Nou zou kunnen het is al sinds 2007 niets zeggendquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Alsof onzin een feedback open heeft staan vanaf 2007
Ik poste daar nooit.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zou kunnen het is al sinds 2007 niets zeggend
Toen pas kwam eer een hoop gezeik in de FB....quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik poste daar nooit.
Tot DTS ontstond
Oh kom op je was vaak in de FB daar of in de algemene FB.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik poste daar nooit.
Tot DTS ontstond
Dat begon toen UTO stoptequote:Op dinsdag 15 november 2022 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen pas kwam eer een hoop gezeik in de FB....
Voor DTS nooit...quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kom op je was vaak in de FB daar of in de algemene FB.[ link | afbeelding ]afbeedlingen
We zitten aan de 8 miljard dus het kan wel even.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
Is dit nu goed of slecht nieuws?
https://www.nu.nl/wetensc(...)-af-dan-gedacht.html
Ik moet ook soms lachenquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
We zitten aan de 8 miljard dus het kan wel even.
Komt door lachgas
Ja ik vind dat het ook wel wat minder kanquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
We zitten aan de 8 miljard dus het kan wel even.
Komt door lachgas
Te laat !! Wees blij het gaat er niet leuker op wordenquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat het ook wel wat minder kan
Goeie vraagquote:
Ze vroeg het aan mijquote:
Ik verwacht een lekker vleesgerecht. Maar dat is Haxen bratenquote:
Ja dat klik ik niet allemaal aanquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:37 schreef Loveable het volgende:
Als ik google dan vind ik dit [ afbeelding ]
Oh gelukkigquote:
Google vind dan nog niks, maar wie heeft rugpijn?quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:38 schreef mario390 het volgende:
ik zei het iz pijn op de rug
dat noemt hexentuzz
ik nehm de z om dat de ander
letter kapoet iz
Is je toetsenbord tegen de verwarming aan gevallen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:38 schreef mario390 het volgende:
ik zei het iz pijn op de rug
dat noemt hexentuzz
ik nehm de z om dat de ander
letter kapoet iz
Ja zou ik ook hebben van muis werpen en toetsenbord meppenquote:
Gesmolten ja, zo te zienquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Is je toetsenbord tegen de verwarming aan gevallen?
Wattusquote:
Nou nee dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |