Jawel, moet ik hem even mailen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Durf jij het te vragen aan de manager?
Als dat konquote:
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbijquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jawel, moet ik hem even mailen?
[..]
Als dat kon
die heeft hij alquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbij
quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
Spijkerpoepen moet je vooral in België niet uitproberen
Ze heeft de tweede helft ook maar meteen meegepakt want straks komt de derde helftquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
![]()
hoe lang heeft Babbel die schampoo er in laten zitten
Oh hij durft niet?quote:
Dan komen ze allemaal straks mee posten op Fok!quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doe eens. Doe meteen even linkje naar de COS erbij
Jeff heeft een link van de COS?quote:
Spijkerpoepen is een spelletjequote:Op dinsdag 15 november 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
wat iz dat met dat poepen e zijten ?
dat zijn veel poztz vandaag
Zou mij wel geinig lijken als iemand een keer probeert om dat systeem te omzeilenquote:
Matin zit toch in de IT of ICT?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij wel geinig lijken als iemand een keer probeert om dat systeem te omzeilen![]()
Maar dat zal wel instant SL zijn.
kenn ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Spijkerpoepen is een spelletje [ afbeelding ]
Dacht sportschool ..quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin zit toch in de IT of ICT?
speculaasquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:57 schreef Loveable het volgende:
Jeff en KimK hangen touw op met ontbijtkoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |