Ja ik had het gelezen. Erg mooi voor hem. Was een beetje bang dat hij in de trappenkast zou eindigen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg jammer.
Barneygod staat te schroeien
quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 518 X/6
⬛🟨⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛🟩🟨🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 314 4/6
🟩🟨🟨⬛🟨⬛
🟩⬛🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goeiemorgen
IK WIL DAT JE NU OP JE KNIEËN VOOR ME GAAT ZITTEN EN "SORRY MENEER NIELS" ZEGT!quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat cultuurtje zit er wel in waarschijnlijk.
[..]
Ja idd. Mathijs had van mij in elk geval een flinke poffert op z'n neus gekregen als ie liep te schreeuwen. (stoere jongen enzo)
Goeiemiddag NielsXXXquote:
Wat bedoel je met NielsXXXquote:
Knietje in je kloten kan je krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
IK WIL DAT JE NU OP JE KNIEËN VOOR ME GAAT ZITTEN EN "SORRY MENEER NIELS" ZEGT!
Mensen gaan voor een tactische 50/50 zie ik. Weiger eraan mee te doen en hard JA gestemd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt trouwens stemmen dat ome Donald terug moet komen op twitter (of niet)
[ twitter ]
Ik natuurlijk ook, zonder Donald is het een stuk saaier.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen gaan voor een tactische 50/50 zie ik. Weiger eraan mee te doen en hard JA gestemd.
STOP THE COUNTquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt trouwens stemmen dat ome Donald terug moet komen op twitter (of niet)
[ twitter ]
geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:03 schreef PicoMMP het volgende:
@:kingroland volg je ryujinclo al op Instagram?
Wat voor marketingcampagne moet Matthijs van N. er tegenaan gooien om weer geliefd te worden bij het grote publiek?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
@:caland @:gurneyisbestoke @:erasmus @:rambodirk @:fetx @:wereldgozer @:timmmmm @:dombohetolifantje1
net trouwens naar de Bram Ladage op het binnenwegplein geweest, blij dat ie weer open is
Stond ie wijdbeens ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
net trouwens naar de Bram Ladage op het binnenwegplein geweest, blij dat ie weer open is
Lichtelijk jaloers.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
@:caland @:gurneyisbestoke @:erasmus @:rambodirk @:fetx @:wereldgozer @:timmmmm @:dombohetolifantje1
lekker maatquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
het is koudquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Oekraine
Strebertjequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat bedoel je met NielsXXX
Woordle 518 4/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |