quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:15 schreef D. het volgende:
Ah, de manager pakt even wat wijn op kantoor
Heeft hij het in zijn koffiebeker geschonken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:15 schreef D. het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij het in zijn koffiebeker geschonken?
Nee, Kim weet hetquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij is geen stiekeme drinker hoor
Ja zij vertoont al hetzelfde gedrag als Kim W en haar Tiano : alles goedpratenquote:
Wijn was toch op?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:15 schreef D. het volgende:
Jeff wint dat op zeker, zegt hij.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Kim D.: Expeditie Robinson is niets voor mij, daar zit veel te veel rekenen bij.
Correctquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Wijn was toch op?
Nieuwe voorraad binnengekomen, samen met de wodka voor Jappie?
Het klopt wel, alleen is Jeff de enige met het overzichtquote:Ik wil ook wel zo'n voorraad geld wat niet opraakt, ongeacht wat voor boodschappen je doet.
Er klopt toch geen ene drol meer van die boekhouding en die boodschappen.
Jeff weet alles , kan alles en beter zelfsquote:
Heb jij inzicht?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Wijn was toch op?
Nieuwe voorraad binnengekomen, samen met de wodka voor Jappie?
Ik wil ook wel zo'n voorraad geld wat niet opraakt, ongeacht wat voor boodschappen je doet.
Er klopt toch geen ene drol meer van die boekhouding en die boodschappen.
dat is het hele punt. Niemand heeft verder inzicht, dus het is inmiddels zo schimmig als wat geworden.quote:
Ziet alles? Ik ziet nietsquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
the great know it all
ziet alles![]()
hoort alles
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Op basis van jouw woorden was het Marciano?
Dat heeft toch niets met hem te maken, dan moet je bij de Febo zijn. Dat is bij alle boekhoudingen schimmig gebleken in RLS's, ook in Utopia.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is het hele punt. Niemand heeft verder inzicht, dus het is inmiddels zo schimmig als wat geworden.
Op magische wijze verschijnt er af en toe een bedrag op het scherm, en dat moeten wij dan geloven en natuurlijk is dit allemaal te wijten aan de geweldige managementkwaliteiten van Jeff...
Het geld wat binnenkomt klopt wel hoor, alleen geeft Jeff het op zijn manier uitquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is het hele punt. Niemand heeft verder inzicht, dus het is inmiddels zo schimmig als wat geworden.
Op magische wijze verschijnt er af en toe een bedrag op het scherm, en dat moeten wij dan geloven en natuurlijk is dit allemaal te wijten aan de geweldige managementkwaliteiten van Jeff...
oh, nu heeft het ineens niets met de Jeff te maken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met hem te maken, dan moet je bij de Febo zijn. Dat is bij alle boekhoudingen schimmig gebleken, ook in Utopia.
Je kijkt naar een TV programma mind you.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:27 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, nu heeft het ineens niets met de Jeff te maken?
you changed your tune
anders staat ze morgen om 11 uur buitenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:29 schreef puzziepie het volgende:
Mensen ergeren steeds meer aan haar . Martin heeft slechte vibes bij haar![]()
Nu tegen Tiano over 'die chick'
Het gekke is: als er boodschappen gedaan moet worden, komt er altijd iemand bijzitten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoiets ja .quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders staat ze morgen om 11 uur buiten
zij hij dat nu?
Wist niet eens dat ze daar lag maar toen kwam er een hand boven de dekens want Martin werd geaaidquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:30 schreef puzziepie het volgende:
Mexx ook nog ff doorstoken over Mirthe . 'die is staat morgen pas om 11 uur op'
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
Kenzi is veel leuker geworden![]()
kamer 3 ge![]()
Met zijn allen tegen/over één kan ik slecht tegenquote:
Mexx is echt een ordinair Brabants mokkel, beetje smoezelig ook.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Oprechte liefde zoals Jeffrey en KimD is leuk om te zien maar Mexx zet zichzelf zo goedkoop neer met al dat gedoe
nee beetje sneuquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met zijn allen tegen/over één kan ik slecht tegen
Op de een of andere manier gebeurt dat altijd : ze lijken wel een makkelijk doelwit nodig te hebben
En ik zeg ook eerlijk dat ik Mirthe de laatste tijd een vreselijke zeur vind, maar dit verdient ze niet
Helemaal eensquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met zijn allen tegen/over één kan ik slecht tegen
Op de een of andere manier gebeurt dat altijd : ze lijken wel een makkelijk doelwit nodig te hebben
En ik zeg ook eerlijk dat ik Mirthe de laatste tijd een vreselijke zeur vind, maar dit verdient ze niet
O wat een toekomstquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
kim k voert foeterend de taakjes uit die marciano haar oplegt
Als zij lacht dan hoor je het zelfs nog in Zwaagwesteinde zo nep komt het overquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mexx is echt een ordinair Brabants mokkel, beetje smoezelig ook.
Haar figuur doet me altijd denken aan mijn dochter toen ze 10 jaar wasquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Kenzi ik ga niet in bikini
want dan voel ik me ongemakkelijk
Net voor ze gaan puberenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar figuur doet me altijd denken aan mijn dochter toen ze 10 jaar was
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar figuur doet me altijd denken aan mijn dochter toen ze 10 jaar was
Vooral het onderste gedeelte dan zekerquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dat voelen wij ons ook als zij weer telkens halfnaakt staat te kokenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie en Kenzy hebben al liggen krikken hoor Wandaquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:38 schreef puzziepie het volgende:
Wanda ziet ze zo weer 'want blijkbaar staan jullie zo de hele nacht'
[ afbeelding ]
Klinkt ook een beetje jaloers
Nietesquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie en Kenzy hebben al liggen krikken hoor Wanda![]()
Opmerkelijk ja want gebeurt het dan volgt een SL of laten ze die stream niet eens zien maar ja schuldige is de nachtstagiairequote:
En Martin had in het begin avances gemaakt naar Mirthe.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:44 schreef D. het volgende:
Nu Kenzy en Mirthe over Martin
Mirthe mag niet bij Kenzy komen logeren van Martin, hij wil geen logeetjes op de kamer
Toevallig had Martin het daar over, wat een kleuter . Irritant ventjequote:Op dinsdag 15 november 2022 22:44 schreef D. het volgende:
Mirthe mag niet bij Kenzy komen logeren van Martin, hij wil geen logeetjes op de kamer
Wat doet MEXX daar dan?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:44 schreef D. het volgende:
Ziek van zijn eigen spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:35 schreef puzziepie het volgende:
Wanda ergert zich van 'hier tot Tokyo' aan Martin die weer ziek zwak en misselijk schijnt te zijn
[ afbeelding ]
Hij ziet er uit als tegen de 50quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , hypocriete kleuter van 32
Volgens mij is Martin met een spiegel in zijn hand geborenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ziek van zijn eigen spiegelbeeld?
maar als de toeter gaat vertrekt ze echt welquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die hoort bij Martin kennelijk, dan is het geen logeren meer maar samen slapen
Mexx is een kleuter Martin moet oppassenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die hoort bij Martin kennelijk, dan is het geen logeren meer maar samen slapen
Denk dat er anderen hoger op de lijstjes staanquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
maar als de toeter gaat vertrekt ze echt wel
Ja, het mocht weer niet te lang duren.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
verjaardagsfeestje van Jasper al afgelopen?
Avondje werken en streamen is niet meer mogelijk, merk ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, het mocht weer niet te lang duren.
Morgen om 8:00u eliminatiequote:Op dinsdag 15 november 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, het mocht weer niet te lang duren.
dat hoofd van jeffquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:52 schreef puzziepie het volgende:
Allemaal aan de 'sinas'
[ afbeelding ]
Die hele ruimte ook van WTF met Wendy voorop en Jeff die wegkroop in z'n jasquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:01 schreef D. het volgende:
Kim vraagt of de melk van een koe is
Ze dacht misschien van een noot
hahaquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:01 schreef D. het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:29 schreef D. het volgende:
Ik zie nu de close-up van Jappie
Alsof het een peuter is die geknoeid heeft met pap eten
Gert Jan, was te dominant met het spel vanmiddagquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:03 schreef puzziepie het volgende:
Over wie hebben ze het?
[ afbeelding ]
Ahh thnx !! Ze waren ook geïrriteerd dat hij vroeg of mensen tips wilden hebben oid.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:07 schreef juul. het volgende:
[..]
Gert Jan, was te dominant met het spel vanmiddag
quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie ziet eruit alsof ie z'n kunstgebit verkeerd om in heeft gedaan
Etos is van Ahold, net als Bol.com, dus waren in principe al sponsorquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:06 schreef puzziepie het volgende:
Over de Etos sponsoring
Wanda complot gedachten over haar bazin mbt Etos
Jappie:'It's all about you
[ afbeelding ]
Het ging om poedermelk, had ook kokosmelk kunnen zijn. Ze wist ook niet of sojamelk gedroogd kon zijn. Het had gekund, maar de meeste melk komt idd van een koe of een geitquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:01 schreef D. het volgende:
Yup zag ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:08 schreef HappyCharly het volgende:
Net te laat cap. Maar je zag dat Martin op bed lag en lekker vol met zijn hand in zijn broek zat te bewegen..
Hij was enthousiastquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:07 schreef juul. het volgende:
[..]
Gert Jan, was te dominant met het spel vanmiddag
Dit ja. Maar hoe KimD reageerde leek het erop dat het haar wel vaker overkomt dat mensen verbaasd zijn over haar gebrek aan kennis. Wel schattig eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het ging om poedermelk, had ook kokosmelk kunnen zijn. Ze wist ook niet of sojamelk gedroogd kon zijn. Het had gekund, maar de meeste melk komt idd van een koe of een geit
Wanda en Jappie hadden het daar over ,meer nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Etos is van Ahold, net als Bol.com, dus waren in principe al sponsor
Ik ben kippig denk ik, maar naar wie zit ik nou te kijken??quote:
Mirthequote:Op dinsdag 15 november 2022 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben kippig denk ik, maar naar wie zit ik nou te kijken??
Kenzi en Mirthequote:Op dinsdag 15 november 2022 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben kippig denk ik, maar naar wie zit ik nou te kijken??
Ja, ze hadden het er eerder ook al over, en dat ze dachten dat het programma vast een groot succes moest zijn, met zo'n nieuwe grote sponsor als Etos erbijquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda en Jappie hadden het daar over ,meer niet
Ah mirthe en kenzi dusquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren al: Mirthe en Kenzi zouden wel eens een setje kunnen worden
Schijnt iemand van BigBrothet te zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Mexx had 'ooit' wat met een man van 32 (hihaho)
Was een half jaar voor ze de loods in ging
Ja ze kenden hem wel zei zequote:Op dinsdag 15 november 2022 23:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Schijnt iemand van BigBrothet te zijn?
Leroyquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Martin is ook veranderd na zijn manager periode . Naar menneke gewordenquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:19 schreef chufi het volgende:
Echt wat een gast weer Matin draait zich naar de camera en doet een "van zij is Kierewiet / loca " beweging
Mexx dacht ook dat ze mogelijk zwanger was toen ze een paar weken in de loods zat dus dat zegt al genoeg over haarquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Leroy, brrrrr is nu met Jilquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook echt wat mee gehad dusquote:
Het is een aandachtshoer dat blijkt uit alles en dat moet zij inderdaad zelf weten maar ga dan straks niet jankenquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook echt wat mee gehad dus![]()
Ik dacht alleen daten
Ah, ok, de helft van de mensen hier schrijft Kenzi nl. dus vroeg me af of iemand ergens op een officiële bron had gezien dat dat zo hoort, en de OP dus fout isquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee dat doet mijn autocorrect en heb geen zin om het te corrigeren. Het is Kenzy
Volg hun al tijdje, lijkt vrij authentiek tbhquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer dat blijkt uit alles en dat moet zij inderdaad zelf weten
Nou dan passen Martin en zij goed bij elkaarquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer dat blijkt uit alles en dat moet zij inderdaad zelf weten
Ik vind haar viezig , altijd gevonden . Ordinaire kop en praatquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer dat blijkt uit alles en dat moet zij inderdaad zelf weten maar ga dan straks niet janken
In de loods als tijdverdrijf misschien wel maar daarbuiten is Martin meteen vertrokken hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou dan passen Martin en zij goed bij elkaar
Ze komt gewoon heel goedkoop over terwijl zowel Tommy als Martin zeker niet het beste met haar voor hadden/hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar viezig , altijd gevonden . Ordinaire kop en praat
Die Tommy was ook zo'n Tokkiequote:Op dinsdag 15 november 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze komt gewoon heel goedkoop over terwijl zowel Tommy als Martin zeker niet het beste met haar voor hadden/hebben
Nou Tommy toch wel een beetjequote:Op dinsdag 15 november 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze komt gewoon heel goedkoop over terwijl zowel Tommy als Martin zeker niet het beste met haar voor hadden/hebben
Nee hoor want dat had zomaar ook Alicia kunnen zijn als zij geen vriend had dus het is vooral heel makkelijkquote:
Bedoel je dat Tommy eerst een oogje had op Alicia?quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor want dat had zomaar ook Alicia kunnen zijn als zij geen vriend had
Niets over meegekregenquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Bedoel je dat Tommy eerst een oogje had op Alicia?
Beetje flauwquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper probeert Zoe te testen/ leren wat de werelddelen zijn..
Weet gewoon niet wat Europa is en noemde Nederland als continentquote:
Ze vroegen 'continent', misschien dat 'werelddeel' makkelijker was geweest voor haarquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ja maar kom nou..
Hoe kun je nou niet weten dat Europa een wereldddeel is..
Zoe zit gewoon op een andere planeetquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vroegen 'continent', misschien dat 'werelddeel' makkelijker was geweest voor haar
Dat wist ze wel dat dat niet zo is, want later zei ze dat Joego niet meer bestondquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
Joegoslavië is de hoofdstad van Indonesië aldus KimD en Jeffrey zit er gewoon naast
Later zeiden ze werelddeel en nog steeds keek ze alsof ze water zag branden..quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vroegen 'continent', misschien dat 'werelddeel' makkelijker was geweest voor haar
KimD doet niet mee....quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:37 schreef D. het volgende:
Zoe weet wel een heel aantal hoofdsteden van landen te noemen
Ja en gekke is, 1 minuut later vraagt ze nogmaals aan zichzelf, wat is de hoofdstad van Denemarken.. en toen wist ze het niet meer. Net had ze het nog genoemd.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:37 schreef D. het volgende:
Zoe weet wel een heel aantal hoofdsteden van landen te noemen
Juist komischquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:38 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het totaal niet grappig dit. Kan er echt niet tegen om aan overduidelijk minder slimme mensen kennisvragen te gaan stellen
Cairo.. lol zoequote:Op dinsdag 15 november 2022 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe: 'de hoofdstad van Egypte is Farao'
Het is ook gewoon hilarisch en Zoe weet meer dan KimDquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:39 schreef Seattle het volgende:
Maar goed, zij vinden het allemaal hilarisch blijkbaar
ik vind de mond van Jappie zo raar, net alsof hij constant zijn onderlip naar binnen zuigt ofzoquote:
Goed, jij hebt dezelfde humor blijkbaar. Ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is ook gewoon hilarisch en Zoe weet meer dan KimD
Ik vind dit ook niet okay, maar het erge is dat zelfs Zoe ook in de strijd gaat om KimD als dom af te doen . Aftroeven ,iemand neerzettenquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:38 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het totaal niet grappig dit. Kan er echt niet tegen om aan overduidelijk minder slimme mensen kennisvragen te gaan stellen
Dit ook nog inderdaad. Tenenkrommendquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet okay, maar het erge is dat zelfs Zoe ook in de strijd gaat om KimD als dom af te doen . Aftroeven ,iemand neerzetten
Wat is dat toch met mensen . Ik kan daar iedere keer vol verbazing naar kijken.
precies dit, valse arrogantie hahaquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dus door Zoë te ondervragen, vallen anderen ook door de mand. Nice.
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit ook nog inderdaad. Tenenkrommend
Nou is hij dommer dan jijquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff wist Estland/Tallin niet terwijl als je voetbal kijkt dan weet je dat zoals ook Riga Letland is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Ja iddquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ging me erom omdat ie zegt alles van sport te volgen
Jappie kwam ermee want die kent al die oorden natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:45 schreef Harry het volgende:
Wat is de hoofdstad van Zwitserland?Nooit geweten. Weer wat geleerd. (Wel ff snel opgezocht.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:49 schreef puzziepie het volgende:
Dat met zijn allen tegen één trek ik slecht
Slaaptrein is het ook ergens wel.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:57 schreef pingu66 het volgende:
Wie zijn die twee op de slaaptrein?
[..]
Slaapstream, hahaha
Zag de spelfout al maar fuck it dacht ik meteenquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Slaaptrein is het ook ergens wel.
Martin en Mexx zijn geen hoofdrolspelers. Dus niet interessant om weg te sturen. Maar daarentegen zullen hoofdrolspelers van de febo niet mogen worden weggestuurd.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Ergens zou het interessant zijn als Martin weggestemd wordt om vervolgens te zien hoe Mexx zich nog een halfjaar moet zien te behelpen. Aangezien het een te makkelijk iemand is om weg te stemmen want behalve geroddel is zij geen bedreiging.
Bij de tweede eliminatie had het niet veel gescheeld of Jeff had zo de poort uit gemoeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Martin en Mexx zijn geen hoofdrolspelers. Dus niet interessant om weg te sturen. Maar daarentegen zullen hoofdrolspelers van de febo niet mogen worden weggestuurd.
Dus wordt het bij de volgende eliminatie een Esther of een Mirthe met een te moeilijke proef die ze niet gaan halen, voorspel ik.
Geloof daar niet zo in want Jeffrey had die proef ook zomaar niet kunnen halen en Johan is ook al pleite gegaanquote:Op woensdag 16 november 2022 00:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Martin en Mexx zijn geen hoofdrolspelers. Dus niet interessant om weg te sturen. Maar daarentegen zullen hoofdrolspelers van de febo niet mogen worden weggestuurd.
Dus wordt het bij de volgende eliminatie een Esther of een Mirthe met een te moeilijke proef die ze niet gaan halen, voorspel ik.
Dat denk ik ook, hoe raar het ook klinkt, Martin is ook vaak op beeld itt een hoop anderenquote:Op woensdag 16 november 2022 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof daar niet zo in want Jeffrey had die proef ook zomaar niet kunnen halen en Johan is ook al pleite
Martin is juist wel een hoofdrolspeler want scoort op alle gebieden heel goed en is veel te zien op qua beeld
Als je die stream even niet kijkt loopt ie gelijk een kwartier achterquote:Op woensdag 16 november 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
Over Isaac nu, Jappie hoort van veel mensen dat Isaac een dubbele pet op heeft , dubbele grappen maakt .
En dat hij in december manager wordt.
Jeff denkt van niet , uiteindelijk kan niemand het zo goed als Jeff
Oh ja dat heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 16 november 2022 00:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je die stream even niet kijkt loopt ie gelijk een kwartier achter
Jeff gaat daar nooit op in dat Isaac dubbelspel speelt, zo vreemdquote:Op woensdag 16 november 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
Over Isaac nu, Jappie hoort van veel mensen dat Isaac een dubbele pet op heeft , dubbele grappen maakt .
En dat hij in december manager wordt.
Jeff denkt van niet , uiteindelijk kan niemand het zo goed als Jeff
Dat klopt iddquote:Op woensdag 16 november 2022 00:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Jeff gaat daar nooit op in dat Isaac dubbelspel speelt, zo vreemd
Ik denk dat de febo best wel baalde dat Johan er uit ging.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof daar niet zo in want Jeffrey had die proef ook zomaar niet kunnen halen en Johan is ook al pleite gegaan
Martin is juist wel een hoofdrolspeler want scoort op alle gebieden heel goed en is veel te zien qua beeldmateriaal
Ja iddquote:Op woensdag 16 november 2022 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Jappie liegt nu want hij vertelde heel wat anders over Kim tegen Wanda van de week.
Meer dat hij het niet met alles eens wat Jef doet, toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Jappie liegt nu want hij vertelde heel wat anders over Kim tegen Wanda van de week.
Ja maar dat is normaal zei hij.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:23 schreef juul. het volgende:
[..]
Meer dat hij het niet met alles eens wat Jef doet, toch?
Nee ook over Kim D , wat Freeky zegt kloptquote:Op woensdag 16 november 2022 00:23 schreef juul. het volgende:
[..]
Meer dat hij het niet met alles eens wat Jef doet, toch?
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 16 november 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het gaat nu over de finale....Dus Japie wilt Wanda in de finale en Jeffrey uiteraard ook.
Hoe heeft hij Wanda getest dan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Ik heb dat niet gemerkt toen ze in de love-schommelstoel zaten van de week.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:26 schreef Harry het volgende:
Jeff en Jasper in de tuin
Ze wanen zich met Kim vD al in de finale.
Jeffrey checkt bij Jasper of hij hem nog vertrouwd.
Jeffrey vraagt naar de contacten van Jasper met Wanda.
Jasper: ik heb Wanda echt een paar keer getest. Ik vertrouw haar wel.
Klopt ook, het klit wel bij elkaar.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ben niet racistisch zegt Jeffrey maar ze zijn wel 1 groep.
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 november 2022 00:29 schreef juul. het volgende:
Leila die Isaac zou nomineren, daar geloof ik ook niet in
Door Mirthe?quote:Op woensdag 16 november 2022 00:35 schreef juul. het volgende:
Haha zou ik niet doen Jef, bij winst ga jij naar huis
Dat mag van mij.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther heeft gezegd dat ze Babet naar huis zou sturen
Als hij mensen geen mongolen noemt of hun tanden uit de bek wil slaan gaat het wel.quote:
Ik zou het wel snappenquote:Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een bloed hekel heeft aan Jeff
Ik weet niet wat het is met Jeff, you love him or hate him. Volgens mij is er geen middenweg, zowel in de loods als op COSquote:
Hahahaha. Ik dacht dat je veeeeel erger zou reageren maar je hapt niet echt.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:37 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij mensen geen mongolen noemt of hun tanden uit de bek wil slaan gaat het wel.
Die zijn vanmiddag weer vriendjes geworden, GJ en Wendy lopen meer gevaarquote:Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther heeft gezegd dat ze Babet naar huis zou sturen
Wendy mag er zeker niet uit.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Die zijn vanmiddag weer vriendjes geworden, GJ en Wendy lopen meer gevaar
GJ ook?quote:Op woensdag 16 november 2022 00:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Sneaky Babelette. Doet ze wel slim.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Vind Wendy een topwijf, na haar uitglijder in het begin, heeft ze zich goed hersteld, hou van haar humor.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vind haar de leukste van het hele stel, lig regelmatig in een deuk om haarquote:Op woensdag 16 november 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Wendy een topwijf, na haar uitglijder in het begin, heeft ze zich goed hersteld, hou van haar humor.
Ja moet ook vaak om haar lachen, ze heeft een vrolijke uitstraling en is ook meestal goed gehumeurdquote:Op woensdag 16 november 2022 00:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vind haar de leukste van het hele stel, lig regelmatig in een deuk om haar
Het zit Esther dwars dat hij haar als leugenaar heeft uitgemaakt en dat ze genegeerd wordt door hem, de wasgatequote:
Mensen hebben de neiging om de racismekaart te trekken maar dit was al vanaf het begin duidelijk ja en dan benoem je datquote:Op woensdag 16 november 2022 00:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt ook, het klit wel bij elkaar.
Die uitglijder had wel meerderen op de kast gekregen terwijl het vast maar een impulsieve ondoordachte uitspraak was van haar over armoede.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Wendy een topwijf, na haar uitglijder in het begin, heeft ze zich goed hersteld, hou van haar humor.
Geweldigquote:Op woensdag 16 november 2022 00:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Het zit Esther dwars dat hij haar als leugenaar heeft uitgemaakt en dat ze genegeerd wordt door hem, de wasgate
Hij ligt ook nog steeds veel op bed en komt s'avonds tot leven, je hebt er niet veel meer aan. Zijn humor is ook zo goed als weg, saaie man geworden, had er meer van verwachtquote:Op woensdag 16 november 2022 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
Berend vinden ze een vreselijke kerel die ze niet naast hen willen hebben en beter maar gewoon oprot
Valt ook te veel op dat hij bij tv momenten een tv moment wilt pakken bij opdrachten.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
Berend vinden ze een vreselijke kinderachtige kerel die ze niet om zich heen willen hebben en beter maar gewoon oprot
Ohhh ik wou dat ze het wist maar ze gaat sowieso ver komen, ze ligt best wel goed in de groep op een enkele naquote:Op woensdag 16 november 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Die uitglijder had wel meerderen op de kast gekregen terwijl het vast maar een impulsieve ondoordachte uitspraak was van haar over armoede.
Wendy steelt de hartjes van bijna alle cossers. Ze moest eens weten.
Klopt, zoals vanmiddag dat hij een andere bal wildequote:Op woensdag 16 november 2022 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Valt ook te veel op dat hij bij tv momenten een tv moment wilt pakken bij opdrachten.
Ze zien haar wel als een gevaarquote:Op woensdag 16 november 2022 00:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Ohhh ik wou dat ze het wist maar ze gaat sowieso ver komen, ze ligt best wel goed in de groep op een enkele na
Heb jij dat al ergens gehoord dan? Ik nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zien haar wel als een gevaar
Jammer ja. Berend is een sta in de weg geworden . Dat vind ik zo jammer . Van hem had ik toch wel een bepaalde verwachting qua gekkigheid uithalen.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij ligt ook nog steeds veel op bed en komt s'avonds tot leven, je hebt er niet veel meer aan. Zijn humor is ook zo goed als weg, saaie man geworden, had er meer van verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |