Niksquote:
Ja en dan nog hij zelf? zijn moeder? Tantequote:
ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dan nog hij zelf? zijn moeder? Tante
Maar jij heb spit in je rug?quote:
Maar nooit andersomquote:
Het is wel een mooie meidquote:
Dat doet zeer. En dat is stress.quote:
Ik heb dat ook gehad, ik had medicatie ervoor. Ik ging gewoon naar mijn werk. Todat collega's dachten dat ik stonend was. Die waren wel wat heftigquote:
Ik ook, volgens de huisarts.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad, ik had medicatie ervoor. Ik ging gewoon naar mijn werk. Todat collega's dachten dat ik stonend was. Die waren wel wat heftig
Wanneer denk je weer een nieuw toetsenbord te hebben?quote:
ja betjequote:Op dinsdag 15 november 2022 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan soms gebeuren ... Gaat het alweer wat beter ?
Er waren users die dat faketen en poef een banquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer denk je weer een nieuw toetsenbord te hebben?
kann niet dat iz de laptoppquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer denk je weer een nieuw toetsenbord te hebben?
Stel je niet aan gastquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann niet dat iz de laptopp
dat iz niet keyboard zeperat
Maak hem dan maar even goed schoonquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann niet dat iz de laptopp
dat iz niet keyboard zeperat
Dit soort BS is zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Maak hem dan maar even goed schoon
Ik weet wat er staatquote:
Een dokter is beterquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel wat in huis of moet je Mutti vragen ?
Stofzuigen of in een sopje?quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Maak hem dan maar even goed schoon
Ik ben met beiden tevredenquote:
Ik las er van de week al iets over...quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie aan de Zuid-Hollandse kust woont en van stoere helicopters houdt is het morgen groot feest.![]()
In het kader van de NAVO-oefening Falcon Autumn 2022 doen morgen 37 heli's vliegkamp Valkenburg aan als basis voor grootschalige oefeningen die de hele dag zullen duren.
Apaches, Chinooks en AS550's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hopen dat ze niet elkaar tegenkomen in de luchtquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie aan de Zuid-Hollandse kust woont en van stoere helicopters houdt is het morgen groot feest.![]()
In het kader van de NAVO-oefening Falcon Autumn 2022 doen morgen 37 heli's vliegkamp Valkenburg aan als basis voor grootschalige oefeningen die de hele dag zullen duren.
Apaches, Chinooks en AS550's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mutti heeft werd ik morgen zeggenquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel wat in huis of moet je Mutti vragen ?
Nee, vuurwerk is pas volgende maand gepland.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En hopen dat ze niet elkaar tegenkomen in de lucht
Oh dat is hier al weken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, vuurwerk is pas volgende maand gepland.
wat gaan ze oefenen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, vuurwerk is pas volgende maand gepland.
Heerlijk genieten vanuit de luie stoel. Ik zit eerste rang. Pure luxe.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las er van de week al iets over...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk genieten vanuit de luie stoel. Ik zit eerste rang. Pure luxe.![]()
En om ze te volgen hebben we nog altijd een klein toneelkijkertje achter de hand.Handig, daar kan je ook Engeland mee spottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
[..]
En om ze te volgen hebben we nog altijd een klein toneelkijkertje achter de hand.Kruipen ze ook weer op jullie dak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
En om ze te volgen hebben we nog altijd een klein toneelkijkertje achter de hand.Daar zie je de maan meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Geen idee, maar een leuke, stoere parachutiste van Zijne Majesteits Koninklijke Marine mag hier altijd op balkon landen.quote:
Ruski даquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar een leuke, stoere parachutiste van Zijne Majesteits Koninklijke Marine mag hier altijd op balkon landen.
Stuur maar een tikkiequote:Op dinsdag 15 november 2022 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Bestelling is binnen hoor. Stelletje koopverslaafden
Bij jou ook alquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Bestelling is binnen hoor. Stelletje koopverslaafden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |