Jawel, moet ik hem even mailen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Durf jij het te vragen aan de manager?
Als dat konquote:
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbijquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jawel, moet ik hem even mailen?
[..]
Als dat kon
die heeft hij alquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbij
quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
Spijkerpoepen moet je vooral in België niet uitproberen
Ze heeft de tweede helft ook maar meteen meegepakt want straks komt de derde helftquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
![]()
hoe lang heeft Babbel die schampoo er in laten zitten
Oh hij durft niet?quote:
Dan komen ze allemaal straks mee posten op Fok!quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbij
Spijkerpoepen is een spelletjequote:Op dinsdag 15 november 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
wat iz dat met dat poepen e zijten ?
dat zijn veel poztz vandaag
Zou mij wel geinig lijken als iemand een keer probeert om dat systeem te omzeilenquote:
Matin zit toch in de IT of ICT?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij wel geinig lijken als iemand een keer probeert om dat systeem te omzeilen![]()
Maar dat zal wel instant SL zijn.
kenn ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Spijkerpoepen is een spelletje [ afbeelding ]
Dacht sportschool ..quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin zit toch in de IT of ICT?
speculaasquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:57 schreef Loveable het volgende:
Jeff en KimK hangen touw op met ontbijtkoek
Dat weet ik niet. Maar ik dacht ook sport instructeur.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft toch ook universiteit gedaan??
hmm das best een gekke danquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik dacht ook sport instructeur.
Kim K zei datquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
wat iz dat met dat poepen e zijten ?
dat zijn veel poztz vandaag
Business-analist staat bij zn profielquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm das best een gekke dan
uni en sport instructeur
![]()
misschien heb ik het fout gehoord
In zijn jonge jaren heeft Martin op hoog niveau gebasketbald. Soms trainde hij negen keer per week, dus meerdere keren per dag, waar ook nog wedstrijden bijkwamen. Een sportief leven waar hij kortstondig afscheid van nam, toen hij ging studeren en de feestjes aantrekkelijker waren dan de sporthal.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Business-analist staat bij zn profiel
quote:
Tja dat kan heel breed zijn natuurlijk, hoeft niet veel voor te stellen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Business-analist staat bij zn profiel
heeft vast vrijetijdskunde gestudeerdquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dat kan heel breed zijn natuurlijk, hoeft niet veel voor te stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is scrum masterThinking is difficult, that’s why most people judge
Nunez Vega?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
wat is de achternaam van Matin dan ?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
aaah
martin raulnunezvega???Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is scrum master
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |