SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
En hoever ga je dan meebuigen? Vanaf dag één was NAVO een harde grens. Reken maar op een vergelding, hoe kut dat ook is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:09 schreef Discombobulate het volgende: [..] Dat eerste weegt zwaarder dat weet je zelf ook dondersgoed. En Biden ook.
Wat als? Dat zien we vanzelf. Overigens is het in 270 dagen niet één keer gebeurd, dus de kans dat het nog eens gebeurd lijkt me klein. De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu 2 doden op 9-10 km van de grens, wat als dit nog een keer gebeurd?
Idd, fucking topickaper...quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Wtf, laat mij dan het topic openen walgelijke Starhopper
Raffinaderijen zijn in dat opzicht dual purpose. Zijn vrijwel altijd net zo goed militaire doelen, als burgerdoelen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als er een vergelding komt westerse landen burger doelen gaan bombarderen.
Er is een verschil tussen een opzettelijke aanval en een verdwaalde raket, hoe schandalig dit ook is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En hoever ga je dan meebuigen? Vanaf dag één was NAVO een harde grens. Reken maar op een vergelding, hoe kut dat ook is.
Dit wordt geen: “Poetin pas even op wat je met je raketten doet aub”
Ja net in het donker op je trekker een weilandje aan het omploegenquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een pech moet je overigens hebben dat je op 10 km van de grens door een afgedwaalde raket geraakt wordt.
Omdat ons rakettenschild alleen op papier bestaat zeker ?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:11 schreef byah het volgende:
Waarom is die raket niet uit de lucht geschoten door de almachtige NAVO?
En het heeft ook geen art. 5 uitgelokt he.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:08 schreef Starhopper het volgende:
De BUK raket was ook niet bedoeld voor MH17
Rusland is wel steeds meer een kat in het nauw natuurlijk sinds kort. Die stonden natuurlijk voor gek met Kherson. Ik hoop maar dat het echt een fout is van een individu of iets. Rusland die NAVO uit de tent wil lokken hebben we ook niks aan hier...quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat als? Dat zien we vanzelf. Overigens is het in 270 dagen niet één keer gebeurd, dus de kans dat het nog eens gebeurd lijkt me klein. De tijd zal het leren.
Erg jammerquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef einzeinz het volgende:
Er volgt geen escalatie. De NAVO laat het zo
We gaan het zienquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een opzettelijke aanval en een verdwaalde raket, hoe schandalig dit ook is.
Snap wat je bedoelt, maar dit is wel een andere situatie uiteraardquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het heeft ook geen art. 5 uitgelokt he.
Zelfs de art. 5 nav 9-11 moest van ver komen...
De spoorlijn USSR-Kaliningrad krijgt een langdurige en onverklaarbare storing.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:11 schreef Panthera. het volgende:
Wat zou een goede reactie zijn? Wat mij betreft iets in de zin van dat NATO dit niet kan laten gebeuren en dat we niet veel anders kunnen dan NATO raketafweer een stuk Oekraïne in te rijden om Poolse grensgebieden te verdedigen, met de mededeling aan Rusland dat ze moeten oppassen met daar in de buurt te komen.
Maar vermoed dat een stapje te ver is voor de diplomaten in het Westen. In dat geval iets als het leveren van langere afstands raketten aan Oekraïne bijvoorbeeld, en verdere sancties op Rusland.
Scrummie opent het volgende deelquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Wtf, laat mij dan het topic openen walgelijke Starhopper
Nou het gigantische leger van Estland zal wel indruk makenquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:13 schreef Starhopper het volgende:
Estland staat ook al klaarRusland is de sjaak!
![]()
[ twitter ]
Nah. Dat is zo'n vent voor een desk, als die al even staat was dit gewoon niet op tijd bij hem.quote:
Dit ja. Polen gaat art 5 niet triggeren een raket die per ongeluk op hun grondgebied land. Zelfs met doden tot gevolg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef Nielsch het volgende:
Polen gaat dit wel vergelden maar zie dit niet leiden tot een Artikel 5. Wellicht dat de Navo nu wel modernere luchtafweergeschut aan Oekraïne gaat leveren op dringend verzoek van Polen.
Mwah, gaat wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:13 schreef Starhopper het volgende:
Estland staat ook al klaarRusland is de sjaak!
![]()
[ twitter ]
Neuh.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nah. Dat is zo'n vent voor een desk, als die al even staat was dit gewoon niet op tijd bij hem.
Beetje grote bek achter het hek, die Esten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nou het gigantische leger van Estland zal wel indruk maken![]()
Wat zou dat precies moeten helpen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef damsco het volgende:
Laatste nieuws: dienstplichtigen gaan opgeroepen worden om aan de grenzen van Europa te worden gestationeerd.
Ja en nee. Natuurlijk zit er verschil tussen qua reactie. Maar ook afzwaaiers zijn een serieuze bedreiging voor de veiligheid van Polen. Dat gaan ze ook niet onbeperkt tolereren. En Biden heeft altijd gezegd ‘Every inch’. Dus ze zullen wel iets moeten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een opzettelijke aanval en een verdwaalde raket, hoe schandalig dit ook is.
Een paar oopsies vanuit daar?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:03 schreef Momo het volgende:
(Deel van) Poolse leger is deze week toch aan trainen in Valkenburg?
Cyberaanvallen als vergelding? Helemaal niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De spoorlijn USSR-Kaliningrad krijgt een langdurige en onverklaarbare storing.
Mogelijk dat westerse landen/nato/polen zelf AA troepen Oekraïne in gaan sturen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:11 schreef Panthera. het volgende:
Wat zou een goede reactie zijn? Wat mij betreft iets in de zin van dat NATO dit niet kan laten gebeuren en dat we niet veel anders kunnen dan NATO raketafweer een stuk Oekraïne in te rijden om Poolse grensgebieden te verdedigen, met de mededeling aan Rusland dat ze moeten oppassen met daar in de buurt te komen.
Maar vermoed dat een stapje te ver is voor de diplomaten in het Westen. In dat geval iets als het leveren van langere afstands raketten aan Oekraïne bijvoorbeeld, en verdere sancties op Rusland.
Vanuit Nederland?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Een paar oopsies vanuit daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |