quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Rennen dan.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar is onze carnavaller of toch niet?
Jij vergat te rennen na het slotjequote:
Welke tricks kan je?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik doe ook paaldansen, met mijn eigen paal.
@Coco het is weer ordinair vanavondquote:Op woensdag 16 november 2022 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik doe ook paaldansen, met mijn eigen paal.
De helikopter,quote:
Ik ben ondertussen ook aan het koken dus zag het nietquote:Op woensdag 16 november 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vergat te rennen na het slotje
Geen probleem hoor. Altijd mensen die het stokje overnemen.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook aan het koken dus zag het niet
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:53 schreef Fosive het volgende:
[..]
@:Coco het is weer ordinair vanavond
Je had gelijk met carnaval..quote:Op woensdag 16 november 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Altijd mensen die het stokje overnemen.
Graag hier meer verhalen over in mijn DMquote:Op woensdag 16 november 2022 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger had je in Apeldoorn een gay club met een paal (inb4 er waren wel meer palen dan één) en dat was bij ons altijd een groot succes.
Robinson oefeningenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:55 schreef Fosive het volgende:
[..]
Graag hier meer verhalen over in mijn DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |