@Djeez heeft duidelijk zijn gevoerde laarzen niet nodig gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is echt ff lekker voor de strijd om zonnigste plaats dit jaar (en wie het nieuwe jaarrecord pakt).
Zonuren vandaag:
[ afbeelding ]
Chef ik ben gezwicht bij 15 graden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Vorst komt er snel in nu vanuit het oosten
Wij ook even aangehad om het behaaglijk te krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Chef ik ben gezwicht bij 15 graden.
Kachel aan. #mietje @:zipportal
quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ruik het dwars door mijn beeldscherm.quote:
Hier ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
-5,4 graden momenteel. Brrrrr. Straks moet ik nog krabbenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Vorst komt er snel in nu vanuit het oosten
Fuck dat, het wilde hier onder de 19 duiken, mooi weer naar 20+ gekacheld. Als ik stil zit krijg ik anders ijsklompen als klauwen, brr...quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Je lijkt mijn thermometer wel; die zit ook te piepen onder de 20 graden. Alleen tussen de 20 en 27 graden bij een relatieve luchtvochtigheid van 40 tot 70% kijkt die pas blijquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fuck dat, het wilde hier onder de 19 duiken, mooi weer naar 20+ gekacheld. Als ik stil zit krijg ik anders ijsklompen als klauwen, brr...
Haha, wat droevig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je lijkt mijn thermometer wel; die zit ook te piepen onder de 20 graden. Alleen tussen de 20 en 27 graden bij een relatieve luchtvochtigheid van 40 tot 70% kijkt die pas blij![]()
[ afbeelding ]
Wel aan de grond in Twente en Achterhoek, -11 aan de grond.quote:Op zondag 20 november 2022 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Net niet de dubbele cijfers onder nul gehaald vannacht.
Kutwinterquote:Op zondag 20 november 2022 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Net niet de dubbele cijfers onder nul gehaald vannacht.
Als je dat nog een prik kan noemenquote:Op zondag 20 november 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is de noordpool lek. In de VS ook al een enorme winterprik.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 20 november 2022 13:36 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit een oud-Hollandse winter gaat worden. Witte kerst, koek-en-zopie en al bibberen in December.
Neeeheee! Alles is het gevolg van klimaatverandering.quote:Op zondag 20 november 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is de noordpool lek. In de VS ook al een enorme winterprik.
Dit is oprecht een effect van klimaatverandering.quote:Op zondag 20 november 2022 14:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neeeheee! Alles is het gevolg van klimaatverandering.
https://www.severe-weathe(...)season-influence-fa/quote:Op zondag 20 november 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is oprecht een effect van klimaatverandering.
quote:Op zondag 20 november 2022 16:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
https://www.severe-weathe(...)season-influence-fa/
Fuck Apeldoorn in particular.quote:
Ik zie ook een code geel(sneeuw) voor het noorden, maar hier in het noorden lijkt het droog te blijven als ik de buienradar zo bekijk?quote:
Mijn Friesche hart hoopt op een elfstedentocht. 2 weken lang 15 graden vorst graag.quote:Op zondag 20 november 2022 13:36 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit een oud-Hollandse winter gaat worden. Witte kerst, koek-en-zopie en al bibberen in December.
Dat is hetzelfde als dat KNMI roept van "in het zuidoosten en oosten buien" .... waar regent het dan vervolgens? Juist, midden en west Nederlandquote:Op maandag 21 november 2022 10:11 schreef ondeugend het volgende:
Altijd als ze in het NO snil voorspellen valt het elders.
Mijn portemonnee en energierekening slaan dit jaar liever over.quote:Op maandag 21 november 2022 11:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn Friesche hart hoopt op een elfstedentocht. 2 weken lang 15 graden vorst graag.
Ik dacht dat het vandaag ook nog koud zou zijn. Ik heb nochtans nergens last van. Heb afgelopen weekend twee helly Hansen thermobroeken van 75% wol gescoord. Ik zweet me het apelazerus.quote:Op maandag 21 november 2022 15:51 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Onder jullie ook vrieskoujagers?
De max temp lokaal is 3 graden, ook niet bepaald warm.quote:Op maandag 21 november 2022 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vandaag ook nog koud zou zijn. Ik heb nochtans nergens last van. Heb afgelopen weekend twee helly Hansen thermobroeken van 75% wol gescoord. Ik zweet me het apelazerus.
Volgens de knmi app is het zo'n 8 graden in Amsterdam. Ik loop met m'n jas open omdat ik het zo warm hebquote:Op maandag 21 november 2022 16:01 schreef Momo het volgende:
[..]
De max temp lokaal is 3 graden, ook niet bepaald warm.
Jaaaaaquote:Op maandag 21 november 2022 17:53 schreef INViCTuS het volgende:
De mensen die van kou houden waren vandaag wel in hun nopjes zeker? De tandjes wat een zielige vertoning vandaag. Hele dag donkergrijs, vochtig en koud. Doe mij dan maar weer dubbele cijfers
Hier was het nog verrassend open vanmiddagquote:Op maandag 21 november 2022 17:53 schreef INViCTuS het volgende:
De mensen die van kou houden waren vandaag wel in hun nopjes zeker? De tandjes wat een zielige vertoning vandaag. Hele dag donkergrijs, vochtig en koud. Doe mij dan maar weer dubbele cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |