel op zou terug komenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:14 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)dhabi-van-vorig-jaar
De gebeurtenissen van de Grand Prix van Abu Dhabi van 2021 staat nog vers in het geheugen van de meeste Formule 1-fans. Verstappen wist in de allerlaatste ronde van de race Hamilton in te halen en zo de wereldtitel te grijpen. Dat verliep volgens Mercedes niet helemaal eerlijk, maar Hamilton wil het moment graag in het verleden laten. 'Ik leef volledig in het heden, dus ik zal niet in Abu Dhabi terugkomen en denken aan wat er in het verleden is gebeurd', zegt de Mercedes-coureur bij Sky Sports.![]()
Zeggen ze zelf ook in dat statement.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:00 schreef Evenstar het volgende:
Duidelijke taal, RB ook al met een statement gekomen.
Zoals ik al eerder aangaf de fout zit in mijn ogen vooral bij RB in het algemeen. DIt had eerder uitgesproken moeten worden en ze hadden dit niet aan Max moeten vragen als hij een week eerder al had uitgelegd wat hij wel of niet ging doen. Al helemaal niet pas in het laatste rondje.
Ja heerlijk. Overdag lekker je ding kunnen doen en savonds als het toch al tv tijd is, lekker die tv an en F1.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind die avondraces altijd wel prettig eigenlijk.
Klopt hoor. Vind die 1500 uur wel prettiger eigenlijk als ik moet kiezen tussen 1400 en 1500. Net ff een uur meer andere dingen kunnen doen.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze is op de ouderwetse 14:00 uur nld's tijd![]()
De oud gedienden hier weten dat nog wel
In plaats van met lunch op schoot de voorbeschouwing kijken en na de race nog wat tijd hebben, heb je nu zowel voor als na de race net niet genoeg tijd om iets te doen, tenzij je pas om 19:00 aan het avondeten gaat.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt hoor. Vind die 1500 uur wel prettiger eigenlijk als ik moet kiezen tussen 1400 en 1500. Net ff een uur meer andere dingen kunnen doen.
Straks helemaal als je 24 weekenden dit hebt. Ik kom uit de tijd van 16 GP's per jaar en snap heel goed dat veel mensen ook wel eens wat anders willen doen. 24 weekenden in het jaar F1 is bijna een half jaar je weekend hier op aanpassen.
Denk dat de sweetspot ergens bij 21 GP's per jaar is.
Exact dit.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In plaats van met lunch op schoot de voorbeschouwing kijken en na de race nog wat tijd hebben, heb je nu zowel voor als na de race net niet genoeg tijd om iets te doen, tenzij je pas om 19:00 aan het avondeten gaat.
quote:Op donderdag 17 november 2022 17:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact dit.
Klussie doen in huis, net even niet genoeg tijd om het af te maken.
Stukje fietsen, net niet de mogelijkheid zonder continu op de klok te kijken om een lekker lang stuk weg te blijven.
Met 1500 heb ik dat veel minder. Dat uurtje verschuiven is echt prima.
Met die 1500 kan je net lekker er voor nog wat doen. Naderhand gewoon aan het eten beginnen. Geef mij die 1500 maar. Kan je wel een blik van afkeuring werpen, maar dit vind ik.quote:
Terwijl ik dit lees krijg ik gelijk de RTL4-F1-tune in m’n kopquote:Op donderdag 17 november 2022 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoho, 14:10 pas he, zo oud gediend hf je hier niet voor te zijn toch? In mijn belevenis is dat nog maar 3 jaar of zo.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij ontkent dat hij bewust gecrasht is.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:03 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft Perez eigenlijk nog iets gezegd over zijn crash in Monaco?
Die 10 minuten hebben ze toch weer afgeschaft?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoho, 14:10 pas he, zo oud gediend hf je hier niet voor te zijn toch? In mijn belevenis is dat nog maar 3 jaar of zo.
Vroegah, toen ze slechte ideen nog bij het vuilnis zetten in plaats van verdubbelden.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die 10 minuten hebben ze toch weer afgeschaft?
Dat zal het verstandigst zijn ja.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij ontkent dat hij bewust gecrasht is.
I'll believe it when I see it...quote:Op donderdag 17 november 2022 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat voor drama hij had geschopt als hij er wel op zou terug komenDit was nog zijn "ik leef in het heden" versie blijkbaar.
... maar goed, fijn dat hij het er niet meer over gaat hebben, nadat hij een paar dagen terug nog heeft geroepen dat het allemaal gemanipuleerd was. Fijn, Toto was er ook l klaar mee, Lewis nu ook. Eindelijk alles achter de rug dan.
En anders is er altijd nog Sky...quote:Op donderdag 17 november 2022 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
I'll believe it when I see it...
Nog nooit zo hard naar een tv geschreeuwd toenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:28 schreef DjVero het volgende:
Abu Dhabi 2021
Net toen je dacht dat het niet gekker kon na de apotheose van 2008 was daar 2021.
Ik had mezelf er al helemaal bij neergelegd dat het einde race was. Toen kwam dat bericht over achterblijversquote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog nooit zo hard naar een tv geschreeuwd toen
Voor 14:10 was het zelfs 14:00 starttijd.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoho, 14:10 pas he, zo oud gediend hf je hier niet voor te zijn toch? In mijn belevenis is dat nog maar 3 jaar of zo.
The birth of Goatifiquote:Op donderdag 17 november 2022 19:28 schreef DjVero het volgende:
Abu Dhabi 2021
Net toen je dacht dat het niet gekker kon na de apotheose van 2008 was daar 2021.
De buren van een paar huizen verderop hebben mij wel kunnen horenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Letterlijk de enige keer ooit dat ik heb gejuicht voor de tv.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tientallen keren al gezien, dit filmpje. Je kunt van alles van Sky zeggen, maar dit commentaar in die laatste ronde was fenomenaal.quote:
Na Austin vorig jaar heb ik echt geen oog dicht gedaanquote:Op donderdag 17 november 2022 16:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Overdag lekker je ding kunnen doen en savonds als het toch al tv tijd is, lekker die tv an en F1.
Heb meestal wel nog ff nodig om de adrenaline te laten wegvloeien
Zeker als het een spannende race was.
Bottasquote:
Ja dit, hij komt zo uit een slechte filmquote:Op donderdag 17 november 2022 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bottas. Als die rondom de school van mijn kinderen loopt dan bel ik de politie.
Lol dat jochie rechtsvoor.quote:
Prachtige snor: 10+quote:
Norris stoned?quote:Op vrijdag 18 november 2022 04:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Max naast Ocon, zouden ze gezellig samen Checo door het slijk gehaald hebben?![]()
[ afbeelding ]
Het schijnt dat de avond is genitieerd door Hamilton om de carrire van Seb en het leven in het algemeen te vieren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 06:58 schreef Rianne84 het volgende:
De vraag is: wie heeft de rekening betaald?
"That's some dangerous food man."quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het schijnt dat de avond is genitieerd door Hamilton om de carrire van Seb en het leven in het algemeen te vieren.
Ik weet natuurlijk niet of hij ook betaald heeft, wellicht heet Redbull de catering verzorgd? Daar zijn ze goed in.
Kan zeggen wat je wilt, maar als dat waar is vind ik dat wel tof van hem. Geloof het ook wel, hij staat wel heel blij op de foto’s.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het schijnt dat de avond is genitieerd door Hamilton om de carrire van Seb en het leven in het algemeen te vieren.
Ik weet natuurlijk niet of hij ook betaald heeft, wellicht heet Redbull de catering verzorgd? Daar zijn ze goed in.
Albon wordt hier geflankeerd door twee van de allergrootste F1 coureurs aller tijden. Dit moet een gedenkwaardig moment voor hem zijn, mooi dat dat op foto is vastgelegd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 04:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Max naast Ocon, zouden ze gezellig samen Checo door het slijk gehaald hebben?![]()
[ afbeelding ]
Zeker en op zich ook wel leuk hoe Vettel geworden is, misschien zat het er altijd in al is dat toch ook wel een consequentie van niet meer winnen heb ik het idee, dan heb je ook geen vijanden meer.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi initiatief van Hamilton.
En Seb verdient dit ook wel. Leuk om te zien.
Special is ie zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:14 schreef Dauthi het volgende:
Lewis: "I'm special and unique"
https://www.planetf1.com/(...)tel-platform-unique/
Misschien gaan we dan ook nog een sympathieke Hamilton zien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker en op zich ook wel leuk hoe Vettel geworden is, misschien zat het er altijd in al is dat toch ook wel een consequentie van niet meer winnen heb ik het idee, dan heb je ook geen vijanden meer.
Zeker. Past ook wel binnen zijn rol als de grootste op de grid. Ongeacht wat anderen daar van vinden, hij is wel gewoon het langst van allemaal boegbeeld van de F1 geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:09 schreef mikieu het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wilt, maar als dat waar is vind ik dat wel tof van hem. Geloof het ook wel, hij staat wel heel blij op de foto’s.
Het is niet het niet meer winnen. Het is dat er niet meer de verwachting is dat hij wint. Bij anderen en bij hemzelf.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker en op zich ook wel leuk hoe Vettel geworden is, misschien zat het er altijd in al is dat toch ook wel een consequentie van niet meer winnen heb ik het idee, dan heb je ook geen vijanden meer.
Ja dat komt vanzelf, ik denk dat hij er nu een beetje mee worstelt dat hij zonder F1 niet zo relevant is, een beetje wat CR7 momenteel ook heeft, "end of career crisis" noem ik het maar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien gaan we dan ook nog een sympathieke Hamilton zien.
Bij Red Bull ergerde hij veel mensen met dat vingertje, dat hij een eikel was in z'n Ferrari tijd heb ik niet zo ervaren, misschien wat gefrustreerd maar dat is wat Ferrari met je doet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet het niet meer winnen. Het is dat er niet meer de verwachting is dat hij wint. Bij anderen en bij hemzelf.
Hij was vooral een eikel in de tijd bij Ferrari, toen het maar niet wilde lukken om zijn RB successen te herhalen.
Althans, zo kijk ik terug op Vettel.
Hamilton ramt Verstappen er nog rustig vanaf in de enige race dit seizoen waar ie een kans maakte om te winnen en waarbij Verstappen totaal geen competitie was. Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien gaan we dan ook nog een sympathieke Hamilton zien.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Red Bull ergerde hij veel mensen met dat vingertje, dat hij een eikel was in z'n Ferrari tijd heb ik niet zo ervaren, misschien wat gefrustreerd maar dat is wat Ferrari met je doet.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton ramt Verstappen er nog rustig vanaf in de enige race dit seizoen waar ie een kans maakte om te winnen en waarbij Verstappen totaal geen competitie was. Ik betwijfel het.
Iedereen kent z'n plaats.quote:Op vrijdag 18 november 2022 06:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die doet de bediening.
Z'n racecraft was hij al een tijdje kwijt voor zover hij dat al had, snelheid heeft hij nog wel.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton ramt Verstappen er nog rustig vanaf in de enige race dit seizoen waar ie een kans maakte om te winnen en waarbij Verstappen totaal geen competitie was. Ik betwijfel het.
Split bill, delen door 20. Wel zo eerlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 07:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Emogif maar wat je wil, maar Hamilton had dit gemakkelijk kunnen voorkomen. Als het Stroll was geweest, hadden we hem weer uitgelachen om hoe blind ie is.quote:
Verkeerde partij mosselen en het hele veld gaat dit keer wel achter Lando aan...quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"That's some dangerous food man."
Dit is net zo'n gelul als het 'Max had Silverstone 21 kunnen voorkomen'.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Emogif maar wat je wil, maar Hamilton had dit gemakkelijk kunnen voorkomen. Als het Stroll was geweest, hadden we hem weer uitgelachen om hoe blind ie is.
Pot ketel. Ik kan nog wel rustig herhalen waarom dit een kulargument is, maar jij gaat toch niets aannemen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is net zo'n gelul als het 'Max had Silverstone 21 kunnen voorkomen'.
Houd toch op met je blinde haat man. Ze zaten hier beide fout, het is wat zwaar bestraft richting Max maar 'Hamilton ramt Max er af' slaat echt als een lul op een drumstel.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pot ketel inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pot ketel. Ik kan nog wel rustig herhalen waarom dit een kulargument is, maar jij gaat toch niets aannemen.
Afgekeken bij Ronaldo zekerquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:14 schreef Dauthi het volgende:
Lewis: "I'm special and unique"
https://www.planetf1.com/(...)tel-platform-unique/
19. Als je iets voor een persoon organiseert, dan ga je die toch niet laten betalen...quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Split bill, delen door 20. Wel zo eerlijk natuurlijk![]()
Einde tijdperk Verstappen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Lawson 2de op de harde band. Netjes hoor.
Het was mooi zolang het duurde.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Einde tijdperk Verstappen.
Mwa, niet helemaal met je eens, hij had wel ruimte kunnen laten en doet alsof Verstappen er niet zit, gewoon mazzel dat hij er zonder al teveel kleerscheuren af kwam, had ook anders af kunnen lopen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is net zo'n gelul als het 'Max had Silverstone 21 kunnen voorkomen'.
Houd toch op met je blinde haat man. Ze zaten hier beide fout, het is wat zwaar bestraft richting Max maar 'Hamilton ramt Max er af' slaat echt als een lul op een drumstel.
2 bokken die met hun kop stoten. Ze hadden het allebei kunnen voorkomen, maar ze gunnen elkaar niets. -> Racing incident. In mijn ogen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal met je eens, hij had wel ruimte kunnen laten en doet alsof Verstappen er niet zit, gewoon mazzel dat hij er zonder al teveel kleerscheuren af kwam, had ook anders af kunnen lopen.
Verstappen had het alleen kunnen voorkomen door die inhaalactie niet te wagen, het is wel racen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:19 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
2 bokken die met hun kop stoten. Ze hadden het allebei kunnen voorkomen, maar ze gunnen elkaar niets. -> Racing incident. In mijn ogen.
Op het moment dat hij zag dat Hamilton niet toegaf had hij naar rechts kunnen sturen. Maar goed, dan weet je dat Hamilton hem in volgende races hem ook weer laat staan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen had het alleen kunnen voorkomen door die inhaalactie niet te wagen, het is wel racen natuurlijk.
Nee kijk het even terug zou ik zeggen, Verstappen kon niet verder naar rechts.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:23 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Op het moment dat hij zag dat Hamilton niet toegaf had hij naar rechts kunnen sturen. Maar goed, dan weet je dat Hamilton hem in volgende races hem ook weer laat staan.
Dan was ie gespind. Je kan niet ontwijken door een bocht scherper te nemen, en die broodjes zorgen er wel voor dat dat nooit gaat lukken ook.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:23 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Op het moment dat hij zag dat Hamilton niet toegaf had hij naar rechts kunnen sturen. Maar goed, dan weet je dat Hamilton hem in volgende races hem ook weer laat staan.
Whiskers denkt dat VT1 iets zegt. Even lachenquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Liam vooralsnog wederom met kop en schouders de beste rookie (hard)
EDIT Net nu schiet Sergeant hem voorbijMaar wel op softs
quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee kijk het even terug zou ik zeggen, Verstappen kon niet verder naar rechts.
buiten de baan bedoel ik dan, stond geen betonnen muur.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee kijk het even terug zou ik zeggen, Verstappen kon niet verder naar rechts.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whiskers denkt dat VT1 iets zegt. Even lachen
En kan weer verder gelukkig voor hem. Anders kan zijn super licentie is gevaar komen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neemt het zitje van Latifi over dus hij oefent vast.
Waar zegt ze dat? Ze constateert enkel wat feiten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor was er ook al een lock up van een ander, dus misschien wat olie of zo op de baan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neemt het zitje van Latifi over dus hij oefent vast.
Je kan er nog steeds niet tegen dat ik Lawson support?quote:
Vettel had een lockup, was niet vanwege olie op de baan van wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarvoor was er ook al een lock up van een ander, dus misschien wat olie of zo op de baan.
F1TV had het erover.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vettel had een lockup, was niet vanwege olie op de baan van wat ik begrepen heb.
Sargeant was driver error.
Die zeiden net driver error. Ik kijk ook via F1TV.quote:
Viaplay ook. Maar ze kwamen later tot de conclusie dat Sargeant spinde omdat hij de kerbs raakte. Dus driver errorquote:
Alfa Romeoquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:35 schreef Zorro het volgende:
Albon eerste, Williams duidelijk beste auto van het veld
Welk commentaar?quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die zeiden net driver error. Ik kijk ook via F1TV.
Ja nou, dat ze het ook eens wat constant houden allemaal. Zo kan ik toch geen goed oordeel vellen.quote:
Nee, ik heb daar gewoon een mening overquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds niet tegen dat ik Lawson support?![]()
Alleen q3 en de race teltquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou, dat ze het ook eens wat constant houden allemaal. Zo kan ik toch geen goed oordeel vellen.
Welke ze later veranderden naar een normale lockup en Sargeant als driver error.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Welk commentaar?
Palmer had het erover op het moment van de lock up.
Voor de rookies die alleen FP1 rijden?quote:
Is hij goed Lawson?quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de rookies die alleen FP1 rijden?
Knap
Ik vind hem een talentvolle jongeman inderdaadquote:
Dat heb ik dan gemist. Ben intussen ook aan het werk en krijg niet alles mee.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke ze later veranderden naar een normale lockup en Sargeant als driver error.
Die denkt zeker dat VT1 iets zegtquote:
Ach, zometeen begint hij weer koptelefoons te mishandelen.quote:
Blijft een heerlijk gifje.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, zometeen begint hij weer koptelefoons te mishandelen.
Zit dichter op Perez dan dat Perez meestal op Verstappen zit, dus uitstekend gedaan imho.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
Lawson heeft het naar mijn idee goed gedaan. Maar gezien de auto waar hij in zat...
Ric kan het dus nog steeds niet loslaten.quote:
Dat wordt waarschijnlijk Mick.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gelukkig niet naar Mercedes dus.
Hoopt zeker de plek van Perez te kunnen innemen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ric kan het dus nog steeds niet loslaten.
Nou ja je ziet aan Hulkenberg: als je blijft plakken kun je zomaar ineens weer fulltime F1-coureur worden.
Gewoon blijven volhouden, misschien gaat iemand het dan gelovenquote:
Daar is bij RedBull niet veel voor nodig, zo weten we al jaren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hoopt zeker de plek van Perez te kunnen innemen.
Als hij het kan accepteren dat hij dan tweede rijder is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hoopt zeker de plek van Perez te kunnen innemen.
Weet niet of RBR dat zou overwegen gezien de rol die RIC (volgens Grner althans) volgend seizoen krijgt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als hij het kan accepteren dat hij dan tweede rijder is.
Zal toch wel? Volgens Marko tekent hij nu als derde rijder.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
Als hij het kan accepteren dat hij dan tweede rijder is.
4e rijder. Lawson is en blijft de officile reservecoureur voor volgend seizoen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:57 schreef kasper het volgende:
[..]
Zal toch wel? Volgens Marko tekent hij nu als derde rijder.
Dat is niet wat ik lees.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
4e rijder. Lawson is en blijft de officile reservecoureur voor volgend seizoen.
Misschien had ik er ook "Even lachen" achter moeten zetten zie ik.quote:
En wel wat ik lees (zie tweet Grner).quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik lees.
https://nos.nl/artikel/24(...)-zo-druk-op-perez-op
https://nl.motorsport.com(...)r-red-bull/10401600/
Hij heeft nog niet eens getekend en er is nog niets officieel bekend gemaakt. Marko heeft alleen maar gezegd bij Sky Germany dat Ricciardo volgend jaar reserve- en testcoureur wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik lees.
https://nos.nl/artikel/24(...)-zo-druk-op-perez-op
https://nl.motorsport.com(...)r-red-bull/10401600/
Al lijkt die auto totaal niet meer op de auto van 2018.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel de beste keuze voor de opties die er nog lagen. RB doet veel promotie werk, zo kan hij toch in de picture blijven. Daarnaast is hij er bekend en geliefd, ik zie hem na volgend seizoen Perez wel vervangen. Die auto lag hem gewoon beter en wie weet kan die weer leuk meedoen.
Maar een Newey auto, stuurt scherp in met de voorkant, wel handig als je laat wil remmen en dan een scherpe draai wil maken. Is hoe Ric rijdt, denk dat zo'n auto hem meer ligt. Maar we gaan het zien, hij heeft de gunfactor voor mij, was een leuk duo met Max en als hij het nog niet verleerd is dan zie ik hem graag terug. Een Ric op niveau is beter dan de helft van het veld.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Al lijkt die auto totaal niet meer op de auto van 2018.
Ik acht de kans niet zo groot dat Ricciardo nog terugkomt op het niveau van zijn beste jaren tussen 2014 en 2017 eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar een Newey auto, stuurt scherp in met de voorkant, wel handig als je laat wil remmen en dan een scherpe draai wil maken. Is hoe Ric rijdt, denk dat zo'n auto hem meer ligt. Maar we gaan het zien, hij heeft de gunfactor voor mij, was een leuk duo met Max en als hij het nog niet verleerd is dan zie ik hem graag terug. Een Ric op niveau is beter dan de helft van het veld.
In een fijnere omgeving waar hij vertrouwen voelt misschien wel? Had stiekem altijd de hoop dat Vettel terug naar RB zou gaan, eens zien of hij dan ook weer zijn niveau kon aantikken. Sommige rijders hebben dat misschien nodig. Ach toekomst praat, we gaan het wel zien, misschien helemaal geen optie als hij nooit meer een zitje krijgt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet zo groot dat Ricciardo nog terugkomt op het niveau van zijn beste jaren tussen 2014 en 2017 eerlijk gezegd.
Dit had je ook gezegd wanneer Hamilton in deze situatie had gezeten...?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:00 schreef Evenstar het volgende:
Duidelijke taal, RB ook al met een statement gekomen.
Zoals ik al eerder aangaf de fout zit in mijn ogen vooral bij RB in het algemeen. DIt had eerder uitgesproken moeten worden en ze hadden dit niet aan Max moeten vragen als hij een week eerder al had uitgelegd wat hij wel of niet ging doen. Al helemaal niet pas in het laatste rondje.
Max, die 10 minuten later iedereen een tikkie stuurdequote:Op vrijdag 18 november 2022 06:58 schreef Rianne84 het volgende:
De vraag is: wie heeft de rekening betaald?
Als echte Nederlander betaamt om de rekening te splitsenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:10 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Max, die 10 minuten later iedereen een tikkie stuurde
De grootste vraag is natuurlijk waar Bottas die snor vandaan heeft getoverd, die had ie vorige week nog niet, toch?quote:Op vrijdag 18 november 2022 04:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, vorige week ook al.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De grootste vraag is natuurlijk waar Bottas die snor vandaan heeft getoverd, die had ie vorige week nog niet, toch?
Ah, dat is met dan toen niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:12 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Jawel, vorige week ook al.
In het verleden betaalde de wereldkampioen het etentje maar dat ging ooit mis bij Rosberg.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:10 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Max, die 10 minuten later iedereen een tikkie stuurde
Die al geweest isquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:21 schreef Maanvis het volgende:
Gvd ik had op de verkeerde tegel geklikt, zat ik af te te tellen naar de F2 kwalificatie
Stuk voor stuk miljonairs en dan gaan zeuren over de kosten van een pizzaquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
In het verleden betaalde de wereldkampioen het etentje maar dat ging ooit mis bij Rosberg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Sky UK is het n groot Mercedes feest, ze zijn allemaal hyper hyper dat MB terug aan de top is en volgend jaar gaat domineren.quote:
Als Max dominant is morgen en overmorgen, dan kan hij helemaal niks voor hem betekenen behalve mensen ophouden en met pitstops Leclerc Question Ferrari gek makenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:39 schreef SiGNe het volgende:
Perez moet het beter gaan doen want op deze manier kan MAx ook niks voor 'm betekenen in de race.
Dan is het einde tijdperk ViaPlayquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Op Sky UK is het n groot Mercedes feest, ze zijn allemaal hyper hyper dat MB terug aan de top is en volgend jaar gaat domineren.
Masi Missen Wijquote:
yupquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou hij dat van de belasting mogen aftrekken als zijnde zakelijk diner?
Het is te hopen met die eetlust van Yuki.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou hij dat van de belasting mogen aftrekken als zijnde zakelijk diner?
En hij heeft de kosten in de eerste ronden van FP1 al terugverdiend met zijn inkomenquote:
Ze voegen weinig toe.quote:
Saaie hoofdraces.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vertel, wat hebben de sprintraces nu precies toegevoegd de afgelopen 2 jaar?
Moet max hem maar een towtje geven morgen in de quali, op eigen kracht wil het blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Perez moet echt wel beter wil hij nog 2de willen worden.
Al gun ik het Charles ook wel.
Beter dan al die saaie trainingen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vertel, wat hebben de sprintraces nu precies toegevoegd de afgelopen 2 jaar?
Eigenlijk verdient Charles het ook meer. Hij is niet foutloos geweest, maar is ook vaak genaaid door zijn team. Perez is het hele seizoen gewoon te langzaam geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat mij betreft is het kwalificatieformat prima op de zaterdag. Snel wieberen met die sprintraces, doe dat maar lekker in F2 of F3.quote:
De Verraarie is op racepace gewoon 2 seconden per ronde te langzaam. Denk dat het wel goed komt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Niet foutloos is een understatementquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Eigenlijk verdient Charles het ook meer. Hij is niet foutloos geweest, maar is ook vaak genaaid door zijn team. Perez is het hele seizoen gewoon te langzaam geweest.
meer dan 20 races per jaar is al te veel, komen er ook nog 6 sprintraces bij. Dan liever een paar VT's die toch niet zo erg zijn om te missen.quote:
De laatste keer zekerquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou... wat een spektakel die sprintraces.
Max had gewoon multi 111 moeten doenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
De Verraarie is op racepace gewoon 2 seconden per ronde te langzaam. Denk dat het wel goed komt.
Ik gun het Charles eigenlijk wel meer. Ferrari nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
Kun je het dan ook aub even in het accent van Marko quotenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Netsplitter
De letterlijke tekst van Marko:
Der 79-jhrige Grazer Marko besttigt bei unseren Kollegen von Sky: Ja, Daniel wird dritter Fahrer bei uns. Wir haben so viele Sponsoren, wir mssen Show-Runs machen und dergleichen. Da ist Daniel natrlich einer der Profiliertesten und Bestens-Geeigneten.
En hij zou in hetzelfde gesprek gezegd hebben dat Lawson de officile reserve blijft.
https://www.motorsportwee(...)-role-with-red-bull/
quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat voor zielige maakt daar een foto van?
Als ik voor ruim een ton Euro uit eten ga wil ik ook wel even een foto van het bonnetje voor de belastingdienst.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd prat gaat op 'zelf nadenken' en elke complottheorie serieus onderzoekt, ben je toch wel erg goedgelovig.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das 155916 euroquote:
Een uitzondering wat puur door de verregende kwalificatie kwam. Zonder de sprintrace hadden we dit ook in de Grand Prix gezien. Die sowieso al spectaculair was.quote:
Zoals @Rianne al zei: dat is niet betreffende rekening want ze waren met z'n 20-enquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht al, er staan nl geen vegan gerechten opquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals @:Rianne al zei: dat is niet betreffende rekening want ze waren met z'n 20-en
4 uien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht al, er staan nl geen vegan gerechten op
oh daarom huilt ie zo veel, hij heeft vier uien opquote:
En de negroni denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh daarom huilt ie zo veel, hij heeft vier uien op
Multi 111 vond ik wel geestigquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:21 schreef Faraday01 het volgende:
Net hartelijk gelachen om de Brasil lollipop video
Lewis krijgt ontslag per whatsapp bericht, en Mick in de MB.quote:
Dat las ik ook. Ik lees ook diverse mensen die beweren dat het een terugkerend jaarlijks etentje is. Hoe het ook is, leuk dat ze het doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:28 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Lewis krijgt ontslag per whatsapp bericht, en Mick in de MB.
Lees overigens dat het dinner een idee, en betaald was door Lewis, wel tof van 'm
Don't tease.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:28 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Lewis krijgt ontslag per whatsapp bericht, en Mick in de MB.
Alleen als het Logan Sargeant niet lukt om genoeg punten voor zijn superlicentie te halen dit weekend.quote:
Ik moet vaak aan Palpatine denken bij Helmut.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je het dan ook aub even in het accent van Marko quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Vanuit Mercedes gezien was dit een goede actie, hij incasseerde voor het team en voorkwam dat Max er met de zege vandoor ging.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij schijnt in het interview ook al te hebben gezegd dat er niets getekend wa.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:01 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hij krabbelt alweer terugecht, sluit die man op.
1,5 ongeveer in Euroquote:
Dit soort momenten onderstrepen weer hoe heerlijk het als Brit moet zijn om op dit niveau jezelf als topsporter te mogen etaleren. Jouw pers is d spreekbuis van de wereld en als je hier ook weer ziet hoe Ted Kravitz dat voorzetje geeft, Lewis hoeft 'm alleen maar in te koppen en kan er BLM en een vermeend racisme sausje aan toe voegen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:35 schreef tripel7 het volgende:
Lewis: F1 moet minder toxisch doen, ook Lewis:
https://streamable.com/akq3ab
"I tried to talk to him about BLM, but it obviously didn't make a difference", Lulu had kennelijk de verwachting dat Max erna elke X braaf aan de kant zou gaan als 'majesteit' eraan kwam
Wat een suggestieve vraagstelling.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:35 schreef tripel7 het volgende:
Lewis: F1 moet minder toxisch doen, ook Lewis:
https://streamable.com/akq3ab
"I tried to talk to him about BLM, but it obviously didn't make a difference", Lulu had kennelijk de verwachting dat Max erna elke X braaf aan de kant zou gaan als 'majesteit' eraan kwam
Je moet toch iets als je niet meer ongestoort 'max is racist en lewis beroofd' mag roepen na een eerste boycotquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:04 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Wat een suggestieve vraagstelling.
Dat hele BLM stuk had ook nog eens niets met de vraag te maken. Beeldvorming op zn best.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je moet toch iets als je niet meer ongestoort 'max is racist en lewis beroofd' mag roepen na een eerste boycot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |