Erg mooi betaalmuurtje. Troep.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ur-vermalen~v605784/
Matthijs gaat eindelijk neer. Vandaag is een mooie dag
Goedemorgen makkerquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:04 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vrienden van het goede leven.
‘Sup bro!quote:Op zaterdag 19 november 2022 10:04 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vrienden van het goede leven.
https://12ft.io/proxy?&q=(...)eur-vermalen~v605784quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi betaalmuurtje. Troep.
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://12ft.io/proxy?&q=(...)eur-vermalen~v605784
Betaalmuurtje gesloopt. Graag gedaan.
15 december weer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ha wuppie
Kom je ook weer eens in het warme DRT bad
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://12ft.io/proxy?&q=(...)eur-vermalen~v605784
Betaalmuurtje gesloopt. Graag gedaan.
Even los van het gedrag dat niet echt kan heb ik toch ook wel het idee dat het creatieve/TV-wereldje een leger aan mentaal labiele personen aantrekt.quote:
Snap nooit zo dat mensen het zo ver laten komen. Maar goed, dat zal dat wereldje dan wel weer zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Even los van het gedrag dat niet echt kan heb ik toch ook wel het idee dat het creatieve/TV-wereldje een leger aan mentaal labiele personen aantrekt.
Is overal. Gewoon eigen hachje redden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap nooit zo dat mensen het zo ver laten komen. Maar goed, dat zal dat wereldje dan wel weer zijn.
Jonge mensen, prestigieus en waarschijnlijk dikbetaald baantje en tijdelijke contracten. Perfecte omstandigheden voor dat soort onzinquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap nooit zo dat mensen het zo ver laten komen. Maar goed, dat zal dat wereldje dan wel weer zijn.
Hoe was Hans Teeuwen trouwens? Z'n laatste shows waren bagger. Ik blijf wel fan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Even los van het gedrag dat niet echt kan heb ik toch ook wel het idee dat het creatieve/TV-wereldje een leger aan mentaal labiele personen aantrekt.
Ja dat cultuurtje zit er wel in waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is overal. Gewoon eigen hachje redden.
Ja idd. Mathijs had van mij in elk geval een flinke poffert op z'n neus gekregen als ie liep te schreeuwen. (stoere jongen enzo)quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Jonge mensen, prestigieus en waarschijnlijk dikbetaald baantje en tijdelijke contracten. Perfecte omstandigheden voor dat soort onzin
Ik vond het eigenlijk best goed, wel een beetje z'n oude trucje maar dat doen praktisch alle cabaretiers.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe was Hans Teeuwen trouwens? Z'n laatste shows waren bagger. Ik blijf wel fan.
Noem het gewoon eigen stijlquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best goed, wel een beetje z'n oude trucje maar dat doen praktisch alle cabaretiers.
Zag hem weleens fietsen in Amsterdam met z'n 'links lullen rechts vullen' kop. Je zag aan z'n uitstraling dat hij zich een soort zonnekoning waande.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat cultuurtje zit er wel in waarschijnlijk.
[..]
Ja idd. Mathijs had van mij in elk geval een flinke poffert op z'n neus gekregen als ie liep te schreeuwen. (stoere jongen enzo)
Ja ik had het gelezen. Erg mooi voor hem. Was een beetje bang dat hij in de trappenkast zou eindigen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg jammer.
Barneygod staat te schroeien
quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 518 X/6
⬛🟨⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛🟩🟨🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 314 4/6
🟩🟨🟨⬛🟨⬛
🟩⬛🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goeiemorgen
IK WIL DAT JE NU OP JE KNIEËN VOOR ME GAAT ZITTEN EN "SORRY MENEER NIELS" ZEGT!quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat cultuurtje zit er wel in waarschijnlijk.
[..]
Ja idd. Mathijs had van mij in elk geval een flinke poffert op z'n neus gekregen als ie liep te schreeuwen. (stoere jongen enzo)
Goeiemiddag NielsXXXquote:
Wat bedoel je met NielsXXXquote:
Knietje in je kloten kan je krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
IK WIL DAT JE NU OP JE KNIEËN VOOR ME GAAT ZITTEN EN "SORRY MENEER NIELS" ZEGT!
Mensen gaan voor een tactische 50/50 zie ik. Weiger eraan mee te doen en hard JA gestemd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt trouwens stemmen dat ome Donald terug moet komen op twitter (of niet)
[ twitter ]
Ik natuurlijk ook, zonder Donald is het een stuk saaier.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen gaan voor een tactische 50/50 zie ik. Weiger eraan mee te doen en hard JA gestemd.
STOP THE COUNTquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt trouwens stemmen dat ome Donald terug moet komen op twitter (of niet)
[ twitter ]
geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:03 schreef PicoMMP het volgende:
@:kingroland volg je ryujinclo al op Instagram?
Wat voor marketingcampagne moet Matthijs van N. er tegenaan gooien om weer geliefd te worden bij het grote publiek?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
@:caland @:gurneyisbestoke @:erasmus @:rambodirk @:fetx @:wereldgozer @:timmmmm @:dombohetolifantje1
net trouwens naar de Bram Ladage op het binnenwegplein geweest, blij dat ie weer open is
Stond ie wijdbeens ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
net trouwens naar de Bram Ladage op het binnenwegplein geweest, blij dat ie weer open is
Lichtelijk jaloers.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
@:caland @:gurneyisbestoke @:erasmus @:rambodirk @:fetx @:wereldgozer @:timmmmm @:dombohetolifantje1
lekker maatquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
het is koudquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Oekraine
Strebertjequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat bedoel je met NielsXXX
Woordle 518 4/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Er bloeit hier liefde op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat bedoel je met NielsXXX
Woordle 518 4/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:
We hebben hier wel te maken met iemand die jaloers is op een zak patat.quote:
In voor- en tegenspoed, Niels.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
We hebben hier wel te maken met iemand die jaloers is op een zak patat.
Ernstige jaloezie is geen goede eigenschap gezien Niels zijn gepassioneerde liefde voor Trump. Kan je hem delen?quote:
Ik denk het.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ernstige jaloezie is geen goede eigenschap gezien Niels zijn gepassioneerde liefde voor Trump. Kan je hem delen?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ernstige jaloezie is geen goede eigenschap gezien Niels zijn gepassioneerde liefde voor Trump. Kan je hem delen?
Doet het niet.quote:
Apart, bij mij wel.quote:
Nou nou nouquote:
Ah, die doet het wel.quote:
Hier een kruisje. Zelf klikken is niet hoe het hoort.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ander ook hoor Niels er wordt nu al een psychologisch spelletje gespeeld uit jaloezie.
Oh bij mij niet maar ik zal nu stoppen met mijn eigen jaloezie aangezien ik jullie al het geluk samen gun.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier een kruisje. Zelf klikken is niet hoe het hoort.
Ga een stamppot maken. Heb meeste nog in huisquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes.
Bruinebonensoep?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tomatensoepquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bruinebonensoep?
Ik heb nog erwtensoep en neem er een saucijzenbroodje bij.
Wow, wat een verandering, zelf gemaakt?quote:
Hapje eten in de stad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Unieke maaltijd dit zou zo in mijn kookboek kunnen staanquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bruinebonensoep?
Ik heb nog erwtensoep en neem er een saucijzenbroodje bij.
Het is echt een aanrader!quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unieke maaltijd dit zou zo in mijn kookboek kunnen staan
Bram Ladage?quote:
Unox zou failliet zijn zonder Drizztquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, wat een verandering, zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, wat een verandering, zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Unox zou failliet zijn zonder Drizzt
Dit is echt niet moeilijker dan bruinebonensoep op snert.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nee, de tomatensoep maak ik niet zelf, die komt van de appie
Boeit me geen fuckquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is echt niet moeilijker dan bruinebonensoep op snert.
Kost wel een hoop tijd het zelf te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is echt niet moeilijker dan bruinebonensoep op snert.
Nooit een hekel gehad aan Matthijs eigenlijk en vind die vrouw tot nog toe het ergste die haar straatje probeert schoon te vegen over de rug van hem.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Een kleine 10 jaar geleden hadden Mart(en ik) al door dat het niet helemaal pluis was met Matthijs van N.
Sorry, maar een man die duckfaces maakt, kan bij mij geen goed meer doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit een hekel gehad aan Matthijs eigenlijk en vind die vrouw tot nog toe het ergste die haar straatje probeert schoon te vegen over de rug van hem.
Deze maand nog even profiteren van goedkoop gas, december variabel dus ik ga nog een extra dekentje kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het lang volgehouden makker. Das al knap zat.
Dan was ik toch niet jaloers geweest, NielsXXX.quote:
Vapiano?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan was ik toch niet jaloers geweest, NielsXXX.
Italiaans eten
Viktor Fischer dacht er ook al het zijne van.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Een kleine 10 jaar geleden hadden Mart(en ik) al door dat het niet helemaal pluis was met Matthijs van N.
Is dat die schakerquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Viktor Fischer dacht er ook al het zijne van.
Met big 4 salaris kun je makkelijk eerste klasquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Best wel bullshit dat je extra moet betalen voor de intercity direct
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus behoorlijk vaak die toeslag betaald voor het stukje Breda-Rotterdam en kwam er pas begin dit jaar achter dat het dan niet hoeft
En de roverheid doet niks
Blijkbaar wel, want je dokt bij dat extra paaltje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]![]()
Dan wordt er toch niks afgeschreven??
Rembrandtplein?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |