Jawel, moet ik hem even mailen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Durf jij het te vragen aan de manager?
Als dat konquote:
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbijquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jawel, moet ik hem even mailen?
[..]
Als dat kon
die heeft hij alquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbij
quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
Spijkerpoepen moet je vooral in België niet uitproberen
Ze heeft de tweede helft ook maar meteen meegepakt want straks komt de derde helftquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
![]()
hoe lang heeft Babbel die schampoo er in laten zitten
Oh hij durft niet?quote:
Dan komen ze allemaal straks mee posten op Fok!quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbij
Jeff heeft een link van de COS?quote:
Spijkerpoepen is een spelletjequote:Op dinsdag 15 november 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
wat iz dat met dat poepen e zijten ?
dat zijn veel poztz vandaag
Zou mij wel geinig lijken als iemand een keer probeert om dat systeem te omzeilenquote:
Matin zit toch in de IT of ICT?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij wel geinig lijken als iemand een keer probeert om dat systeem te omzeilen![]()
Maar dat zal wel instant SL zijn.
kenn ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Spijkerpoepen is een spelletje [ afbeelding ]
Dacht sportschool ..quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin zit toch in de IT of ICT?
speculaasquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:57 schreef Loveable het volgende:
Jeff en KimK hangen touw op met ontbijtkoek
Is ook een hollands spelletjequote:
Dat weet ik niet. Maar ik dacht ook sport instructeur.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft toch ook universiteit gedaan??
hmm das best een gekke danquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik dacht ook sport instructeur.
Kim K zei datquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
wat iz dat met dat poepen e zijten ?
dat zijn veel poztz vandaag
Business-analist staat bij zn profielquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm das best een gekke dan
uni en sport instructeur
![]()
misschien heb ik het fout gehoord
In zijn jonge jaren heeft Martin op hoog niveau gebasketbald. Soms trainde hij negen keer per week, dus meerdere keren per dag, waar ook nog wedstrijden bijkwamen. Een sportief leven waar hij kortstondig afscheid van nam, toen hij ging studeren en de feestjes aantrekkelijker waren dan de sporthal.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Business-analist staat bij zn profiel
quote:
Tja dat kan heel breed zijn natuurlijk, hoeft niet veel voor te stellen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Business-analist staat bij zn profiel
heeft vast vrijetijdskunde gestudeerdquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dat kan heel breed zijn natuurlijk, hoeft niet veel voor te stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is scrum masterThinking is difficult, that’s why most people judge
Nunez Vega?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
wat is de achternaam van Matin dan ?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
aaah
martin raulnunezvega???Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is scrum master
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
Tiano vreet tubes tandpasta begrijp ik
ze heeft samen met Tiano een duo pakketquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vorige week klaagde ze er ook al over
quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
Eigen schuldquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft samen met Tiano een duo pakket
bij Esther zijn die vast vermoordquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:41 schreef puzziepie het volgende:
Esther wil weten of de jonkies nog wel eens last van hun hormonen hebben
Esther en JW hebben geen gevoelens voor elkaar , mooie draai van Estherquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij Esther zijn die vast vermoord
die hormonen
Ik zat hier met plaats vervangende schaamte toen Esther dat zei.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther en JW hebben geen gevoelens voor elkaar , mooie draai van Esther
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zat hier met plaats vervangende schaamte toen Esther dat zei.
Ze blijft het proberen.
JW zegt niks.
Afgelopen week vertelde ze aan iemand dat ze gek was op JW, hij voelde niks voor haar dus ze heeft zich "terug getrokken".
Volgens mij heeft ze nog sterke gevoelens voor JW.
dann rokt wat weer heruitkomt nach mentholquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
Nee hoor. Het echte feestje begint pas als dit feestje afgelopen isquote:
het gaat beginnenquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:52 schreef mnesymne het volgende:
Fissa al begonnen ? ziet er een beetje saai uit
quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Het echte feestje begint pas als dit feestje afgelopen is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
da meende gij toch nie!!!quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Waar ligt Almelo, in welke provincie?
Zeeland, Babs!quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat hij gestudeerd heeft zegt niet alles over wat hij nu doet. Werkt hij ook als bedrijfsanalist of zoiets? Niet dat het uitmaakt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Scrum managerquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dat hij gestudeerd heeft zegt niet alles over wat hij nu doet. Werkt hij ook als bedrijfsanalist of zoiets? Niet dat het uitmaakt.
ja ja ja ik weet hetquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
'Hoe heet die hoofdstad van Utrecht ook alweer?'
quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]Dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Maar dat is uiteindelijk wel het einddoelquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther zit nog net niet op schoot
Business analist. Processen bla bla bla. Fundament bla bla blaquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dat hij gestudeerd heeft zegt niet alles over wat hij nu doet. Werkt hij ook als bedrijfsanalist of zoiets? Niet dat het uitmaakt.
Ah okay dus gewoon veel in de sportschool voor hobby.quote:
hollandquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
dat staat net niet op zijn linkedinquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dus gewoon veel in de sportschool voor hobby.
Wow cool!quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
een motor(miniatuur) van blik?
Klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Business analist. Processen bla bla bla. Fundament bla bla bla
Zonder seks worden mannen steeds vrouwelijker naar het schijntquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:59 schreef D. het volgende:
Waarom zitten de mannen daar allemaal met hun benen over elkaar op de bank?
Ze hebben het handboek 'mannelijk zitten' niet gelezen?
ze hebben nogal een tekort aan iets daarquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:59 schreef D. het volgende:
Waarom zitten de mannen daar allemaal met hun benen over elkaar op de bank?
Ze hebben het handboek 'mannelijk zitten' niet gelezen?
Zonder seks met vrouwen bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zonder seks worden mannen steeds vrouwelijker naar het schijnt
En dan loopt ie schreeuwend weg als het hem niet zint, iets met kauloquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:00 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Beetje andere mensen vertellen hou ze zouden moeten werken.... echt iets voor martin
Erik rukt zich iedere dag het scheel voor de ogen dus die voelt zich haast gecastreerdquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zonder seks worden mannen steeds vrouwelijker naar het schijnt
scheelt dat hij anders niet veel meer doetquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik rukt zich iedere dag het scheel voor de ogen dus die voelt zich haast gecastreerd
Het is leuker als iemand anders het draagt, Is volgens mij van Mexxquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:02 schreef D. het volgende:
Zie dat Zoe nog steeds de vuilniszak van spijkerstof draagt
Ja, snel weer teruggevenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Het is leuker als iemand anders het draagt, Is volgens mij van Mexx
Feestje met frisdrank??quote:
Waarom niet, Esther houdt toch niet van lol maken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
oeiii
JW die lol maakt met Maddy
ai ai ai
dat vind esther nie leuk nie
Eva nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom niet, Esther houdt toch niet van lol maken?
Ik zag ze net, maar was te laat om te cappen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag nog samen op stream geweest? Heb zelf niet veel kunnen kijken
Super lief dankjewel! 🙌quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zag ze net, maar was te laat om te cappen.
Ik weet niet wie de camera's bedient, maar allemachtig, zo snel.
Ik blijf mijn best doen.
het houd niet over met hemquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend is een spijker aan het poepen
manon zit daarquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel een beetje in de buurt van mij
vanaf het moment dat ze opstaat totdat ze naar bed gaatquote:
de blondie van uto had in 1,5 maanden 21quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel een beetje in de buurt van mij
Nawhhhquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
Jappie
ik ben ook helemaal blij met jou
tegen wanda![]()
![]()
bedoel jij een andere Jappie?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
Is Jappie weer terug? Oude topper. Wat leuk!
Grotendeels nep begreep ik uit gesprekjes met Jeff. Dus nee die vertrouw ik niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
Jappie
ik ben ook helemaal blij met jou
tegen wanda![]()
![]()
wisselendquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe vinden jullie het tot nu toe? Heb nog niet zoveel gekeken maar lees hier wel mee.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Blotebillengezicht heeft Jappie nu ondanks hij niet geschoren is.
Toch?quote:
na ja de ztreamz zijn en kataztrophequote:Op dinsdag 15 november 2022 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe vinden jullie het tot nu toe? Heb nog niet zoveel gekeken maar lees hier wel mee.
geloof er niks van(wel dat hij dat heeft gezegd, maar niet dat hij het meent)quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grotendeels nep begreep ik uit gesprekjes met Jeff. Dus nee die vertrouw ik niet meer
Ja, dat bedoel ik met 'geblondeerd'quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hij heeft het net als Isaac gekleurd.
Geweldigquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, een oude user die al heel lang niet meer op Fok geweest is. Kun je nagaan hoe ver ik achterloop. Ff bijlezen. Tot over een uurtje:Wquote:
nee precies, dus hij praat Jeff naar de mond praat niet bepaald aardig in zijn bijzijn.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof er niks van(wel dat hij dat heeft gezegd, maar niet dat hij het meent)
de manier waarop Jappie naar Wanda keek net
toen hij het zei
De regie doet haar best ons het kijken te ontmoedigen, maar we zijn bikkels en kijken gewoon doorquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
Jappie kan er toch niks mee want Wanda zit in een relatie dus die bagatelliseert de boel bewustquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof er niks van(wel dat hij dat heeft gezegd, maar niet dat hij het meent)
de manier waarop Jappie naar Wanda keek net
toen hij het zei
Jappie kan gewoon vrienden zijn met Wandaquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie kan er toch niks mee want Wanda zit in een relatie dus die bagatelliseert de boel bewust
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie kan er toch niks mee want Wanda zit in een relatie dus die bagatelliseert de boel bewust
Vijf voor twaalf meestal maar als het uit de hand loopt vijf over twaalfquote:
Jammer, Mario.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja de ztreamz zijn en kataztrophe
Dan gaat het licht uit ja..maar dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vijf voor twaalf meestal maar als het uit de hand loopt vijf over twaalf
Dat duurt wel even denk ik dan..quote:
ik heb geen uitnodiging gekregenquote:
Ja, jullie als mod hebben het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
De regie doet haar best ons het kijken te ontmoedigen, maar we zijn bikkels en kijken gewoon door
Stom zegquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen uitnodiging gekregen
dus weet het niet
Ik ben geen JAA modquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jullie als mod hebben het er maar druk mee.
Dot heeft haar handen vol.
ik denk dat Jappie me niet thuis wilde brengenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jappie me niet thuis wilde brengen
Moest even Google,want ik ken hem nietquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moest even Google,want ik ken hem niet
Dan is het gewoon spuit 10quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaaaa spuit 11
op de seconde gelijk
Een idioot van een kerel is datquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is van na jouw tijd denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
en was later gay toch?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Is van na jouw tijd denk ik
Heeft ook nog met Madonna gedate
Oja, on-topic weer
Rupi is dol op pijpenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
heeft Rupert uberhaupt wel eens een lange broek aangehad?
Voor hem was het niet teveel, hij had veel lol vorige keerquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
wordt dit weer een avond met teveel wijn voor Tiano
Want Tiano is de grootste drinker daar?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
wordt dit weer een avond met teveel wijn voor Tiano
totaal niet verwachtquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:38 schreef Silves het volgende:
Ff kijken, en wat zie ik Marci met een sigaret, die de hele dag heeft lopen klagen over de tabac, een schande...huigelaar 1ste klas
😅😅😅quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
heeft Rupert uberhaupt wel eens een lange broek aangehad?
Het is niet de bedoeling dat de gluhwijn gekookt wordt, die hoeft alleen warm gemaakt te worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:43 schreef Silves het volgende:
Iedergeval met de Gluw wijn kan Erik niet gedrogeerd worden, de alcohol is immers verdampt bij het koken ervan..
dat hadden ze opgehangen voor het feestjequote:Op dinsdag 15 november 2022 21:44 schreef Loveable het volgende:
Ik zie ineens een oranje zeil buiten
Ah vandaar..quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hadden ze opgehangen voor het feestje
wilden ze eerst buiten doen
Gelijk heeft ie. Ik zou er ook van balen, maar als het dan toch besteld wordt, van huishoudgeld, geef mij dan ook maar.quote:
Er klopt geen hout van dat hele managers gedoe .quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Ik zou er ook van balen, maar als het dan toch besteld wordt, van huishoudgeld, geef mij dan ook maar.
Inderdaad, het is ook van zijn centen gekocht en dan zou hij er niet van mogen roken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Ik zou er ook van balen, maar als het dan toch besteld wordt, van huishoudgeld, geef mij dan ook maar.
of uitslag van het blonderenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jappie nou zo'n raar mondje of komt dat door de kleur van het haar eromheen?
Lijkt net of hij de hele tijd zijn tong over zijn ondertanden heeftquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jappie nou zo'n raar mondje of komt dat door de kleur van het haar eromheen?
Ja datquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:51 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Lijkt net of hij de hele tijd zijn tong over zijn ondertanden heeft
Dat zelfde heb ik met Estherquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:53 schreef Kakadylo het volgende:
GJ is dan wel aan het voetballen maar vraagt ie z'n 24 uur aan dan geloof je het ook meteen
Jappie heeft wel een beetje een raar mondje.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:00 schreef Silves het volgende:
Toch het gesprekje nu met J,w,b hebben toch veel goeie puntjes in het gesprek.
Zeker en toen volgde er een SLquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:00 schreef Silves het volgende:
Toch het gesprekje nu met J,w,b hebben toch veel goeie puntjes in het gesprek.
Ze kunnen beter de boel helemaal afscheren, dan zijn ze eerder van die kleur afquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 opaatjes erbij, lijken wel bejaarden met die kleurspoeling.
Wendy was hem eerder op de avond aan het bijwerken , volgens mij heeft hij een hele normale mond maar heeft hij teveel en heel beroerd alles bijgewerkt. Hij wilde het allemaal snel snel .quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jappie heeft wel een beetje een raar mondje.
Jappie heeft Wanda liggen likkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jappie heeft wel een beetje een raar mondje.
Babbel had het erover vanmiddag, hij gaat kapot van liefdesverdriet..quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:53 schreef Kakadylo het volgende:
GJ is dan wel aan het voetballen maar vraagt ie z'n 24 uur aan dan geloof je het ook meteen
Wendy gaf hem er ook een beetje voor op zijn donder jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy was hem eerder op de avond aan het bijwerken , volgens mij heeft hij een hele normale mond maar heeft hij teveel en heel beroerd alles bijgewerkt. Hij wilde het allemaal snel snel .
dat is hem ook wel aan te zien jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Babbel had het erover vanmiddag, hij gaat kapot van liefdesverdriet..
Die denkt dus echt dat Alicia buiten op hem wacht.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar die liefde is niet wederzijds en dat maakt het zo apartquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel..quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is hem ook wel aan te zien ja
Hij heeft er zo aan zitten kloten de afgelopen week , hij heeft er gewoon een lelijke bende van gemaaktquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy gaf hem er ook een beetje voor op zijn donder ja
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
O ik schrik gewoon van Isaac en Jasper. Ik had ze nog niet gezien
Ow ja hij had eerder deze week ook zo lopen klooien in de badkamer, hij keek er ook heel ongemakkelijk bij.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft er zo aan zitten kloten de afgelopen week , hij heeft er gewoon een lelijke bende van gemaakt
Ow, dit was niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja hij had eerder deze week ook zo lopen klooien in de badkamer, hij keek er ook heel ongemakkelijk bij.
Niets aparts aan. Liefdesverdriet is meestal omdat eenzijdig de liefde over is of niet geweest is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die liefde is niet wederzijds en dat maakt het zo apart
Als Alicia er niet staat als hij vertrekt zien we GJ waarschijnlijk terug in Zeeman Confronteert Stalkers of zoiets..quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die liefde is niet wederzijds en dat maakt het zo apart
Vind zelf toen ze maatjes waren veel leuker, nu tja de sfeer is weg elke keer...quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
Babbel wordt spontaan ongemakkelijk als Kim D erbij komt
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Isaac grote smurf maar dan in negatief
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als Alicia er niet staat als hij vertrekt zien we GJ waarschijnlijk terug in Zeeman Confronteert Stalkers of zoiets..
GJ vond het fantastisch om 24/7 om haar heen te hangen en Alicia zelf maakte er ook weer (anders) gretig gebruik vanquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Niets aparts aan. Liefdesverdriet is meestal omdat eenzijdig de liefde over is of niet geweest is.
Dan zou hij blij gekeken hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar kon toch dat ie dat zo wilde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |