quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Rennen dan.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar is onze carnavaller of toch niet?
Jij vergat te rennen na het slotjequote:
Welke tricks kan je?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik doe ook paaldansen, met mijn eigen paal.
@Coco het is weer ordinair vanavondquote:Op woensdag 16 november 2022 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik doe ook paaldansen, met mijn eigen paal.
De helikopter,quote:
Ik ben ondertussen ook aan het koken dus zag het nietquote:Op woensdag 16 november 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vergat te rennen na het slotje
Geen probleem hoor. Altijd mensen die het stokje overnemen.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook aan het koken dus zag het niet
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:53 schreef Fosive het volgende:
[..]
@:Coco het is weer ordinair vanavond
Je had gelijk met carnaval..quote:Op woensdag 16 november 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Altijd mensen die het stokje overnemen.
Graag hier meer verhalen over in mijn DMquote:Op woensdag 16 november 2022 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger had je in Apeldoorn een gay club met een paal (inb4 er waren wel meer palen dan één) en dat was bij ons altijd een groot succes.
Robinson oefeningenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:55 schreef Fosive het volgende:
[..]
Graag hier meer verhalen over in mijn DM
Mokum die tips geeft over Roffa. Lief van je.quote:
Altijd mixjesquote:Op woensdag 16 november 2022 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Elwin ziet er echt uit als een Elwin.
Kwartje dit of dat jaquote:
Restaurant Tosca in Rotterdam is ook een aanrader.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mokum die tips geeft over Roffa. Lief van je.
Je houdt niet van voetbal, dan ligt dat anders.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Restaurant Tosca in Rotterdam is ook een aanrader.
Groeten uit Mokum XXX
Deze kijkt hierna naar Mart op de piste.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Panterprintje, daar heb ik wat vooroordelen bij
Verdomme zegquote:
Hij kijkt wel het WK mee.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je houdt niet van voetbal, dan ligt dat anders.
Seizoenkaart vak F, de Meer, sinds 1978.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je houdt niet van voetbal, dan ligt dat anders.
Nee maar een ja-knikker is ook weer watquote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
Vrouwen die tegengas nodig hebben? ga je anders het hele voetbalelftal lopen neuken ofzo?
Ander stadion ander vak ander jaartal, ouwe.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Seizoenkaart vak F, de Meer, sinds 1978.
Nu jij weer…
Ik mis alleen de drankneus een beetje.quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 16 november 2022 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van die 'tegengas' figuren.![]()
Zoek lekker iemand anders voor je daddy issues
Ook weer zo, die snap ik wel, maar om nou specifiek iemand te zoeken die tegengas nodig heeft?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar een ja-knikker is ook weer wat
Alles is opgeslagen in zijn wallenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik mis alleen de drankneus een beetje.
Ik denk miso happy? Van die leuke voedselwoordgrappenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat ze "niet zo happy" zeiden.
Niks te zoeken daar…quote:Op woensdag 16 november 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ander stadion ander vak ander jaartal, ouwe.
Waarom nooit in VBL?
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt een eng rechts kliekje te zijn.
Geen idee, tegengas klinkt me als vaak ruzie. Ik zou bedanken.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ook weer zo, die snap ik wel, maar om nou specifiek iemand te zoeken die tegengas nodig heeft?
Dit dus.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, tegengas klinkt me als vaak ruzie. Ik zou bedanken.
Ok. Genoteerd.quote:
Kom eens in de SC buurten, warm bad.quote:
Ja, dit is wel een zielig verhaal! (zelfs al was er niets bij het nachtvissen gebeurd)quote:
Wie zei het?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:03 schreef AgnesGru het volgende:
"ik heb geen honger" maar ondertussen schuiven als een bouwvakker
Die met van die stomme stippen om d'r ogen.quote:
stippelmeisjequote:
Aan 1 warm bad per dag heb ik meer dan genoeg.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom eens in de SC buurten, warm bad.
Met dagelijks woordle!
Jij praat zoveel over seks.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:05 schreef Fosive het volgende:
"Ik leef wel vrij"
Kan me niet voorstellen dat hij seksdates regelt
Met alle respect
sowieso puberaal, grow the fuck up en krijg smaak.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind hardstyle echt zo oncharmant bij vrouwen. Van die lompe beukmuziek.
Dit is wel erg ordinair.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar de kont vol van is stroomt de mond van over.
Zoooquote:Op woensdag 16 november 2022 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die kale IT'er?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Deze man heeft zijn haren geverfd,,of was dat al gemeld?
Zijn wij dan je warme bad?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan 1 warm bad per dag heb ik meer dan genoeg.
Ben er wel eens geweest, maar ik beleef het iets anders dan de meesten in VBL, zeg maar…
Verslikte me bijnaquote:Op woensdag 16 november 2022 20:07 schreef Coco het volgende:
Toch maar besloten om een TR te plaatsen.
Wowquote:Op woensdag 16 november 2022 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kou en donker maakt een mens hongerigquote:Op woensdag 16 november 2022 20:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja dit topic is erg ordinair helaas, kan er ook niks aan doen
Idd nog liever een Mart Hoogkamer fan dan die ellendequote:Op woensdag 16 november 2022 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
sowieso puberaal, grow the fuck up en krijg smaak.
Niks mee gedaan…quote:Op woensdag 16 november 2022 20:07 schreef Coco het volgende:
Toch maar besloten om een TR te plaatsen.
Ik las weer wat andersquote:
Eindelijk een man die dingen weet te onthouden.quote:
Coco is echt relatiemateriaalquote:Op woensdag 16 november 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindelijk een man die dingen weet te onthouden.
Netjes hoor, Coco.
Ontzettend goor iddquote:Op woensdag 16 november 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Ze heeft plaatselijk schubben, of een of andere vieze huidziekte op haar arm.
Ik dacht dat jullie een setje warenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:11 schreef Fosive het volgende:
[..]
Coco is echt relatiemateriaal
Ga ervoor
Hij valt op knappe vrouwenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie een setje waren
Het is wat, zo’n warm bad.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
Hulpje @:coco maakt @:Pisces29 aan het blozen.
Was wel te verwachten nadat ie meteen wou splitten.quote:
Dirk voelt zich bekochtquote:
quote:
Gelukkig zeg je geen ‘dartsen’. @Coco Daar droog je ook spontaan van op.quote:
Alleen gecheckt of stiekem de zoveelste DM gestuurd?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
Facebook gecheckt van paaldansmeisje, heeft sinds juni alweer een relatie (met een jongen).
Haha nee alleen gecheckt. Niet helemaal mijn type en sowieso minimaal 10 jaar te jong.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen gecheckt of stiekem de zoveelste DM gestuurd?
Dat verklaart de ‘tweede date, andere setting’ dan wel meer.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef RipCity het volgende:
Zodra je het terrein in Amsterdam-Noord opkomt, merk je aan alles dat er televisie wordt gemaakt; er staan grote wagens met apparatuur en de productie rent heen en weer.
Dit valt ook echt wel op, op momenten. Sommige vragen lijken zo duidelijk gestuurd door regie.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef RipCity het volgende:
In de Volkskrant vertellen een aantal deelnemers openhartig over de werkwijze van de makers.
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef RipCity het volgende:
Uit 2020:
Van de 730 ontmoetingen, zijn er nog slechts 5 koppels bij elkaar. In de Volkskrant vertellen een aantal deelnemers openhartig over de werkwijze van de makers.
Uit de interviews blijkt dat het restaurant in werkelijkheid helemaal niet zo gezellig is als het lijkt. “Ik had me de opname-ervaring te idealistisch voorgesteld”, aldus Jaap Bierman, een van de kandidaten. “Zodra je het terrein in Amsterdam-Noord opkomt, merk je aan alles dat er televisie wordt gemaakt; er staan grote wagens met apparatuur en de productie rent heen en weer. De loods waarin alles wordt opgenomen mist de sfeer van een echt restaurant. Het moment dat ik tegenover barman Victor zat, besefte ik: hier is weinig spontaans aan. Hij heeft een oortje in en wordt ingefluisterd door de redactie.”
Tijdens de date zelf merkte Jaap niet veel van de camera’s, die achter de planten zaten. Tot hij tijdens het eten ineens meegenomen door iemand van de productie, die hem vertelde dat zijn zender niet goed zat. “Ik liep achter hem aan, hij friemelde twee seconden voor de vorm aan mijn zender en zei: ‘Luister, jullie praten al een hele poos over toneel, kun je het niet hebben over daten?’”
Ook Roland-Janssen was niet blij met de werkwijze van het programma. “Ik herkende mezelf niet terug. Ik keek naar een jongen die alleen over zichzelf praatte; die zijn date geen enkele vraag stelde. Nu was ik plots zelf de idioot. (…) Halverwege heb ik de televisie uitgezet. Ik was woedend. Als de klik er niet is, c’est la vie. Maar we hebben leuke momenten gehad en die zijn in de uitzending niet terug te zien.”
Volgens Roland duurden de best lang. “In totaal zal de redactie met het voorgesprek, de date, het nagesprek en de shots tussendoor zo’n drie uur materiaal van me hebben. Daar is 8,5 minuut van uitgezonden. Ik heb ze in voorgesprekken duidelijk verteld dat ik een jongen ben die eenzaam is en met zichzelf in de knoop ligt, en ik werd neergezet als een complete lul.”
Ik ben onlangs langs de loods gelopen en je zou er inderdaad je hond nog niet tegen aan laten pissen.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben onlangs langs de loods gelopen en je zou er inderdaad je hond nog niet tegen aan laten pissen.
Het doel is TV maken en niet mensen aan een date helpen. Dat gebeurt dan ook bijna nooit, zoals bovenstaand artikel bevestigd…
Je weet ook dat de kadebeelden niet kloppen/in scene gezet zijn?quote:Op woensdag 16 november 2022 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Maar blind dates werken ook gewoon niet. Ook niet buiten een camera om.
Maar we hebben wel vermakelijke tv.
Dat verklaart wel die ongemakkelijke en onnatuurlijke loopjes op de kadequote:Op woensdag 16 november 2022 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet ook dat de kadebeelden niet kloppen/in scene gezet zijn?
Ze komen vanaf de CS kant aanlopen en lopen daarna vanaf links naar het restaurant.
Vanaf het CS kom je normaal gesproken van rechts aan bij de loods, maar aan die kant is het een puinzooi, met allerlei rotte voertuigen. Malle Pietje in het kwadraat…
Dat zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:28 schreef Fosive het volgende:
De jassenscène is ook nep toch? Je krijgt eerst je jas, maar die gaat daarna weer uit voor het "willen jullie elkaar nog een keer zien"-moment?
Ze lopen weg met een microfoonzender in hun achterzak, dus ze moeten ook weer teruglopenom dat ding terug te geven.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:28 schreef Fosive het volgende:
De jassenscène is ook nep toch? Je krijgt eerst je jas, maar die gaat daarna weer uit voor het "willen jullie elkaar nog een keer zien"-moment?
Ik weet niet eens waar ze nu zitten. Zaten ze eerst op de Danzigerkade en nu op het NDSM-werf?quote:Op woensdag 16 november 2022 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet ook dat de kadebeelden niet kloppen/in scene gezet zijn?
Ze komen vanaf de CS kant aanlopen en lopen daarna vanaf links naar het restaurant.
Vanaf het CS kom je normaal gesproken van rechts aan bij de loods, maar aan die kant is het een puinzooi, met allerlei rotte voertuigen. Malle Pietje in het kwadraat…
Ja daar kan ik wel mee leven met dit soort dingen. Gesprekken sturen vind ik fake. De rest niet storend en begrijpend dat dat in stukjes gaat.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze lopen weg met een microfoonzender in hun achterzak, dus ze moeten ook weer teruglopenom dat ding terug te geven.
Bij Eye / Filmmuseumquote:Op woensdag 16 november 2022 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ze nu zitten. Zaten ze eerst op de Danzigerkade en nu op het NDSM-werf?
Als we Thea met haar harp zien, leven we idd meer mee.quote:beelden die we gebruiken om bij de uitzending de kijker kennis met je te laten maken, dat kijkers je de match ook echt gunnen.
Nog even over dit stukje van @Fosive van gister. Gelukkig zien wij als kijker tussen al het lachen door ook wel als iemand het moeilijk heeft bij een date.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:10 schreef Fosive het volgende:
Volgens Roland duurden de best lang. “In totaal zal de redactie met het voorgesprek, de date, het nagesprek en de shots tussendoor zo’n drie uur materiaal van me hebben. Daar is 8,5 minuut van uitgezonden. Ik heb ze in voorgesprekken duidelijk verteld dat ik een jongen ben die eenzaam is en met zichzelf in de knoop ligt, en ik werd neergezet als een complete lul.”
Zullen we een keer samen aan de deur bloemen uitdelen aan de deelnemers?quote:Op donderdag 17 november 2022 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even over dit stukje van @:Fosive van gister. Gelukkig zien wij als kijker tussen al het lachen door ook wel als iemand het moeilijk heeft bij een date.
Iemand die nooit date en dit voor tv wel durft te doen, verdient gewoon een dikke like.
Zulks een sfeer.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je meteen het wandelingetje vanaf links naar de deur beoordelen...
Ja, maar niet alle kandidaten, alleen de smaakmakers (zie OPquote:Op donderdag 17 november 2022 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen aan de deur bloemen uitdelen aan de deelnemers?
Haai! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2022 12:22 schreef RipCity het volgende:
Dat mensen wanhopig nog iets van een afspraak proberen te maken, terwijl ze eigenlijk al weten dat het niks wordt. Dan denk ik: ‘Oh mijn god, zo was ik óók!’
Dacht het niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Ik zou graag met m’n vrienden van FOK! voor die 17 en een halve euro op de achtergrond gaan eten.
@:Nine. @:DKUp @:rickocum @:Fosive @:Joop_W @:cherrycoke @:NoCigar @:Caland @:alpeko @:sked @:Sapstengel @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:Fosive @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy
Oké, zonnestraaltjequote:
Dat is eigenlijk geen geld voor een diner in zo'n sfeervolle settingquote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Ik zou graag met m’n vrienden van FOK! voor die 17 en een halve euro op de achtergrond gaan eten.
@:Nine. @:DKUp @:rickocum @:Fosive @:Joop_W @:cherrycoke @:NoCigar @:Caland @:alpeko @:sked @:Sapstengel @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:Fosive @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy
Hier: https://www.bnnvara.nl/firstdates/geef-je-opquote:Op donderdag 17 november 2022 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk geen geld voor een diner in zo'n sfeervolle settingdaar heb ik wel een ritje naar Amsterdam voor over!
Waar kan ik me aanmelden?
Maar da's als je wil daten.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier: https://www.bnnvara.nl/firstdates/geef-je-op
Dat valt nog te bezienquote:Op donderdag 17 november 2022 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
en krijg je er een leuke tafelgenoot bij...
Ik kom alleen als ik op het VIP dek van de tribune mag zitten.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Poaaah helemaal naar Damscoquote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Iemand zei een keer tegen de date die betaalde: 'stuur maar een tikkie voor 25 euro'.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zou het eten bij zo'n date ook maar 17,50 kosten? Dan is er ook niet echt veel reden om moeilijk te doen over de rekening. Tenzij die drankjes van Vincent heel duur zijn
Jij altijdquote:Op donderdag 17 november 2022 15:20 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik op het VIP dek van de tribune mag zitten.
Je woont toch niet stiekem helemaal in Maastricht oid?quote:
Ja, ik ga wel.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Klinkt wel heel gezellig en inclusief.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Zo zijn we in dit bad.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klinkt wel heel gezellig en inclusief.
Ik ben bang dat ik zelfs voor die rol afgewezen wordquote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Van een aantal deelnemers gehoord dat het eten inderdaad rond de 20 euro lag. En de drankjes waren gratis.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zou het eten bij zo'n date ook maar 17,50 kosten? Dan is er ook niet echt veel reden om moeilijk te doen over de rekening. Tenzij die drankjes van Vincent heel duur zijn
Haha inderdaad, wist niet dat het zo'n gare loods was ergens op een bedrijventerreinquote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Vandaar dat het altijd van die pisbeetjes zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 19:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van een aantal deelnemers gehoord dat het eten inderdaad rond de 20 euro lag. En de drankjes waren gratis.
Ik zou wel mee willen. Dan doe ik een echt Wolven T-shit aan of een Indiaanquote:Op donderdag 17 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een sfeer.![]()
Ik zie je niet op de gastenlijst staanquote:Op donderdag 17 november 2022 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zou wel mee willen. Dan doe ik een echt Wolven T-shit aan of een IndiaanEn dan over FOK! praten
Zelfs drugsdealers komen daar niet…quote:Op donderdag 17 november 2022 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Was die Ierse first dates toch wel leuker, die was in een daadwerkelijk restaurant. Niet op een plek waar 's avonds drugsdeals plaatsvinden en je bang bent om in een kofferbak te eindigen.
Als publiek mag je niets zeggen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zou wel mee willen. Dan doe ik een echt Wolven T-shit aan of een IndiaanEn dan over FOK! praten
Ik zit tussen twee goed geklede mannen @Caland @Nine. dus jij mag best als indiaan.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt je dan aan een wildvreemde stadsnomade gekoppeld…quote:Op donderdag 17 november 2022 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als publiek mag je niets zeggen.
Je kan misschien wel je allebei opgeven voor een date en in je voorkeuren allebei een verhaal ophangen over je voorliefde voor wolven en indianen en kijken of je aan elkaar gekoppeld wordt (misschien ook leeftijd en uiterlijke voorkeuren op elkaar afstemmen)
Nee zo doen we dat niet @alpekoquote:Op donderdag 17 november 2022 19:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zie je niet op de gastenlijst staan
Er is al een tafelschikking? Ik wil wel alleen met brabo’s aan tafelquote:Op donderdag 17 november 2022 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit tussen twee goed geklede mannen @:Caland @:Nine. dus jij mag best als indiaan.
Ohja. Warm badquote:Op donderdag 17 november 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zo doen we dat niet @:alpeko
Allebei aangeven dat ie perse op FOK! moet zittenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als publiek mag je niets zeggen.
Je kan misschien wel je allebei opgeven voor een date en in je voorkeuren allebei een verhaal ophangen over je voorliefde voor wolven en indianen en kijken of je aan elkaar gekoppeld wordt (misschien ook leeftijd en uiterlijke voorkeuren op elkaar afstemmen)
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er is al een tafelschikking? Ik wil wel alleen met brabo’s aan tafel
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zo doen we dat niet @:alpeko
Ik zou eerder opgeven dat ze niet op fok moet zitten. Maarja ook buiten fok lopen er genoeg gekkies rond.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Allebei aangeven dat ie perse op FOK! moet zitten
Zelfs de start is hier ordinairquote:
Doe je werk als mod maar eens hierquote:Op donderdag 17 november 2022 19:29 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Hopelijk gedraagt @:Pisces29 zich.
Ik ben geen TV mod.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doe je werk als mod maar eens hier
We nemen het mee naar achter…quote:Op donderdag 17 november 2022 19:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doe je werk als mod maar eens hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |