Haar gehunker naar aandacht en dan vooral de aandacht van Jeff, begint wel erg extreme vormen aan te nemen, ik noem het niet aandoenlijk maar walgelijkquote:Op woensdag 16 november 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ach ,we lachen er soms om.maar ze heeft ook wel iets aandoenlijks.
We lachen er (allang) niet (meer) om. En heeft vooral iets afstotelijksquote:Op woensdag 16 november 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ach ,we lachen er soms om.maar ze heeft ook wel iets aandoenlijks.
Of er wat tussen hun is voorgevallen, weet ik niet. Ik heb wel gezien dat Zoe óf praat over Jeff, óf achter hem aanloopt, of Jeff en Kim stoort als ze in bed liggen. Ze heeft wel gehoord dat Zoe verteld heeft dat Kim Jeff zou claimen en heel jaloers is, maar of dat de reden is weet ik niet (was gisteren)quote:Op woensdag 16 november 2022 23:11 schreef Pindaaatje het volgende:
Hallo parels!
Wat is er vandaag gebeurd tussen Zoë en Kim D dat Kim haar ineens niet meer zo leuk vindt?
Hij kan me bellen.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:16 schreef Seattle het volgende:
Jeff wil tegeltjes in de loods met uitspraken
quote:
Planken?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
Och GJ gaat morgen groepslessen geven
Ik verwacht heel veel animo.quote:
Slaapverwekkend jaquote:Op woensdag 16 november 2022 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Neeeee, niet nu al slaapstreams![]()
Dit wilde ik ook typenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verplicht naar het gezever van Erik luisteren
Volgens mij wel . Hij heeft alles laten liggen , is weken met Alies bezig geweest ,had amper aandacht voor de anderen en nu weer dwangmatig de groep aan het werk krijgen . Zwart witquote:
Misschien moet hij zijn verwachting wat omhoog stellen als hij ooit een vrouw wil vinden.quote:
Maar er is vast een vrouw die bij Erik pastquote:
Omhoog?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet hij zijn verwachting wat omhoog stellen als hij ooit een vrouw wil vinden.
Dat kan hij niet denk ikquote:Op woensdag 16 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet hij zijn verwachting wat omhoog stellen als hij ooit een vrouw wil vinden.
Een vrouw met ambities en moet wel voor duurzaamheid zijnquote:Op woensdag 16 november 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Maar er is vast een vrouw die bij Erik past
Sarcastisch he.....werkelijk bizar wat die man van zichzelf denkt.quote:
Dromen mag.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Sarcastisch he.....werkelijk bizar wat die man van zichzelf denkt.
Dat sowiesoquote:
Wel apart wat voor verwachtingen hij heeft en wat hij denkt. Die jonge meiden zien hem meer als opa denk ik 😅quote:
Eisen omlaag bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een goed uitziende vrouw van 45 ziet hem al niet staan maar hij wil liever een knappe meid van 25 - 35.....tuurlijk manquote:Op woensdag 16 november 2022 23:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wel apart wat voor verwachtingen hij heeft en wat hij denkt. Die jonge meiden zien hem meer als opa denk ik 😅
XXX wel zonder tongquote:Op woensdag 16 november 2022 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
Gezocht: Een leuke dame die van duurzaamheid en borden likken houdt.
XXX
Erik.
Zegt hij tegen Isaac met zijn gebleekte baard.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindt dat er in de loods teveel make-up gebruikt wordt, dat is schadelijk voor het milieu.![]()
Exactquote:Op woensdag 16 november 2022 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Een goed uitziende vrouw van 45 ziet hem al niet staan maar hij wil liever een knappe meid van 25 - 35.....tuurlijk man
P.S.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt hij tegen Isaac met zijn gebleekte baard.
Als je zulke eisen stelt vind je nooit iemand iddquote:Op woensdag 16 november 2022 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Een goed uitziende vrouw van 45 ziet hem al niet staan maar hij wil liever een knappe meid van 25 - 35.....tuurlijk man
Die moet hem ook nietquote:Op woensdag 16 november 2022 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
Erik zal het toch echt moeten zoeken in de categorie Maddy
Hij is wel erg duurzaam met zijn kleding, ik schat zo'n 25 - 30 jaar oudquote:
Dat pak zeker.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is wel erg duurzaam met zijn kleding, ik schat zo'n 25 - 30 jaar oud
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp nu het likken van de borden van Erik, het is zonde om daar de kraan voor te laten lopen om het bord voor te spoelen, doordat het bord goed schoongelikt is, kan het zo het afwaswater in.
Ik denk dat als Erik manager zou worden, dat iedereen verplicht zijn bord moet aflikken![]()
Mooie UI.quote:
Hij wast ze ook amperquote:Op woensdag 16 november 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is wel erg duurzaam met zijn kleding, ik schat zo'n 25 - 30 jaar oud
Ze zijn in de aanbieding.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Al was hij de laatste man op aarde, dan ging ik langs het Kruidvat
Seks werkersquote:Op woensdag 16 november 2022 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Er zijn echt wel vrouwen voor Erik die de daad als een wederdienst zien en verder de hele dag kaarten en volgzaam meepraten
Maar hij wil ook niet tongen, dat vindt hij dan weer vies (alleen met zijn borden mssn)quote:Op woensdag 16 november 2022 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Er zijn echt wel vrouwen voor Erik die de daad als een wederdienst zien en verder de hele dag kaarten en volgzaam meepraten
Misschien tips aan JW vragen voor een jong exemplaar uit Thailandquote:
Doet me denken aan een fragment in Rain Man, hoe voelt de tongkus en hij zij "wet".quote:Op woensdag 16 november 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar hij wil ook niet tongen, dat vindt hij dan weer vies (alleen met zijn borden mssn)
Erik ziet er ook uit als 67 dus heel vreemd dat je dat denkt is dat nietquote:Op woensdag 16 november 2022 23:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik dacht serieus dat Erik ergens in de 60/70 was 🙈
Liefde is....samen een bord aflikkenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar hij wil ook niet tongen, dat vindt hij dan weer vies (alleen met zijn borden mssn)
Bahquote:Op woensdag 16 november 2022 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien tips aan JW vragen voor een jong exemplaar uit Thailand
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Liefde is....samen een bord aflikken
JW ziet er jonger uit en die is ouder . grappig welquote:Op woensdag 16 november 2022 23:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik dacht serieus dat Erik ergens in de 60/70 was 🙈
Hij ziet zichzelf als een man van 33 uh hoe dan...quote:Op woensdag 16 november 2022 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik ziet er ook uit als 67 dus heel vreemd dat je dat denkt is dat niet
Komt ook door het gedrag en de kleding van JW denk ikquote:Op woensdag 16 november 2022 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JW ziet er jonger uit en die is ouder . grappig wel
Ach,ik ken koppels waar het wel echt is.quote:
Zei hij dat ? Nee toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hij ziet zichzelf als een man van 33 uh hoe dan...
Laat jezelf eens buiten deze discussiequote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,ik ken koppels waar het wel echt is.
We mogen niet te snel oordelen.
Lang,dun en lekker.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei hij dat ? Nee toch?
Hij valt wel op jonge deernes
Was dat niet al het ei?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
Mirthe gaat nog ff een eitje in een half pakje boter bakken ...
Ja hij voelt zich 33quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei hij dat ? Nee toch?
Dat zou pas waardevol zijn en ik denk dat Erik dat best kan hebbenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Die dates slaan sowieso nergens op want beter vertellen ze hem eens de zakelijke waarheid
Uiterlijk , gezicht en hoe idioot het ook klinkt : zijn instelling , Erik lijkt dubbel zo oudquote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt ook door het gedrag en de kleding van JW denk ik
Mijn vriendin is een ginger.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laat jezelf eens buiten deze discussie
Zijn kapsel helpt ook niet. Trim dat dan kort.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
Even opgezocht, Erik is 47. Door het afvallen oogt hij nog ouder. Bijna 60 had ik ook geloofd.
Dat zij hij al paar keer dat hij zichzelf op dat vlak vergelijkt... en zichzelf ook zo zietquote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei hij dat ? Nee toch?
ja zijn gevoelsleeftijdquote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei hij dat ? Nee toch?
of helemaal de tondeuse erover heenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn kapsel helpt ook niet. Trim dat dan kort.
En geef Mirthe de shampoo.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of helemaal de tondeuse erover heen
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En geef Mirthe de shampoo.
Win/win.
geen idee eigenlijk... ik twijfelde ook ffquote:Op woensdag 16 november 2022 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was dat niet al het ei?
Anders ieuw
Ik weet er alles van , ik vind dat je daar best wat over mag vinden.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,ik ken koppels waar het wel echt is.
We mogen niet te snel oordelen.
Ze sloopt je.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die kunnen ook gewoon gekocht zijn
quote:
De gevoelsleeftijd van Zoe is 8 dus die mocht dan niet eens meedoen met deze hele showquote:
Mijn hemelquote:Op woensdag 16 november 2022 23:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat zij hij al paar keer dat hij zichzelf op dat vlak vergelijkt... en zichzelf ook zo ziet
Ja zoiets bedoelde ikquote:Op woensdag 16 november 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of helemaal de tondeuse erover heen
En dan naar een gabberfeest.quote:
Jaquote:Op woensdag 16 november 2022 23:42 schreef Daana316 het volgende:
Even off topic.
Zit net de uitzending van vanavond te kijken, is het na de reclame een herhaling van gisteren. Wat een doperwten zeg.
Lopen wel meiden die hij aantrekkelijk zou vindenquote:
Echt welquote:Op woensdag 16 november 2022 23:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Best rare gedachtes heeft die man.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Lopen wel meiden die hij aantrekkelijk zou vinden
Ik probeer constructief mee te denken.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alleen zetten die meiden het vast op een lopen
Trusten HC.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Nou het was een enerverend dagje, ik ga ook maar eens slapen![]()
Berend straks misselijk van een roerei, gebakken in heel veel boter, weer paar dagen in bedquote:
Beter definitief afvoeren dan maar ... alleen maar last van ..quote:Op woensdag 16 november 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Berend straks misselijk van een roerei, gebakken in heel veel boter, weer paar dagen in bed
Ja niet normaal. Ze moeten gaan sparen voor een afwasmachine.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
Leila mag nog een stapel afwas doen.
Nagelset had prio.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja niet normaal. Ze moeten gaan sparen voor een afwasmachine.
Waarom? Om nog meer te kunnen kaarten ? Nu zijn er nog een paar bezig met ietsquote:Op woensdag 16 november 2022 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Doet ze 3 keer iets mee en dan is de lol er af.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Afwasmachine is een grapje.
Tja nagelset. Ach fijn voor Mexx.
Ze is helemaal hyper.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe nu frikandellen aan het bakken en ze heeft een bak rijst (?) gepakt?
dat idd .. of de spulletjes zijn op of gejat .....quote:Op woensdag 16 november 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet ze 3 keer iets mee en dan is de lol er af.
Of kapot.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
dat idd .. of de spulletjes zijn op of gejat .....
Kapot gok ikquote:Op woensdag 16 november 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
dat idd .. of de spulletjes zijn op of gejat .....
Zijn probleem . Hij zegt zelf dat ze niets kunnenquote:Op donderdag 17 november 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dab wordt Jeff wel een beetje boos vermoed ik
Hij zal zich er daarna verder ook niet druk om maken vermoed ikquote:Op donderdag 17 november 2022 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn probleem . Hij zegt zelf dat ze niets kunnen
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Lekker met de lepel in de pan schrapen en uit de pan eten.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Italiaans, dus dan zal je wel risotto krijgen
ja erg hč, ze voelt zich schuldig zegt ze, omdat ze alleen eetquote:Op donderdag 17 november 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer overdreven goedkeuring aan het vragen en verontschuldigen . Ligt er allemaal zo dik bovenop.
Waar ze eerst een paar keer met haar vingers aflikkend door het pestopotje ging en weer terug werd gezet in de koelkast, vieze meidquote:
Ja , storend en nep. Ik weet dat het haar vandaag allemaal wat teveel was, maar ze is niet zielig en ze moet ophouden met die vergeldingsdrang naar anderen toe.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja erg hč, ze voelt zich schuldig zegt ze, omdat ze alleen eet
quote:
Hij heeft die proef wel gehaald dus zijn keus. Daar kan je hem niet op afrekenen natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2022 00:11 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk is het de schuld van Jeffrey want die stuurde Jerrold naar huis
Lekker schrapen met een vork in die pan ... Maar wel lief dat ze morgen een maaltijd overslaat die niet uitgeserveerd kan gaan worden ...quote:
Ik durf eindelijk voor mezelf te koken.quote:
Blijf het een aparte vindenquote:Op donderdag 17 november 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik durf eindelijk voor mezelf te koken.
Ja dit vind ik wel triestig .quote:Op donderdag 17 november 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik durf eindelijk voor mezelf te koken.
Dat gezeik over gezonder eten komt me nu wel de strot uit ... doe normal mee met de rest Berend of flikker een eind op richting je next cruiseshipquote:Op donderdag 17 november 2022 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend heeft Spijt van het ei en wil geen frikandel, Mirthe wil voor Berend frikandellen bakken. Berend wil niet meer vlak voor het slapen gaan eten en gezonder eten.
Het was ook geen serieuze opmerking. Al kun je voor Bern hetzelfde zeggen als voor Jerrold. De kans dat Jeff het spel wint is niet heel groot omdat ie altijd grote kans maakt weggestemd te worden. In dat geval zou je ook kunnen kiezen voor de aanwezige Martin die sowieso niet goed in de groep lag en die mogelijk nog een dubbele agenda heeft. Of Ciano die je niet kunt vertrouwen en jou het liefst ziet gaan. Maar inderdaad hij doorstond het en dan mag hij die beslissing als persoon nemen.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft die proef wel gehaald dus zijn keus. Daar kan je hem niet op afrekenen natuurlijk
Naar zijn moeder ook goed?quote:Op donderdag 17 november 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gezeik over gezonder eten komt me nu wel de strot uit ... doe normal mee met de rest Berend of flikker een eind op richting je next cruiseship
Dat is ze ook. Dat is leukquote:Op donderdag 17 november 2022 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Blijf het een aparte vinden
Als Jeff wordt weggestemd dan is dat ook prima. Dat was dan de keuze van die persoon, net als Jeff ook kon kiezen.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook geen serieuze opmerking. Al kun je voor Bern hetzelfde zeggen als voor Jerrold. De kans dat Jeff het spel wint is niet heel groot omdat ie altijd grote kans maakt weggestemd te worden. In dat geval zou je ook kunnen kiezen voor de aanwezige Martin die sowieso niet goed in de groep lag en die mogelijk nog een dubbele agenda heeft. Of Ciano die je niet kunt vertrouwen en jou het liefst ziet gaan. Maar inderdaad hij doorstond het en dan mag hij die beslissing als persoon nemen.
Rustig aan.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:25 schreef Poesjuh het volgende:
Nu kijk ik al even
Mirthe staat ei te bakken
Vraagt isaac en leila ook zodat zij niet de enige is die om 00u eet. Maar nee die willen niet. Isaac zegt vraag dan Berend. Hij vraagt berend zelf en ja berend lust wel een ei.
Mirthe bakt nu eieren voor hun 2.
Daarna spant ze leila voor haar karretje om eten uit de koelkast te halen. Binnen 2 minuten staat Mirthe zogenaamd onschuldig met weer een nieuwe pan: rijst met frikandel en hummus en pesto pot likt ze vast uit. Leila zegt 3x nee op rijst en frikandel en dat die wil lijnen en geen honger heeft. Mirthe blijft vragen, dan weer: wil je pesto? Alsof je dat zo uit de pot eet, ja mirthe wel die likt al. Leila zegt stop met vragen, ook al wil jij niet alleen eten ik heb nu al 3x gezegd en je blijft vragen.
Nadat ze een kwartier met een vork in de pan heeft staan schrapen schraapt ze het zo hard op haar bord dat men het ijzer in de slaapkamers kan horen denk ik.
Tegen iedereen die voorbij komt zegt ze, goed he van mij, ik durf dit! Mensen zijn trots op mij! Wanneer doe jij iets voor jezelf? De helft doet het hoor. Leila zei nee je bent de 1e. Mirthe oost indisch doof 3x maar leila herhaalt 3x haha.
Eten is klaar maar ze heeft eig alles al uit de pan gegeten behalve de frikandellen. Berend komt binnen.
Wil je ook een hapje berend? Hij is flabbergasted...wat ben jij allemaal aan het doen??? Ja eten, eindelijk iets voor mezelf. Heb jij dat al gedaan.
Echt om te kotsen deze puberale musical. Ik mag echt lijen dat dit de druppel is nu en mensen haar elimineren. Ik ben haar echt zo beu.
2 van elk.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hebben ze één wasmachine en één droger?
Wat heft Jeff met dit verhaal te maken, waarommoet hij overal bijgehaald worden? Het gaat nu even om het gedrag van Mirthequote:Op donderdag 17 november 2022 00:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rustig aan.
Die wijn die Jeffrey met een geselecteerd groepje opzuipt kost veel meer dan eitjes en frikandellen.
quote:Op donderdag 17 november 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is echt wel één van de leukere meiden in de loods en daar zijn er maar weinig van.
Het was weer een mooi script vandaag met hoofdzakelijk Mirthe in de hoofdrol.
Ik kan Mirthe wel goed hebben eigenlijk.
Ik niet zo, ik vraag me continu af of ze nu zo is, of zo acteertquote:Op donderdag 17 november 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is echt wel één van de leukere meiden in de loods en daar zijn er maar weinig van.
Het was weer een mooi script vandaag met hoofdzakelijk Mirthe in de hoofdrol.
Ik kan Mirthe wel goed hebben eigenlijk.
Nou en die kan er wat vanquote:Op donderdag 17 november 2022 00:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rustig aan.
Die wijn die Jeffrey met een geselecteerd groepje opzuipt kost veel meer dan eitjes en frikandellen.
wat een gedoe met 29 mensen , moet er niet aan denkenquote:
Echtquote:Op donderdag 17 november 2022 00:28 schreef juul. het volgende:
En ten slotte nam ze als toetje een paar happen uit de pindakaaspot
Rupert kwam ook nog ff langs, morgen weet de hele loods het
En toch schijnt het aardig te werken.Op Esther na dan.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wat een gedoe met 29 mensen , moet er niet aan denken
Acteert 100% en valt continu door de mand mevrouw, de schildenares zoals GJ haar noemdequote:Op donderdag 17 november 2022 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet zo, ik vraag me continu af of ze nu zo is, of zo acteert
Mirthe is veel te vermoeiend om mee om te willen gaanquote:Op donderdag 17 november 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Klopt ze moeten haar naar huis sturen beterquote:Op donderdag 17 november 2022 00:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe wint waarschijnlijk een eliminatieopdracht
Welke vrouw in de loods is niet vermoeiend om mee om te gaan?quote:Op donderdag 17 november 2022 00:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is veel te vermoeiend om mee om te willen gaan
Wendy?quote:Op donderdag 17 november 2022 00:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Welke vrouw in de loods is niet vermoeiend om mee om te gaan?
Mannen stemmen vaak mannen naar huis want mannelijke concurrentiequote:Op donderdag 17 november 2022 00:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt ze moeten haar naar huis sturen beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Om te kotsen schrijf je, nogal overdreven.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heft Jeff met dit verhaal te maken, waarommoet hij overal bijgehaald worden? Het gaat nu even om het gedrag van Mirthe
Eens in de 4 dagen is er ook alcohol voor het volk ...quote:Op donderdag 17 november 2022 00:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rustig aan.
Ja en als je ziet dat die on stream day gedrag vertonen dan kan je het toch benoemen maar is nu zoeken naar koeien om erbij te halenz mee eens aardbeiquote:Op donderdag 17 november 2022 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om te kotsen schrijf je, nogal overdreven.
Ik geef gewoon aan dat er daar meer zijn die van alles pakken.
Ik vind Mirthe ook lief ,maar ze moet wel leren om niet alles bij anderen te leggen en ophouden met dat 'mensen later terug willen pakken. Dat zei Mora vanmiddag of gisteren wel mooi: dat gedrag maakt je lelijk en dat heb je niet nodig. Mirthe moet voor zichzelf opkomen , en niet hetzelfde gaan doen als wat zij anderen verwijt.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet zo, ik vraag me continu af of ze nu zo is, of zo acteert
Op alles wat iemand doet in de loods, komt er meteen: ja maar Jeff, ja maar Jeffquote:Op donderdag 17 november 2022 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om te kotsen schrijf je, nogal overdreven.
Ik geef gewoon aan dat er daar meer zijn die van alles pakken.
Heb er even over nagedacht en zou niemand kunnen opnoemen nee misschien Wendy maar die is dus ook een hittepetitquote:Op donderdag 17 november 2022 00:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Welke vrouw in de loods is niet vermoeiend om mee om te gaan?
Dat hele managers verhaal klopt van geen kanten .quote:Op donderdag 17 november 2022 00:42 schreef spapaars het volgende:
Grote drama om 2 eieren en 2 frikandellen.
kost geen drol, en ze hebben genoeg eten nu.
Gisteravond was er ook een groep van 4 a 5 man om deze tijd wat aan het eten in de keuken.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:43 schreef Poesjuh het volgende:
Gaat niet om wat ze at of wat het kostte
Haar gedrag is spuuglelijk
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 17 november 2022 00:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Gezellig samen zitten en wat drinken, iedereen!quote:Op donderdag 17 november 2022 00:44 schreef Poesjuh het volgende:
Ja hoor mirthe wurmt zich bij jef en jasper en Wendy boven bij kantoor, en heeft ze nu leila gehaald? Die zegt ik kom alleen voor wijn. Leila heeft 2 koude gluwijn
De opmerking: Ik durf het eindelijk zei me genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Jeff zuipt ieder dag wijn , rode wijn . Glühwein was nog een restantquote:Op donderdag 17 november 2022 00:44 schreef Poesjuh het volgende:
Ja hoor mirthe wurmt zich bij jef en jasper en Wendy en heeft ze nu leila gehaald? Die zegt ik kom alleen voor wijn. Leila heeft 2 koude gluwijn
Zal ze wel verteld zijn dat er wordt verwacht dat ze wat drama maken.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele managers verhaal klopt van geen kanten .
Waar maak je je naar om? Je haat naar hem zit wel heel diep, het is ook een soapquote:Op donderdag 17 november 2022 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zuipt ieder dag wijn , rode wijn . Glühwein was nog een restant
Ofnie nadat ze snacht n half blok kaas in dr bh wegstopt en in de haast de rest vd kaas op het aanrecht vergeet, stiekeme slangquote:Op donderdag 17 november 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De opmerking: Ik durf het eindelijk zei me genoeg.
Daar hadden ze het vannacht idd uitgebreid over: ze hebben weer tv gemaakt . beetje babbelen over manipulatietactieken Kimmie onder druk zetten .quote:Op donderdag 17 november 2022 00:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal ze wel verteld zijn dat er wordt verwacht dat ze wat drama maken.
Dat lukt de 1 beter dan de ander.
Ja weet ik, ik volg de streams zelf ook de hele dag maar toch bedankt voor de infoquote:Op donderdag 17 november 2022 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zuipt ieder dag wijn , rode wijn . Glühwein was nog een restant
Gewoon omdat het kan, yolo!quote:Op donderdag 17 november 2022 00:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik volg de streams zelf ook de hele dag maar toch bedankt voor de info
Ze zitten er ook om tv te maken, als ze allemaal heel dagen zitten te kaarten of op bed liggen en om 22.30 gaan slapen, kijkt er geen hond naar.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vannacht idd uitgebreid over: ze hebben weer tv gemaakt . beetje babbelen over manipulatietactieken Kimmie onder druk zetten .
Tja zo gaat dat
Haat? Als ik ergens een hekel aan heb is het mensen die continu het woord haten in de mond nemenquote:Op donderdag 17 november 2022 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar maak je je naar om? Je haat naar hem zit wel heel diep, het is ook een soap
Toen schreef ik mijn scriptie dus genoeg uurtjes op mn studeerkamertje doorgebracht om elke minuut van DGK live te zien. Loveddddd itquote:Op donderdag 17 november 2022 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doet mij toch weer denken aan de good old DGK tijd.
Eensquote:Op donderdag 17 november 2022 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vaak zijn de gesprekken in de late uurtje het leukste
Ze aten pepernotenquote:Op donderdag 17 november 2022 00:59 schreef Poesjuh het volgende:
Ik hoor allerlei knabbels en dingetjes bij hun wijntjes.
Och mirthe wil weer meer en zegt: nu alleen nog een fleeche dekentje
Muhaaaa jeff zegt zuchtend ja en een eliminatie opdracht
Tja mirthe inkoppertje meid bye
Tot nu toe is iedereen er in mee gegaan als ze drank aangeboden kregen.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:58 schreef Kakadylo het volgende:
Dit doet Jeff slim want feitelijk test ie hiermee Mirthe en Leila uit door ze wijn aan te bieden en ze gaan er gewoon in mee
Een acceleratie van 2.6 is gemiddeld blabla snel hoor dit dat zo zit zequote:Op donderdag 17 november 2022 01:02 schreef Poesjuh het volgende:
Mirthe heeft opeens verstand van auto's en rekent ineens topsnelheden om???
Dit klinkt erg jaloers.quote:Op donderdag 17 november 2022 01:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die blijft eten, zou ze lintworm hebben?
Hoe hij die ook meteen gaf: zoooquote:Op donderdag 17 november 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff test haar zojuist weer uit door haar te laten spellen want daar zit een heel idee achter hoor vooral bevestiging eigenlijk
Is wel zo eerlijkquote:Op donderdag 17 november 2022 01:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die blijft eten, zou ze lintworm hebben?
Zijn eigen KimD kan 'acceleratie' niet spellen denk ikquote:Op donderdag 17 november 2022 01:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoe hij die ook meteen gaf: zooo
weet het wel zeker hahahahahahahaaquote:Op donderdag 17 november 2022 01:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zijn eigen KimD kan 'acceleratie' niet spellen denk ik
Nou Jasper beantwoordt vooral domme vragen van mirthe. Rij je ook hard in de bochten? Maar op ijs dat is toch gevaarlijk? Pff is er op de andere stream wat buiten of zo te zien?quote:
Niets mis mee, maar van alles door elkaar, eerst eieren, dan rijst met pesto en 2 frikandellen en nu pepernoten. Zou er misselijk van wordenquote:Op donderdag 17 november 2022 01:06 schreef engine het volgende:
Laat haar lekker eten. Wat is daar nou weer mis mee dan
Die zit ook niet zo interessant te doenquote:Op donderdag 17 november 2022 01:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zijn eigen KimD kan 'acceleratie' niet spellen denk ik
Die stream moest mee naar het rokershok ja want daar zijn de besprekingenquote:Op donderdag 17 november 2022 01:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou Jasper beantwoordt vooral domme vragen van mirthe. Rij je ook hard in de bochten? Maar op ijs dat is toch gevaarlijk? Pff is er op de andere stream wat buiten of zo te zien?
Ja ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 17 november 2022 01:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou Jasper beantwoordt vooral domme vragen van mirthe. Rij je ook hard in de bochten? Maar op ijs dat is toch gevaarlijk? Pff is er op de andere stream wat buiten of zo te zien?
Ik zag hem zelfs live wat jaren terug op Eurosport in de racesquote:Op donderdag 17 november 2022 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staan ook wel filmpjes van Jasper op YT
Die heeft wel een avontuurlijk bestaan met zijn sportquote:
Ik vind dat toneelspel van mirthe, namaak interesse en fake facial reacties, dus zie haar daarom liever gaanquote:
Maar als je straks een dictee moet schrijven met foutmarge dan heb je wel een probleemquote:Op donderdag 17 november 2022 01:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die zit ook niet zo interessant te doen
Jappie heeft het altijd over de BZT Show op Zappquote:Op donderdag 17 november 2022 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag hem zelfs live wat jaren terug op Eurosport in de races
Wel elke keer allemaal dezelfde personen op een andere lokatie ... Veel tijd voor wat afleiding betwijfel ik ...quote:Op donderdag 17 november 2022 01:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heeft wel een avontuurlijk bestaan met zijn sport
[ afbeelding ]
Beetje vergelijkbaar met F1 denk ikquote:Op donderdag 17 november 2022 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel elke keer allemaal dezelfde personen op een andere lokatie ... Veel tijd voor wat afleiding betwijfel ik ...
Ze vraagt het uit interesse maar dat schijnt dom te zijn. Volgens mij bestaan domme vragen niet.quote:
sweet dreamsquote:Op donderdag 17 november 2022 01:15 schreef Poesjuh het volgende:
De streams zitten erop.
Behalve leila en mirthe nog op de grond met jasper.
Laterrrr
ja zoietsquote:Op donderdag 17 november 2022 01:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met F1 denk ik
Hij heeft zelfs Oekraïense vluchtelingen in veiligheid gebracht las ik, Behoorlijk avontuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2022 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel elke keer allemaal dezelfde personen op een andere lokatie ... Veel tijd voor wat afleiding betwijfel ik ...
Dat was vroeger best wel populair een aantal jaren... Heb wel eens zo'n wedstrijd gezien ... Toen was het nog gevaarlijker, maar de spijkerbanden hadden ze toen ook alquote:Op donderdag 17 november 2022 01:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze vraagt het uit interesse maar dat schijnt dom te zijn. Volgens mij bestaan domme vragen niet.
Ik zou me er ook niets bij voor kunnen stellen dat crossen op ijs , lijkt me best eng![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2022 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staan ook wel filmpjes van Jasper op YT
Babs weet niet hoe die spons in SpongeBob heetquote:Op donderdag 17 november 2022 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weet niet wat Thialf is
Ik heb niet eens op een brommer gereden en een rijbewijs heb ik ook niet. Ik heb ook totaal geen verstand van dat soort zaken. Leuk dat ze geinteresseerd zijn in zijn sportquote:Op donderdag 17 november 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vroeger best wel populair een aantal jaren... Heb wel eens zo'n wedstrijd gezien ... Toen was het nog gevaarlijker, maar de spijkerbanden hadden ze toen ook al
BoB ?quote:Op donderdag 17 november 2022 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs weet niet hoe die spons in SpongeBob heet
Ja en dan stelt ze soms een wat aparte vraag. Nou en.quote:Op donderdag 17 november 2022 01:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze vraagt het uit interesse maar dat schijnt dom te zijn. Volgens mij bestaan domme vragen niet.
Ik zou me er ook niets bij voor kunnen stellen dat crossen op ijs , lijkt me best eng![]()
[ afbeelding ]
ik ik ik ik ikquote:Op donderdag 17 november 2022 01:28 schreef chufi het volgende:
Jap was lekker bezig en nu neemt Jeff het weer over ...
Ik vond het leuk, de interesse en de verhalen van Jappiequote:Op donderdag 17 november 2022 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dan stelt ze soms een wat aparte vraag. Nou en.
Het is een soort van verdeel en heers taktiek, vanmiddag ook al met Berend en Mirthe, denkt dat het wel werkt ...quote:Op donderdag 17 november 2022 01:25 schreef engine het volgende:
Oei oei oei Jeff dit is niet zo handig als Mirthe en Leila erbij zitten.
Ja was een gezellig gesprek.quote:Op donderdag 17 november 2022 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, de interesse en de verhalen van Jappie
ben zelf niet zo van de motorsport, maar wel gek op F1, maar vind Jasper een sympathieke knul en had al wat over hem gelezen op internetquote:
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs weet niet hoe die spons in SpongeBob heet
motorracen is nog wat risicovoller ....quote:Op donderdag 17 november 2022 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ben zelf niet zo van de motorsport, maar wel gek op F1, maar vind Jasper een sympathieke knul en had al wat over hem gelezen op internet
Het werkt ook. Dat doet Jeff ook wel weer slim. Dan die een avondje meedrinken....biertje met JW op kantoor...wijntje voor Wendy.quote:Op donderdag 17 november 2022 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is een soort van verdeel en heers taktiek, vanmiddag ook al met Berend en Mirthe, denkt dat het wel werkt ...![]()
Tot 2000 uur staat online, ga zo Jeffrey en Kim nog even apart monteren ....
paaienquote:Op donderdag 17 november 2022 01:33 schreef engine het volgende:
[..]
Het werkt ook. Dat doet Jeff ook wel weer slim. Dan die een avondje meedrinken....biertje met JW op kantoor...wijntje voor Wendy.
Ik ook niet, maar ik denk dat het ook nog niet op tv was toen mijn kinderen klein warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |